**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Ja kwaidan kiitos!!! <3 Ihanasti myötäelät tätä minun taivaltani! Joo kyllä tämä tyttö tästä vielä raskaaks tulee ja sen parhaan palkinnon saa syliin asti! Mieliala ja asenne ainakin on nyt paremmin kohdillaan! :) Sinä se ihan kohta jo synnytät. <3
 
Onko kellään ollu kuukautismaisia kipuja kkm jälkeen pitkääkin? Mulla siis oli tyhjennyspäivänä ja pari päivää sen jälkeen. Parin viikon päästä kun vuoto loppu jomotus alkoi taas. Ja edelleen päivittäin jomottaa. Menkat ei oo alkanu. Nyt oisko sit kp 34.
 
MiNalo aina välillä käyn kurkkimassa, mitä täällä samaan aikaan kuumeilleille kuuluu! Olet ollut tässä joukossa pitkään ja palstaillut melko aktiivisesti, niin on ollut mukava seurata kuulumisiasi ja jännittää hoitojen etenemistä ym. Toivokaamme pikaista paranemista skopiasta ja sitäkin enemmän yhdeksän kuukauden plussaa pikapuoliin :heart:

Valitettavasti porukkaa tänne valuu tasaiseen tahtiin lisää, mutta onneksi myös katoa käy toiseenkin suuntaan. Nyt oli taas tullut hurjan monta uutta plussannutta ja Miramei taitaa olla seuraava odottajiin siirtyjä :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei ja MiNalo
Apua nyt on kyllä todella todella outoa... Mulle tuli tänä aamuna niitten viiltokipujen aikana vahva olo että oon raskaana(eihän sitä vielä voi edes näkyä, kai?!) mutta olin malttamaton ja omaa uteliaisuuttani halusin testata vaikka tiesin ettei se näy vielä missään jos on... No eipä siihen pärähtäny ku toinenki hailura viiva viereen?!? mitä ihmettä... Joko miun testit on rikki tai mie ite nään vaan harhoja kun toiveet on korkealla... nyt oon ihan sekasin kun en tiiä mitä tää tarkottaa... ei kai näillä kiertopäivillä voi näkyä mutta ekasta kerrasta vuotojen loppumisen jälkeen olis nyt se 9 pvää... voiko se oikeesti näkyä jo? Ikinään ei oo mulla tullu näin aikasiin mitään merkkejä mihinkään... :O Yritän kuvaa laittaa testistä jos osaan... Sanokee mitä ootte mieltä näänkö mie vaan harhoja....



Kuva on kyllä älyttömän huono kun otin nopsaan... :/
 
alien_1, hali ja voimia :hug:

Onnittelut Miramei!! :)

Carolina30+, toivotaan ettei täti kuitenkaan tule paikalle :) Peukut täällä pystyssä!

Pitelen peukkuja myös pömppikselle!!

sydänx3, mulla ainakin kkm:n jälkeen viikkotolkulla koski ja polin kätilö sanoi olevan normaalia.

Oma napa ei jaksa laskea päiviä, kun jos vanhojen kiertojen mukaan menisi, niin ovis olisi ensiviikolla. Ja ylläripylläri, mies on lähdössä viikoksi lasten kanssa reissuun, joten taitaa jäädä hyödyntämättä :'( Masennus on asian takia kova, täytyy toivoa että ennen ja jälkeen reissun touhuilut tuottaisi kuitenkin tulosta. Tai että ovis olisikin eri aikaan. Tuntuu vaan niin pahalta kun jo toinen ovis jää hyödyntämättä. Edellisen aikaan oli myös reissussa :( Vauvan kaipuu on aivan järkyttävä....
 
iltoja... vieläkin täällä ihmettelen... vatsa on ollu pari pvää kamalan turvoksissa ja olokin jotenkin raskas..ihan kun menkat alkais... ei kyllä enää tunnista omaa kroppaa mitä tää touhuaa :p vatsassa kipuilee välillä oudosti.... jospa mie kokeilen huomenna aamupissasta kun tuo kuvan testi on otettu päivällä. Jos se aamutesti näyttäis sen totuuden. on tääki.... :headwall:
 
p.ö.m.p.p.i.s: Voisko olla että sulla on juuri nyt ovis? Monet on kertonu oviksen aikaan saaneen raskaustestiliuskalla haalean viivan? Mutta jos nyt kokeilisit ovistestiä niin sen plussa sit kertoo joko oviksesta tai raskaudesta ;). Onko sulla ovistuntemuksia ollu nyt? Voishan ollakin että sulla tuli viimeks valemenkat. Nyt on mahdollisuuksia moneen suuntaan, joihin vastaus tulee vasta ajan kanssa, koita jaksaa :)
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Torstai 21.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 13/34
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 32/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 3/30-36
Pölö-______KM 1/13_________________________________KP 35/?
Equus___27v____KKM 1/13____________________________KP 16/24-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 6/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 25
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 2/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 8/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 17/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 38
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 25/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 31/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 27/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 13/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1, marlin, Miramei

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
pölö Joo mietin sitä itsekin, kun tein eilen ovistestin ja se näytti et olis ovis.. tai ainakin sen käsitin niin. Mut jokin tunne sai miut tekemään raskaustestin. 2 edellistä päivää on ollu ovisfiiliksiä ja sit alko tää vatsan viiltävä kipu ja jännä olo muutenkin ja jomotus. en oo aikasemmin tästä kierrosta testannu ovista... Mie oon ymmärtäny et ovistesti voi näyttää oviksen ja raskauksen, mutta raskaustesti ei näytä kun raskauden. Mut eipä tässä voi muutakaan kun ihmetellä ja odotella, kai se sitä ovista ilmottaa sit :O Mut siis tänäänhän se ovistesti ei näyttänyt enää plussaa...
 
P.ö.m.p.p.i.s: Itselläni on kans ollu sellanen käsitys et rtesti näyttää vaan raskauden. Mut joku aika sitten jossain keskustelus oli et oli monella joku tikuusta näyttäny oviksenkin, en millää muista missä keskustelus ja mistä tikuusta oli kyse, kun näitä keskusteluja tullu ahmittua ihan liikaa muutenkin :D... Mutta jännä kuitenkin, jännällä ootan huomis aamua mitä se silloin näyttäis :) Tuuhan kertomaan!

ON: Tätiä ei vielä näy. Nyt kp 35 ja dpo taitanee olla 12... No, on täs vielä päiviä aikaa ootella :) Nyt on kovasti ruvennu pelottaan että mitäs jos se ovis ei tullukkaan silloin ku tikku näytti sen.. Sehän ei takaa et ovis tulee.. Liikaa informaatiota kaikesta löytyy et tästä yrittämisestä on tullu jotain avaruustiedettä ja aivan mahottomuus ees raskautua :D Vai miettii kuin monia miljadeja kertoja sekin on jo tämän ihmiskunnan eliaikana tapahtunu :D En oikeen tiedä onko toi dpo:kaan nyt oikeen :D Ku se ovis ei oo vissii sinä päivänä ku se plussa tulee? Vaan 24-48 tunnin kuluttua? Ja silloin ku on se ovis niin on dpo 0? Sen mukaan olis dpo 11-12..
 
Viimeksi muokattu:
Minä oon ainakin testannut ovis testillä raskauden, ja mulla se ainakin näytti raskauden, en muista mikä kp testasain, mutta sain TOOOSI vahvan viivan siihen. :) En oo ikinä nähnykään niin vahvaa viivaa :D
 
Huomenta. ... No tein tänä aamuna uuden testin ja muutamien minuuttien päästä puhdas nega. Sit tein lapsille aamupalaa ja keitin kahvia ja kävin huvikseen vilkaisemassa vielä niin omiin silmiin pisti tosi hailakka viiva mutta voi olla että katoin liian tarkkaan tai jotain. Mut jos on ollut nega aikaisemmin niin se on ollu hyvin selvä, mut nyt sit...? No totean että se on nega. Oottelen menkkoja sit niitten normiaikaan ja katsellaan sitten uudelleen. Kyllä se vauvakuume on kova. Toiveet on aina korkeella. Menkkojen alkamisen jälkeen alkaa odotus millon ne loppuu et pääsee yrittänään. Sitten ootellaan ovulaatiota jonka jälkeen ootellaan alkaako menkat vai ei. Huh pelkkää odotusta... mut eipä sitä osaa kokonaan tuonne taka alalle tätä asiaa jättää :| No ei se auta... odottelu jatkuu. Toivotaan kaikille niitä plussia :heart:
 
Pomppia, ihmeellistä että haamuviivoja näkyy jos et raskaana ole... Olen myös jotain keskustelua lukenut että jollain r-testi näyttänyt oviksen. Ja sitten taas toisaalta lukenut että r-testiin ei viivaa tule jollei raskaana ole... Ei kai auta kuin odotella..?

MiNalo, hyvä että operaatio on nyt takanapäin :)

Omaa napaa sen verran, että eilen (kp8) pupuiltiin ekan kerran kaavinnan jälkeen ja nyt aamulla tuli vaaleanpunaista verta paperiin.. Limakalvot ehkä vähän herkillä vielä vai mitähän ihmettä? Kaavinnasta on nyt reilu 3 viikkoa. Edelleen ovista odotetaan!

Hyvää viikonloppua ja plussarikasta helmikuun loppua kaikille!
 
Täällä menee tunteet ylösalas ja vuotoa ollut siteeseen ja pyttyyn ja melkein menkkamaista, mutta ei mitään kipuja ollut sen alku jomotuksen jälkeen mikä siitä seksistä alkoi. Tänään tullut pieni tuhru siteeseen, mutta viimeiseen 2 tuntiin ei mitään... En vielä tiedä onko täysin menkat vai mitä, mutta seurailen kyllä ja testaan jos siltä vielä tuntuu. Ovis testin tein taas ja vieläkin on aika tumma viiva (ei edelleenkään yhtä vahva kuin kontrolli, mutta aika lähelle) r-testissä todella todella todella haalea viiva oli, mutta vuodon takia en nyt sitä laske :( Tissit hiukan arat, lämmöt hiukan koholla normaaliin, oksetus ja närästys... vielä on oireita, mitkä yleensä katoaa kun menkat alkaa, niin ja nyt sitten kokoajan sellainen erikoinen syljen eritys alkanut, janottaa, mutta saa sylkeä nieleskellä kokoajan? Ihan outoa minulle, en ennen ole tälläistä huomannut missään vaiheessa ja maku suussa on aika metallinen tai jotain erillaista kuitenkin ja kaikki haisee pahalle... Eli nyt en tiedä onko kp32 vai kp3. Ilmoitan tarkemmin kun saan selvyyden tästä ihme vuodosta ja olosta, nyt pakko mennä ainakin tunniksi nukkumaan kun särkee päätä niin paljon ja olen aivan poikki, meinaan nukahtaa tähän...
 
carolina30+ Melko inhottava tilanne, jospa se siitä ratkeaisi suuntaan tai toiseen.. :hug:

(.) Täällä testattiin toissapäivänä tälläinen:
Aijaa.com - 11810883
En kovasti ole innostunut kun hailukka viiva on vaikka kuukautiset olivat jo 2 päivää myöhässä. Ja tänään aamulla testattu yhtä hailukka. En tiedä nyt että odottelenko vaan että vuoto alkais vai miten tässä pitäisi olla.. Pien paniikkihin tässä rupee olee.. Voishan sitä testata uudestaan vaikka ens viikolla vasta jos se hCG vaan nousee hitaasti.. En haluis taas pettyä.. Tai sitten vuoto alkaa jo ennen sitä.. huoh... :(
 

Yhteistyössä