Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Ai niin. Nauratti kun tänään aamulla näin auton jonka rekkari loppui 5DPO ja ajattelin että minullahan on menossa viides päivä oviksesta! Iltapäivällä taas bussia odottaessa ohi meni auto rekkarilla BFP ja minä mietin että olisikin. :LOL: Pitää nyt lopettaa raskausfoorumeiden lukeminen tai tulen hulluksi. Mulla on salaa vähän sellainen kutina että olisi voinut tärpätäkin mutta sekin usein vaihtuu "en varmana ole raskaana!" -fiilikseen. Saapahan sentään joka tapauksessa sanoa, että mitä minä sanoin!

Mitkäs fiilikset on Hantta81:llä?
 
Monenlaisia uutisia täällä, onnea onnistuneille ja pahoittelut harmituksista!

Jaksamista ja hyvää mieltä kaikille, vaikka ei se aina siltä tunnu että siihen pystyis, mutta yritetään (y)

En entinyt moneen päivään tänne, pidin itseäni hyvin kiireisenä koska oli niin hirveä olotila, itku tulee niin herkästi ja sitten sitä parkuu koko päivän ihan pienemmästäkin.
Kolme viikkoa on siitä kun menin gynelle eikä sykettä ollut. Menis nyt aika nopeasti, menkkoja odotellen, pari päivää ollu järjetöntä kipuilua alavatsassa o_O Haluaa sen jälkitarkastuksen ja äkkiä, vielä 10 päivää siihen.
 
Voi hitsiläinen kun on ihania ja kurjia uutisia! Kun luin näitä viestejä, niin kylmät väreet nousi ilosta ja sitten tuli iso pettymys. Tsemppejä ja onnitteluja kaikille, kenelle mitä kuuluukin.

Mulla on ihan aropupu olo, mutta ei silti mitään limoja näy. Ylihuomenna tulee tyhjennyksestä 4 viikkoa. Mää en jaksa odottaa omia menkkoja ja ovista, kuluis jo päivät ja lujaa.

Karua maksaa noita polilaskujakin. En mää hintaa pahoittele vaan sitä, että olisin maksanut ne mieluummin ihan aiheesta. Kai tääkin on normi tunne, että suomeksi sanottuna välillä veetuttaa koko touhu.
Täällä on NIIN samanlaiset ajatukset. :unsure: Paitsi ei aropupua. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Särki: Kiitos kysymästä;) , väsyttää aivan tautisena! Eilenki työvuoron aikana tuli päässä sellasia väsyoloja et silmiä piti ihan pinnistellä pysymään auki. Sama jatku koko päivän. Ja näköjään nytkin, vaikka sai nukkua yli 3 tuntia pidemmät unet kun meen tänään iltavuoroon..
Voi tuo laihis ja salikin vaikuttaa, mut on kyllä niin väsyttävä olo että huhhuh!
Sitte tuntuu ku ois kipeeks tulossa, limaa erittyy yms. Penskat kyllä kuumeilee ja rykii et ihmekkös tuo jos kipeeks itekki tulee..
Nännit edelleen hellät.

Masutuntemuksia sen verran et sellasta kuplintaa tuntuu kohdun kohilla ja maha on turvonnu ihan kunnolla!

Tekis mieli testata, mut aattelin et mitä turhia vielä ku kuitenkin negaa näyttää. Tulee vaan paha mieli :oops:
Missäköhän vaiheessa aikasintaan ovat plussia saanu?
Mulla kaikkien raskauksien kohalla ollu tosi hailakat plussat vasta, kun menkat olis pitäny alkaa. Kaikki kyllä ollu 2vko yliaikasiakin, et ultrassa siirtyny la viikolla myöhäsemmäks ja sillee :geek: Saa nähä joko loppuviikosta teen testin (y)

Btw..vitutuskäyrä kyllä korkeella!! Pikkuasiat ärsyttää niin paljon välillä et tekis mieli itkee!! Raivo!! Ja syytä ei oo :D
 
Hantalle plussatuulia! Mikä dpo sulla on menossa? Alahan kaivella testit esiin :) Mulla dpo9 oli nega, dpo10 näkyi haamulainen ja dpo11+12 ihan selkeet viivat. Testinä PC.

Entä Iinaalisa? Ootko uutta testiä uittanut?

Minä tein tänä aamuna uuden testin ja tummempi viiva siihen tuli entä eilen aamulla mutta en kyllä uskalla toivoo tän jatkuvan kun eilen sitä verituhruu tuli jo.... Mietin että soittasinko nyt jo labra-aikaa hcg:n mittaukseen vai oottasko ens viikkoon? Jos menkat alkaakin niin turhaahan sitä mittauttais. Jotenki tekee olon hulluks tää piinailu! :) Mulla vihloo, polttelee ja jomottaa alamasua ja välillä muniksia ja siitä johtuen vähä kehno olo, ei pahoinvointia mutta sellainen jännä, ei niin normiolokaan. Rinnat on turvonnut. Et oireita on mutta jotenki masuolot on sellasetki että minä hetkenä vaan voi alkaa lorinat...
 
Tintt@r@, mulla vasta dpo6 menossa, et iiihan liian aikasta olis testailla :whistle::D
Ja muutenkin luulin pystyväni keskittyä tän kierron ihan kokonaan muihin juttuihin ku oireiden kyttäykseen, mut toisin kävi TAAS :ROFLMAO: Sentään ovikseen asti ei pyöriny asiat kokoaikaa mielessä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Iinaliisa, onnea :love::love:

Tintt@r@, älä nyt vielä luovu toivosta, kyllähän pieniä tuhrutteluja voi hyvinkin olla. Vahvistuva viiva lupailee mielestäni ihan hyvää! Koitahan malttaa nyt ensi viikkoon niin olet jo selvemmillä vesillä. Alustavasti sinua kyllä onnittelen jo :)

Uusista kierroista suuret pahoittelut. Bettinah onkin nyt sitten uusien asioiden äärellä siellä, pidähän meidät ajantasalla tutkimusten suhteen, saamme kaikki samalla tuoretta tietoa asiasta. Varmasti teille vielä vauva saadaan. KevätTähdelle samat sanaset.

Mulla menossa kp13 ja alkaa limat lisääntyä. Olenkin sopivasti menossa gynelle tänään, toivon että ultrassa näkyisi suotuisat olosuhteet tapahtuvalle ovikselle! Meilläkin on jo pitkähkö yritys takana, hankalaa vain myöntää itselle että tärppiä ei ole tullut.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Tintt@r@lle olin myös tulossa sanomaan että eikös pienet tuhrut ole usein ihan harmittomia. Tummentuva testi on myös hyvä merkki. :)

Minulla kanssa vitutuskäyrä on nousussa. En tiedä miksi. Nyt on taas ei-raskas olo vaikka siltikin ounastelen että voisi tärpätä kun ekan kerran bongasin oviksen ihan kunnolla ja tuli hyödynnettyä vallan mainiosti. Mulla on pari kummallista oiretta jotka oli päällä viime plussauskerralla. Se kylmyys joka on ihan 24/7, suun haavat (en tiedä mistä johtuu mutta ei ole sitten edellinen raskauden jälkeen ollut) sekä kuuma naama. :LOL: Nyt on vähän ollut krampintyyppistä vasemmassa munasarjassa ja repäisykipua kun nousin tuolilta. Myöskin viime raskauden lapsivesipunktiokohta vähän kihelmöi (tämä kyllä tuo surullisia muistoja :unsure:). Nyt tosin on vasta 6dpo ja saattaahan nuo johtua mistä vaan!
 
Olen täällä kans kauheen kiukkuinen. Jokainen pikkujuttu ärsyttää ja loukkaannun todella helposti. Hirveä makeanhimo lisäksi eli selvät pms-oireet. Olen tehnyt varuilta testejä, mutta ne on olleet selviä negoja. Salaa toivoin, että jos kuitenkin olisi tapahtunut ihme. Joo, tiedän, että todella tyhmää.. :LOL: Onnea Tinttura! Toivon parasta. Muille tsemppiä!
 
Olipas tänään aika karua, kun kävin suuhygienistillä.

Se sanoi, että "Teille on tullut kutsu tarkastukseen. Näemmä on vauva tulossa, onneksi olkoon". Meni tosi vaikeaksi kun sanoin, että ikävä kyllä päätyi keskenmenoon. Sanoin kyllä heti perään, että ei voinut tietää ja toivotaan ensi kerralla parempaa onnea.

Ekaa kertaa teki pahaa kuunnella vauvan itkua odotusaulassa. Oli ihan pikkuruinen. Muutenkin on huonot muistot kyseisestä paikasta, kun siellä kävin neuvolassa... noh, tällainen päivä taas tänään, huomenna uusi päivä.

Mää en jaksa edelleenkään odottaa menkkoja ja ovista. Missä ne viipyy. Enkä edes tiedä jaksanko odottaa niitä yhtiä menkkoja, jos ovis tulee ennen niitä. On taas kyllä tänään niin turhauttanut koko keskenmeno. Ärsyttää. Tuleekohan sitä kohta katkeraksi, jos jotain ei ala tapahtua.
 
Olipas tänään aika karua, kun kävin suuhygienistillä.

Se sanoi, että "Teille on tullut kutsu tarkastukseen. Näemmä on vauva tulossa, onneksi olkoon". Meni tosi vaikeaksi kun sanoin, että ikävä kyllä päätyi keskenmenoon. Sanoin kyllä heti perään, että ei voinut tietää ja toivotaan ensi kerralla parempaa onnea.

Ekaa kertaa teki pahaa kuunnella vauvan itkua odotusaulassa. Oli ihan pikkuruinen. Muutenkin on huonot muistot kyseisestä paikasta, kun siellä kävin neuvolassa... noh, tällainen päivä taas tänään, huomenna uusi päivä.

Mää en jaksa edelleenkään odottaa menkkoja ja ovista. Missä ne viipyy. Enkä edes tiedä jaksanko odottaa niitä yhtiä menkkoja, jos ovis tulee ennen niitä. On taas kyllä tänään niin turhauttanut koko keskenmeno. Ärsyttää. Tuleekohan sitä kohta katkeraksi, jos jotain ei ala tapahtua.
Miusta kans pahimpia on ne hetket, jolloin ei voi kun odottaa niitä päiviä jolloin vois onnistua. Miulle tuli kovin tutuksi se hyödyttömyyden tunne. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
http://aijaa.com/7sft92

Dpo 11 ja selkeesti viiva vahvistunut. Nyt vaan sormet ristissä että masuasukki pysyy uuteenvuoteen asti mukana :oops::love:
Vautsi! Samanlainen rivi kun mulla nuo kolme ekaa. Tänä aamuna taas tummempi ku eilen, saati toissa päivänä :)

Tänään dpo13 ja menkat pitäs alkaa nyt loppuviikosta jos ois alkaakseen... Täytyy kai uskoa että raskaana ollaan, jotenki vaan en kauheesti hehkuttele vielä kun samanlaisen pikkutuhruttelun kanssa meni kesken tuokin tammikuinen. Mutta aika näyttää kuinka tässä käy:)
 
Vautsi! Samanlainen rivi kun mulla nuo kolme ekaa. Tänä aamuna taas tummempi ku eilen, saati toissa päivänä :)

Tänään dpo13 ja menkat pitäs alkaa nyt loppuviikosta jos ois alkaakseen... Täytyy kai uskoa että raskaana ollaan, jotenki vaan en kauheesti hehkuttele vielä kun samanlaisen pikkutuhruttelun kanssa meni kesken tuokin tammikuinen. Mutta aika näyttää kuinka tässä käy:)
Voi Tinttara, oon niin iloinen siun puolesta. Täällä dpo6 ja vielä kymmenen päivää odottelua ennen kuin lääkärin mukaan sais tehdä testin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Vautsi! Samanlainen rivi kun mulla nuo kolme ekaa. Tänä aamuna taas tummempi ku eilen, saati toissa päivänä :)

Tänään dpo13 ja menkat pitäs alkaa nyt loppuviikosta jos ois alkaakseen... Täytyy kai uskoa että raskaana ollaan, jotenki vaan en kauheesti hehkuttele vielä kun samanlaisen pikkutuhruttelun kanssa meni kesken tuokin tammikuinen. Mutta aika näyttää kuinka tässä käy:)
Kyllä sä raskaana olet, muakin pelottaa että tämäkin menee kesken tai on joku tuulimuna. Aion kyllä vaatia ultraa viikolle 8 :D Milloin soitat neuvolaan?
 
DPO7
Täällä herätty uuteen aamuun ja olo on karmee. Ihan ku olis hirvee krapula. Vasen puoli päästä tuntuu niin painavalle, että!! Röyhtäyttää ihan ku olis happojuomaa vetäny litratolkulla. Sillee jännä tunne, todellatodella lievä pahanolon tunne. Mahassa kuplii..
Aivastuttanu eilisestä ja limaa kertyy edelleen. Ihan ku olis kipeeks tulossa vieläkii.
Eilen illalla tuntu vähän virtsisoireita, onneks vedenjuonti autto ni ei pahentunu se tunne. Seksin harrastaminen kyllä aiheutti kipua tonne alakertaan, tuntu jotenkin et se olis ahdas tai turvonnu jotenki :ROFLMAO::ROFLMAO: Yleensä tollanen tunne on ollu menkkojen jälkeen/aikana :ninja:
Tuli noista virtsisoireista mieleen, et mulla on ainaki 2 raskautta alkanu virtsatientulehduksella ja lääkekuurin joutunu syömään ennen siis kun oon edes plussannu. Kai aika yleistä, mitä palstoja lueskellu.. Toiveet korkeella (y):love::love:

Kuis Särki???? :geek::love:
 
Piinamiina: Ihanaa että muitakin ilostuttaa tämä minun plussaaminen. Kiitos! Toivon plussatuulia myös sinulle <3

Iinaaliisa: Toivottavasti me päästään maaliin asti:) Mietin että pitäskö soittaa vasta kun on ekassa ultrassa käyny mutta tiedän kyllä että paremmin sais ittelle mieluisan terkan ja ajan jos soittas vaikka ens viikon alussa jo sitä aikaa. Ultra-ajan väestöliittoon soitan ihan pian ja käyn heti kun mahdollista nähä onko elämää:)

Hantta: Plussatuulia toivottelen, pian pääset testaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Hantta, kuulostaa lupaavalta! :) Minulla ei ihmeempiä fiiliksiä, lämmöt on hitaasti nousussa ja oikea poski helottaa. :D Kuulostaa oudolta mutta viime raskaudessa huomasin ihan ekoilla viikoilla että sama poski punottaa. Voihan toki olla että oon vaan allerginen jollekin. Muuten aika normiolo, rinnuksissa näkyy suonet ja nännit on edelleen jotenkin erilaisen näköiset, mutta en kyllä niitä muutenkaan katsele joten saattaa olla että ne on yleensäkin tollaset. Hehheh.

Mukavaa päivää naiset!
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Kiitos teille tsempeistä :love:

Kunpa saisinkin plussan. Aattelin et uskaltaskohan huomenna jo testata. Nyt siis kp 22-27 et saattas hyvinki kiertopäivien mukaan jtn tikussa näkyä. Toki pettymystä itelleen ei haluis tuottaa.. Varsinki kun mulla plussa näyttää kunnon plussalta vasta kun menkat on viikon myöhässä :LOL: Ärsyttävää piinaa!!!!!!
 
Hienoja uutisia on ihana lukea. nyt vaan (y) ja oikeesti vauvaa ens talvelle/keväälle meille kaikille :love:


Vauveli vanhalle, tiedän tuon tunteen, se on ihan hirveetä :cry:

Omanapa: järkyttävää limailua... jäi nimittäin pikkarit karvoihin kiinni o_O voiko olla ovis, en oikein usko? tyhjennyksestä tulee viikonloppuna 3 viikkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle

Yhteistyössä