Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Vauveli vanhalle, toivottavasti pääset sinäkin pian piinailemaan! :D Mulla ei hirveästi oireita ole mutta sitäkin tutummat viime raskaudesta. Sen järkyn kylmyyden ja suun haavojen (tää on edelleenkin tosi outo) lisäksi on tullut suuhun ja nenään hassu maku, nenä on tukossa ja aivastuttaa. Tänään myös eka kerran alkoi miehen röökin haju oksettaa (tästä vähän väännettiin viime kerralla...) ja vähän tuntuu että hajuaisti olis muutenkin herkempi. Mutta mulla lähinnä tuossa navan ja alakerran välissä tuntuu kuplintaa ja eilisestä lähtien alavatsa/kohtu on tuntunut vähän kovalta. Samaten jos nousen äkkiä ylös tai suoristan selkää niin välillä vihlaisee alavatsaa. Mulla ei onneksi ole ollut mitään huonoja oloja mutta viime kerrallakin pahoinvointi alkoi vasta viikolla 6.

Menin sitten kertomaan miehelle että epäilen olevani raskaana. En pysty siltä salailemaan mitään. :love: Onhan toi aika shokki ja mitä tahansa voi sattua mutta otetaan päivä kerrallaan.

Nyt muuten naurattais jos ne menkat sieltä tulis! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voi mitä piinailijoita oireineen täällä on. Ihanaa! Plussatuulia kaikille!!

Minä oon päivän miettinyt että liekköhän oonkaan raskaana. Ei niin mitään oireita muttei kyllä vuotoakaan. Kaikki se jomottelu ja polttelu on hävinny. Nooh, aika näyttää. Nyt on monenmoista hommaa monelle päivälle että unohtuu koko asia niin tuleepahan nopeemmin seki ultra-aika!
 
Voi mitä piinailijoita oireineen täällä on. Ihanaa! Plussatuulia kaikille!!

Minä oon päivän miettinyt että liekköhän oonkaan raskaana. Ei niin mitään oireita muttei kyllä vuotoakaan. Kaikki se jomottelu ja polttelu on hävinny. Nooh, aika näyttää. Nyt on monenmoista hommaa monelle päivälle että unohtuu koko asia niin tuleepahan nopeemmin seki ultra-aika!
Ootko mille viikolle ajatellut ultraa?
 
Voi apua teidän piinailu on ihanaa :love: Voitteko kirjoittaa lisää, kaikkia ihan pieniäkin oireita :love: Tuun hulluksi jo teidän piinailusta, en jaksa odottaa omaa kohtaloa. Tänään on jo kp3 :ROFLMAO:
Välillä oon niin oireeton, että sitä luulee kuvitelleensa kaiken. Välillä taas mahan turvotus tulee tielle ja mitä omituisemmat asiat, kuten esim. vanha lumpuista tehty huonekalupehmuste, saa mahan pyörimään ympäri. Miehen tupakointi pistää myös yökkimään. Jotkut tietyt ruoat menee alas ja joku ei sit millään. Ja suklaakeksejä meni huomaamatta melkein puoli pussillista.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Nyt on menkat ohi! Tiistaina gynelle ja pe vietiin miehen näyte. :)

Siivosin tuossa kaappia ja siellä tuli vastaan paketti jonka annoin miehelle kun tein positiivisen testin silloin kun meni kesken. En ollut kertonut miehelle ja kävin ostamassa pienen villahaalarin ja pienet pipot ja hanskat. Ja annoin ne miehelle. Se ilme oli niin ihana. Ja kysyi ensin et kenelle nää on :D kun siinä hymyilin niin tajusi et meille :love: no se onni kesti 2vkoa. Toivotaan et päästään niitä vielä käyttämään joskus.
Suunnitelmana olisi touhuilla joka toinen päivä. Se olisi ilmeisesti ihanteellisinta. Mutta mä olen aika aktiivinen ja voisin touhuta päivittäin oviksen loppuun saakka. Mutta jos nyt koittaisi joka toinen päivä. Jos vaikka tärppää sillä tavalla. Saadaan miehen testistä ja mun tutkimuksista suunnilleen samoihin aikoihin vastaukset. Eli n. 3viikkoa vielä.

Täällä paljon piinailijoita <3 onnea jo plussanneille ja peukut pystyyn piinailijoille <3

Vauveli vanhalle, me taidamme sitten testailla lähes samoihin aikoihin tässä kierossa ;) täällä nyt sunnuntain puolella kp6.
 
Tuli tässä mieleen, kun itse en ovistestejä ole tehnyt kuin melkein 10 vuotta sitten lapsettomuushoidoissa, että kuinka usein teillä ollaan vällyjen välissä kuukaudessa?
Hyvä kysymys! Riippuu väsymystasosta ja työvuoroista. Yleensä noin 2-4 kertaa viikossa mutta joskus saattaa mennä viikko-parikin ilman jos on ollut esim. menkat tai ollaan reissattu tms. Me asuttiin appiukon luona pari viikkoa ja siellä ei oikein ollut muuta tekemistä iltaisin kuin mennä aikaisin "nukkumaan" ja siis vällyjen väliin, joten tuli touhuttua lähes päivittäin. :ninja:
 
Nyt on menkat ohi! Tiistaina gynelle ja pe vietiin miehen näyte. :)

Siivosin tuossa kaappia ja siellä tuli vastaan paketti jonka annoin miehelle kun tein positiivisen testin silloin kun meni kesken. En ollut kertonut miehelle ja kävin ostamassa pienen villahaalarin ja pienet pipot ja hanskat. Ja annoin ne miehelle. Se ilme oli niin ihana. Ja kysyi ensin et kenelle nää on :D kun siinä hymyilin niin tajusi et meille :love: no se onni kesti 2vkoa. Toivotaan et päästään niitä vielä käyttämään joskus.
Suunnitelmana olisi touhuilla joka toinen päivä. Se olisi ilmeisesti ihanteellisinta. Mutta mä olen aika aktiivinen ja voisin touhuta päivittäin oviksen loppuun saakka. Mutta jos nyt koittaisi joka toinen päivä. Jos vaikka tärppää sillä tavalla. Saadaan miehen testistä ja mun tutkimuksista suunnilleen samoihin aikoihin vastaukset. Eli n. 3viikkoa vielä.

Täällä paljon piinailijoita <3 onnea jo plussanneille ja peukut pystyyn piinailijoille <3

Vauveli vanhalle, me taidamme sitten testailla lähes samoihin aikoihin tässä kierossa ;) täällä nyt sunnuntain puolella kp6.
Bettinah voidaanko tehdä heti sellainen diili, että tulee plussat? :whistle:
Mikä sun kierto on? Mää pääsen testaan aika ajoissa, kun kierto on 24-26 päivää ja hymynaama on tullut ovistestiin kp14-16 (ovis on siitä 24-36 tunnin päästä).

En tiedä kuinka aikaisin sitä uskaltaisi sitten testata, kun on näinkin lyhyt kierto. Viimeksi testasin vasta kp30 ja plussa tuli. Mulla oli tuhruvuotoa kp26-28 ja aattelin, että ei ole tärpännyt, mutta vuoto loppui kuin seinään, niin aloin jotain epäillä. Oiskohan näyttänyt jo plussaa kp 26, kun menkat olisi pitänyt silloin alkaa ja alkoikin tuhruvuoto?

Tänään kp4. Aika matelee hirveen hitaasti. Kuinkas hitaasti se sitten matelee oviksen jälkeen saatika alkuraskauden ja koko raskauden ajan. Jospa sitä menis nyt vaan hetki kerrallaan :)

Ei muuten ole vielä ollut yhtään sen kivuliaammat tai runsaammat menkat mitä ennen. Aattelin että nää olisi erilaiset, kun on eka oma vuoto tyhjennyksen jälkeen. Aluksi näytti siltä, että alkaa vuotaa heti paljon, mutta muuttuikin taas tuhruksi. Mulla on pari ekaa päivää aina tuhrua, nyt oli jopa kolme.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Kits! Täytyy huomenissa käydä ostaa jos jostain kehtaisi. Nyt oli eka kerta kun olin ihan varma että paksuna ollaan. Mä oon niin monta kertaa kuvitellut itselleni pahoinvointia ym. silloin kun en ole ollut raskaana, mutta tuo kylmyys ja kupliminen kohdun alueella olivat ne josta tällä kertaa ajattelin että taidanpa olla.

Nyt pitää yrittää olla innostumatta. Meidän geenihässäkän takia en uskalla kehitellä mitään vaaleanpunaisia haaveita ennen nt-ultraa. Eikä näissä raskauksissa ole ikinä mikään varmaa (kuten moni tässä ketjussa valitettavasti tietääkin), mutta näillä mennään!
 
Ihanaa, Särki, ihanaa!

Oma napa: Aamulla oli ellotusta, mutta paljon pienempää. Liekö johtunut siitä, että varasin yöllä sängyn viereen maissisipsejä, vissyä ja suklaata. Niitä sit puputtelin yöllä ja sipsejä aamulla ennen ylösnousemista. Paha olo heittikin päälle sit aamupäivällä, pari tuntia aamupalan jälkeen. Samalla iski kauhea väsy. Pötköttelin sit pahoinvointirannekkeineni lattialla, johon sain kiskastua pienen tyynyn ja viltin. N. 15-20 min pötköttelyn jälkeen olo parani, venyttelin ja jatkoin sunnuntain puuhiani. Kyllä tuo mies varmaan on vähän peloissaan, et kuinka vaikeeta elämästä tulee kun jo ennen plussaa valahdan yhtäkkiä lattialle...

Miun pahimmat sairasajat on ollu ehkä kauheimpia aikoja tuolle puoliskollekin ja en yhtään ihmettele, että se kauhulla ajattelee saman toistuvan.

Tänään aamusella tunsin ensimmäistä kertaa sen kuplivan tunteen. Ei sitä oikein muilla sanoilla voi kuvailla.

Miulla oli kemiallisessa hormonit omasta mielestä aika alhaalla. 4+1 verikokeessa hcg oli n. 40. Toivottavasti ne nyt nousisi vauhdilla. Jotenkin en osaa edes kuvitella, että tää olis mitään muuta kuin plussan odottelua. Eri asia on, että kestääkö tyyppi mukana ja jaksaako kasvaa jouluun asti.
 
Mites muuten Hantta? Näkyykö mitään? :)
Nooh.. Yks testi oli kaapissa ja aattelin sen säästää alkuviikolle. Mut tyhmyyksissäni uittelin sen ehke tunnin kuseen :LOL:!!!
Enkä mä siinä oikeestaan mitään taaskaan havainnu. Jotain siinä kuultaa siin testiviivan paikalla, mut pitää testata uuelleen alkuviikosta.
Juilimista tuntuu edelleenkin.. Tasasesti molemmin puolin. Mut ei oo yhtään menkkajomojen tyyppisiä..
Ottaa vaan päähän jos plussaa ei tuukkaa et mistä ihmeestä nää oireet tulee.. :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Särki

Yhteistyössä