Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Pahoittelut Hantta :(

Mulla hieman tympii, ku luulin jo että kroppa ois palautunu. Se eilinen tuhruttelu masentaa. Sellanen fiilis nyt ettei tästä tuu enää mitään. Pitäs kai varata gynelle aika, että sais jotain selvyyttä tilanteeseen. Nyt ollaan vuosi yritetty kakkosta, kaks kertaa raskaana muttei vauvaa vieläkään sylissä.
 
Hantta, no voihan vattu. :( Pahoittelut. Muistan jostain lukeneeni että km:n tai keskeytyksen jälkeen usein tulee raskausoireita kuukautisten aikaan. Itsellä juurikin oli todella raskas olo viime menkkojen aikaan mutta sieltähän se vuoto sitten alkoikin. Tsemppiä sinne ja uutta yritystä vaan! :)

Piitu85:lle myös hyviä viboja. Toivottavasti se keho nyt vähän asettuisi!
 
Hantta81 pahoittelut! Sitä toivoisi, että kaikilla meillä onnistuisi nyt helposti uusi raskaus kaiken koetun jälkeen.

Piitu85 voimia myös sinne.

Olikos se keltarauhashormooni, joka aiheuttaa niitä raskausoireita, vaikka ei olisi raskautunut? Se tekee jotain luteaalivaiheen aikana, että oireet ovat samanlaisia kuin alkuraskaudessa.
 
Pahoittelut menkkojen alkamisesta, Hantta81. Vauveli vanhalle: keltarauhashormoni aiheuttaa oireet ennen menkkoja. Esim. Rintojen arkuus ja kasvu, lämmön nousu, turvotus ja kova nälkä. Olen huomannut, että jos olen raskaana, niin raskaushormoni aiheuttaa sen, ettei tee kauheesti mieli makeaa. Muuten samat oireet kuin aina ennenkin kuukautisia. Nyt kp 6 ja menkat loppumassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mie vietin vapun vanhan tutun kaavan mukaan. Herkkuja pitkin päivää (karkkia, munkkia, suklaata, pitsaa, sipsiä, suolapähkinöitä, simaa ja limpparia) ja illalla oksennus hampaita pestessä. Nyt aamulla on taas vanhassa tutussa pisteessä, että pitäis uskaltaa sängystä ylös...

Miulla tää pahoinvointi on selkeesti riippuvainen syömisten laadusta ja kehon väsymyksestä. Mut en mie silti uskalla tehdä testiä.
 
Piinamiina: Iik, äkkiä testin tekoon. Elä piä meitä hulluja jännityksessä :) :)
Mie en pysty. Jos se näyttää negaa niin meen ihan toimintakyvyttömäksi ja rupeen epäilemään jotain hirveämpiä vaihtoehtoja. Pakko miun on odotella, että tulee ainakin se neljä viikkoa vuodon alkamisesta täyteen. En vaan tiedä mitään muuta paikkaa, jossa voisin ihmetellä näitä vähän ällöttäviäkin kehon edesottamuksia. Sori.
 
Haleja Hantta :( <3

En kestä piinamiina! Koska meinaat testata?

Täällä eletään ovulaation aikoja. Ei mitään kipua vielä mut limoja kyllä. Tänään siis kp13 :)
Varmaan tiistaiaamuna testaan. Itellä ei oo mikään kiire. Tää on hyvin hämmentävää. Mie vaan hymyilen sisäänpäin ja on muutenkin hyvin tyyni olo. Mie en nyt yhtään sovi ainakaan tuonne himotestaajien ketjuun. :ROFLMAO::rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Koska sulla pitäis menkkojen alkaa?
4.5. kai. Ovulaatio oli kuitenkin jo kp 11-12/28 tms. Ei tässä oo enää päivistäkään perillä. :ROFLMAO:

Kävin muutama päivä sitten työnohjauksessa ja sen jälkeen ei oo taas mikään painanut mieltä. Oikeestaan tää raskausjännityskin on muuttunu vaan yhä paksummaksi höttöpilveksi. Olikohan jossain työnohjaajan vesikannussa jotain depot-hallusinogeenejä? :LOL:o_O:p
 
Täällä on tänään ollut kp11. Vielä ei mitään limoja tai muita oireita, mutta menkkavuotoa oli vielä kp9. Mun piti alkaa eilen testaamaan ovista, mutta en viitsi tuhlata testejä, koska selvästi ei vielä ole hetket käsillä.

Tulevan viikon aikana pitäisi tehdä lasta :LOL: Mää en ainakaan yhtään kiertele ja kaartele, tekemällä tehdään, vaikka niin ei saisi kuulemma olla. Mää teen just niin kuin itse haluan, oon oman elämäni herra! :whistle:

Toivon, että ovistestiin tulis hymynaama vasta kp15-kp18. Silloin olisi aikaa nähdä miestäkin. Tässä on sellaiset työvuorot ennen sitä, että pitäisi tulla raskaaksi pyhällä hengellä. Oon muutenkin ihan tööt, 62 h töitä putkeen / 8 päivää. Mutta sitten on vapaita useampi ja ehtii tehdä vaikka mitä kaikkea kivaa :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Nyt oikeesti riittää tää kehon kenkkuilu. Mie oksensin tänä aamuna aamupalan ja hampaiden pesun jälkeen. Töissä laittelin vaivihkaa pahoinvointirannekkeita paikoilleen. Kauheen öllö olo ja hajut on niiin ällöttäviä. Kp 27/28, joten turha tässä on oikeesti mitään vielä testatakaan. Viimeeksi tuli haalea plussa 29/28 ja viikkoa myöhemmin kaikki karahtikin kiville. Kai tässä miun "rauhallisuudessa" on kyse myös pelosta - siitä että keho vain keksii oireita (vaikka ite tunnen kehoni erittäin hyvin ja aistin yleensäkin muutokset herkästi) ja kaikki saattaa kuitenkin olla viikon päästä ohi.

Vauveli vanhalle, kyllä meillä ainakin lasta ihan tehtiin, vaikka sit jos se tulee niin se on saatu. Meillä siis peitto heilui ovulaation aikoihin 1,5-2 vrk välein, vaikkei muuten olisi huvittanut. Onneksi se on siitä metkaa puuhaa, että se alkaa kummasti kiinnostamaan jahka pääsee alkuun. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Anteeks jo etukäteen, mutta on pakko avautua. Miuta ärsyttää nuo Lindexin mainoksen virnuilevat pojat aivan suunnattomasti. Kierrokset nousee jo niiden näkemisestäkin. Vissiin oon nähny sen liian monta kertaa tai sit vaan oon raskaana. Anyway, kuva oli pakko ottaa talteen, jotta voi kattoa oireiden loputtua et oliko tuo kuva oikeasti ärsyttävä vai oliko ne vain hormonit. Tarkoitan siis tätä:
 

Attachments

Nyt on plussanneet päivitetty. Jos oli enemmän kuin kolme (Särki, iinaalisa ja tintt@r@) niin pyydän, että virkistätte muistiani.

En kovin aktiivisesti ole täällä Kaksplussan puolella nyt pyörinyt, jonka vuoksi pyytäisinkin, että seuraava ottaisi kopin kesän ketjun perustamisesta ja päivittämisestä :) Anyone?
 

Yhteistyössä