Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Iiiiiiik mua jännittää teidän puolesta! Huomenna sit monta plussaa :love::love:

Vauveli vanhalle, täällä kans normaali, lasken joka kierrossa että milloin olis la. :D

Lääkäri muuten silloin sanoi mulle että suurimmalla osalla alkaa vuoden jälkeen raskaus kun yritys aloitettu. Joten minä päätin nyt olla raskaana!

Aamulla sitten haluan heti plussia tänne. Me muut tullaan sitten perässä ;) ketkä olikaan mun kanssa piinailijoita? Mulla nyt kp10 ja kierto 30pvä.

Hei mullahan alkaa tässä hedelmälliset päivätkin ;) :love:
 
Ainiin ja mun tuleva laskettu aika on 25.1.2017 koska minä aion olla raskaana! Näin kun on se laskettu aikakin nyt valmiina niin eihän tässä mikään mene pieleen. Täytän juurikin tammikuun puolen välin jälkeen 25v niin oikein hyvin menee!

Greippimehua olen muuten juonut yhden tölkin tässä parissa päivässä. Ostin tänään lisää. :D ei se olekkaan niin pahaa enää.
 
Ei helevetti. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Mää oon teitä kaks tuntia jäljessä kun asun täällä mualimalla eli oon varmaan viimeinen täällä huomenna. :whistle:
No en kyl ajatellut olla neljältä testaamassa. Paitsi kun sanon näin, ni sit varmasti olen. Alkaa taas lyömään sellaisen väsymyksen että oksat pois, mutta johan tähän aikaan saa ollakin.

Oon muuten ottanut tavaksi nukkua pikku päikkärit iltakuudelta. Tänään simahdin jumppasalin lattialle ku alotin rentoutukset lantiotuntemusten takia vähän etuajassa. Muut ähisi ja puhisi ympärillä ja mie vedin sikeitä. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ainiin ja mun tuleva laskettu aika on 25.1.2017 koska minä aion olla raskaana! Näin kun on se laskettu aikakin nyt valmiina niin eihän tässä mikään mene pieleen. Täytän juurikin tammikuun puolen välin jälkeen 25v niin oikein hyvin menee!

Greippimehua olen muuten juonut yhden tölkin tässä parissa päivässä. Ostin tänään lisää. :D ei se olekkaan niin pahaa enää.
Mie oon käynyt jo ilmoittamassa joulukuisten palstalla odotettavissa olevasta paluustani. Meillä laskettu aika on 6.1., mutta oon sitä mieltä että tää syntyy joulujen välissä. En mie kuitenkaan tuu synnyttämään spontaanisti, se on ollut tiedossa jo pari vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bettinah mulla olis la joskus 23.-28.1.2017. Noi laskurit laskee mulle aina ihme päiviä, koska luteaalivaihe on niin lyhyt. Jos lasken menkkojen mukaan, niin hedelmöityspäiväksi ilmoitetaan päivä, jolloin ei todellakaan mitään ovista ole vielä ollut.

Esim. tää kierto mulla on vuotoa todennäköisesti kp1-10, ovis 15-17 ja menkat pitäis alkaa 24-26.

Mulla ei ole vieläkään greippimehua. Täällä maaseudulla se ei vastaan kävele :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Vauveli vanhalle, pidetään noi sitten! Laitetaan sit viestiä kun ollaan synnärillä ;) <3 piinamiinalla onkin sitten jo vauva. Ja muilla huomisilla piinailijoilla. Ja kaikilla tässä ketjussa viimeistään sit keväällä :love:

Apua kun mua jännittää huominen aamu. Mulle ihan perus päivä mutta mua jännittää muiden puolesta :love:

Hyvää yötä <3
 
voi että kun olisin jo pissailemassa tikkuun teidän kanssa, ihanaa kuumeilua teidän kanssa, MUTTA eiiiiii niitä negoja, eiiiiih!
niin kovasti pidän peukut pysytyssä, jos ne viivat alkas päivän parin päästä näkymään selvemmin! (y)

Särki, ihanaa!!! :love:
 
Heti täällä kurkkimassa tikkuun pissijöiden kuulumisia minäkin. Piinamiina ja Hantta jospa ne plussat vielä sieltä tulee, eikös teillä ole oireita vaikka muille jakaa.. Särki onnea plussasta, sitä se poski tiesi. Kaikkea hyvää odotukseen :love:(y)

Omaa napaa, dpo6 ja nippailua. Jännäksi menee tämän kierron seuraaminen.. Nythän olisi mahdollisen kiinnittymisen aika käsillä.

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille, nyt paljon plussia että saapi Särki seuraa :)
 
ONNEA SÄRKI!!!!!! Jarrusukkia, liimaa, teippiä, erikeepperiä, tukisukkia, kuumaliimaa, pikaliimaa, purkkaa, pihkaa......kaikkea mahdollista jotta alivuokralainen pysyy kyydissä mukana!!!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Onnea Särki! Olin kyl ihan varma noitten siun viivojesi jälkeen, että sieltä se plussa pätkähtää. :love::love::love::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Tinttara, luulisin että on dpo 14. Voin olla väärässäkin. En nyt rupee panikoimaan, vaan otan löysin rantein ja testaan tiistaiaamuna seuraavaks, eli kp 28/28. Tiistaina on myös hormonipolin lääkärin soittoaika, voin sit siltä kysellä vähän apuja jos siinä vaiheessa on vielä epäselvää.

Jatkan täällä aivasteluineni ja ällötyksineni.
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Kiitos naiset. <3 Nyt tosiaan monille plussia täällä niin voidaan jatkaa juttua odottajissa. Täällä on kyllä niin kiva jutella että haluun jäädä tähän ketjuun. :giggle:
Mäkin oon vielä täällä kun en uskalla siirtyy tonne odottajiinkaan. Pitäskö meidän porukan perustaa oma odottajien ketju kunhan plussa-aalto vie muutkin mukanaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Särki

Yhteistyössä