**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Onnea Marlin! Loistavia uutisia!

Tsempit MiNalolle!

Pikkusukka ja Miwwi sama juttu, raskaana olevia naisia ja vauvatarvikkeita pistää silmään joka puolelta... Ja vauvauutisiakin tulee tutuilta. Toki sen on ihana asia, mutta pieni hölmö minussa haluaisi polkea jalkaa ja kiukutella että "s eon mun vuoro nyt, meille kuuluu tulla se vauva" :p

Hanttuliinille pahoittelut menkoista :( Mutta jospa nyt tästä kierrosta sitten :)

Omaa napaa.... Heh, halvat on huvit ja ilonaiheet meikäläisella :D Eilen alkoi alavatsakivut ja tuhruilu joka lisääntynyt tänään eli menkathan ne sieltä tekee jo tuloaan! Jippii, näin iloinen en ole ollut koskaan menkkojen alettua (tai, no olin silloin tammikuun puolessa välissä mutta kun ei ne sitten ollutkaan menkat...). Ja ei kain ämä muutakaan voi olla kuin alkavat menkat kuin ultralla on varmistettu että kohtu on tyhjä..? Hip hei, ei haittaa vaikkei tästä täyspitkää kiertoa tullutkaan, nythän on kaavinnasta laskettuna vasta kp 17, mutta en ole tuosta huolissani, onhan siitä kkm:n hoidon aloittamisesta jo 8 viikkoa. Jotenkin on vaan nyt tullut luotto siihen että kyllä tämä kierto tästä tasaantuu hyvin ja toiveissa olisi uusi tärppi mahd. pian, jospa meille tulisikin jo alkuvuoden 2014 vauva....

Plussapuhureita kaikille puhaltelee pitkästä aikaa hyväntuulinen stellini!
 
Miwwi, Pikkusukka Kiitos :)

Miirabell Kiitos :) Oon miettiny että su testais uudestaan digillä, ja kattos onko viikot noussu. Mutta toisaalta sitten taas pelottaa, kun kahesta viimesestä raskaudesta testasin ties miten monesti, ja sitten kävi huonosti : / Eihän se testien määrä tietenkään siihen vaikuta että kestääkö raskaus loppuun, mutta kait sitä on hieman taikauskonen ;) Esikosta ja kuopuksesta oon molemmista testannu vaan kahesti, ja ihan vaan varmistukseksi.

p.ö.m.p.p.i.s Kiitos :) Toivotaan että teilläkin pian tärppi kävis.

MiNalo Kiitos :heart: Ajattelin että saapa ainakin selvän vastauksen, eikä tarvi viivoja tihrustaa ;) Oon kyllä itekki yllättyny että näin äkkiä kävi tärppi. Kävin viime viikolla papassa, ja sielläkin jo kysyin että millon voi ottaa tk:hon yhteyttä jos ei raskaus ala. Ja olin ihan varma että varmasti menee pitkälle kevääseen ennen ku tärppi käy. Varmasti jännittää toimenpide :hug: Mutta onneksi sitten saatte vastauksia. Mulla alko sillon skopian jälkeen menkat neljä päivää ennen ku piti, eli kierto jäi hieman lyhyemmäksi. Mutta onneks niin päin. Toivotaan sinulle samaa :)

stellini Kiitos :) Eikö oo uskomaton tunne, kun on menkoista ikionnellinen :D

ON: Pelko persiissä täällä elellään, mutta pitää tosiaan yrittää elää päivä kerrallaan. En oo uskaltanu etes tarkkaa laskettua aikaa kattoa, vaikka sen oon yleensä heti tehny ku oon plussannu. Toisaalta tuntuu että kyllä tämä raskaus jatkuu loppuun asti, kun digikin tosiaan sano 3 päivää ennen menkkoja, ja vieläpä päiväpissasta, että raskaana 1-2, eli mun jären mukaan hcg on suht korkee.

Kovasti kovasti kovasti plussatuulia kaikille :heart: Ei pahalla, mutta toivottavasti pääsen täältä pois, enkä tuu takas :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: prinsessat
Minalo: Tsemppiä tutkimukseen! Enää ei oo montaa päivää! :)

Miirabel :hug:

Stellini: Ihanaa et sulla alko menkat ja pääset normikiertoihin varmasti tämän jälkeen! :) Ja että mielikin parantunut!

Marlinille varovaiset onnittelut!! Toivottavasti emme näe täällä keskustelussa enään! Ja ei, ei tossa ole mitään loukkaavaa, itse toivon että kaikki täältä ketjusta minä mukaan lukien häivyttäis ja jätettäis tämä ketju unholaan, jokainen vuorollaan :)

ON: Itselläni on tuskaiset piinapäivät.. Vaikka ajattelin etten tässä kierrossa yritä, mutta touhuilut osui niin hyvin oviksen kohdalle. Tosin, et vieläkään tiedä oliko ovis kp 13 vai kp 20. Ja oireet on kiusannu mua minkä ehtii.. Oon pitäny niitä enemmän kiusallisina koska se vain muistuttelee mitä oon menettänyt. Tosin nyt on ollu pari päivää niin menkkaolo, hah mä kun en voi varmasti sanoa millanen sekään olo on :headwall:.. Mut ajattelin mielenrauhan vuosi huomen aamulla testata jos se ovis oli kp 13. Ja jossei tätiä näy, testaan ens viikon perjantaina seuraavan kerran.. Tuohon väliin vielä mahtuu reissu, niin siellä ei onneksi paljon ehdi miettiä :) Ja pakko sanoa, että suurimmaksi osaksi mietin että saanko itse aikaan nämä mielelläni nämä oireet. Tämä etovaolo mikä mulla on nyt, aiheutanko sen itse? Miksi masuni on täynnä ilmaa mitä se ei koskaan ole? Ja nämä otsa/hiusraja näpyt ei oo lähtenyt km:n jälkeen ollenkaan, on aika rajun näköinen. Itselläni kun ei koskaan ole ollut minkäänlaisia finnejä. En ole toiveikas, olen hajalla henkisesti näihin.
 
stellini Onnea menkoista!! Jipiiiiiiii!!! On se hassua kun muutoin niitä menkkoja vihaa yli kaiken, mutta tällaisessa tilanteessa ne on oikeesti NIIIIIIIN odotettu.

Marlin Ihanaa :heart: Varovaisesti onnea! Toivon kuten Pölökin, ettei enää tällä puolella nähtäis, vaan pääsisit onnellisesti odottajien puolelle etkä enää palais tänne.

p.ö.m.p.p.i.s Terapiaa tuo "koti kuntoon" meininki ;) Ja onnea yritykseen!

MiNalo Kovasti tsemppiä koitokseen! :hug:

Pölö Jaksamista piinailuun!

(.) Käynyt lukemassa mutta mitään aihetta ei oikeestaan ole kirjoittaa. Paitsi, tänään pääsen saunaan!! Viikko kaavinnasta kulunut ja ohjeen mukaan kiltisti oon ollu viikon saunomatta, mutta TÄNÄÄN pääsen käristämään palelevia jalkoja lämpöön :) Hah, aikaisemmin postailin, että oon kuiva ku käpy kun en vuoda ollenkaan kaavinnan jälkeen. Väärässä olin, lauantaina alkoi tuhruttelu ja sunnuntaina sitten vuoto, jota on jatkunut vielä tänäänkin. Kauheesti alkuun säikäytti tuo vuoto, olin jo heti paniikissa että nytkö miulle joku kohtutulehdus tulee. Rauhotuin sitten kuitenkin. On tää mieli kummallinen juttu kun kyttää itteään jatkuvasti "miltä tänään tuntuu, onko nipistelyjä/kipuja/jomotuksia/vuotoa/lämmön nousua/kummallisia tuntemuksia?" Viikko vielä seksitöntä linjaa kärvisteltävänä, mutta uskon että se menee nopeasti, koska tää vuotaminen jarruttaa tuota halua minkäänlaiseen seksitoimintaan..
 
Täällä on pidetty nyt hieman hiljaisuutta. Ensinnäkin tervetuloa uudet ja harmi että olette tänne joutuneet :heart:

Täällä tulee huomenna neljä viikkoa kkm. Kaksi viikkoa sitten loppui vuoto kokonaan. Nyt odottelen menkkoja. Ei olla ehkäisyä ollenkaan kyllä käytetty nyt, mutta luulen että ovis meni ohi. Mä juttelin tiistaina lääkärin kanssa ja se sano että hcg oli hyvä, mutta ei se takaa että siellä ei olis raskausmateriaalia enään. En tiiä mitä sit tarkoitti. Testit näyttää negaa ainakin. Mahakivuista valittelin niin se sanoi että on ihan normaalia. Mulla on siis pitkin päivää menkkamaista särkyä. Mullahan todettin se tulehdus myös sillon viikko kkm jälkeen niin mietin että onko koko tulehdus edes lähtenyt pois. Meinasin gynelle mennä jos menkkojen jälkeen vielä maha kipu jatkuu! Haluan pois sulkea sen että ei siellä tulehdusta ole. Jos uusi raskaus alkaa ja tulehdus on vielä niin...

Miirabel :hug: Kävin tarinasi lukemassa :hug:

Onnittelut kaikkille plussanneille :heart:
 
Marlin, kyllähän se todella lupaavalta vaikuttaa että digi näyttää tuloksen noin aikaisin! :) Nyt pelko pois ja nauti (joo helposti sanottu muttei ehkä niin helposti tehyt)!

Pölö- voi kun olis tärpännyt! Mutta kyllä on tosiaan ihmismieli ja – keho kummallisia kun ne voi mitä tahansa oireita yhdessä kehitellä… Mutta positiivisin mielin vaan plussaa odottelemaan, jospa ne lupaavat oireet olisi sitä mitä niiden toivoisikin olevan ;)

Equus: kyllä kuulostaa tutulta tuo itsensä kyttäys… Miksi sitä aina pitääkin pelätä pahinta, ehkä tämä koko kokemus säikäytti niin….

sydänx3: mulle lääkäri sanoi, että jos tulehdus ei hoidu lääkkeillä niin kyllä se alkaa oireilemaan pahemmin kuin pelkillä mahakivuilla, kuulemma kuumetta ja haisevaa vuotoa tulisi myös lisäksi.. Mutta kannattaa toki käydä tarkastuttamassa niin tietää varmasti mistä kyse! Häh, miten niin siellä muka voisi olla vielä raskausmateriaalia jos hcg on tarpeeksi matala…? En tajuu. :confused:

ON: Tajusin just että 4 viikkoa kkm:n jälkeenhän mulla alkoi silloin vuoto jota luulin menkoiksi (mutta liittyikin siihen tulehdukseen), se oli 14.1. Nyt tänään mulla menkat alkoi nyt ihan kunnolla ja oikeesti tuhruilun sijasta ja tänäänhän on taas 14. päivä. Keho vissiin yritti niitä menkkoja puskea jo ajallaan silloin kuukausi sitten mutta jäi vuotelemaan kun oli se istukan pala jäänyt kohtuun. Nyt vaan odotellaan että pääsee yrityksen :)
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Torstaina 14.2.2013

:heart: IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!! :heart:

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 24/33-38
Maame___30v____KM 7/12___________________________KP 33/39
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 6/34
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 25/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 32/30-36
Pölö-______KM 1/13_________________________________KP 28/?
Equus___27v____KKM 1/13____________________________KP 9/24-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 32/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 18
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 22/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 18/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 10/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 31
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 18/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 24/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 20/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 6/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Miramei - dpo 4


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
Marlin
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
ilmoitan tännekin nyt että mun kuumeilut on nyt kuumeiltu eli
meidän kaksostytöt näki päivänvalon 11.2. rv 38+3
Kaikki meni hyvin, Neiti A syntyi pääedellä, B perätilassa.

Nyt on siis meidän lapsiluku täynnä :heart:

Tää pino on ollut kuumeillessa ihan henkireikä, joka kerta.
Toivottavasti pääsette kaikki pikaisesti odottavien puolelle :heart:
Käyn edelleen täällä kurkkimassa teidän kuulumisia:heart:

T:Neiti+prinsessat 4vrk
 
Onneksi olkoon Neiti-81 Ihania uutisia:heart:

Täällä piinaillaan ja jännitetään ja pelätään kun kp:t paukkuu JO 25:ttä ja kaikenlaisia "oireita" kyllä on, mutta kun on flunssaa ja mahatauti liikkeellä en enään tiedä mikä on mitäkin... Tissit alkoi aristamaan tänä aamuna, mutta ei se pakosti ole mikään oire jos ei oikein kipeiksi tule ja ala turpoamaan ja nännit muutu... Testiä en ole vielä uskaltanut tehdä, mutta ovistestin tein ja aika tumma viiva siihen tuli, mutta ei mikään kiljuvan punainen ja vahvempi kuin kontrolli niin en siihenkään oikein nyt luota... Odotellaan ja jännitetään....
 
  • Tykkää
Reactions: prinsessat
carolina30+ Mie jännitän siunki puolesta=) tuo on aina yhtä jännää kun alkaa kierto olla lopuillaan. Pietään peukut pystyssä:hug:

Ite oon hoopona kalentereia pitäny ja aina pälyilly :p Mutta päätin että en ala tekemään ovistestejä. Mie luulen että eilen jopa saattoi jo olla ovis kaikkien tuntemusten mukaan mut never know :D Helpompaa olla testailematta kun kuitenkin yritystä joka toinen päivä (anteeks liika info mut...) :p Aina tässä vaiheessa toivoo et kierto ois jo lopuillaan ja pääsis piinailemaan. No malttia malttia. Kovasti plussatuulia likat :heart: Itse hipsin kohta töihin. Ja on muuten hyvä että on nyt viikonloppuja töitä niin ei tarvii miettiä tekemistä ainakaan et aika kuluis :D

Ainiin suuresti onnea Neiti-81!! Oikein ihanaa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä nyt jännittää kun kp 26 ja parit viime vuodot on alkanut juurikin tällä kp:llä... Jos ei tänään ala niin odotan siihen kp 28 ja sitten alkaakin olemaan jo niin hyvillä päivillä että pitäisi sitten testissä jotain näkyä jos ovis on ollut edes noin kp14 :D
Olo on kyllä niin outo etten muista koska olisi ollut tälläisiä päänsärky kohtauksia, ihan kuin joku pistäisi piikillä päähän ja on pakko oikein ottaa päästä kiinni ja sitten se menee hetken päästä ohi ja jää vain jomotus, nokka on tukossa ja maha kipeä. Eilen olin ihan varma että minuun on iskenyt mahatauti kun meni vatta löysälle, mutta sitten ei mitään enään (anteeksi lian tarkka selostus)... Katsotaan nyt jos maltan olla ostamatta sitä testiä, kun kaikki tutut on kaupassa töissä tänään ja niin pieni paikka ettei sitä "salaa" osteta :LOL:
 
Pölö- ja Equus Kiitos :)

stellini Niinhän se pitäs koittaa nauttia, mutta on tosiaan vaikeaa. Vaan jospa se tästä :)

Neiti-81 Onnea kovasti pienistä prinsessoista :heart:

MiNalo Kovasti tsemppiä tulevaan laparoskopiaan. Hyvin se menee :hug:

Mut saa siirtää plussanneisiin. Ajattelin ensin että siirryn vasta varhaisultran jälkeen sinne, mutta sieltä kuitenkin saa sitä vertaistukea tällä hetkellä parhaiten :) Kovasti kovasti kovasti plussatuulia kaikille :heart:
 
Moikka!
Minä olen näköjään vähän laiska kirjoittamaan täällä, vaikka lukemassa oon käyny säännöllisesti. Onnea plussasta Marlin:) Mullakin ois ollu helmikuussa alunperin laskettuaika, niin jotenkin symppaan sinuu, että nyt sait plussan!

Pahoittelut keskenmenon kohdanneille uusille jäsenille. Miirabell :tosi kurjaa ja epäreilua, että vielä tuossa vaiheessa joudut keskenmenon kohtaamaan, vaikka toki jokainen keskenmeno on ikävä ja epäreilu. Ihanan positiivisesti jaksat ajatella kaikesta huolimatta :flower: Jaksamista toivon...

P.ö.m.p.p.i.s ja muut oviksen metsästäjät Minä oon yrittäny parin kierron aikana tikuttaa ovista, mutta en oo saanu viivoja vahvistumaan. Ovulaatio on kuitenkin todistettavasti ollut esim. tässäkin kierrossa, kun kävin gynellä keskiviikkona. En tiedä mitä teen väärin tai sitten mulla on huonot testit (DAVID). Oon pitäny kirjaa puhelimen sovelluksen kalenteriin oireista, mut nyt mietin, pitäiskö vaan poistaa se ja lopettaa laskeminen?

Käynnistä gynellä:Lääkäri sanoi sen minkä jo tiesinkin, että rennosti vaan pitäis yrittää olla...ja että ei ole mitään hätää vielä. nyt sitten yritän tehdä jotain tälle stressille ja ehkä jopa unohtaa hetkeksi koko lisääntymisen :confused: Gyne oli sitä mieltä, että hyvät raskautumismahdollisuudet pitäis kuitenkin olla, vaikka lievää ovulaatiohäiriötä löytyikin, koska kierto vuoden aikana on vaihdellut 33-41 päivän välillä. Hän oli myös näkevinään lievää pco-tyyppiä munasarjoissa, mutta ei ollut sitä mieltä, että se vaikuttaisi raskautumismahdollisuuksiin suuremmin. En tiedä. jotenkaan en osaa masentua, vaikka pco:ta pelkäsin. Hän oli jotenkin tosi rauhoittava ja kertoi, ettei hänen mielestään kannata vielä mihinkään suurempiin hoitoihin sännätä. Sain Clomifem-reseptin, jonka voin lunastaa jos siltä alkaa tuntumaan, että haluan kiertoa tasata. Päätin, että katson muutaman kuukauden ainakin ja mietin sitten uudestaan aloitanko kuurin.

Mulla alkoi myös eilen menkat eli kp33 oli tämäkin kierto, jospa se alkaa pikku hiljaa palata siihen normaaliin 28 vihdoin?!? Mutta taidan silti siirtyä taustalle ainakin parin kierron ajaksi. Käyn täällä kuitenkin lukemassa ja kirjoittelemassa, jos tulee uutta kerrottavaa tai muutenkin! Tsemppiä kaikille, plussatuulien kera ja vielä lääkärin terveisiä teille kaikille: Keväällä tutkimusten mukaan raskautuu helpommin kuin syksyllä :heart: johtuu kuulemma valosta?!?

Maame
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Lauantaina 16.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 26/33-38
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 8/34
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 27/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 34/30-36
Pölö-______KM 1/13_________________________________KP 30/?
Equus___27v____KKM 1/13____________________________KP 11/24-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 1/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 20
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 24/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 20/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 12/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 33
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 20/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 26/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 22/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 8/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Miramei - dpo 6


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1, marlin

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Pikaisesti vaan kännyllä käyn huikkaamassa et päivitin listan..Siinä voipi olla virheitä koska on ihan hirrrrveen vaikee tehä kännyllä tuo homma. Mulla ei ole nyt pariin viikkoon mahdollista käyttää tietokonetta, joten VOISIKO JOKU ystävällisesti päivitellä kunnes palaan?? :) Käyn siis varmasti päivittäin lueskelemassa täällä mutta kuten sanottu, kirjottaminen erittäin hankalaa!
Plussatuulia kaikille! <3 Minä alan nyt henkisesti valmistautua maanantaiseen koitokseen..
 
Kanella osanotot uuteen kiertoon joutumisesta... jaksuja! :hug:
Maame Mie suosittelisin unohtamaan koko tikutuksen ja harrastamaan seksiä useana päivänä vaan koska se on hauskaa. Stressi katoaa ja olokin on vapautuneempi ja tärppikikin saatta tulla helpommin kylään =) Itse jätin ne tikut kaappiin ja eletään tälleen "normisti" ressaamatta. Tokihan seuraan kiertoani ja tiedän missä mennään, mutta turha hermoilla niitten testien kanssa, siitä saa vaan turhaa päänvaivaa. Mutta tämä siis vain miun mielipide =)

Minalolle tsemppiä tulevaan!:hug:

Nyt petiin, huomenna 12H töitä! :p
 
Voi alien <3 oon niin pahoillani!

Kanella, uus kierto ja uudet mahdollisuudet. Jos vaikka tästä kierrosta.. eiks je! :)

On: tädistä ei tietookaa! Ei sitten mitää. Ei tuu vessas käydes ees paperii vuotoo, vaikka normaalisti rupee tulee jo pari päivää ennen ku pitäs menkkojen alkaa. :eek: viimeks tää tarkotti kahta viivaa r-testii.. jännnittääää!!
 
alien_1 :hug: Paljon voimia ja jaksamisia!

Tänne ei mitään ihmeempiä. Ei oo menkat vieläkään alkanut vaikka torstaina oli ihan kunnon mahakivut. Perjantaina tuli ihan vähän ruskeata vuotoa kerran ja se oli siinä. Ois ihanaa kun menkat alkais niin tietäis omasta kierosta edes vähän!

verppu toivottavasti tulisi plussa!!

carolina30+ Jokos siellä on plussattu? :)
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Maanantai 18.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 28/33-38
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 10/34
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 29/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 36/30-36
Pölö-______KM 1/13_________________________________KP 32/?
Equus___27v____KKM 1/13____________________________KP 13/24-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 3/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 22
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 26/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 5/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 14/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 35
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 22/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 28/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 24/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 10/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Miramei - dpo 8


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1, marlin

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä