Alkaa varmaan tuolitkin liikkua ja seinät heiluaHirveetä, pyöriikö tai siis heiluuko se oikeesti itsestään? Mistä se johtuu? Kauheeta ku mä varmaan lähtisin juosten ovesta ulos
Alkaa varmaan tuolitkin liikkua ja seinät heiluaHirveetä, pyöriikö tai siis heiluuko se oikeesti itsestään? Mistä se johtuu? Kauheeta ku mä varmaan lähtisin juosten ovesta ulos
Mää olisin 38-vuotias ensisynnyttäjä. Tuntuu ihan hirveän vanhaltaJäi hiukan epäselväksi, että kuinka saan nuo lapset järjestykseen tuolla sormustestillä? Eli kun meillä on vanhin tyttö ja sitten poika. Pitäiskö tehdä kolmesti, että näyttää tuleeko lapsia lisää?
Oma napa: vessassa käydessä olen ihmetellyt limojen määrää......yhtäkkiä tänään tajusin, että on jo kp12 menossa. Niin se aika vaan menee päivä kerrallaan eteenpäin.
Jos teillä nyt tärppäis niin minä ikäisiä olisitte kun vauva syntyisi? Itse olisin kuukauden verran vielä 37.....
Eeeeihän se nyt vanha ole. Meillä on töissä tosi monta naista jotka ovat saaneet ekat lapsensa just 38/39-vuotiaina ja ihan tyytyväisiä näyttävät olevan.Mää olisin 38-vuotias ensisynnyttäjä. Tuntuu ihan hirveän vanhalta
Se vaan tuntuu niin vanhalta. Oma äiti oli tehnyt 4 lasta 30-vuotiaaksi mennessä. Ajat tietysti muuttuvat ja nykyään on eri meininki.Eeeeihän se nyt vanha ole. Meillä on töissä tosi monta naista jotka ovat saaneet ekat lapsensa just 38/39-vuotiaina ja ihan tyytyväisiä näyttävät olevan.
Mie olisin 35-v.Jäi hiukan epäselväksi, että kuinka saan nuo lapset järjestykseen tuolla sormustestillä? Eli kun meillä on vanhin tyttö ja sitten poika. Pitäiskö tehdä kolmesti, että näyttää tuleeko lapsia lisää?
Oma napa: vessassa käydessä olen ihmetellyt limojen määrää......yhtäkkiä tänään tajusin, että on jo kp12 menossa. Niin se aika vaan menee päivä kerrallaan eteenpäin.
Jos teillä nyt tärppäis niin minä ikäisiä olisitte kun vauva syntyisi? Itse olisin kuukauden verran vielä 37.....
Sinä ja sinun viivas... Ja minä ja minun yökkäilyni. Selkiäsiköhän tää tilanne huomenna miullakin? Siulla luulis olevan selvä peli. Itellä ovis oli kuitenkin niin aikaisessa, että tyhjennysvuodosta normaalikiertoa laskettaessa nyt on vasta kp 23/28, kuitenkin 13 DPO.Molly333, kiinnittymispunkku kuulostaa mainiolta! Mäkin mietin tuota värijuttua tuossa testissä, että luulisi roskishaamun yleensä olevan väritön. Mutta en sit tiedä. Tänään 13 dpo ja vähän jännittää.
Mä olen varmaan virallisesti seonnut kun tuossa äsken suihkussa käydessäni olin huomaavinani että mun mahassa oleva edellisestä raskaudesta jäänyt ruskea viiva (linea negra taisi olla nimeltään) on tummentunut. Samaten nännit on tummemmat. Kaikkeen sitä kiinnittääkin huomiota!
Kaikki näyttää kerralla siinä testissä. Se pidetään ranteen päällä niin kauan et liike pysähtyy..Jäi hiukan epäselväksi, että kuinka saan nuo lapset järjestykseen tuolla sormustestillä? Eli kun meillä on vanhin tyttö ja sitten poika. Pitäiskö tehdä kolmesti, että näyttää tuleeko lapsia lisää?
Vaikka jo tärpännyt juuri on niin olen kahta-kolmea kuukautta vaille 18 vuotta kun lapsi syntyyJos teillä nyt tärppäis niin minä ikäisiä olisitte kun vauva syntyisi? Itse olisin kuukauden verran vielä 37.....