Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Täälläkin oletettavasti tänään dpo 4 meneillään. Tänään tuli töissä aivan kauhee oksutusolo. Kurkussa tuntu että kohta lentää.. Ja nyt kotona olo on helpottunu, mut eto olo edelleen ja mahassa tuntuu oudolle, ihan kun nykis joku tuolla :D
Näppylöitä tullu naamaan yön aikana ja nännit kipeyty tänään.
Tän kierron oon keskittyny salitreeniin, lenkkeilyyn ja uuteen ruokavalioon. Paino tippunu kivasti ja muutenkin näyttäs salilla käynnit tuottavan tulosta. En oo kerenny miettimään olojani yhtään, mut tän päivänen pysäytti ja ukkoki sano, että katohhan kun plussaat, ettet ala samantien raivohulluks :D
Nyt olis kyllä hyvin oviksen aikoihin pupuilut sattunukki, et toiveet korkeella <3
Tän kierron plussa tarkottas la 4.1.2017. Oon aina salaa toivonu alkuvuoden vauvaa! <3
Will see ;)
SÄRKI! Onks sulla millasia oloja ollu?
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Täälläkin oletettavasti tänään dpo 4 meneillään. Tänään tuli töissä aivan kauhee oksutusolo. Kurkussa tuntu että kohta lentää.. Ja nyt kotona olo on helpottunu, mut eto olo edelleen ja mahassa tuntuu oudolle, ihan kun nykis joku tuolla :D
Näppylöitä tullu naamaan yön aikana ja nännit kipeyty tänään.
Tän kierron oon keskittyny salitreeniin, lenkkeilyyn ja uuteen ruokavalioon. Paino tippunu kivasti ja muutenkin näyttäs salilla käynnit tuottavan tulosta. En oo kerenny miettimään olojani yhtään, mut tän päivänen pysäytti ja ukkoki sano, että katohhan kun plussaat, ettet ala samantien raivohulluks :D
Nyt olis kyllä hyvin oviksen aikoihin pupuilut sattunukki, et toiveet korkeella <3
Tän kierron plussa tarkottas la 4.1.2017. Oon aina salaa toivonu alkuvuoden vauvaa! <3
Will see ;)
SÄRKI! Onks sulla millasia oloja ollu?
Jes, samat päivät! Mulla on heti oviksesta ollu tosi kylmä mikä viime raskaudessa oli yks niistä ekoista oireista. Yritän ottaa lunkisti enkä lähteä jokaista oiretta kuvittelemaan raskausoireeksi (helpommin sanottu kuin tehty!). Ovis oli niin kova että saattaahan tää johtua siitäkin. Milloin jengi alkaa yleensä himotestaamisen? :D

Muuten ei isompia oloja ole. Nännit on vähän hassut mutta ainahan ne. :giggle:
 
Jes, samat päivät! Mulla on heti oviksesta ollu tosi kylmä mikä viime raskaudessa oli yks niistä ekoista oireista. Yritän ottaa lunkisti enkä lähteä jokaista oiretta kuvittelemaan raskausoireeksi (helpommin sanottu kuin tehty!). Ovis oli niin kova että saattaahan tää johtua siitäkin. Milloin jengi alkaa yleensä himotestaamisen? :D

Muuten ei isompia oloja ole. Nännit on vähän hassut mutta ainahan ne. :giggle:
Mulla taas tässä kierrossa kipeyty nännit, viime kierrossa ei juuri minkään valtakunnan oiretta (n)
Tuli heti mieleen mun tuulimuna raskaus. Siis ylipäänsäkki raskauden mahdollisuus. Sillonhan mulla oli ihan yyper voimakkaat alkuraskauden oireet. Tosin ne tais alkaa vasta plussauksen jälkeen..
Mutta lippu korkeella (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Meillä on tänään eka käynti hormonipolilla. Jännittää niin etten saanut nukuttua. Toivottavasti nyt selviää, olenko bongaillut ovista oikein ja että limakalvot on riittävän paksut. Kp on 14/28.
Ovulaatio oli oikein bongattu viime viikon lopulla ja limakalvollakin paksuutta reilu 5 mm. Eihän tämä plussa ole, mutta riittävän hyviä uutisia jatkoa ajatellen.

Tinttaralle ja KevätTähdelle tsemppiä!
 
Voi tinttara :( <3

KevätTähti samassa ollaan. :(

Hei te jotka olette käyneet lapsettomuustutkimuksissa. Viemme miehen näytteen pe tai ma. Mulle varattu aika gynekologiseen tutkimukseen ensi viikolle. Mitä se tarkoittaa? Mitä siellä tutkitaan? Ja miten? Miten siitä jatketaan?

Tänään mulle vasta kerrottiin, että saisin mennä myös ehkäisyneuvolaan. Siellä saisi nopeammin apua. En ymmärrä miksei aiemmin kerrottu tästä. Kaikki pitäisi itse tietää :eek: huomenna soitto sinne siis.
 
Voi hitsiläinen kun on ihania ja kurjia uutisia! Kun luin näitä viestejä, niin kylmät väreet nousi ilosta ja sitten tuli iso pettymys. Tsemppejä ja onnitteluja kaikille, kenelle mitä kuuluukin.

Mulla on ihan aropupu olo, mutta ei silti mitään limoja näy. Ylihuomenna tulee tyhjennyksestä 4 viikkoa. Mää en jaksa odottaa omia menkkoja ja ovista, kuluis jo päivät ja lujaa.

Karua maksaa noita polilaskujakin. En mää hintaa pahoittele vaan sitä, että olisin maksanut ne mieluummin ihan aiheesta. Kai tääkin on normi tunne, että suomeksi sanottuna välillä veetuttaa koko touhu.
 
Voi ei. Täällä ollut hyviä ja huonoja uutisia........

Onnea iinaalisa!

Jaksamista tinttara ja KevätTähti!

Bettinah: me käytiin lapsettomuushoidoissa noin 10 vuotta sitten...joten musta ei taida olla kauheesti apua.

Itsellä nyt kp 4 ja ei nää tokat menkat olleet kyllä sieltä normaalista päästä. Ekat menkat keskenmenon jälkeen oli kivuliaat ja runsaat. Nyt vuoto ei edes vuotoa vaan riekaleita ja kivuttomat.......kummallista.
 
Voi tinttara :( <3

KevätTähti samassa ollaan. :(

Hei te jotka olette käyneet lapsettomuustutkimuksissa. Viemme miehen näytteen pe tai ma. Mulle varattu aika gynekologiseen tutkimukseen ensi viikolle. Mitä se tarkoittaa? Mitä siellä tutkitaan? Ja miten? Miten siitä jatketaan?

Tänään mulle vasta kerrottiin, että saisin mennä myös ehkäisyneuvolaan. Siellä saisi nopeammin apua. En ymmärrä miksei aiemmin kerrottu tästä. Kaikki pitäisi itse tietää :eek: huomenna soitto sinne siis.
Mie tulen just tuollaisesta tutkimuksesta. Miulla se oli varsin perusteellinen gynekologinen tutkimus perinteisin menetelmin ja alakautta ultraamalla. Miehen näytteestä ne tutkii siittiöiden määrää ja liikkuvuutta. Simppatestin tulos saadaan parin viikon päästä.

Itelle tuli tuosta tutkimuksesta huojentunut olo. Ei tarvitse arvailla vaan tietää totuuden, vaikka se olisi ikäväkin. Mie sain onneks hyviä uutisia ja olen siitä varmaan pitkään onnellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Särki ja Bettinah

Yhteistyössä