Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Huomenia!!
Täällä eletään kp 23/27 ja dpo 9-10. Tuossapa just veskireissulla jäi papruun joku halk. 3mm vaalea punaruskea klöntti. Kuullostaa aika paljon tuhrulta!! Prkl,taasko mun kroppa alkaa fuskata ja alottaa taas 4-5- pvän tuhrut ennen kunnon menkkoja,jumaliste!! Yhdessä aiemmassa clomi-kierrossa tuhruili myös. Ja kun kerran se prgesteroni arvo oli erinomainen,niin mistä tuo tuhru sit johtuu,vai miten pirun nopeeta se romahtaa? Jos se tolleen romahtaa,niin siinä varmaan selitys mun km:lle,koska keltarauhanen ylläpitää raskautta kunnnes istukka kehittyy.

Hemmetti! Enkö mä saakaan maailman parasta joululahjaa!!??:'(
 
Sandemar Oireista: Nännit arat ja hieman huonoo oloo tällä hetkellä. Ehkä dpo 5-6 huimaili ja hiki tuli pienestäkin ja pulssi korkea.

Näin kyllä taas unta plussasta testissä,joka on ollu ennenuni tähän saakka,eli molemmissa tärpeissä on näkynyt kanssa plussa-unia ;)
 
Samoilla päivillä Tipetsu ollaan menossa ja jännitys kasvaa. Kaikki testailee hienoilla digitesteillä ja ajattelin, et jos tää on vika kerta, kun raskaana ollaan ni mäkin tahon testata sellasella! Miten herkästi se digi näyttää sen 1-2 vkoa- tuloksen? Ei tahtois turhaan ostaa, aika tyyris testi on. Jos säästäis jouluaatoks (jos ei täti ennen sitä tuu).

Jösses, että voi olla pahoinvoiva olo.
 
Viimeksi muokattu:
Sandemar, digin just aamulla tehneenä ja ohjeisiin perehtyneenä voisin sanoa, et neljä päivää ennen menkkojen alkamispäivää se antaa positiivisen tuloksen reilulle puolelle raskaana olevista ja kolme päivää ennen prosentit on jo melkein 90.. Ite tein km-raskaudessa digin 3 päivää ennen oletettuja menkkoja ja silloin tuli siis raskaana 1-2 tulos..
 
Mullakin näkyi CB:n digissä raskaana 1-2 ekassa tärpissä 3 pvää ennen kierron loppua,muistaakseni. Ihan kätevä se testi kyllä on,mutta itse tykkään enempi näistä perinteisistä. Näissä tavallisissa kun voi ns. seurata hormonin nousua viivojen vahvistumisen perusteella,mutta itse en kyllä koskaan saanu niitä vahvistumaan,aina vaan hailakka näkyi.. :(
Siksipä tässä pitäs nyt malttaa jouluaattoon ainakin,mieluummin pidempään sikäli mikäli tarvetta on..Oksu olo on kyllä:x
 
Nyt tarviin apua!!!! :O

Terokuuri n.puolessa välissä ja eilen kp22 alkoi vuoto!!! Ikinä ei ole kesken terojen mitään tullu.
Ensi tuli vaalean oranssihtavaa ja sitten alkoi ihan verinen vuoto jota melkeinpä siteellisen verran eilen tuli. onko nä nyt sitte menkat vai oku tulehdus tms?
En epäilis ettei olis täti ellei vuoto ois erillaista. kkvuoto on mulla sellasta tummempaa ja alkaa rusehtavana.. tä on ennemminki kirkasta oranssinpunasta verta!!!! :O

Olen ihan kauhuissani! yöllä ei ollu vuotanu, mut kun aamulla pystyyn nousi niin tulihan tuota pyttyyn ja taas on siteessäkin "lusikallinen".

Mitä mä nyt teen?? Jatkanko vai lopetanko terot?
 
ON. Joo pitihän se tikutella taas ja kyllä sieltä tuli taas selkeä haamu esille. Ei kovin vahva, mutta himmeässä valossa erottui hyvin ja väriäkin oli. Mies tarkisti asian myös, koska en aina omiin silmiini luota :D Täytyy kattoa huomen aamulla mikä on viivan tilanne, että jos vielä noin hailakkaa on, niin uskaltaako sitä CB:n digin tuhlata :D Eikös noissa se 2-3päivää mene, että ne arvot (hcg?) nousevat?

Sandemar, kyllä siihen herkkyys 10 tikkuun voi päivälläkin pissiä! ;)

Plussatuulta kaikille!!! :)
 
Huikkis kiitos sanoistasi! :hug:

Imoen voi harmi :hug:

Onpa täälä monta piinailijaa lupaavien oireiden kanssa :heart:

Paljon plussaonnea Tipetsu, tömpsis, InnoM, mur-mur, Barbamama35 ja Sandemar :whistle: Kuulostaa kovin lupaavilta nuo haamut, joita osa teistä jo saanut! Eihän siihen väriä tule testiajan sisällä, jos ei hormonia ole veressä ;)

Mariel85 harmi kun en osa noista teroista sanoa : / Toivottavasti selviää pian, mutta tuskin on mitään vakavaa! Jospa menkat vaan alkoi aikaisessa? Mulla viime menkat alkoi oranssilla verellä, joka oli mulle ihan uus juttu.

ON. huonovointisena, mutta eri syystä kun useat muut täälä. Eilen olisi muutaman shotin voinut jättää vähemmälle... Kyselin eilen mummolta, että oko meidän suvussa ollu kenelläkään veritulppia, niin selvisi, että mummolla on ollut ainakin yksi jalassa ja myös mummon veljellä kädessä. Eli kuulostaa siinä mielessä "lupaavalta", että voisi hyvinkin olla, että oon periny veritulpille altistavan geenin, joka sittten ilmenisi näissä keskenmenoissa. Kun sehän on ihan tutkittua tietoa, että veritulpalle altistava geenivirhe voi aiheuttaa keskenmenoja, ja kun kysyin tiistaina lääkäriltä, että voiko se geenivirhe vaikuttaa jo näin aikaisessa vaiheessa raskautta, jolloin mun km:t on olleet (5+6 - 6+2) niin sanoi, että kyllä voi vaikuttaa. Mä taidan tällä hetkellä olla maailman ainut ihminen, joka toivoo, että sillä olis veritulpille altistava geenivirhe :D Koska se voisi selittää km:t ja siihen olisi olemassa hoito! Mutta tääkin sitten selviää niissä tutkimuksissa...
 
ON. Huomaan suhtautuvani tähän todella rauhallisesti ja vähän epäuskoisesti myös. Kaksi km kokenut, joten ei kovin korkeella ole toiveet tähänkään (jos tämä nyt on raskaus). Kuulostaa varmaan kauheelta! Myös varhaisultrassa käyneenä, ilman vuotoja olleena rv 13 voin ehkä jo nostaa toiveita onnistumiseen.

Sanmar82, ymmärrän hyvin pointtisi tuosta syyn löytymisestä. Nyt vaan lepoa, jos tukka meinaa olla kipeenä ;)
 
No hyvä, että muutkin näkivät viivan, ettei omat silmät näe omiaan :D Kyllä se viiva tosin selkeemmin livenä näkyy :)

Huikkis, kiitos ja edellisen kerran kokemuksella en usko, että kerkiin :D Silloin heitti viikot kahdella takaspäin varhaisultrassa, tai eihän sitä tiedä, mutta kyllä mä tulen sit sinne jos kerkiin! :)

Tipetsu, hö! :( :hug:
 
innoM: On siinä viiva! ONNEA :heart: ja hiiiirrrmuisesti tarrasukkia pienelle!

Sandemar: Testaisin viimeksi kaupan päälle tulleen tavallisen digin (ilman viikkonäyttöä) ja kun siihen tuli teksti RASKAANA, tein seuraavana päivänä viikkonäytöllisen. Siihen tuli RASKAANA 2-3 viikkoa. Tuolloin oli jo aika paljon kierrospäiviä... olisikohan ollut kp 32 :confused: Onhan se ihan hauska nähdä nuo viikkolukemat mitä se antaa vaikka olisi ensin varmistellut toisella halvemmalla testillä =)

Sanmar82: Kiitos! =) Toivottavasti tutkimuksista löytyy selkeä syy ja siihen on myös hoito olemassa.

durasel ja Mariel85: Lohdutushalaukset molemmille :hug: Parempaa onnea tähän uuteen kiertoon! Jospa uusi vuosi toisi tullessaan uudet kujeet raskauden muodossa =)
 
Mä huvikseni lirautin tikkuun ja puhdas nega. Yllärikös tuo,huimilla dpo:lla..:|
Hitto,koko päivän kyllä juilinu tuonne oikeelle kohtuun..Ja ei tuo ns. tuhru oo mitään tummaa,ihan pikkuriikkinen värimuutos kirkkaaseen limaan..

Katsellaanhan nyt..

Ja innoM. Onnittelut viivasta!!:flower:
 
ON. Huomenta. Laitan taas törkeesti vaa heti omaa napaa ja aloitankin heti kuvalla. (Tikuista alempi on 19.12 klo 17 ja ylempi 20.12 klo 9) Kyselin eilen tosta juilimisesta. Osaako kukaan sanoa kauan kestää vai voiko kestää esim. koko raskauden? En tiedä olenko maitoallerginen ja johtuiko eiliset vatsanväännöt siitä, kun ennenkin olen havainnut kys. oireita maidon juomisen jälkeen. Nytkin tuntuu särkevän mahaa ja oksettaa :( On niin epäuskoinen olo! Hermothan tässä menee, kun neiti negatiivisuus on taas liikkeellä..



Sandemar, Jes! :)
 
innoM, tuon ylemmän testin viivanhan näkee jo ihan selvästi :heart: Mulla ainaki on jo viikon mahaa juilinu ja välillä tuntuu et ihan suolistoaki sattuu vaik harvoin mulla aikasemmin on tällasta ollu.. Raskauden piikkiin siis ;)
 
InnoM selkeä viivahan sielä jo kurkkii! Onnea :heart: Mitä testejä noi muuten on? Minkä herkkyisiä? Saanko vielä udella uteliaisuuttani, että millä viikoilla sun keskenmenot tapahtui? (toivottavasti et käsitä väärin: en millään tarkoita liittää tuota kysymystä tähän alkaneeseen raskauteen, on pitänyt kysyä jo aikaisemmin, mutta olen aina unohtanut) Oikein hirmusti vaavilimmaa tällä kerralla matkaan ja toivottavasti saat esikoisen syliin sitten syksyllä :heart:

Sandemar onnea haamusta! Peukkuja täältäkin viivan vahvistumiselle!

Tipetsu :hug: Toivoa on vielä tämänkin kierron suhteen!

duracel :hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä