Heiii, ehkä mä vihdoin uskallan tännekun tulla pyörimään
. Eli, mä olen kanssa majaillut tuolla keskenmenon jälkeen yrittäjissä, tosin viime aikoina vähän siellä takavasemmalla..
Historiaa; vuoden sisään mahtunut kaksi keskenmenoa rv 7 ja rv9.
Ja nyt sitten oltaisiin menossa tasan rv 16
. jos joku haluaa tietää enempi raskauden alusta, niin kirjoittelin siitä joku päivää siitä tuonne keskenmenopalstalle, samalla kun ilmoittelin että mut voi ehkä jo lisätä plussaneisiin
.
Tosiaan, aika varovaisesti olen nyt vasta ruvennut ajattelemaan että tässä voisi hyvin käydäkin
. Kyllä noi keskenmenot tekivät vaan sen että tuntui ettei tajuntaan mahtunut mitkään muut asiat kuin ne, että mikä kaikki voi olla pielessä. Ja kun tähänkin raskauteen mahtui kaikkea epäselvyyttä, oli valemenkat, kipuja, vuotoja, varhaisultrassa vastasi reilua viikkoa pienempää kuin plussatusta ovulaatiosta olisi laskettu (mikä pisti epäilemään että jokin pielessä
). Olen käynyt polilla rv 8 aivan 99% varmana että kesken meni. Mutta ei.
NP-ultrastakin jouduttiin varmuuskontrolliin mutta siellä oli kaikki hyvin
.
Seuraava jännitys olisi sitten rakenneultra, sitäkään ei ajatte enää niin että mennään selvittämään onko poika vai tyttö, vaan että onko kaikki hyvin. Ja tietty jos kaikki on hyvin, kyllä me sitten halutaan sukupuoli tietää
. Ennestään on siis kaksi poikaa, 7- ja 3-vuotiaat. Tyttö olis kiva mutta enpä jaksa uskoa
.
tää oli nyt vaan omaa napaa tällä kertaa. Toivotaan että kaikki nyt pysyisivät täällä
.
Vauveli vanhalle onnea ultraan!
MeaMinnis rv 16