**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Kiitos kaikille osanotoista, ne on lohduttanut. Vuotokin jo loppumassa. Ensi viikolle varasin yksityisen ja tk:ssa 4vk päästä verikoe. Kyselin neuvolasta ja niinhän se on et kolme km:a pitää olla et mitään tutkitaan. Toivottavasti yksityiseltä sais enemmän apuja, ei viittis muodon vuoks enää keskenmenoilla et jotain tapahtuis :I

Monella on ollut kahta viivaa ilmassa... Eikö ole harmi kun siitä ei enää voi iloita normaalisti? Jotenkin ekan jälkeen ajattelin pahimman helpotettua et "no näitä sattuu tosi monelle". Toisen km:n jälkeen teki tosi heikkoa lukea et 17-35% seuraavista raskauksista menee myös kesken. Eipä tässä enää hurrata edes np-ultran jälkeen. Toisaalta taistelutahto ryöppyää jostain syvältä, menköön kuin monta kertaa vaan kesken kunhan lopussa nyytti on turvallisesti tuhisevana sylissä! Kyllä toi esikoinen kuitenkin saa hymyn huulille joka päivä, kai näihinkin jotenkin tottuu (??) Tunteet menee kyllä yhtä siksakkia, hetken ajattelee et kyl tää tästä helpottaa ja koht sitten tippa on taas linssissä.

Toivottavasti teillä on positiivisempi vire, anteeksi tällainen ON-paasaus ja masis meininki! Tsemppiä joka ikiselle ja pitäkää viivat aina vaan vahvempina ja lippu korkealla!
 
Alien, täällä saa vuodattaa! Mä niin tunnistan tuon tunteiden vuoristoradan... Vaikka mulla takana vasta yksi km, niin silti pelottaa jo valmiiksi jos tulen raskaaksi uudestaan! Ei kyllä tosiaan pysty raskaudesta nauttimaan kuten aiemmin.. Viime yönä näin tosi ahdistavan unen jossa sain tietää olevani raskaana 6+ ja unessa ilmoitin jollekin että aion nukkua seuraavat 6 viikkoa :D Vauvan kaipuu on ihan mieletön enkä mitään muuta toivo nyt niin kuin pikaista plussaa, mutta näköjään alitajunnassa kytee melkoinen pelko ja ahdistus..

Mutta alien ja muut, taistelutahdolla tosiaan vaan eteenpäin ja joku kaunis päivä tunteet ei mene enää näin vuoristorataa, kyllä ne vauvat sieltä vielä syliin asti saadaan!
 
  • Tykkää
Reactions: alien_1
alien_1:hug: Saa omanapailla, se helpottaa! Tunnistan myös tunteiden vuoristoradan. Miulla alkaa suurimmat vuoristoradat helpottamaan. Vieläkin asia kaihertaa ja varmasti elokuussa tulee uudelleen tunteet pintaan kun silloin ois ollu laskettu.

pömppis ja carolina30 :hug: ei se tuossa tilanteessa kai auta muuta kuin odottaa.. epätietoisuus on yhtä tuskaa :(

Olen keskittänyt omat ajatukset harrasteiden pariin, maalaan ja tuunailen meille huonekaluja :) Käsillä tekeminen on miulle terapiaa, saan ajatukset täysin muualle kun pitää keskittyä tekemiseen. Samoin hevosen kanssa touhuuminen on taas tuonut suurta lohtua. Onneksi on tätä tekemistä. Jos pitäis vaan olla ja ajatella, mie tulisin varmasti hulluks.

Päässä pyörii, että miks aina pitää oottaa? Nyt pitää oottaa ekoja menkkoja kaavinnan jälkeen, sitten oottaa ovulaatiota (jota en edes tunnista enkä oo jaksanut alkaa sitä tikuin metsästämään ku oon niin laiska...) ja sitten pitää oottaa tuleeko kuukautiset vai ei ja sitten se karmivin osuus jos onkin raskaana, oottaa ultraan saakka onko kaikki hyvin vai tapahtuuko kaikki paska uudelleen.. HUOH

stellini Ihana ku sie oot niin positiivinen :heart:
 
miss_piggy
Itsekin liityn tänne jossain vaiheessa, kun tämä tilanne selkenee...

Sen verran voin nyt kertoa, että eilen oli np-ultra viikoilla 11+1, siellä ei löytynytkään sikiön sydämen sykettä tai liikkeitä, ja kätilö totesi että vauveli on kuollut kohtuun rv 8. Järkytys oli aivan kamala...
Keskeytynyt keskenmeno mitä en koskaan osannut odottaa. Eilen sain Mifegynen lääkkeelliseen tyhjennykseen ja huomenna pitäis laittaa Cytotecit. Kamalaa vaan odotella, kun tietää että kuollut alkio on ollut kohdussa jo 3 viikkoa :'(

Mulla on pco, ja tätäkin raskautta yritettiin vuosi ennen kuin tärppäsi. Ikääkin on pian 32 v, joten aika ei oo mun puolellani. Viime kesästä joulukuuhun söin teroluteja, joiden aikana menkat tuli mutta en varmaan ovuloinut, ja heti terojen jälkeen ekasta kierrosta tärppäsi. Ja nyt kävi näin.

Yritystä kyllä jatketaan, mutta yksityiselle lääkärille varailin aikaa tässä kevääksi, hän multa pco:n löysi viime kesänä ja haluan hänellä tarkistuttaa mikä on tilanne tällä hetkellä ja jos saisi lähetettä vaikka lapsettomuuspolille tutkimuksiin tms. Kilpirauhasarvot mun pitäisi myös käydä tarkistuttamassa.

Nyt on kyllä niin paskat fiilikset ettei mitään rajaa. Monelle olin jo ilmoittanut raskaudesta, ja nyt jouduinkin ilmoittaa, ettei mitään vauvaa tulekaan. Pelottaa jos en koskaan saa lasta, itse olen ainut lapsi ja äidilläni oli lapsettomuusongelmia, ei saanut toista enää minun jälkeeni vaikka kävi 4v hoidoissakin.
 
Taru81 ja miss_piggy, pahoittelut tänne joutumisesta :( itsellä kävi miss_piggy samoin että np-ultrassa paljastui että sikiö ollut elottomana viikko tolkulla :(

Ääh, mulla seksistä alkanut tuhruilu jatkuu jo toista päivää! Onkohan tämä vaan kaavinnan jälkeistä limakalvojen herkkyyttä vai mitä? Vähän tuntuu myös pientä polttelua jossain kohdunsuun tietämillä, ei ole kuitenkaan varsinaisesti kipua, tuntuu vaan.. Kellään kokemuksia vastaavasta?
 
Täällä eilen oli vain ruskeaa tuhrua ja tänä aamuna oli tippa siteessä, ei muuta... En ole vielä uskaltautunut testaamaan uudestaan, kun pelottaa se nega ja sitten tajuta että seksistä alkoi menkat ja jos oli menkat niin oudot sellaiset 2 päivää vuotoa ja siinä se oli. Tuo tuhru oli yhdessä siteessä ja siinäkin vai vähän, eli ei voi enään laskea vuodoksi. minulla vuoto aina 4-5 päivää ja yleensä kunnolla, ei mitään tuhruja.
Muoks. tekayn laskurin mukaan kierrosta riippuen voisi olla nyt joko 4+2 tai 4+4 tai jopa 4+6 kun kierto ollut 26,28 ja jopa kerran 30. eli jos olisi kuitenkin niin kyllä jotain pitäisi näkyä nyt jo, vai????

Taru81 ja miss_piggy pahoittelut molemmille tänne joutumisesta.
Kamala kuulla miss_piggy että sinulle kävi noin. Olen välillä lueskellutkin sinun juttuja ja nyt tuntuu pahalta kun pikkuinen ei jaksanutkaan :hug: Jaksamisia teille molemmille:hug:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Eipä sitä omalle kohdalle tällasta ois osannu odottaa. Eniten just potuttaa kun ei ole tullut itsestään ulos heti silloin kun on kesken mennyt. Tänään on nippaillut mahasta tosi voimakkaasti, eli eiköhän nyt oo keho siinä tilassa, että hyväksyy sikiön menehtyneen. Vuotoa ei kuitenkaan vielä ole.
Ei kai se auta kuin yrittää vaan uudelleen... Niin hankalalta kuin se tuntuukin. Ilmeisesti nää keskenmenotki on paljon yleisempiä mitä luullaan.. Mutta vihoviimeisiä on kyllä nää keskeytyneet keskenmenot, kun elää monta viikkoa epätietoisuudessa.
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Lauantai 23.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 15/34
verppu___23v____KM 12/12__________________________KP 34/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 5/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 1/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 18/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 8/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 2
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 4/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 10/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 19/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 40
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 27/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 33/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 29/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 15/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1, marlin, Miramei

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy: Voi kurjuus, me oltiinkin samassa pinossa! Ja oon seurannu sua muissakin keskusteluissa ja jännännyt sun oireita ja iloinnut sun plussasta. Todella ikävää että joudut tänne pinoon liittymään. Keskenmenothan on yleisiä ja sen ei pitäisi lisätä ongelmia raskautua. Mutta kuten kirjoitit että olet menossa kilpisrauhaskokeeseen ja yksityiselle. Itsekin olen menossa verikokeisiin ensi viikolla, se antaa mielenrauhaa kun tietää sitten tulokset, joten fiksusti oot tässä inhottavassa tilanteessa pystynyt ajattelemaan :). Nyt on mieli maassa ja saakin olla, sure rauhassa menetystäsi :hug: Voin kuitenkin lohduttaa ihan vähän, että mieli piristyy hieman kun hcg:tä ei enää erity ja voimakastahtoisesti sitten vaan uutta yrittämään kun sihen oot valmis :heart: Vielä kerran jaksuja ja :hug:

Taru81: Pahoittelut tuulimunasta ja tervetuloa tänne meidän kanssa kuumeilemaan.

Equus: Elämä on yhtä odottamista :) No ei vaan, nyt se jotenkin konkretisoituu sana lapsen odottaminen!! Sehän alkaa jo paljon ennen ku on raskaana :) Tästä taitaa tulla mun elämän odotetuin projekti :D Eikä hyvällä tuo odotetuin...

Carolina30+: No jopas, kyllä sulla on ny piinapäivät.. Suosittelen lämpimästi tekeen sen testin :) Jos näyttää plussaa niin JEE!!! Mut jos näyttääki negaa niin ehkä mieli auttais sitä kroppaa toimimaan oikein? Joten teeppäs nyt ja päästä meidät muutkin pälkähästä, kovasti ainakin jännään täälä sun puolesta :)

ON: Tänään alkoi sit kp1 aivan rytinällä!! Eilen olikin kovat menkkakivut, suklaata teki mieli, nukkumaan mennes vaan masensi ja itketti kaikki. Nyt on ollu hirveen hyvä fiilis samalla ku on tää menkkavetutus :D. Oon vaan niin ilonen et oviksesta tasan 14 pvän päästä alko. Jotenkin tuli fiilis et jokin mun kropassa toimii oikein!!! =) Tein tossa eilen kuitenkin testin.. Siinä odottaes mulla iski pakokauhu et jos se näyttääki plussaa, meinasin aivan tukahtua ajatuksesta. Jotenkin olin helpottunu et se oli nega, en olisi ollu uuteen plussaan vielä valmis, joten senkin vuoksi oon onnellinen et menkat alko ja nyt seuraavas kierros voi yrittää taas. Ens viikolla tosiaan aattelin käydä verikokeis, mulla sattu just muutenkin olemaan kontrolliverikoe aika joten hyvään saumaan iski. Saan tietää missäkunnos mun veriarvot on ja sen kilpirauhasarvon. Veriarvot sain kuntoon juuri viime syksynä, joten jos ne on menny alas ku lehmänhäntä saa nähä miten kuumeilun käy :eek:.. Kilpirausarvot on ollu tähän asti hyvät, mutta pitää toivoa ettei niihin oo tullu muutosta.. Niissä on nyt sitten jännättävää, ku omassa kierrossa ei ookaan pitkiin aikoihin mitään jännittämistä :)
 
Viimeksi muokattu:
Voimia Taru81 ja miss_piggy!! :hug:

Minä olen kanssa seuraillut sinun odotustasi miss_piggy, oli tosi iloinen uutinen kun saitkin vihdoin plussan. Harmi että kuitenkin kohdallasi kävi näin :( Minun piti jo aikaisemmin sinulta kysyä, kun laitoit että ovulaatio tapahtui 31.12, niin eikös silloin viikot olisi esim. tänään ollut 9+5? Kun sinultahan oli käsittääkseni neuvolassa laskettu edellisistä kuukautisista? Nythän sillä ei valitettavasti ole enään merkitystä, mutta tuli silloin mieleen kun olit menossa np-ultraan. Jaksuja tähän päivään sekä tuleviin :heart:
 
Voi mitä uutisia täällä onkaan! :( miss_piggy ja Taru81 suuren suuret pahoittelut tänne joutumisesta ja paljon voimia suruunne! Ei sitä toivoisi kenellekään vaikka valitettavan yleisiähän ne on..

Täällä alkaa menkat vedellä viimeisiään. En voi uskoa todeksi et päästään aloittamaan yritys uudestaan! Kaiken tämän jälkeen en usko raskautuvani kovin nopeasti..mutta pääasia et pääsee tositoimiin ja jännäilemään omallakin kohdalla! Vihdoin ja viimein! :)
 
miss_piggy
Pikkusukka:Nuo viikot laskettiin edellisistä menkoista, eli ne oli 6.12, ja ovis oli tosiaan silloin 31.12 joka oli kp 26. LA oli neuvolan mukaan 12.9.
Eipä sillä joka tapauksessa tosiaan enää väliä ole kun liikettä ei näkynyt..

Jäätävät mahakivut täällä ollut nyt illalla, mutta edelleen side on kuivana.

Tietääkö joku muuten noista kilpirauhas-kokeista, kuinka pian keskenmenon jälkeen niihin voi hakeutua?Mietin vaan että voinko jo tyyliin ensi viikolla varailla aikaa lääkärille joka sitten tekee sen lähetteen? Epäilen kyllä että kilppari-arvoissa vois olla jotain vikaa, mulla on vuosikausia ollu semmosta kurkun tukkoisuutta eikä oikein allergialääkkeet auta, kuukautishäiriöitä ymym..
 
Miss_piggy, mä pyysin työterveyshuollosta kilpirauhaskokeet ihan "muuten vaan", jotain vajaatoimintaan viittaavia oireita on ollut mutta nyt kilppariarvot oli oli. Sanoin lääkärille km:stäkin ja ihan suosiolla sain lähetteen. Arvot mulla oli kuitenkin ok.
 
miss_piggy ja Taru81 jaksamista teille :hug:, ja valitettavaa että jouduitte tänne ketjuun nyt. Mutta tervetuloa kuitenkin ja toivotaan et päästään kaikki täältä vähitellen poies :heart:

voi kun menis nyt aika nopiaan tuonne ens viikonloppuun... saattais päästä jo piinailemaan... :) no nyt vielä perjantaihin asti duunia... aika kuluu ainakin
 
ilmoitan tännekin nyt että mun kuumeilut on nyt kuumeiltu eli
meidän kaksostytöt näki päivänvalon 11.2. rv 38+3
Kaikki meni hyvin, Neiti A syntyi pääedellä, B perätilassa.

Nyt on siis meidän lapsiluku täynnä :heart:

Tää pino on ollut kuumeillessa ihan henkireikä, joka kerta.
Toivottavasti pääsette kaikki pikaisesti odottavien puolelle :heart:
Käyn edelleen täällä kurkkimassa teidän kuulumisia:heart:

T:Neiti+prinsessat 4vrk

ONNEA TODELLA PALJON NEITI-81!!!!!!:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
miss_piggy
Mulla oli viime yönä kauheat mahakivut melkein läpi yön..Panadolia otin varmaan 3 kertaa. Just sellaista menkkamaista kipuax100. Mitään ei kuitenkaan yöllä ollut ulos valunut. Eilen illalla puoli 11 aikaan kuitenki alkoi niukka verinen vuoto, jota siis tuli lähinnä paperiin pyyhittäessä.
Nyt aamulla laitoin heti ku nousin sängystä nuo Cytotecit sisuksiin, ja nyt sitte vaan ootellaan..
Pahin järkytys on onneks menny jo ohi, ja uskon että vielä helpottaa kun kohtu tyhjenee. Jotenki hankalaa niin kauan kun tietää että nuo "roippeet" on vielä sisällä.

Oon miettiny että jaksanko jatkaa toukokuun jälkeen (valmistun koulusta) tuossa työpaikassa missä nyt oon välillä tehny keikkaa.. Mulla on sellanen toistaiseksi voimassa oleva työsopimus, ja mun käsittääkseni sellasen saa sanoa irti myös työntekijä. Sanoin miehelle, että mulla ei oo moneen vuoteen ollu oikeestaan vapaa-aikaa yhtään, viime syksynäki yksi viikko jolloin oltiin rodoksella. Muuten oon ollu koko aika töissä ja nyt koulussa ja tääki imee mehuja. Pystyis paremmin keskittymään itseensä ja tähän vauva-projektiin.
Kaikenlisäks mulle tulis sitte varmaan kesällä kaikenmaailman kesälomatuurauksia ja yövuoroja. En halua enkä jaksa enkä pysty tekemään niitä öitä. Tai sit sanon pomolle, että voin jatkaa, jos mulle ei tuu öitä, jos tulee, niin sitten joudun kieltäytyä :)

Vielä omaa (.): Mua rasittaa kun pitää alkaa taas sitte ovistaki bongaileen. Äitiyspolillä lääkäri antoi mulle taas reseptin teroluteihin, kun sanoin että en tiedä milloin edes mun menkkojen pitäis tulla..Oli sitä mieltä, että niitä vois ainakin syödä sen yhden kierron, että sais vuodon tulemaan. Kun , mullahan on se ongelma, etten ehdi ovuloida terojen aikana, niin mietin, että onko mun järkeä syödä niitä, vai syönkö niitä vasta tosi myöhäisessä vaiheessa, esim. kp 25-35..Kun mulla kerran luomukierrossakin oli se ovis vasta kp 26 :x
 
miss piggy ja Taru :hug: Pahoittelut tänne joutmisesta!

miss piggy Miulle kävi samoin, np-ultrassa rv 11+4 todettiin että sikiön kasvu loppunut viikoilla 8+2. Miulle nuo lääkkeet ei toimineet kohdun tyhjennyksessä ja jouduin kaavintaan, josta on nyt 2,5viikkoa. Miullakin suurin kaiherrus oli tuo, että kannoin kuollutta sikiötä sisälläni kolme viikkoa, ilman yhtään mitään oireita keskenmenosta. Ei vuotoa, ei kipuja, ei mitään. Yllätyin kun lääkäri sanoi, että keskeytyneet keskenmenot ovat erittäin yleisiä. Ihmiset ei vaan puhu niistä, vaikka ne yleisiä sitten onkin. Varmasti on viisainta varata yksityinen gyne, niinku ajattelit, kun tuota yritystä on takana sen verran pidemmän aikaa.

Mutta tää palstailu on auttanut miuta ihan hurjan suuresti kiitos kaikille tasapuolisesti :heart: oon päässy purkamaan omia tunteita ja saanut vertaistukea ja tosiaankin oon tajunnu miten yleisiä keskenmenot on.

verppu :heart: JEEEEEE!!

carolina Jos maltat, odota viikko vielä ja tee uudelleen testi, olisi jo suht varmaa onko plussa vai nega. (Tiedän, odottaminen on ihan hanurista)

MiNaLo Ihanaaa, työ pääsette jo yrittämään uudelleen!!

ON. Eilen ja tänään ihmeellistä menkkamaista alavatsajomottelua, eilen pistävää kipua vas.munasarjaan mutta tänään lähinnä kokonaisvaltaista alavatsakipua. Mitä ihmettä tää miun kroppa touhuaa?? En mie nyt tiiä mikä tää olis, ovis? Kp on 19 (kaavinnasta laskien siis), että vois olla jo menkkojen merkkejä. Miulla ennen raskautta kuitenkin yks kierto oli vaan 24 pvää. Ota tästä nyt sit selvää.
 
miss_piggy
Ällövaroitus!
Mulla nuo lääkkeet sitten alkoi toimimaan kaikesta huolimatta.
Laitoin ne siis tänään aamulla klo 8 sisuksiin, siinä klo 11:00 tuli kauheat kivut, en oo koskaan kokenu mitään samanlaista! Makasin sohvalla aivan tuskissani ja ajattelin että kuolenko tähän..Sitte tuli tunne että pakko mennä vessaan, ja pönttöön hulahti verta ja kaikkea muuta.
Kipu helpotti heti, noin tunnin päästä tuli taas tarve mennä vessaan ja sillä kertaa tuli enemmän ulos jotain kudos-materiaalia ja verta. Tässä on nyt sitten noin tunnin välein tullu tunne, että jotain hulahtaa, parilla viime kerralla vaan onneks pelkkää verta.
Kipu helpotti saman tien kun tavaraa tuli ulos :(

Sinänsä olen helpottunut, että nuo lääkkeet kuitenki auttoi, pelkään kuollakseni kaavintaa ja kaikkia operaatioita.

Pitänee huomenna katsoa, että paljonko vuotelee, jos näyttää siltä, että tiistaina on mahdotonta mennä kouluun, niin täytyy soittaa äippäpolille ja pyytää saikkua.
 
Verpulle onnittelut! Kyllä nämä tässä ketjussa tulevat plussat antaa toivoa että eiköhän täältä tasaiseen tahtiin plussailla itsemme pois täältä! (*täällä yksi käsi pystyssä jonottaa omaa plussaansa malttamattomana*) :D

miss_piggy hyvä että lääkkeet alkoi toimimaan. Huh, ne kivut oli kyllä kamalia, aivan kuin minisynnytys oli koko tyhjennys... Mutta tuosta kaavinnasta, itsekin pelkäsin sitä tosi paljon ja siihen jouduin vaikka olin ihan varma että lääkkeellinen tyhjennys toimi kunnolla koska sitä kamaa tuli tosi paljon! Mutta kokemuksensa se kaavinta olikin ihan ok, ei ollut mitään kipuja, pahaa olia tms. Mutta toivotaan että sulla lääkkeet poistaa kaiken! Henkinen olo helpotti ainakin mulla sitten tosi paljon kun sai sen kuolleen sikiön pois sieltä! Tosiaan se ajatus oli ihan hirveä että on monta viikkoa kuvitellut olevansa onnellisesti raskaana :/ Mulla ultrassa 12+1 asia selvisi ja sikiö vastasi n. 7+4 viikkoja...

Hitto vie, torstaisesta seksistä lähtien ollut limaista veristä vuotoa vähän! Mitähän tämä nyt sitten on... Huoh.
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Maanantai 25.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 17/34
verppu___23v____KM 12/12__________________________KP 36/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 7/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 3/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 20/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 29/?

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 10/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 29
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 6/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 12/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 21/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 42
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 29/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 35/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 31/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 17/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Eleonoora86, alien_1, marlin, Miramei

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä