Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Huikkis, no kai se "vääntö" on sitten ihan normaalia :D Ummetusta, kun oli ensin ja sitten olikin maha löysällä ja ja.. No, ehkä se siitä ;)

Sanmar82, One Step herkkyys 10, joten ei ihme, että jo nyt näkyy :) En käsitä väärin ja tottakai saa kysyä! Km:t oli eka rv 5 ja tää toinen rv 8. Ensimmäisessä sain tietää olevani raskaana samana päivänä, kun alkoi keskenmeno, kun tuli lääkäriltä soitto.

Kyllä se viiva alkaa omaankin silmään jo tummua, eikä aamuista tarvinnut enää tihrustamalla etsiä (varsinkin livenä näkyy tosi selvästi) :) Mietin tossa, että kannattaisko mun käydä terkkarissa tekemässä testi? Sais tämänkin raskauden sitten tietoihin ja jos tulee km tms niin tutkimukset pääsis alkuun? Tekeekö ne sen testin pissasta vai verestä? En muista enää :D
 
Viimeksi muokattu:
InnoM: Tosiaan vieläkin selvempi viiva on tuossa uusimmassa testissä =) ONNEA :heart:

Mulla oli tämän aamun lämmöt huomattavasti matalammat kuin eilen ja alaselkää juilii siihen malliin, että täti taitaa kurvata vielä ennen joulua kylään. :( Onneksi tässä on tätä joulupuuhaa, ettei ehdi niin rypeä itsesäälissä. Katse suunnataan siis uuteen vuoteen.
 
Anteeksi kun taas häiriköin ja vielä omanapaisesti mut oon niin ilonen.. Soittelin äsken neuvolaan, mun äippäpuolen terkka on aivan ihana, tykkään siitä muutenkin ja nyt se sano että voidaan ottaa aika sellaisella päivälle ku ultralaite on vapaana ja se lupas ultrata sit neuvolan yhteydessä :) :) Säästyy paljon rahaa kun ei tarvi mennä yksityiselle ja samalle viikolle kun nla on, olisin kuitenkin vasta ajan yksityiselle varannut, että ei se nyt päivästä/kahesta oo kiinni, kyllä mä jaksan odottaa :)

Niin ja innoM, voithan sä vaan soittaa suoraan nlaan ja sanoa et oot raskaana? Mulle terkka just sano ku kysy et milloin sain testiin plussan, että se ihan eka haamunen jo otetaan :)
 
Ihana teitä plussanneita :heart:

Viivan vahmistumista odotellessa mieleen hiipii kamala pelko siitä, ettei tämäkään sisällä pysy vaan ilo on ohimenevää...miten sitä taas kestäis sen saman? Jotenkin hankala olla positiivinen, kun ei testi vielä niin tarkkaan plussaa näytä. Viim torstaina sen pitäis olla puhdas plussa (tai sit miinus).
 
Barbamama35, kiitos :)

Huikkis, kiitos ideasta! :D No, jos mä huomenna soittelisin tikuttelun jälkeen ;) Ai, teillä on ultralaite neuvolassa? Meillä on myös jokin, mutta ei sillä mun mielestä vissiin näe, kuin vatsan päältä ja tämä tuskin näkyisi vielä siitä :D Onhan se iso summa rahaa käydä yksityisellä, mutta sinne menen jos en muualle pääse. En tiedä miten lääkäri olisi "innostunut" laittamaan lähetettä ultraan, kun tosiaan noita km on. No, täytyy siltäkin kysellä :)

Sandemar, no älä muuta sano! Päivä kerrallaan, ajatukset muualle.. Onneksi tulee joulu ja sen takia on vähän "hössötystä", niin ei niin paljoa ajateltua pahaa. Eilen illalla kävi mielessä kaikki tuulimunasta kohdunulkoiseen. Nyt jos km tulee niin pääsisi tutkimuksiin ja sieltä voisi löytyä syy keskenmenoille ja sen voisi "korjata".
 
Mikähän mulla on tuolla vikana nyt ?? Ovulaatiotesti näyttänyt 4 viikkoa plussaa (nyt jo hyvin vahvaa plussaa mikä ilmestyy siihen samantien). Ja raskaustesti negaa. Monia eri testejä olen kokeillut. Alkaa mennä hermot tähän odotteluun kun mitään ei tapahdu (menkat eivät ala eikä raskaustesti muutu miksikään negatiivisestä). Menkat siis kolme viikkoa kohta myöhässä.. Tosin ennenkin ollut epäsäännöllisiä kiertoja.

Jaksamisia kaikille eri tilanteissa oleville ! :hug: Pitäis saada ne ajatukset muualle tekemällä kokoajan jotain, mutta kyllähän me kaikki tiedetään ettei oikeen mikään auta kun näitä asioita vaan vatvoo itsekseen vaikka mikä olis. :|
 
Viimeksi muokattu:
Mmmmmm: Tiesithän, että ovistesti on plussa vain, jos testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin vertailuviiva? Ymmärsin tuosta kirjoituksestasi, että se ei ole ollut yhtä vahva vaan vahvistuu nyt. Ymmärsinkö oikein? Olisko sulla kuvia niistä ovistesteistä mitä voisit laittaa tänne, niin voidaan arvuutella missä vaiheessa näyttää plussaa? =) Ehkä ovis tuli/tulee vain myöhemmin tässä kierrossa? Raskaustestissä taas ne haamutkin ovat plussia.
 
Barbamama35 Joo tiesin toki, en pidäkään sitä plussana jos ei ole yhtä vahva tai tummempi :) Ja se on tosiaan ollut plussa eli tummempi sen neljä viikkoa.. Taitaa olla yksi kuva, kokeilenpa laittaa tänne :)

Ja joihinkin raskaustesteihin tuli aiemmin viivanpaikka mitä en pitänyt plussana ja joihinkin nega. Tänään viimeksi tein Clearbluen testin ja se oli nega..
 
[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

Ylempi viime perjantailta, alempi tänään otettu, hieman kuivunut kylläkin.. Suunnilleen tälläistä näyttänyt sen neljä viikkoa.. Aikaisemmin hieman haaleampaa muttei kertaakaan himmeämpi testi viiva kuin tarkistus viiva..
 
Juu ei ole ainakaan todettu mitään sairautta keskenmenojen yhteydessä eikä ole mitään lääkitystä.. Soitin tänään neuvolaan ja pyysin soittopyyntöä terveydenhoitajalle. Huomenna hän soittaa, jospa pääsisin verikokeisiin niin näkisi todella mitä nuo arvot (lähinnä LH ja HCG) on..
 
No johan on tumma viiva! =) Siis ovistesti 4vk plussaa ja menkat 3vk myöhässä - eikö niin? Kyllähän tuo äkkiseltään siltä vaikuttaisi, että olet raskaana. Avasitko sen digin? Ehkä niistä viivoistakin voisi jotain päätellä. Soita neuvolaan ja pyydä verikoetta. Eiköhän se siellä varmistu ja saatte ihanan joululahjan =)
 
Hah :LOL: Ehdit ensin! Hyvä juttu! Eiköhän se siellä selviä. Toivottavasti saat sieltä hyviä uutisia =)

Itselläni ei ole tästä mitään kokemusta, mutta jostain näistä ketjuista olen lukenut, että pco häiritsisi noita ovistestituloksia. Onkos jollain tästä tietoa?
 
Barbamama35 Joo just noin menkat myöhässä ja ovistesti niin kaun plussaa. Eikö ole tumma viiva, sitä tässä itsekin olen ihmetellyt että täytyy LH-taso olla melko korkealla kun nuin tumma viiva tulee testiin heti. Ja tuota maailman parasta joululahjaa niin kovasti toivottaisiin ! :heart: Mutta kun ei uskalla haaveilla siitä kun raskaustesti näyttää vain negaa.. En ole tehnyt digitestiä kertaakaan..

Ja tuota PCO:ta just pelkäänki et jos tää onki sitä, toivottavasti ei..
 
Viimeksi muokattu:
Oijjoi,täällähän on oikee plussapuhuri menossa!!!

innoM Ihan vahvahan tuo viiva jo on,onnea!!

Mmmmmm Sullapa kumma tilanne!:O

Täällä vaan olla möllötellään. Kovasti taas vihleksi tuonne alamahaan ja taas oikeelle. Vuotokin on ihan normia valkkista. Hmmh.. No molemmissa aiemmissa testannu haamun kummastakin kp 25/27 ja nyt eletään 24/27..Saapa nähä malttaako olla aamulla testaamatta.
Suupieli on taas auki,niinkuin viime tärpin aikaan..;) Ja nuo nännit on edelleen hellänä.
Voih,kunpa mäkin saisin viivan!!
 
innoM, joo on siellä laite, mut ei silläkään toki vielä mitään näkyisi, mut mulla on joku reilu rv7 ku meen neuvolaan ekaan kerran ni silloin kuulemma jo voisi hyvinkin laitteella nähä ihan mahan päältä :) Varhaisultran oisin kuitenki kanssa varannu tosiaan sinne seiskaviikolle ku haluun et varmasti näkyy jotai jos on näkyäksee..

Mmmmmm, erikoinen tilanne tosiaan :O Toivotaan, että jotain selviää..
 
MAANANTAI 20.12


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 2/24-28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 24/27
innoM......................KM 08/08, 09/10................KP 35/32-42
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 37/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 38/30-75
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 47/28
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 3/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 3/26-32
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 23/?
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09, 11/10
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 6/24-29
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 38/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10.................................KP 45/28-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Sandemar........KM 04/01, TM 11/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 22/23-28
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 27/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 33/25-29
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 49/31
Maximilian..........KM 06/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10............................KP 27/27-28
miss bamse..............KM 11/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 60/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis



 
Kuulkaas saanko kysyä yhtä juttua teiltä kun km vuoto alkoi 3päivä ja nyt siis kolmatta päivää on molemmissa munasarjoissa tai niiden kohalla jomotusta välillä.. mitä ihmettä tää nyt sit on.. kun eipä oo ennen ollu näin kolmee päivää ja o testi näyttää negaa.. voikun olisin toivonut että olis raskautunut jo tässä kuussa uudelleen mutta tuskin niin tapahtuu.. :(
 
hienoja uutisia vkl:n aikana tänne ilmestynyt! Onnea Sandemar ja InnoM! pysyköönkin pienet matkassa!

mur-murin puolesta toivon parasta! bd

kultakimpale: eihän kyseessä vois kuitenkin olla ovis, joka on tulossa?? itsellä ainakin oireilee useita päivä ja o+ tuli aivan puskan takaa kun kivut oli loppuneet jo.

omaan napaan ei uutta.. kierto päivät täynnä tänään, mutta hätäpäissäni testasin rsfu:n testillä selvän negan tänään.. joten kaikkien aikojen pisin kierto tulossa.. mutta eikös se periaatteessa pidäkkin olla pidempi kuin ennen, jos ovis ollut nyt myöhemmin?
ihmetyttää vaan aaltomaisesti tulevat menkkakivut, joita jatkunut miltei viikon verran.. ja noin ei yleensä mulla mene. pöh. plussaan en jaksa uskoa, koska mulla aina näyttänyt heti kierron viimeisenä päivänä jo jos on näyttääkseen.
 
Kiitos kaunis Danjuska miulla jo luvutus fiilis ollunna..huoks
..pakko vain kattoa kierto loppuun..eihän sitä koskaan tiedä..:rolleyes:

:heart:+++++++++++:heart: kovasti siullehin toivon!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä