**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Perjantai 28.2.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 8/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 4/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 33/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
sonts4_______19v________KKM 9/13, KEM 12/13__________KP 33/32
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 17/30



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 19/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 30/31
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 16/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 45/28-38
Tyydeli______40v______KM 1/14_______________________KP 16/28-30
Zemar________________KKM 1/14_____________________KP 21/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 27/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 24/28
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP 2/26-28
Apatus_________________KKM 3/13____________________KP 24/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 15/28-32







TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Pauliinali
Mimmimiina




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Noista loppuvuoden lapsista... Itse kans lapsena harmittelin sitä että olen syntynyt marraskuun lopussa. Sain aina kaikkia jouluun liittyviä syntymäpäivälahjoja ja toivoin että voi kun olisin syntynyt kesällä niin saisin kaikkia uimaleluja yms.. :LOL: Onhan se turhamaista, mutta ei sitä nyt lapsena edes ajatellut muuta kuin niin että vanhemmat saa lapsia silloin kun ne haluaa.

Mun mies sanoi ennen kuin edes suunniteltiin lasta että haluaisi että lapsi syntyy talvella niin on suurempi todennäköisyys että sillä ei oo allergioita. Mun miehellä on kaikenlaista allergiaa ja astma. Mulla ei oo mitään allergioita. En tiedä sitten onko tuossa sen ajatuksessa mitään perää... :confused: Mutta sittemmin hänkin on muuttanut mielensä. Nyt olis ihan sama milloin syntyy kunhan nyt vaan tulisin raskaaksi ja raskaus menisi loppuun asti hyvin. :heart:
 
Tuosta loppu vuoden lapsesta. Ajattelin niin vielä vuosi sitten, ja nyt kaduttaa... Lopetin pillereiden syönnin vasta viime maaliskuussa, ajatellen, että ei raskautuisi silloin vielä ettei tulisi jouluna syntyvää lasta. Siinähän se sitten olikin, kun ei raskautta kuulunut eikä näkynyt moneen kuukauteen, silloin kun se olisi saanut tulla oikeiden kuukausien aikaan... Nyt keskenmenon jälkeen ajattelen, että se on ihan sama milloin, missä kuussa lapsi syntyisi, jos vaan saisin vielä kokea sen ihmeen...
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
mymosa
Kumma kun mä en ikinä ole saanut joulu tai synttärilahjoja samalla, aina erikseen ja aina sitä mitä on tarvinnut eli vaikka niitä kesäjuttujakin :)

Mulla nää lapset on syntyneet kaikki 3vkon sisään (eri vuosina toki), keväällä huhti-toukokuussa, joten olisi ihan vaihtelua saada syksy-talvivauvakin. Ainoa mikä talvivauvassa olisi, niin pukeminen. Kevätvauvan kanssa on helpompi lähtee ulos. Mutta talvella odottaminen on kanssa omalaisensa, kun et löydä sopivia toppavaatteita :D

Kyllä mä tän neljännen otan ihan mihin vuodenaikaan vaan, kuhan vaan sais.

Sitten kysymys.. kuinka pian teillä on alkanut menkat siitä, kun testi näyttänyt negaa? Tänään jo säikähdin, kun ihan menkkamaisia kipuja tuli.. En viittis tuhlata noita ovistestejä jos menkat nyt perään alkaakin.. vai voiko ne muka alkaa..

Onko kukaan muu syönyt noita femifloreja ja gelee royaleja keskenmenon jälkeen, onko auttaneet tms..
 
mymosa mulla alko menkat 1,5vko siitä kun kaikki muu vuotaminen oli lopunut. Ja ainakin ittellä oli ovuloimaton kierto tuo eka (jälkiultrassa ysityisellä katottiin)

Kai sitä voi alkaa toivoa, että se mun uni tyttölapsesta ois ollu enne. Tiistaista asti testaillu päivittäin vahvampia ja vahvempia haamuja ja tänään oli kyl jo niin selkee plussa, et uskaltaa plussakisi sanoa. Melkeen kontrollin vahvunen :) Oireita ei oo joten en tiiä mahtaako olla tuulimuna taikka väärässä paikassa vai vaan niin aikaista vielä. Mut näillä näkymin saa minut laitta plussanneissin :)

Ens viikolla tyksissä kontrolli siitä kystasta munasarjassa. (tää munasolu joka nyt vaikuttais hedelmöittyneen on lähteny just tolta kystiseltä puolelta) Toivoisin niin kovin että kohdussa näkyis ees pienenpieni varjo taikka joku mikä vois raskauteen viitata, vaikka sillon vasta 5+0 :/
 
Onnea plussista :heart: :flower:

Ambrosian elämässäkin melkoisia käänteitä, toivottavasti saat voimaa raskaudesta ja tulevasta pienestä, miten tahansa parisuhteen käykin. :hug:
On se ihmisen elämä sitten ihmeellistä, niin hyvässä kuin pahassakin. Mitähän kaikkea on itsellekin tällä elämän polulla vielä edessä.. Toivottavasti myös niitä tasaisempia aikakausia.

Täällä vieläkin itkettää päivittäin. lähipiiriin on tulllut onnellisia vauva-uutisia, jopa lähes samalla lasketulla ajalla. se tieto kirpaisi, pakko myöntää, vaikka olen tottakai myös onnellinen heidän puolestaan, läheisestä ihmisestä kyse. silti aina kun näen tai ajattelen heitä ajattelen myös että tuossa vaiheessa olisi minunki raskauteni menossa nyt.. :( surkeaa.
Välillä alan oikein haastamaan riitaa miehen kanssa kun tuntuu että johonkin tämä turhautuminen olisi purettava. Onneksi itsekin tiedostan sen ja ne jää lyhyeen tyhjästä tiuskaisuun ja päättyy pian anteeksipyyntöön. Tuntuu etten halua lähteä kotoa mihinkään muualle kuin töihin, en halua tavata ketään omana itsenäni. en haluaisi jatkaa elämää ennenkuin olen uudelleen raskaana. :'( Tyhjältä tuntuu.
 
Mä en ole erityisemmin toivonut sitä milloin se lapsi syntyisi, joka kerta vauvakuume on ollut niin valtavan kaikki heti mulle nyt -tyyppinen tunne, että toiveissa on ollut lähinnä että tulisipa se vauva 9kk kuluttua, oli menossa mikä vuodenaika tahansa. :)

Esikoinen syntyi lokakuussa, syysvauva oli kiva. viimeisillään ei ollut enää niin kamalan kuuma ja vauvankin sai viedä ulos heti.. eikä tarvinut miettiä mahan kanssa toppatakkiongelmaa.. plus oli koko toppapukukausi aikaa laihduttaa raskauskilot ennen kesää ja ohuita vaatteita.
loppuvuosi kun muutenkin on (minulle ainakin) sellaista kotona sohvan nurkassa käpertymisen aikaa, joten se aika sopi hyvin vauvan kanssa ensikuukausien "pesimiseen". :)
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Lauantai 1.3.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 9/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 5/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 34/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 18/30



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 20/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 31/31
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 17/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 46/28-38
Tyydeli______40v______KM 1/14_______________________KP 17/28-30
Zemar________________KKM 1/14_____________________KP 22/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 28/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 25/28
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP 3/26-28
Apatus_________________KKM 3/13____________________KP 25/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 16/28-32







TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Pauliinali
Mimmimiina




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
ihan kiva plussarivi tuli meille tänne helmikuulle! Ihanaa! Onnea kaikille plussan saaneille ja onnea matkaan. :heart: :flower:

Loppuvuoden lapsesta sen verran että mullahan oli keskenmenneen raskauden laskettu aika joulupäivänä. Itse en missään kohtaa siitä hätkähtänyt kun olin niin onnesta soikeana, mies vitsillä heitti että pitelet sitä sitten sisälläs vuoden vaihteeseen asti, ettei joudu olemaan luokan nuorin aina! No eipä tarvinnut sitten pitää.. Mutta ymmärrän kyllä sen, ja kyllä minusta saa toivoa mihin aikaan vuodesta lapsen haluaa, kyllähän se vaikuttaa moneen asiaan saako lapsen kesällä vai talvella /syksyllä vai keväällä. Itsellä ongelma vain on se että kun sitä raskautta ei oikein tunnu kuuluvan niin rupeaa olemaan aivan se ja sama mihin aikaan vuodesta se lapsi syntyisi, kunhan sellaisen saisi... : /
 
Tänään ois The päivä kun menkkojen pitäis alkaa, jomotellut, vihlonnut ja poltellut alavatsaa on jo viikon verran että eiköhän ne sieltä taas ilmesty! Pöh. No jään odottelemaan.
Kovasti onnea plussanneille <3 ja Ambrosia, huh! Mitäs mies tuumasi plussasta?

Aluksi itse ajattelin että olis kiva saada vauva tulevalle kesälle, esikoinen on syntynyt 05/13 ja oli kyllä helppoa kun ei tarttenut vaatetta tumpata ja pääsi heti ulos :) Olinkin onnesta soikeena kun tokan la ois osunu kesäkuulle 14 ja sitten kun se meni kesken niin seuraava ois tullut elokuulle 14, mutta nyt täytyy sanoa että ihan sama milloin syntyy kunhan vaan nyt tulis <3
 
Ovis tuli sittenkin, hassusti myöhässä. Onneksi tajusin testata. Enkä meinannut uskoa hymynaamaa, luulin feikiksi. Mutta onneks oli myös oireita. Eli saa päivittää

Tyydeli dpo1 ja eikun piinailemaan! Ainakaan ei jätetty hyödyntämättä!!
 
Viimeksi muokattu:
Menkkoja ei eilen kuulunut joten uskaltauduin tänään illasta tekemään testin..haalea plussa viivahan siihen nyt pärähti :) Mahaa jomottelee ja juilii, samoin oli esikon kohdalla. Toivottavasti tässä nyt ois se toivottu Pikku2! :heart:

Mut voi siirtää plussanneisiin! Katotaan tuunko maitojunalla takasin :wave:

Pysyviä plussatuulia puhaltelen kaikille! :heart:

Maarii ja Marraskuun papunen :heart:
 
Onnittelut plussista Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4 ja Maarii!! Ihanan paljon plussia! Tarrasukkia paljon matkaan!
Ambrosia85 voimia tilanteeseesi.

Loppuvuoden lapsista
Elokuun lapsi kuulosti oikein hyvältä ja täydellisestä ajankohdalta. Lokakuun laskettu aika olisi sopinut täydellisesti työkuvioihini. Mutta eiköhän melkein jokaisesta vuoden ajasta haittapuolensa löydy. Itse kesän lapsena tiedän, ettei minulla ikinä huomioitu synttäreitä kerhossa/koulussa, vaikka muilla huomioitiin ja synttäreille kutsuttaessa oli ihmisillä usein muita kesämenoja ja oli välillä vaikeaa saada vieraita synttäreille. Mutta itsekin kyllä tunnistan ajatuksen siitä, että ei välttämättä haluaisi olla luokan nuorimmainen. Tällä hetkellä asialla ei ole mitään väliä, me yritetään heti kun mahdollista, jos tulee joulukuun lapsi, niin olisin vain onnellinen.

).( Luulin, että toinen keskenmeno menisi helpommin, koska en uskaltanut iloita plussasta mitenkään kamalan paljon. Mutta ei. En ehkä ole itkenyt yhtä paljon kuin viimeksi, mutta minulla ei ole enää mitään luottoa, että kolmaskaan raskaus onnistuisi. Enemmänkin minulla on sellainen olo, että jos nyt tulisi uudestaan raskaaksi, niin kolmannen keskenmenon jälkeen pääsisi julkisella puolella tutkimuksiin käsitykseni mukaan. Olen vain varma, että kolmannellakin kerralla menee kesken. Mulla ei ole yhtään onnistunutta raskautta takana. Miksi kroppa toimisi eri tavalla kuin kahdella ekalla kerralla. Mietin jo välillä haluanko varmasti lapsen tai lapsia. Olen halunnut lapsia niin pitkään kuin muistan, mutta tämän toisen kerran jälkeen aloin epäillä asiaa. Luotan kyllä siihen, mitä olen miettinyt vuosia, mutta pelottaa kuinka monta keskenmenoa tässä tulee ennen lasta. Kärsiikö kroppa jotenkin useista keskenmenoista?

Huomenna olen menossa yksityiselle puolelle tutkittavaksi, varmistamaan onko kohtu tyhjentynyt. Täällä julkisella puolella ei saa mitää tsekkauksia, sitten jos nousee kuume tai alavatsa on kipee, niin sitten, mutta ei muuten. Oman mielenrauhan takia on tällä kertaa pakko mennä sitten yksityiselle. Katsoa muutenkin, että onko siellä kaikki kunnossa. Tunnen olevani vain niin epäonnistunut ja minulla on kroppaani kohtaa juuri nyt inho. En edes ystäville halua puhua siitä, että nyt on tullut toinen keskenmeno, koska tunnen itseni tässä jotenkin niin kamalan epäonnistuneeksi. Onneksi mieheni on vieressä ja tukenani ja kyllä hänestäkin tuntuu pahalta.
 
mymosa
Ärsyttää, alkais nyt menkat kun kerran pitää näitä menkkajuilinoitakin..

Tänään kävin viimeisessä (toivottavasti) hcg-mittauksessa ja huomenna saan gynellä tuloksen. Kyllä on sen näkönen käsivarsi, että on taas tökätty.

Noh, tää kuu aikaa vielä yrittää.. Voihan se olla, että mun tuurilla mennään lokakuulle, että päästään taas hommiin mukaan.
 
Ihanaa ja onnea plussaillijoille... :)
Mie edelleen odottelen menkkoja kkm jälkeen, van ei :( on meillä peitto heilunu jne... mut viikko sitte gynellä kävin ja limakalvo siisti mut vain 3mm... ja tunsin ihan selvän ovulaation 2pv sitten, ei ollu inspistä petipuuhiin, mut joo malttamaton edelleen täällä odottaa ihmettä... väliaikakuulumisia jne :)
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Tiistai 4.3.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 12/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 8/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 37/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 21/30



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 23/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 20/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 49/28-38
Tyydeli______40v______KM 1/14_______________________KP 20/28-30
Zemar________________KKM 1/14_____________________KP 25/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 31/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 28/28
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP 6/26-28
Apatus_________________KKM 3/13____________________KP 28/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 19/28-32



Tyydeli dpo 3




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Pauliinali
Mimmimiina




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Täällä on keskustelu vähän hiljentynyt, mutta aika monella tuntui olevan kierron loppupäivät käsillä joten jännää nähdä tuleeko plussia lisää! Maariille onnea plussasta!

Itseä flunssa vaivaa jo toista viikkoa, taitaa ihan joku keuhkoputkentulehdus kehkeytyä.. :mad:
Tällä viikolla sitten tapahtuu kun perjantaina kuulee polilla miltä kysta ja muut paikat näyttävät ja mitä tehdään tän edelleen epätasaisen kierron kanssa.. Lauantaina olisikin vuorossa vyöhyketerapia, tosi mielenkiinnolla odotan sitä. En usko että se välttämättä heti vastauksia tai apua tuo mutta kokemuksena kiinnostaa ja ehdottomasti jatkan siellä käymistä jos vaan siltä tuntuu. :)
 
Jahas, tämä ketju on painunut kiitettävästi unohduksiin osaltani. Minulla on menossa nyt kp 22 ja ovista ei ole tullut. Käytin Clomeja tässä kierrossa ja vaste oli erittäin heikko. Folliultrassa ainoa mikä oli hienosti kasvanut, oli vasemman munasarjan massiivinen kysta. Että sillälailla.
Menen seuraavaan ultraan kp 3 ja mikäli kysta on ottanut hatkat tai pienentynyt huomattavasti, aloitetaan Letrotsoli-induktio. Clomit ovat osaltani menneen talven lumia, olen niitä n.10 kiertoa elämässäni kiskonut ja minulla on kuitenkin vain yksi (elävä) lapsi ja se surkea 3 keskemenoa.
Toivon, että letrot auttavat, sillä jos ei, aion vaatia rankempia hoitoja. En tästä kuitenkaan nuorene, tänä vuonna tule 36 mittariin joten ehtoopuolella, ehtoopuolella. Kunhan saisimme toisen lapsen, sieluni saisi rauhan. Sitten kokisin olevani onnistunut naisena. Elämäni tehtävä olisi täytetty.
 
mymosa
Kontrolliultrassa käyty.. eilinen hcg oli 4, joten sitä ei tarvii enää seurailla. Kohtu oli puhdas ja ohut limakalvo (tosin en tiiä mitä se meinaa, onko menkat tulossa piakkoin vai missä vaiheessa kiertoa voisi aatella olevansa)..

Ei nähnyt gyne mitään syytä olla yrittämättä heti, joten mies saa jättää kumit kauppaan :D

Että tällastä odottamista vaan.. ei oikein sovi mulle :)
 
Onnea plussista :heart:

Juu, ei voi kun jakaa noi tunteet odottamisesta ja kärsimättömyydestä. Vaikka tiedostan että moni on odottanut paljon meitäkin pitempään, mutta ei sekään tieto omaa oloa helpota... Tässä ei ole taas pariin päivään pyörinyt mielessä mikään muu kuin :heart:vauvvvvva:heart:. Sit kun saadaan vauva niin sit sitä ja sit kun saadaan vauva niin sille sitten hankitaan tällänen ja sit ja sit kun ja sit kun.. Eikä oloa auta tämä alati raskautuva ja synnyttävä lähipiirikään! :p

Huooooh, pitäisi nyt saada pääkoppaan vähän jotain muutakin sisältöä pikkuhiljaa. Ja pääsis edes yrittämään, kuuria jäljellä enää onneksi 5 päivää ja uuteen kiertoon n. 8 päivää...
 

Yhteistyössä