**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

sydänx3Ei ole vielä testattu kun nyt katson onko tänään 3+6 vai 4+1 kun viime kierrot ollut vain 26 ja nyt on kaiketi kp 28 menossa, jännittelen vielä ja sitten testaan jos ei vuoto tänään ala.

Laskurit ilmoittaa niin erillaisia tuloksia että... Jos testaan ja onkin nega, paljonko nyt pettyisin... Närästys on ihan omaa luokkaansa ja hiukan huonoa oloa on, mutta vieläkin on nuo täällä jylläävät pöpöt liikkeellä niin ei voi oikein sanoa mikä vaiva on mistäkin nyt... lämmöt 36.9-37.8 eli pientä flunssan alkua taitaa olla ilmassa :( Ilmoittelen kun alkaa vuoto tai tulee tulosta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Alienille pahoittelut!! En saa halikuviota kun kännyllä kirjoitan..

Sitten tylysti vain omaa napaa..Laparoskopia ohitte! Lyhyesti sanottuna, endometriooma oli saatu nätisti poistettua oikeasta munasarjasta. Lisäksi sain nyt sitten virallisesti diagnoosin: endometroosi. Lääkärin sanoja lainaten..kohdun takana peräsuolen vieressä oli runsaasti vanhaa, arpeutunutta, "puumaista" kudosta ja kohdun vieressä etupuolella myös pesäke. Tuon kyseisen pesäkkeen lääkäri oli polttanut, mutta kuulemma sitä kohdun takana olevaa rykelmää ei voida leikata.
Olo on, ainakin vielä, täysin siedettävä. Toivottavasti pysyykin sellaisena. Yön yli täytyy täällä osastolla olla. Ja huomisaamuna minulta otetaan puuttuvia verikokeita keskenmenotutkimuksiin liittyen. Ettäpä semmoista..Ihan hyvillä mielin endodiagnoosista huolimatta! :)
 
Alien_1: :hug: Voi kurjuus! Tälläiseen ei ole sanoja :( :hug:

Minalo: Tuosta on nyt hyvä jatkaa eteenpäin kun tietää missä kunnossa sisällä ollaan. Jaksuja sulle sinne osastolle, koita saada aika kulumaan :)

carolina30+: Voi kuis jännää!! :) :popcorn:

ON: Reissussa sai tyhjennettyä ajatukset totaalisesti! Ei ehtinyt paljon miettiä kuumeilua. Ennen reissua olikohan se dpo 5-6 välisenä yönä alavatsalla tuntui ihan jäätävä kipu. Jos ukko ei olis nukkunu olisin karjunu.. sen jälkeen ei mitään oloja paitsi sitten eilen ja tänään dpo 9-10 mun rinnat on tullut todella todella kipeiksi sekä ällöttää voimakkaammin.. Joten pakko se oli tänää negatestata. Mun toinen puoli on ihan varma et raskaana täs ollaan ja järki sanoo että ei todellakaan! Uskon enemmän järkeä ja odottelen menkkoja ihan rauhassa nyt. Oireet nuo tosin pahasti kiusaavat :headwall: Mutta kyllähän tää kroppa muutenkin on niin sekaasin! Että ei näistä oireista voi sanoa yhtikäs mitään!

Aiemmin oli keskustelua kun on alennuksessa kaiken maailman söpöjä vaatteita ja tarvikkeita. Mä sitten ostin ny alennuksesta aivan järkkyihanan bodyn ja sit semmosen housut.. Ukon kans mietittiin että mitäpä täs ny enää sitä huonoa onnea meittimään, se tuli kerta jo... Et jos sit vuosien päästäkään sitä nyyttiä ei tuu, ne voi antaa pois tai vaikka polttaa jos fiilis on kovin synkkä. Mut jotenkin tuli hyvä mieli, vaikka syvälle kaapin perälle ostokset joutuivat :D
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Toivottavasti pian tärppää! Minulla ainakin on aina kuukautisten aikaan mieli maassa vaikkei olis yritystäkään...

Ja alienille erityiset pahoittelut keskenmenosta, epäreiluahaan tuo on.... Voimia.

Carolina30+ onnea plussasta! Onneksi täällä oli hyviäkin uutisia, se antaa toivoa! Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin.

MiNalo: hyvä kuulla että laparoskopia meni hyvin! Harmi ettei kaikkea saatu pois mutta ainakin munasarjan endometriooma on nytpoissa! Luulisi että se jos jokin voisi vaikuttaa hedelmällisyyteen? Onko sulla ollut muuten kipuja kuten endomeioosussa usein on?

Täällä odotellaan ja odotellaan... Ei vieläkään tietoa jälkitarkastuksesta, mikä todellakin ärsyttää lievästi sanottuna. Se tuntuu niin tärkeältä etapilta, ja tiedän että siihen on vielä vähintään pari viikkoa aikaa muuta haluaisin ainakin tietää milloin se on. Niin sais tietää onko löytynyt mitään syytä keskenmenolle ja sais toivottavasti luvan yrittää raskautta taas. Kierrosta ei ole mitään hajua... Kaavinnasta on nyt 18 päivää. Jälkivuotoa oli noin kuus päivää, sitten oli viikko ilman vuotoa ja sitten tuli yhtenä päivänä taas vuotoa ja pelkäsin jo kohtutulehdusta mutta se loppui illalla eikä tullut muita oireita. Eilen tuli selaisia limoja että mietin voisko olla ovulaatio? Anteeksi yksityiskohdat... Jos olis ovis nyt niin kuukautisten pitäis alkaa parin viikon kuluttua. Silloin ehkä pääsis jo tositoimiin sitten :)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja piinailuun!

Miirabell
 
Miirabell En ole vieläkään uskaltanut testata r-testillä, mutta ovistestissä tänä aamuna melkein yhtä vahva viiva kuin kontrolli eli pitää varmaan kohta testata jos ei nyt vuoto ala. Laskurin mukaan olis tänään 4+0 eli jos ei päivän aikana tapahdu muuta kuin on tämä kuvottava olo niin testaan kyllä ja kerron heti oliko jotain nähtävää ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Miwwi ja Miirabell
ON: Soitin äsken tuloksista, ja ne oli tullu, lääkäri sanoi että kaikki tulokset on ok. Huh mikä helpotus, mutta mistä nää sitten johtuu, ei tässä uskalla enää edes yrittää :ashamed: Eikä sanonu jatkosta mitään, ei kuulemma osaa enää auttaa..
 
Miwwi Voi kurjuus! Suuren suuri halaus! Mihin sitä jatkoista pitäisi ottaa yhteyttä, jos ei tuo lääkärikään osannut sanoa mitään enää :(

Miramei Selkeästi haalea toinen viiva :heart: Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että kaikki menee hyvin ja tarrasukat pitää kiinni vahvasti!

Miirabel Saa miusta limojaan ja vuotojaan kommentoida, nou hätä :)

ON. No me ollaan miehen kanssa sorruttu todella todella luotettavaan (......) ehkäisykeinoon, keskeytetty yhdyntä.. Hah. Jotenkin se kumien käyttö jäi ekasta kerrasta kun tuli peittoja heiluteltua vuodon loppumisen kunniaksi.. Ristiriitaiset tuntemukset on, kun toi ei kuitenkaan ole mikään keino ehkäistä mitään. Lääkäri ohjeisti kaavinnan jälkeen kuitenkin 1-2 kuukautiset ennen uutta yrittämistä. Ei kai kroppa raskautuisi jos ei siihen olisi valmis?? No siis, jotenkin oon aika epäuskoinen, että tällä menetelmällä raskautuis, kun kroppakin on ihan sekasin km:sta ja kaavinnasta. Ken tietää.. Mietityttää kuitenkin että toimitaanko myö nyt ihan vastuuttomasti..

*muoks* Kävin lukemassa oman kirjoitukseni siitä etten halua riskeerata mitään ja kumia pitää käyttää ja kiltisti noudattaa lääkärin ohjeita.. Miten ihmeessä ihmismieli toimii näin?! Ensin sitä on ihan varma että kyllä pitää toimia näin ja nyt onkin ihan eri mieli.. Hohhoijaa, taidan olla taas ihan tuuliviiri...
 
Viimeksi muokattu:
Miramei onnea :) Kyllähän siinä viiva näkyy!

carolina30+ jänskää sun puolesta! Tule sitten heti kertomaan kun olet testannut!

miwwi no voi... Hyvähän se on ettei mitään vakavaa löytynyt mutta toisaalta olisi voinut olla helpottavaa jos jokin selkeä syy keskenmenoille olisi löytynyt. Aika hurjaa että lääkäri vaan sanoo ettei voi enää auttaa...

Equus samanlailla ajatellen me mentiin, en myöskään usko että uusi raskaus alkaa jos keho ei ole siihen valmis... Tosin mulla jäi kierto kaavinnan jälkeen niin lyhyeksikin ettei siinä edes varmaan tapahtunut ovulaatiota...

Omaan napaan ei mitään uutta, ovista odotellessa...
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Tiistai 19.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 29/33-38
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 11/34
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 30/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 1/30-36
Pölö-______KM 1/13_________________________________KP 33/?
Equus___27v____KKM 1/13____________________________KP 14/24-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 4/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 23
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 27/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 6/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 15/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 36
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 23/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 29/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 25/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 11/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Miramei - dpo 9


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1, marlin

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Equus ja stellini joo mä en tosiaan tiedä enää mihin voisin olla yhteydes tai mitä me tehdään, kannattaako vaan yrittää? Se lääkäri tai en tiedä oliko edes lääkäri vaan joku joka ottaa vastaan puheluita, mutta tosiaan sanoi, että he ei osaa auttaa kun ei löytynyt mitään vikaa ja sanoi vaan että jos olisin yhteydessä neuvolaan kun raskaus alkaa, mutta mitä ne neuvolasta osaa auttaa?? Miten ne voi auttaa jos raskaus alkaa mutta menee kesken?
 
Ei tunnettakaan vuodosta, napukka ylhäällä ja oksettaa ja lämmöt 37.2-37.4 nyt ja repäisi taas kun yskäisin ja kun oksensin niin lorahti pisua suojaan... merkit olis, mutta testiin ei tullut näkyviin mitään :( Taisin kyll olla niiiiin malttamaton etten jaksanut pidätellä vaan oli ihan joku tunnin pidättelyllä :headwall: Jos ei ala niin ehkä uskallan huomenna aamulla kokeilla seuraavaksi... Välillä tuntuu kuin jotain tulisi housuun, mutta vessaan kun menee niin ei mitään...ja päiväunet osa 1 on jo otettu kun lapset oli koulussa :)
 
Miramei Onnea kovasti! :heart:

Mulla olikin tänään ihan pee pvä töissä ja lopetus päivälle ehkä paskin, työkaveri ilmoitti kaikille olevansa raskaana ja jää kesäkuussa pois töistä. Tulipa itelle aika paska fiilis (vaikka onnellinen hänen puolestaan olen). Mutta hän on samoilla viikoilla millä itse olisin nyt jos raskaus olisi jatkunut,,,, hienosti elämä potkii välillä päähän. Kiva että nyt onkin töissä joku joka siitä aina muistuttaa :ashamed:

hohhoijjaa... tämmönen pvä tänään.. eikä kyllä ole mikään muukaan asia onnistunut tänään ja vitutus on ollut hurja koko pvän...
 
Miramei Onnea kovasti!! Hieno viiva noille kp:lle! :)

Miwwi voi miten harmillinen tilanne! Mut eikös sulla ollu ne hyytymistekijäkokeet vielä ottamatta?! Niin kait se on että jos "vikaa" ei löydy niin yritettävä kai se vaan on. Uskon että se yritys teilläkin vielä palkitaan. Ihan niinkuin haluan uskoa omalla kohdallanikin.

ON: Tänään kp 28 onkin kp 1/28-32. Toisaalta inhottavaa saada tähän nyt vielä menkkakivutkin mutta toisaalta..tulkoot nyt kaikki kerralla niin päästään etiäpäin! :D
 
suurperheen mamma Mulla on ollu ihan normaalit, tai ei oo ehtiny tulla kun 2 kuukautiset ja taas oon ollu raskaana niin en tiiä, mut ei oo kaavintaa tarvinnu tehdä.

MiNalo Ei kuulemma oteta niitä, ei ainakaan sanonu, että ne otettaisiin, sanoi vaan että voi ruveta yrittämään. Mut kyllä tässä joku mättää, sit se vika on mussa, jos mulla onki joku sairaus. :ashamed: Mieskin soitti ja oli ihan normaalit kromosomit.
 
p.ö.m.p.p.i.s:hug: Inhottavia tuollaiset muistutukset omasta surusta.

Miwwi Pystyisitköhän varaamaan lääkärille ihan soittoaikaa että hän selittäisi nuo verikokeet mitä kaikkea otettiin (ja miksei niitä hyytymistekijöitä otettu!) ja mikä on tilanne nyt ja miten tästä eteenpäin?

suurperheen mamma kävitkö kaavinnan jälkitarkastuksessa, onko kohtua ultrattu että on varmasti tyhjä? Kaipa epänormaalit vuodot kaavinnan jälkeen on normaaleja, miulle ainakin sanottiin että ensimmäiset kuukautiset kaavinnan jälkeen voi olla runsaat ja/tai kivuliaat. Siulla on kuitenkin jo toiset kuukautiset kaavinnan jälkeen, ymmärrän että huolestuttaa.

Täällä ei mitään, ei mitään. Kaks viikkoa vielä jälkitarkastukseen..
 
Equus Nii mä en tiedä oikeen keheen voisin olla yhteydessä, laitoin mua hoitaneelle gynekologille s-postia tästä mun tilanteesta jos hän osais mua auttaa? Ja multa tosiaan otettiin tarvittavat verikokeet ja ei sitte puhuttu niistä hyytymistekijöistä mitään ja sen vois ottaa vasta 2-3 kuukautta raskauden jälkeen.. Ja kuulemma samalla kun on utrattu niin on ollu muuten kaikki ok tuola sisällä, eli ei niiskään pitäis mitään vikaa olla. Eli 1 vaihtoehto olis että mussa on joku vika. Oonhan mä trampannut lääkärissäki minkä moisen oireen kanssa, mutta ei kuulamma oo mitään vakavaa ollu. Vertasin muuten ensimmäisen km ja viimeisen km gynepoli lappusia niin sielä oli ihan samat tiedot eli molemmissa oli huomattu että sykettä ei oo tai kun menin polille niin rv 8+6 en tosiaan ollu tässä viimesimmässä raskaudessa niin pitkällä menkkojen mukaan, mutta kuinka voi olla sama rv. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
:headwall::( Minä olen niin romuna nyt... Meillä oli miehen kanssa erittäin seksirikas aamu kun lapset lähti kouluun ja kesken seksi tuli nopea kipu ja alkoi jomottamaan mahaa, seksin jälkeen nyt tullut verta pyyhkiessä ja jomotus jatkuu... Pelkään että se vuoto alkaa nyt sitten ja tuo rakasteleminen laukaisi sen... Mielummin haluan sen plussan kun taas uutta kiertoa... Mielialat on nyt kiukkuisesta, itsesyytöksistä ihan täyteen itkun vollotukseen asti ja masentaa että niin toiveikkaasta olosta nyt pelkoon että tästä alkaa vuodot kun jomotus alkoi aika "kipeänä", muuten jatkuu tietenkin paha olo ja lämmöt yli 37 vieläkin ja muutenkin raskausolo ei menkkaolo (paitsi nyt jomotus ja pyyhkiessä verta). AAAARRRRGGG:headwall:

Anteeksi purkaus, mutta ei voi muualle purkaa kun kukaan ei tiedä että olen "myöhässä"
 
Viimeksi muokattu:
Minullakin pari todella rankkaa päivää takana... Ensin tietty itse km mutta toisena luottamani ihmisen todella raastava kommentti. En plussaamisestani kertonut juurikin kelleen siitä syystä että km:sta kertominen sitten todella monelle ihmiselle oli edellisellä kerralla pahinta. Nyt asiasta ei tiennyt kuin läheinen sukulainen. Olin hänen syntymäpäiväjuhlien järjestelyissä viikonlopun kun vuoto alkoi ja hänelle asiasta kerroin. Sain itseni pidettyä vaivoin kasassa kunnes kotiuduin sunnuntaina, silloin murenin täysin. Maanantaina sitten puhuin sukulaiseni kanssa puhelimessa ja hän naureskellen kommentoi että "eihän se ollut kuin hieman myöhässä olleet menkat eikä keskenmeno". Vuodon ja kivun perustella oli kyllä todellakin km. Tuntui kuin joku olisi vähätellyt koko elämäni rankinta puolta vuotta. Hän kyllä on perillä mikä meillä on toiveena ja miten huonosti projekti on mennyt (kaksi km, tämä viimeisin spontaani ja edellinen kkm vk 11+3). Itse hän on täysin eri elämän tilanteessa ja muistaa siitä kertoa kaikille ja suureen ääneen miten lapsia ei todellakaan ole hänellä enää suunnitelmissa ja miten vaikea ja rankka ko. elämänvaihe on. Pitkään olen näitä kommentteja kuunnellut mutta nyt kyllä kamelin selkä katkesi kerrasta. Itse nautin kovasti kun saan esikoista hoitaa kotona ja suurin murhe tässä onkin että joudun laittamaan lapseni muille hoidettavaksi kun haluisin itse sen tehdä. Nyt sitten mietin että miten suhtautua koko ihmiseen tämän jälkeen, ymmärsikö hän edes miten hänen sanansa satuttivat. Tuskinpa enää hänelle jatkossa näistä asioista mitään puhun.
 
MiNalolle onnittelut hienosti sujuneesta laparoskopiasta ja uudesta kierrosta! Nyt ainut suunta on ylös- ja eteenpäin. Liian pitkään olet totisesti joutunut tätä pinoa päivittämään, eli eiköhän pian olisi jo teidänkin vuoro liittyä tuonne plussalaisiin pysyvästi :heart:

Kaikille muillekin tässä pinossa tasapuolisesti kovasti tsemppiä, voimia, jaksamisia ja plussapuhuria toivottelen +++ :whistle: +++ Ja tervetuloa tuonne odottajien puolelle mahdollisimman pian!

kwaidan 37+0
 
Voi Alien_1, iso halaus sulle täältä! :hug: Todella törkeää vähättelyä!! Mutta sellaisen joka ei oo kokenut asiaa on vaikea ymmärtää menetystä, tuli se sit millä viikolla tahansa. Ajatuksena se, että se tapahtuu alussa, on helpompi mutta mielestäni se on silti niiiin hirveän tuskaista! Ymmärrän sua kyllä todella hyvin että suhun sattuu! Lähipiirissäni on monta jotka sikiää minkä ehtivät ja hokevat kuinka oli vahinko vahingon perään ja ei voi ymmärtää kuinka jonkun on muka vaikea saada lapsia, niin, ku ei oo osunu kohdalle. Annan sulle nyt neuvon että jätä hänet omaan arvoonsa, ehkä lähipiirissäsi olisi joku joka pystyisi tuntemaan myös sympatiaa ja oikeasti voisi sua lohduttaa. Ja tietenkin ollaanhan me täälä palstalla kuuntelemassa :)

carolina30+ mitähän tuokin merkitsee? :hug: Ymmärrän hyvin et olis mieluummin sen plussan nähnyt kuin menkkoja.. Mä täälä jään jännittämään alkoko sulla kunnolla menkat vai mihin suuntaan mennään..


Itsellä on pelonsekaiset tunteet, tätiä ei vielä näy. Nyt on ollu monta päivää ällöolo ja tänään heräsin sellainen tunne päällä et oon raskaana.. Testiä en oo uskaltanu tehä, oottelen tätiä rauhassa. No, ei oo enää montaa piinapäivää jäljellä.


Muoks* Mirameille varovaiset onnittelut :heart:
 
Viimeksi muokattu:
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Keskiviikko 20.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 30/33-38
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 12/34
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 31/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 2/30-36
Pölö-______KM 1/13_________________________________KP 34/?
Equus___27v____KKM 1/13____________________________KP 15/24-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 5/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 24
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 1/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 7/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 16/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 37
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 24/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 30/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 26/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 12/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Miramei - dpo 10


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1, marlin

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä