Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Kiitos onnitteluista :heart:
Toivotaan kaikille oikein plussarikasta syyskuuta!

Plussa tuli mulle ihan puskista, olin melkein varma, ettei tässä kierrossa tärppäis. Toisaalta, meille nää plussat näyttää tulevan melkosen helposti, ongelma on vaan sitten siinä, ettei ne kestä.. Nyt pelottaa ihan kamalasti ja ahdistaa kun tietää, että seuraavat 12 viikkoa eletään pelossa ja jännityksessä. Onneks mulla on ens ke psykologille aika, jos vaikka sielä pääsis vähän jutteleen peloista ja käsittelemään niitä. Yksityisen gynen suosituksen mukaan pitäis päästä ultraan vk6 ja vk10. Jos neuvolasta saisin "seurantana" ton vk6, niin vk10 voisin käydä yksityisellä.. En täältä turvallisesta seurasta kyllä varmaan siirry vielä vähään aikaan. :) Tietääkö muuten kukaan, että miten sitä laskettua-aikaa pitäs laskea nyt kun ei oo normimenkkoja ollu km jälkeen? :LOL: Sen verran tiedän, että ovis on ollu 28.8, että kai se jonnekkin toukokuulle menee.. (KUHAN se plussa on vahvistunu siihen varsinaiseen testipäivään eli tiistaihin)

Sanmar juu, tuo kärsivällisyys ei todellakaan oo mun parhaita puolia :D Varsinkin, kun ne testit oli sitten niiiin houkuttelevasti siellä kaapissa... Sulle kanssa aaaaivan hirvittävästi plussaonnea, kyllä se olis jo teidänkin vuoro! :heart:
 
Naive88: siinäpä se onkin, tuon lasketun ajan määrittäminen :) Siksi me olimmekin niin kuuliaisia, että odotimme nämä yhdet menkat, että määrittäminen ainakin sitten helpottuisi. Ja muutenkin. Ei siihen kai muuta keinoa ole kuin ultra, jollei yksiäkään menkkoja ole km:n jälkeen tullut. Oviksesta tietysti voi päätellä myös, kun se kerran on tiedossa. Mulla sekin oli tuossa tuulimunaraskaudessa vasta kp 21, joten menkoista laskien olisi voinut heittoa ollakin. Mistäs näistä tietää. Onnea kovasti!!

Raskauslaskuri, laskettu aika, raskauskiekko - Vau.fi

Tuolla oon käyny ite aina laskemassa päiviä :) Ja juurikin lähinnä tuon ovulaatiokohdan/hedelmöittymisajankohdan mukaan, vaikkakin neuvola katsoo aina niistä viimeisistä menkoista.
 
Naivelle ja Bebelille onnittelut! :flower: Ja paljon tarroja pikkuisille!

Täällä eletään kierron viimosia päiviä.. Mitään tuntemuksia ei minnekkään suuntaan ole ja en kyllä jaksa uskoakkaan. Loppuvuodesta tulee 2v toivomista/yritystä täyteen, johon mahtuu se reilun vuoden takainen km.. Ei toiveet järin korkeella.
 
Naive88 plussa tuli mullekin vähän puskista, oviksesta kun ei tässä tärppikierrossa ollut selkeitä kipuja mitä mulla yleensä on. Enkä uskonut näin pian kaavinnan jälkeen tärppäävän.. Me odotettiin kuuliaisesti ne yhdet menkat väliin, jotka mulla alkoi 14.8. ja ovis mulla lienee ollut myös noin 27.-28.8. Laskuri antaa mulle lasketuksi ajaksi 20.5. että ehkä aika samoissa mennään!?? :)

Nyt vaan pitää rauhaksiin yrittää ottaa päivä kerrallaan. Mulla on onneksi ihanat gynet tukena ja pääsen usein ultraan seuraamaan tilannetta. Mutta silti taas hirvittää miten pää kestää seuraavat viikot.. : /
 
Viimeksi muokattu:
Bebel ja Naive88: Onnea ihan hirmuisesti!!! :heart: Ihanaa, että ihmisillä alkaa täällä tärppäileen..josko sitä itelläkin sit jossain vaiheessa.. :)

Itellä alko menkat lauantaina..keskenmenon jälkeen ekat..toisaalta hyvä, että ne nyt tuli ja pääsee tosissaan yrittään! Mut toisaalta ei olis haitannu, vaik oliskin ollu jo raskaana.. :) Mut näillä mennään..ja kunhan nää menkat tästä loppuu, niin mies "joutuu" taas tositoimiin! ;D
 


MAANANTAI 12.9.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 3/?
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 6/26-30
Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.......KP 18/27-28
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11





HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 4/?
toukka90.............KM 06/11...................................KP 21/?
caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 23/28
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Tehilla................KM 02/11
vauvaqme...........KM 05/11, 06/11, 08/11



HAAVEISSA KOLMAS



Whisky Peat....KM 07/11..................KP 2/30-50
Missa-76.........KM 04/11.................KP 36/26-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Fantteli............KM 08/11



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.........................KM 04/11...............KP 30/25
johnu........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 18/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, ElinaMaria, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, Emby^



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu Naive88, bebel
 
Naive ja bebel vielä kerran tsempit ja tarrasukat teille!! Niin toivon, että teillä molemmilla nyt nämä raskaudet onnistuisi :heart: Ja tosiaan ainakin mun puolesta te (ja muut plussanneet) saatte täälä höpötellä ja puida tuntojanne niin kauan, kun haluatte. On kiva vaan kuulla plussanneidenkin mietteitä :)

Koski mikä siellä on tilanne? Ootko testaillu?

nellielli nyt vaan peukut pystyyn uuden kierron puolesta!

WhiskyPeatille onnittelut menkoista, kerrankin kun siitä asiasta voi onnitella ;)
 
Sanmar82 Nyt tosiaan peukutetaan! :) Niin ku kaikkien muidenkin yrittävien puolesta! Ja tosiaan huomasin, et olit laittanu mulle ton kierron tohon listaan..ja mulla tosiaan on kysymysmerkki toi mun kierron pituus. Ei oo säännöllistä nähnykään, niin ei oikein osaa sanoa kierrosta mitään.. ja siis mulla ehti oleen pillereiden lopettamisen jälkeen vaan yhdet menkat, kun tulin jo seuraavasta kierrosta raskaaks..eli aika nopeeta toimintaa oli..ja sit tulikin keskenmeno, joten ei oo kierrosta kyl sen paremmin tietoa..Ja kyllä sitä itekin sillon mietti, ku raskaaks tuli, et voiko näin hyvää säkää ihmisellä käydä..oli "liian helppoa" jotenki.. ja niinhän siinä kävi, et kesken meni.. :/ Mut jos seuraavalla kerralla sit menis paremmin! :)
 
Onnea plussanneille!!! Täällä mennään Terolutien avulla jossain kp 37, eli periaatteessa ovis olisi ovella.. Lääkäri ultrasi hienot follikkelit toiselta puolen ja nestekystan toiselta... Aloitettiin Terolutit samantien, että saataisiin ovis tapahtumaan ja ihmeitä ilmoille :p Onnea päiviinne!
 
Oikein paljon onnea plussanneille :heart:

Täällä ollaan kiltisti ootettu ekoja kuukautisia ja alkoi epämääräisesti. Lauantaina alkoi vuotaa mutta loppu iltapäivästä. Su ei mitään mut eilen iltapäivällä alkoi taas vuotaa, joten oisko kp 3/28?
 
Hei!
Tänään oli kontrolliultra kuopiossa. Hyvältä näytti kuulemma lääkärin mielestä. Vasemmalta puolelta löytyi 3 isompaa ja muutama pienenpi folli(vasen puoli ollut toimimattomana yli puolivuotta) ja oikeella näytti olevan 3 tai 4 isompaa follia+pienempiä. Isonnettiin Gonal f annostusta 225 yksikköön, et ehtis jokunen niistä pienemmistäkin mukaan. Perjantaina toinen ultra ja siinä selviää, onko punktio maanantaina vai tiistaina. Kiva, kun punktio tehdään jyväskylässä- matkaa lähes 500km yhteen suuntaan ja siirto tehdään kans jyväskylässä. No kaikki se kestää kaikki se kärsii... Kovasti tuntuu juilintoja muniksissa ja tässä vähän kauhulla odottelen jo loppuviikkoa, kun lääkäri peloitteli, et saatan olla aika kipee ja mitään raskasta ei saa sit nostella. Pitää töihin saada joku apuri, kun mun työt on justiinsa lähinnä sitä nostelua.
Näillä taas mennään.
Plussatuulia kaikille!
 
Embylle halaukset. Meillä oli myös la pari viikkoa sitten ja pelkäsin sitä päivää etukäteen ihan kauhesti..

Mä pelotan itseäni! Tällä hetkellä elämä on niin täynnä kaikkea säätämistä, remonttia, harrastusta, iloa ja huolia, että en jotenkin osaa nähdä itseäni pienen lapsen äitinä. Onko tällaiset tunteen vuoristoradat ihan normaaleja? Tähän saakka olen ollut sata-varma, että haluan vähintään 7 lasta lisää! Ja sitten yhtäkkiä olenkin sitä mieltä, että kuinka selviäisin edes sen yhden pienen kanssa :$ Tää on kauheeta..
 
Tillulle peukutukset, että nyt onnistuu!!

Embylle lämpöinen :hug:, mua jo ahdistaa valmiiks, kun eka LA tulee vastaan marraskuussa.. :(

Kaikille plussatuulia!! Onkos paljon piinailijoita ja kohta testailijoita?

varasin neuvolasta raskaudenkeston määritys ultran.. 30.9. pitäs mennä kattomaan masuun. Jännittää nyt jo. Mä en yhtään usko, että oon ensinnäkin raskaana tai, että tää tästä vielä iloks muuttuu. Tarttis saada varmaan vähän positiivisempia ajatuksia kehiin.. :headwall:
 
Emby :hug:

Plussanneille onnea ja tarratöppösiä paljon :heart:

Täällä tilanne on semmoinen, että täti ei ole vieläkään tullut. Viikon on jo myöhässä... Testannu oon jokusen kerran, viimeks aamulla, eikä muuta kun negaa pukkaa : / Mahaa turvottaa ja näyttää kun olis puolivälis raskaana, aamusin ja myös iltasin on alkanu olee huono olo, väsyttää... jne... Mutta!!! Missä viipyy täti tai plussa??? Ääh! Kohta mä oon varmaan hermoraunio kun ei tiiä missä mennään ja kasvaako tuolla mahassa joku...

Mutta plussatuulia syksyyn kaikille!
 
hurjasti onnea ja tarrasukkia plussanneille!! :flower: ja muille tsemppiä ja voimaa-antava :hug: kyllä me vielä perästä tullaan!!

Missa-76 normaalia on ja ohimenevää, älä huoli! miulla on maailman ihanin parivuotias, enkä silti edelleenkään tykkää lapsista. siis muitten lapsista! :LOL: mut sillon raskaanaollessa mieting et näinköhän oli hyvä ratkasu tällaselle lapsi-inhoojalle itsekkäälle jolla oli aina kalenteri täynnä viikot ja viikonloput, mut tytön syntymisen jälkeen kaikki muuttu. ei se tosin helppoa ollut, mutta kuitenkin. :)

Koski onpas ikävä tilanne! just joku tuolla kakkosta kuumeilevien puolella selitti miten oli saanu plussan tosi myöhään ja oli pitkään kestäny haamuna kunnes todettiin tuulimuna. toivottavasti siun tilanne kuitenkin raukeaa vahvaan plussaan ja vauvaan sylissä! =)

lasketuista ajoista sen verran, et ite en onneks muista LAta ekasta keskenmenneesta ts tuulimunaraskaudesta ja sit tokasta kans aktiivisesti unohin sen tarkan päivän. mut sit oon niin terve päästäni, et oon jo kattonu kalenterista suunnilleen millon olis seuraava kaavinta jos nyt tärppäis... :|

).( pitkä vkloppumatka meni hienosti ja kun tuli juotua lähes joka päivä muutama alkoholiannos ja syötyä mitä sattuu, niin en sen kummemin kuunnellu kropan jutteluita vaikka se välillä juttelikin. otin siis todella rennosti koska olin niin varma ettei tässä kuussa tärpää sen jälkeen kun ne tuhruttelut alko viikko sitten. kuukuppia käytin päivittäin varmuuden vuoks siltä varalta et se tuhru olis muuttunu lorinaks, mut ihan pienenä ruskeena tuhruna se kesti. helpotti silti kun ei tarttennu jännittää joka kerran vessaan mennessä. mut sit ihme ja kumma se tuhru loppu!! se kesti 5pv ja maanantaista ei ole tullut tipan tippaa mitään valkkaria kummempaa. ja sitä valkkaria siis tulee! ja alavatsaa nippailee ja on semmosta painon tunnetta. rinnatkin on välillä kipeet ja välillä todella kipeet ja väsyttää. välillä on lievä pahaolo ja jotku ruoat ällöttää. aamulämmöt normaali luteaalivaihetta hieman korkeemmat. ja kaiken ton takia siis katoin eilen et millon olis kaavinta jos tärppäis, mut laskettua aikaa en ole kattonu. enkä varmaan katokkaan vielä. nyt siis dpo 12. jotenki on nyt lähinnä pupu pöksyissä ja mieluummin toistaseks laita pääni pusikkoon ja kiellän kaiken ja katotaan sit perjantaina et tuleeko se täti vai ei.
 
Viimeksi muokattu:


KESKIVIIKKO 14.9.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 5/?
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 8/26-30
Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.......KP 20/27-28
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11





HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 6/?
toukka90.............KM 06/11...................................KP 23/?
caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 25/28
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Tehilla................KM 02/11
vauvaqme...........KM 05/11, 06/11, 08/11



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11................KP 4/28
Whisky Peat....KM 07/11..................KP 4/30-50
Missa-76.........KM 04/11.................KP 38/26-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.........................KM 04/11...............KP 32/25
johnu........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 20/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, ElinaMaria, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, Emby^



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu Naive88, bebel
 
Emby :hug: varmasti rankka päivä. Ja miten elämä aina osaakin olla tollanen, että valmiiks on jo paha mieli, niin sitten lykkää tädin vielä samalle päivälle :( Jaksuja!

Koski toi on niin inhottavaa, kun ei tuu tätiä, eikä plussaa :mad: Mulla oli toukokuussa kans sellanen kierto, että se vaan veny ja veny, testit oli negaa ja meinas hermo mennä. Kunnes kp 35 tuli plussa ihan puskista (joka sitten myöhemmin meni kesken). Oli ovis ollu vissiin tosi myöhään. Eli kaikki on mahdollista, kunnes täti saapuu ;)

caisachu kuulostaa kovin vahvasti siltä, että sielä vois olla joku pieni kyydissä :whistle: Peukkuja plussan puolesta!

Naive kyselit piinailijoiden perään. Täälä ois yksi piinistelijä, tänään dpo 5 :p Tekis niin mieli jo päästä testailemaan! Minäkö muka malttamaton... :D Mä aloin nyt tässä kierrossa käyttämään niitä lugeja...Kohtahan sen näkee onko niistä hyötyä vai ei...tosin jos hedelmöittymistä ei oo tapahtunu, niin eihän ne sillon ainakaan mitään auta. Millä annostuksella sä Naive käytit lugeja oviksen jälkeen? Mun reseptissä on ohjeet plussan jälkeen 2x päivä 100mg kerrallaan ja ajattelin kokeilla nyt samaa annostusta oviksesta eteenpäin.
 
Höh ja pöh, se olikin sitten kemiallinen... : /
Epäilykset heräsi melkein heti kun viivat eivät lähteneet tummumaan vaan päinvastoin vaalenemaan. Myös raskausoireet hiipuivat päivä päivältä. Tänä aamuna sit nega.
*muoks* tai no tuo tänpäiväinen on sittenkin "roskishaamu", kun piti testiä äsken vielä kurkkia.. Hmm. En kestä näitä epäselviä tilanteita!!!

Eli kaiketi takaisin lähtöruutuun ja menkkoja odottamaan... :kieh:

Plussapuhuria kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille!!

Lukaisin juttunne, ja kyllähän tää kaikki yrittäminen, toivominen, piinailu, toiveet ja pettymykset on yhtä vuoristorataa!!

Meilläkin meni LA (9.9.) ja olipa sitten samalle päivälle 2 v. kihlajaispäivä... Että se päivä meni sekavissa tunnetiloissa.


Nyt olis ovispäivät meneillään. Ei vaan oikein jaksais hyödyntää.. Aika paha juttu, jos haluaa raskautua :whistle:

Koitetaanhan jaksaa! :wave:
 
Bebel voi ei :( Kovasti halauksia!

Sanmar mä laitan tonne alakertaan illalla yhden 200mg, eli periaatteessa sama annostus. :) Ja NIIIIIIIN peukutan sun plussalle!! Mä en oikeen tiedä voiko noi luget vaikuttaa, ettei ois oireita, esim mulla ei nyt oo ollu tissikipua yhtään, mitä oli molemmissa keskenmenneissä. Testiviivat on silti tummuneet ja tänään tein vielä hulluuksissani digitestin joka näytti raskaana 2-3, että ihan ajalleen.

Tänään kun töihin joutu meneen niin repi sitten kunnolla mahasta. Ja siellä saamarin homeen katkussa.... Tuun huomenna sit kertoilemaan nauroko ylilääkäri mut pellolle kun ehdotan, että jos tolla homeella ois osuutensa asioissa..
 

Yhteistyössä