Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Pyörii ja/tai menee eestaas.
Sormus pitää laittaa ranteen päälle ja nostaa siitä hitaasti ylös. Se lähtee tekee liikettä joko-tai ja jos ei niin se kai meinaa ettei tuu lapsia.
Emmä ees muista mistä ton kuulin mut siitä on aikaa tooosi monta vuotta.
Samallailla se toimii kun jotkut "ennustaa" raskausmahan päältä onko masussa tyttö vai poika.
Mulla on ainaki pitäny paikkaasa ni musta toi ihan kiva "testi" :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kröhöm, tämä nyt kuulostaa varmaan hiukan ällöltä, mutta kun silloin maanantaina tein sen negatestin niin jemmasin sen testin omaan pakkaukseensa odottamaan aikaa jolloin voisin käydä heittämässä koko pakkauksen roskiin. Tultiin tänään yön reissulta ja muistin että mullahan on se testi vielä kaapissa, että täytyypä käydä heittämässä roskikseen. Noh, jostain syystä päätin ihan kurillani kaivaa sen testin sieltä paketista ja vähän vilkaista, ja siinä näkyi ihan silmiä siristelemättä sininen viiva. Ei siis mikään mojova plussa, mutta selkeä viiva kuitenkin. Onkos tämä nyt se kuuluisa roskishaamu? Jos on, onko ne aina ihan väärässä? :ninja:
 
Jäi hiukan epäselväksi, että kuinka saan nuo lapset järjestykseen tuolla sormustestillä? Eli kun meillä on vanhin tyttö ja sitten poika. Pitäiskö tehdä kolmesti, että näyttää tuleeko lapsia lisää?

Oma napa: vessassa käydessä olen ihmetellyt limojen määrää......yhtäkkiä tänään tajusin, että on jo kp12 menossa. Niin se aika vaan menee päivä kerrallaan eteenpäin.

Jos teillä nyt tärppäis niin minä ikäisiä olisitte kun vauva syntyisi? Itse olisin kuukauden verran vielä 37.....
 
Särki ei kait ne ihan tyhjästä sitä väriä testiin anna, edes ns. roskishaamuihin? Mitkäs sun dpo:t nyt olikaan? Jospa se on sitä ihteään (y)

Uusille tervetuloa ja pahoittelut samassa lauseessa. Täältä vaan ammentamaan kaikki vertaistuki ja myös kaatamaan kaikki negafiilikset ulos.

Omaa napaa, ollut aika hiljaiseloa palstalta. Lueskellut olen mutten kommentoinut. Töitä paljon ja muita muutoksia elämässä mitkä vienyt mehut. Toinen ovis tuulimunan jälkeen bongattu, nyt oli myös vahvat ovisoireet mitkä ekasta puuttuivat. Että hyvillä mielin ollaan, tallettelutkin osui aika kohdilleen. Nyt menossa dpo4, jäänyt joku vatsan nippailu vähän kuin päälle. Mielenkiinnolla odottelen mihin olot tästä menevät, aiemmassa plussakierrossahan oireita oli oviksesta asti. Testejä tilasin Raskauskeijulta, eipä tarvi ajella lähikaupunkiin jos ja kun testailun aika tulee. No uitin minä jo ovistikun tänäänkin, nuo Rk:n liuskat on halpoja jos haluaa seurailla miten tikut käyttäytyy eri kierron vaiheessa :whistle:

Tsemppiä kaikille, plussa-aaltoa odotellessa, minä taidan nauttia pienen kiinnittymispunkun :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Molly333, kiinnittymispunkku kuulostaa mainiolta! :D Mäkin mietin tuota värijuttua tuossa testissä, että luulisi roskishaamun yleensä olevan väritön. Mutta en sit tiedä. Tänään 13 dpo ja vähän jännittää.

Mä olen varmaan virallisesti seonnut kun tuossa äsken suihkussa käydessäni olin huomaavinani että mun mahassa oleva edellisestä raskaudesta jäänyt ruskea viiva (linea negra taisi olla nimeltään) on tummentunut. Samaten nännit on tummemmat. Kaikkeen sitä kiinnittääkin huomiota! :ROFLMAO:
 
Jäi hiukan epäselväksi, että kuinka saan nuo lapset järjestykseen tuolla sormustestillä? Eli kun meillä on vanhin tyttö ja sitten poika. Pitäiskö tehdä kolmesti, että näyttää tuleeko lapsia lisää?

Oma napa: vessassa käydessä olen ihmetellyt limojen määrää......yhtäkkiä tänään tajusin, että on jo kp12 menossa. Niin se aika vaan menee päivä kerrallaan eteenpäin.

Jos teillä nyt tärppäis niin minä ikäisiä olisitte kun vauva syntyisi? Itse olisin kuukauden verran vielä 37.....
Mää olisin 38-vuotias ensisynnyttäjä. Tuntuu ihan hirveän vanhalta :(
 
Eeeeihän se nyt vanha ole. Meillä on töissä tosi monta naista jotka ovat saaneet ekat lapsensa just 38/39-vuotiaina ja ihan tyytyväisiä näyttävät olevan. :D
Se vaan tuntuu niin vanhalta. Oma äiti oli tehnyt 4 lasta 30-vuotiaaksi mennessä. Ajat tietysti muuttuvat ja nykyään on eri meininki.

Mutta niin kauan kuin raskautuu, ei ole liian vanha. Ei tässä kyllä ole aikaa hukattavaksikaan. Peitot heilumaan! :LOL:
 
Jäi hiukan epäselväksi, että kuinka saan nuo lapset järjestykseen tuolla sormustestillä? Eli kun meillä on vanhin tyttö ja sitten poika. Pitäiskö tehdä kolmesti, että näyttää tuleeko lapsia lisää?

Oma napa: vessassa käydessä olen ihmetellyt limojen määrää......yhtäkkiä tänään tajusin, että on jo kp12 menossa. Niin se aika vaan menee päivä kerrallaan eteenpäin.

Jos teillä nyt tärppäis niin minä ikäisiä olisitte kun vauva syntyisi? Itse olisin kuukauden verran vielä 37.....
Mie olisin 35-v.
 
Olen täällä myös lukenut teidän juttuja ahkerasti, vaikka en ole kommentoinutkaan. Pidän kovasti peukkuja kaikille piinailijoille! Minulla on kp 5 ja edelleen menkat jatkuu.. Ihme ylipäänsä minun kohdallani, että menkat tulivat, kun kiertoni on hyvin epäsäännöllinen yleensä. Tässä kierrossa mies lähtee reissuun kp 16, mutta sitä ennen voi tietenkin yrittää.. Vauvakuume on niin kova, että vauvojen näkeminen edes kuvasta kouraisee mahasta. Raskaana olevien äitien kohtaaminen tuntuu tällä hetkellä vähän vaikealta.. Jos nyt tulisi raskaaksi, niin olisin 35 kun vauva syntyisi.
 
Molly333, kiinnittymispunkku kuulostaa mainiolta! :D Mäkin mietin tuota värijuttua tuossa testissä, että luulisi roskishaamun yleensä olevan väritön. Mutta en sit tiedä. Tänään 13 dpo ja vähän jännittää.

Mä olen varmaan virallisesti seonnut kun tuossa äsken suihkussa käydessäni olin huomaavinani että mun mahassa oleva edellisestä raskaudesta jäänyt ruskea viiva (linea negra taisi olla nimeltään) on tummentunut. Samaten nännit on tummemmat. Kaikkeen sitä kiinnittääkin huomiota! :ROFLMAO:
Sinä ja sinun viivas... Ja minä ja minun yökkäilyni. Selkiäsiköhän tää tilanne huomenna miullakin? Siulla luulis olevan selvä peli. (y) Itellä ovis oli kuitenkin niin aikaisessa, että tyhjennysvuodosta normaalikiertoa laskettaessa nyt on vasta kp 23/28, kuitenkin 13 DPO. :love::whistle:
 
Jäi hiukan epäselväksi, että kuinka saan nuo lapset järjestykseen tuolla sormustestillä? Eli kun meillä on vanhin tyttö ja sitten poika. Pitäiskö tehdä kolmesti, että näyttää tuleeko lapsia lisää?

Oma napa: vessassa käydessä olen ihmetellyt limojen määrää......yhtäkkiä tänään tajusin, että on jo kp12 menossa. Niin se aika vaan menee päivä kerrallaan eteenpäin.

Jos teillä nyt tärppäis niin minä ikäisiä olisitte kun vauva syntyisi? Itse olisin kuukauden verran vielä 37.....
Kaikki näyttää kerralla siinä testissä. Se pidetään ranteen päällä niin kauan et liike pysähtyy..

Mä olisin 35 edelleen :)
 
Haha. Minä ja minun viivat. :ROFLMAO: Nyt en kyllä yhtään osaa sanoa alkaako ne menkat vai tuleeko plussa. Lämmöt on yhtäkkiä 37.3 ja on ihan hirveä olo mutta saatan olla tulossa kipeäksi muutenkin. Kyllä nyt jonkun meistä pitää plussata! Tai mieluusti tietty kaikki. <3


Jos nyt tulisi plussa niin olisin vielä kuukauden verran 31 jos sen vaavin sais ihan elävänä kotiin. (y)
 
Rouva Pii Poo, mitä suurimmat pahoittelut tänne päätymisestä :(

ninnananna, mulla on vielä pari kiertoa armonaikaa siihen, että vauva syntyisi kun olen 35 - se oli pitkään mun henkinen deadline lastensaamiselle..mut jossei siihen keritä, niin ei nyt ihan heti yritystä kuitenkaan taideta lopettaa :p

hui että Särki ja piinamiina, ihailtavaa tahdonlujuutta testin kanssa odottamisessa! Toivotaan, että tulos on se paras mahdollinen :)

Täällä alkoi piinailu, dpo 1 tai 2 menossa. Omituinen ovis oli, oireili ja kipuili paljon pidempään kuin yleensä, ja molemmilla puolilla. Ihan optimaalisesti ei onnistuttu puuhastelemaan, mutta sen verran kuitenkin, että vähän voi jännittää, mitä testit sanoo parin viikon päästä..
 
Jos tärppi kävisi niin olisin vauvan syntyessä 30v, ei se pahalta tunnu vaan juuri oikealta. Pikemminkin toivon että tuo esikoinen ei pääsisi kolmevuotiaaksi ennen vauvan tuloa! Siihen on onneksi vielä useampi kierto aikaa.

Millaisia foolihappoannoksia te käytätte? Kun joillekin ilmeisesti ihan reseptillä kirjoitettu vahvempaa valmistetta? Minä syön Multivitan raskausvitskuja joissa foolihappoa 500mikrog. Olen pakottanut myös miehen syömään niitä :p

Dpo5 ja tylsää odottelua. Jos nyt miettimällä miettii niin onhan kahvi jo vähän närästänyt (oma syy kun juo niin paljon) ja eilen juoksulenkin jälkeen oli menkkamaisia oloja vatsalla. Tuskinpa mitään vielä tarkoittavat.
 
Täällä jos tärppi kävisi niin olisin 38. Tämä on ollut pitkään mun takaraja, että 39 ei saa täyttää ennen lapsen syntymää. No, tässä on pari kuukautta aikaa tärpätä :LOL::rolleyes:. Meillä siis jo kaksi lasta, 8 ja 3-vuotiaat.
Olen tässä kyllä taas pohtinut että missä se takaraja on nyt oikeasti. Jos ei olisi tullut sitä ekaakaan keskenmenoa, nyt mulla olisi pari viikkoinen vauva tuossa, olisi ollut ihanasti tässä keväällä, just hyvä ikäero toisen lapsen kanssa jne:unsure:. No ei mennyt niin, ja sitten tuli toinenkin keskenmeno. Nyt olo on että mites se kolmas voisi sitten onnistua..:(. nyt molemmat tärpit on käynyt kuitenkin suht nopeaa, 2-3 kiertoa ehtinyt vaan yrittä kummassakin tapauksessa ennen plussaa. Eli jos plussaa ei heti kuulu, kauanko jatkaa? Hmm... ehkä mä sen 39 vielä kestän..
 
Dpo 14 kp 29/27!!!
Menkkoja odotellessa edelleen..
Eilen testi nega. Ootan aamuun ja testaan.. Oon alkanu miettiä et olisko voinu ovis olla sitte kuitenki oireista huolimatta myöhemmin? Tai lie ovista ollenkaan :oops:Oviksen tyyppisiä oireita oli sillon kp 20-21. Jos olis sillon ollu niin nyt olis dpo 7-8. Mut siinä tapauksessa kierto olis pidentyny hitosti!! Hitto ku menny kroppa niin sekasi sen tm:n jälkeen :(
Ärsyttävää piinaaaa!!!!!!!!!!!!.o_Oo_O
 

Yhteistyössä