Voi ei.......jaksamisia!Hanat aukes, ei mulla muuta
Mie en pysty. Jos se näyttää negaa niin meen ihan toimintakyvyttömäksi ja rupeen epäilemään jotain hirveämpiä vaihtoehtoja. Pakko miun on odotella, että tulee ainakin se neljä viikkoa vuodon alkamisesta täyteen. En vaan tiedä mitään muuta paikkaa, jossa voisin ihmetellä näitä vähän ällöttäviäkin kehon edesottamuksia. Sori.Piinamiina: Iik, äkkiä testin tekoon. Elä piä meitä hulluja jännityksessä
Varmaan tiistaiaamuna testaan. Itellä ei oo mikään kiire. Tää on hyvin hämmentävää. Mie vaan hymyilen sisäänpäin ja on muutenkin hyvin tyyni olo. Mie en nyt yhtään sovi ainakaan tuonne himotestaajien ketjuun.Haleja Hantta <3
En kestä piinamiina! Koska meinaat testata?
Täällä eletään ovulaation aikoja. Ei mitään kipua vielä mut limoja kyllä. Tänään siis kp13
Koska sulla pitäis menkkojen alkaa?Varmaan tiistaiaamuna testaan. Itellä ei oo mikään kiire. Tää on hyvin hämmentävää. Mie vaan hymyilen sisäänpäin ja on muutenkin hyvin tyyni olo. Mie en nyt yhtään sovi ainakaan tuonne himotestaajien ketjuun.
Piinamiinalla on hermot rautaa!Varmaan tiistaiaamuna testaan. Itellä ei oo mikään kiire. Tää on hyvin hämmentävää. Mie vaan hymyilen sisäänpäin ja on muutenkin hyvin tyyni olo. Mie en nyt yhtään sovi ainakaan tuonne himotestaajien ketjuun.
4.5. kai. Ovulaatio oli kuitenkin jo kp 11-12/28 tms. Ei tässä oo enää päivistäkään perillä.Koska sulla pitäis menkkojen alkaa?
Minä olin yksi plussanneista!Voisin pitkästä aikaa päivittää etusivua. Plussanneita ainakin Särki ja tintt@r@ - onnea!! Oliko muita?? Entä uusia ketjulaisia?
Ja miten on sen uuden ketjun laita, löytyykö halukasta päivittelijää?