Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Täälläkin välillä oireetonta ja välillä vähän enemmän oireita. Aamulla makoilin sängyssä vähän liian pitkään ennen kuin maltoin nousta aamupalalle, ja paha olohan siinä ehti tulla. Korjaantu kyllä sitten syödessä. Ilmavaivoja hirveesti, maha kipee ja kurisee.. Toivottavasti ei mitään mahatautia nyt tähän iske.. :D Ja koko ajan väsyttää!

Toivotaan Jutska että saat hyvät hcg-arvot kuulla huomenna. :love:

Ja ninnananna eiköhän sielläkin kaikki ole hyvin. :love: Kannattaa lukea Jutskan vastaus miulle pari sivua takaperin, kun valittelin oireiden häviämisestä. Se viesti rauhotti kyllä kummasti. :rolleyes:
Jaksatko etsiä sivun numeron......olen kaikki viestit kyllä aina lukenut, mutta nyt hukassa...
 
Joku kysyi että väsyttääkö. Joo, kyllä! Tänäänkin olin aamulla olevinani ihan pirteä ja iloitsin kun sain hyvin yön nukuttua. Sitten puolenpäivän jälkeen vein esikoisen päikkäreille ja ihan vaan vähäsen pistin omia silmiä kiinni... seuraava tajuamani asia on kun mies tulee kysymään että eikös sulla ala kohta työt :rolleyes::rolleyes::rolleyes: Ehdin onneksi ajoissa töihin mutta ihan pöhnässä olin.
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Joku kysyi että väsyttääkö. Joo, kyllä! Tänäänkin olin aamulla olevinani ihan pirteä ja iloitsin kun sain hyvin yön nukuttua. Sitten puolenpäivän jälkeen vein esikoisen päikkäreille ja ihan vaan vähäsen pistin omia silmiä kiinni... seuraava tajuamani asia on kun mies tulee kysymään että eikös sulla ala kohta työt :rolleyes::rolleyes::rolleyes: Ehdin onneksi ajoissa töihin mutta ihan pöhnässä olin.
Mulla on iskenyt väsymys ihan totaalisesti viimeisen kolmen päivän aikana. Iskin nyt illalla kuumemittarin kainaloon kun ajattelin, että varmasti on kuumetta, kun ei silmät meinaa pysyä auki.

No pah mitään kuumetta, raskaanahan sitä ollaan. Olo on kuin kännissä olisi, naurattaa kun niin väsyttää ja itkettää, kun mies on niin ihana ja tekee kaiken, kun mää vaan oon.

Tässä on itselle opettelun paikka että on levättävä kun siihen on mahdollisuus. Seuraavan raskauden aikana ei niin vaan levätäkään, kun on toinen minkä perään pitää katsoa. Mää oon muutenkin sellainen ihminen joka teen koko ajan kaikkea niin tässä sitä opettelee uutta elämää.

Mutta on se vaan ihanaa olla raskaana :love::barefoot:

Mulla on tänään 6+0. Viimeiset kolme päivää on selkeästi ollut raskaana oleva olo mutta sitä ennen oireet vaihtelivat ja välillä ei ollut mitään. Netistä oon asiaa paljon katsellut ja on normaalia, että raskausoireet tulee ja menee. Joten ninnananna elä huoli :)
 
Punertavaa valkovuotoa tullut! Saas nähdä nyt, että keskeytyykö taas. Mullahan ei ole niitä kunnon raskausoireita eli pahoinvointia. Molemmissa onnistuneissa raskauksissa sitä oli jo tässä vaiheessa. Rinnatkaan ei ole enää kipeät.
 
Jaksatko etsiä sivun numeron......olen kaikki viestit kyllä aina lukenut, mutta nyt hukassa...
Sivu 26. Tässä puhuttiinkin vaan pahoinvoinnista, mutta kuulosti niin järkeenkäyvältä että ainakin itseäni rauhoitti. :)

"Minttumar, joskus paha olo saattaa hetkeksi helpottaa, kun elimistö tottuu nousseisiin hormonitasoihin ja sitten palata taas.Toivotaan, että sinun kohdalla olisi kysymys tästä."
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Punertavaa valkovuotoa tullut! Saas nähdä nyt, että keskeytyykö taas. Mullahan ei ole niitä kunnon raskausoireita eli pahoinvointia. Molemmissa onnistuneissa raskauksissa sitä oli jo tässä vaiheessa. Rinnatkaan ei ole enää kipeät.
Toivotaan että verinen valkovuoto olisi sinullakin vaan normaalia raskauteen kuuluvaa. :) Jään jännäämään hcg-tuloksiasi. :)
 
Minäkin jännään ja pidän peukkuja Jutska! Mulla on menkkamaista homottelusyytöksiin edelleen joka päivä jossain välissä ja niin oli esikoisestaan ja kaikki meni hyvin :) toivottavasti sulla on arvot kohdillaan ja tuo olisi vain jotain pientä vuotoa, joka on niin yleistä..tsemppiä!

Vauveli vanhalle: onnea oireista, sitä itseään se todellakin on :)

Täällä myös aivan jäätävä väsymys kellon ympäri, Huhhuh. 3v termiitti on aika uuvuttavaa iltaseuraa töiden jälkeen. Miehellä yleensä paljon iltavuoroja, mutta nyt sattunut onneksi mukavasti aamuja, ettei oo tarvinnut yksin jaksaa iltaa. Ens viikolla on taas toisin, o -ou :/
 
Jutska, hyvä ettei vuotoa enää, raskaana siis kunnes toisin todistetaan, eikö niin :) ! On näitä pelkoja itelläkin. Muutaman päivän on nyt vasemman muniksen tienoilla ollut jomotusta. Hädissäni diagnosoin ittelleni tottakai kohdunulkoisen mut asiaa vähä enemmän mietittyäni arvelen tuon johtuvan sekaisin menneestä suolistosta. Toki miulla on se kystakin ultrattu siltä puolen tai voihan se olla keltsijomotustakin. Nipistelyä on kyllä oikeallakin puolen.. Hmm.. Oisko tuplat tulossa.. ;) f ja 5+5
 
No, vuoto alkoi uudestaan ja hcg vain799. Kesken meni taas. Harmittaa kovasti, mutta aavistelin tätä kyllä. Harmittaa myös se, etten saa teidän kanssa yhdessä täällä odottaa. Olisi ollut niin mukavaa yhdessä jakaa kokemuksia. Kolmas keskenmeno seitsemän kuukauden sisällä. En tiedä, että kannattaako meidän enää yrittää. Yritän ainakin saada aikaa naisten polille ja saada tutkimukset käyntiin. Olo on aika voimaton. Olen töissä ja yritän nieleskellä itkua ja tsempata. Tässä työssä ei oikein itkeskellä..
 
Voi Jutska mää olen pahoillani. Itku pääsi vaikkei livenä tunnetakaan. Mää olisin halunnut, että olisit saanut pysyä täällä meidän mukana odottamassa. Iloita ja pelätä yhdessä. Elämä on julmaa ja nyt on liikaa kaadettu teidän harteille viimeisten kuukausien aikana.

Nyt luulisi saavan ajan tutkimuksiin. Vielä teille se kolmas pienokainen suodaan. Tsemppiä ja voimia.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Jutska: eikä! Ei ole todellista! Oletko käynyt ultrattavana, jos olisikin harmitonta? Tiedän että helpompi sanottu kuin tehty mutta koita suunnata katseen tulevaisuuteen.

Tilanne itsellä ei yhtään sen helpompi, tänään niin kovat kivut että jouduin lähtee töistä pois. Kipu oli aika kovaa. Itkin täällä miehelle että kesken meni. Mies siis haki töistä kun en itse päässyt pois. Mietin kohdun ulkoistakin.. Vuotoa ei ole joten katsotaan tilannetta..

Tsemppiä kaikille ja toivon ajan kuluvan nopeasti että pääsette turvalliselle vesille eikä tartte miettiä tätä alkuraskautta ja epävarmuutta!
 
Alkuun haluan pienen selvennyksen: juttis ja jutska siis sama henkilö....?

TÄÄLTÄ KETJUSTA EI SAA LÄHTEÄ POIS.......muuta kuin synnyttämään!:cry::cry::cry:
 
Jännä juttu, kun Kirjauduin työkoneelta, niin tuli tuollainen nimi mulle kuin juttis! En ymmärrä nyt yhtään.. Mutta siis sama henkilö. Kiitos tsempeistä! Mulla on tavallaan helpottunut olo, kun jännitys ja piina loppui nyt. Joku ratkaisu tuli, vaikka ikävä. Jos olisi ollut kunnon raskausoireet, niin olisi ollut alunperinkin varmempi olo. Nämä keskenmenot tunnistaa oloista, kun näitä on ollut usein. Oon ihan ammattilainen jo keskenmenoissa! Kyllä tämä tästä. Pyydän neuvolasta lähetettä tutkimuksiin eli tulee nyt taukoa yritykseen. Seuraavalla mahdollisella kerralla teen testin vasta 6+ viikoilla, kun tuppaa mulla keskeytymään jo ennen kuin sinne asti päästään.:unsure:
 
Jännä juttu, kun Kirjauduin työkoneelta, niin tuli tuollainen nimi mulle kuin juttis! En ymmärrä nyt yhtään.. Mutta siis sama henkilö. Kiitos tsempeistä! Mulla on tavallaan helpottunut olo, kun jännitys ja piina loppui nyt. Joku ratkaisu tuli, vaikka ikävä. Jos olisi ollut kunnon raskausoireet, niin olisi ollut alunperinkin varmempi olo. Nämä keskenmenot tunnistaa oloista, kun näitä on ollut usein. Oon ihan ammattilainen jo keskenmenoissa! Kyllä tämä tästä. Pyydän neuvolasta lähetettä tutkimuksiin eli tulee nyt taukoa yritykseen. Seuraavalla mahdollisella kerralla teen testin vasta 6+ viikoilla, kun tuppaa mulla keskeytymään jo ennen kuin sinne asti päästään.:unsure:
Sä olet kyllä sinnikäs..........jaksamisia, voimia.......ei oikein sanat riitä.....
 
Musta tuntuu, että mä olen jo vainoharhainen näiden kadonneiden oireideni kanssa........ihana neuvolatäti laittoi lähetteen hcg mittaukseen ja menen sinne maanantaina. Aamulla tein raskaustestin ja tikkuun pärähti samantien "raskaana"-viiva ennen testiviivaa eli se pikkuisen helpotti mieltä.
 
Jutska, voi itku :((( sä olet kyllä vahva sissi <3 toivottavasti usko ihmeeseen vielä löytyy ja se teille suodaan, oon varma siitä!!
Miten tukutukun kivut?
Täällä varhaisultra takana, kaikki hyvin <3 vastasi viikkoja (luultavasti) kun ultramössö oli niin sekavaa ja lääkärikin puhui uuden laitteen hankinnasta. Hieman eri lukemia sai eka n 11.5 mm ja sitte 14 mm...Mene ja tiedä mutta pääasia että sydän löi ja kasvua oli riittävästi <3
 
Kiitos kaikille ymmärryksestä ja pahoitteluista! Täällä vuotaa pois kaikki ja juuri mitään sinne ei ehtinyt muodostua tälläkään kertaa. Usko siihen horjuu, että vielä voisi onnistua. Tiedän, että tulen helposti raskaaksi. Lähes joka kerta, kun ovuloin, niin tulen raskaaksi. Siitä ei vaan ole mitään hyötyä, kun yhtä helposti myös keskeytyvät alkaneet raskaudet. No, nyt kuitenkin siirryn tästä palstasta ja yritän toipua menetyksestä jälleen. Teille muille toivon hyvää odotusaikaa! Olette tukeneet paljon. Kiitos siitä!
 
Kiitos kaikille ymmärryksestä ja pahoitteluista! Täällä vuotaa pois kaikki ja juuri mitään sinne ei ehtinyt muodostua tälläkään kertaa. Usko siihen horjuu, että vielä voisi onnistua. Tiedän, että tulen helposti raskaaksi. Lähes joka kerta, kun ovuloin, niin tulen raskaaksi. Siitä ei vaan ole mitään hyötyä, kun yhtä helposti myös keskeytyvät alkaneet raskaudet. No, nyt kuitenkin siirryn tästä palstasta ja yritän toipua menetyksestä jälleen. Teille muille toivon hyvää odotusaikaa! Olette tukeneet paljon. Kiitos siitä!
:cry::cry::cry:
 
Jutska: paljon voimia ja jaksamista sulle!

Jutska, voi itku :((( sä olet kyllä vahva sissi <3 toivottavasti usko ihmeeseen vielä löytyy ja se teille suodaan, oon varma siitä!!
Miten tukutukun kivut?
Mamido: ihana kuulla että ultrassa kaikki hyvin!
Ja kiitos kysymästä, kivut hellittäneet mutta nivusiin sattuu edelleen. Tänään huolestuttaa se, että kuvotus on häipynyt kokonaan ja näläntunne myös. Ainoastaan rinnat vielä kipeät. Edellisissä kun oireet hävisivät niin kehityskin päättynyt samoihin aikoihin että saas nähdä mikä tilanne on. Ei itsellä ole kovin luottavaista oloa, pelottaa vaikka yritän olla positiivinen kun ei ole vuotoa. Tosin ei ole koskaan itsestään alkanut vuotaakaan vaikka olisi kesken..

Kahden viikon päästä ois v.uä. Katsotaan mikä on tuomio ellei aikaisemmin jo alkaa vuotamaan.. Odottavan aika on piiiiitkä!!
 
Täällä taitaa tosiaan alkaa se ihana toinen kolmas raskaudesta. Mä heräilen ennen kahdeksaa itsestäni joka aamu o_O En ole erityisen väsynyt, vaan energiaa piisaa. Ihan ihme.

Oon yleensä hirvittävän aamu-uninen väsynyt unikeko...
 
Täällä taitaa tosiaan alkaa se ihana toinen kolmas raskaudesta. Mä heräilen ennen kahdeksaa itsestäni joka aamu o_O En ole erityisen väsynyt, vaan energiaa piisaa. Ihan ihme.

Oon yleensä hirvittävän aamu-uninen väsynyt unikeko...
Miulla taas unet alkaa olla nyt jo vähenemään päin, sen verran rankasti vauva monottaa sisäelimiä. Nyt on vko 18+5. Tuntuu kyllä hauskalta, kun toinen ilmoittelee itsestään jo ihan säännöllisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti

Yhteistyössä