Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Tsemppiä MirriX, jospa ne menkat ei kuitenkaan alkaisi!
Olikos muita piinalijoita? Tsemppiä!

Onpa kurja kuulla, että monella niin venähtänyt km:sta toipuminen :( Kuulun myös tähän joukkoon. Tyhjennyksen jälkeen vuotoa oli nelisen viikkoa, viikko taukoa ja alkoi menkat, pari normaalia ja vuodotonta päivää ja sitten alkoi taas tuhruttelu ja vatsakipuilu. Kävin yksityisellä gynellä, ja jotain siellä vielä näkyi. Nyt odotan aikaa (ei kiireellistä, eli voi mennä viikkoja) tarkempiin tutkimuksiin.
Olisi pitänyt käydä näytillä aikasemmin.. Jos vielä joskus taas km, tai muu vastaava tapahtuu, en aio enää lääkkeelliseen tyhjennykseen suostua. Ei vaan koskaan onnistu sujuvasti! 3x jo mennyt plörinäksi, eri tavoin joka kerralla.
 
Ihan hölmöä, kun ei oo oikeen mitään tuntemuksia suuntaan, eikä toiseen. Sunnuntai-tiistai akselilla pitäis menkkojen alkaa.. Huomiselle aamulle olen antanut itselleni luvan testata ekan kerran, toisaalta toivoisin, että malttaisin odottaa ensi viikkoon :rolleyes:
 
Tulin vaan onnittelemaan Jutskaaa!!! Paljon onnea! Nyt poistut täältä etkä enää koskaan palaa, okei?!

On: menkat loppui, parin viikon päästä hyytymistekijän tutkimukset..
Tuskin poistun. Ei nyt innostuta vielä. Mutta plussa tuli testiin. Nyt on neljäs raskaus vuoden sisään alkanut. Mun raskaudet päättyy yleensä viimeistään 6+0, mutta aina voi toivoa ihmettä. :)
 
(n)Perjantaipähkinä purtavaksi..Lääkkeellisestä tyhjennyksestä aikaa 31 päivää.Kaikennäköistä on tässä ehtiny tapahtua,mutta vuoto tosiaan loppu parisenviikkoa sitten,jos nyt ei paria tuhrupäivää lasketa.Eilen jomotteli selkää ja KAIKKI asiat vitutti.Aamulla menin vessaan ja katoin että ai,menkat alko.Kysymys kuuluu,kun hcg arvo oli vielä maanantaina yli790 niin onko mahdollista että nämä ovat todellakin menkat vai intoilenko liikaa?(n)o_O
 
Tuli yllärinä one stepin liuskaan toinenkin viiva, iloinen ylläri tietysti. Eilen siihen tuli viivalaseilla nähtävä viiva ja tänään ihan silmin nähtävä viiva mutta ei yhtä vahva kun kontrolli viiva. Huomen aamulla teen digin jos uskallan kun romahdan jos se näyttää ei raskaana. Mut oon kuullut että one stepit näyttää huonommin kun toiset testit vaikka pitäis olla herkkiä testejä. Oon saanut noi testit kaupan päälle kun ovis testejä oon ostanut. Jos tämä on totta ja raskaus on alkanut niin nyt sit kyllä pelkään kaikkea mahdollista ja mietinkin juuri että mitenkähän aikaisin tuulimunan näkis ultrassa?..Nyt siis kp 26- jotain kolmas kierto keskenmenon jälkeen menossa ja toi 26 on nyt mitä pisimmillään kierto on ollut......Ja Naadis pahoittelut negasta toivottavasti se vielä vaikka plussaksi muuttuisi, Oon nimittäin tosiaan kuullut että nämä one stepit näyttäis huonosti....
 
(n)Perjantaipähkinä purtavaksi..Lääkkeellisestä tyhjennyksestä aikaa 31 päivää.Kaikennäköistä on tässä ehtiny tapahtua,mutta vuoto tosiaan loppu parisenviikkoa sitten,jos nyt ei paria tuhrupäivää lasketa.Eilen jomotteli selkää ja KAIKKI asiat vitutti.Aamulla menin vessaan ja katoin että ai,menkat alko.Kysymys kuuluu,kun hcg arvo oli vielä maanantaina yli790 niin onko mahdollista että nämä ovat todellakin menkat vai intoilenko liikaa?(n)o_O
Hmm, paha sanoa! Mulla oli vielä + r.testissä näkyvissä, mutta alkoi kuitenkin ekat menkat tyhjennyksen jälkeen. Eli voi ilmeisesti alkaa hCG:n ollessa koholla. Nyt tosin selvinnyt, että vieläkin on materiaalia kohtuun jäänyt, eli ei vuodon mukana valitettavasti kaikki poistunut.
Olikos sulla vielä jotain kontrollikäyntiä tiedossa?

Onnea Jutska ja Haavekesä! :)
 
Hmm, paha sanoa! Mulla oli vielä + r.testissä näkyvissä, mutta alkoi kuitenkin ekat menkat tyhjennyksen jälkeen. Eli voi ilmeisesti alkaa hCG:n ollessa koholla. Nyt tosin selvinnyt, että vieläkin on materiaalia kohtuun jäänyt, eli ei vuodon mukana valitettavasti kaikki poistunut.
Olikos sulla vielä jotain kontrollikäyntiä tiedossa?

Onnea Jutska ja Haavekesä! :)
Ei ole muuta kontrollia kuin taas maanantaina verikoe (hcg).Menkkamaisia kipuja ja klönttejä tulee,mutta vuoto vielä aika niukkaa..taisin innostua liian aikaisin.
Onnea Jutska ja Haavekesä(y)
 
Hei arvon naiset! Onko kenelläkään käytössä Primolutit? Minulla oli TM syksyllä ja pitkittynyt keskenmeno jne mitä näyttää täällä monilla muillakin olleen, harmillista :unsure: Kärsin todella pitkästä kierrosta ja pitkistä kuukautisista ja sain avuksi Primolutit.. nyt mietityttää että mahtaako ovulaatio koskaan ehtiä tällä kiertovälillä tulla kun luonnollisesti se kestää.. oisko kellään kokemusta aiheesta?
 
Romahdin eilen täysin.eräs ystäväni jolla spontaani keskenmeno lokakuussa oli tehnyt plussatestin:unsure: Tottahan olen iloinen hänen puolestaan, mutta tämä vaan jotenki pahensi omaa oloa kun itsellä ei näytä tulevan tämä keskenmeno päätökseen.
Niistä minun menkoista ei ota vieläkään selvää,ollakko vai ei.Vähäistä vuotoa(kirkasta verta) ja riekaletta tulee,mutta todella niukasti.
Maanantaina taas hcg kokeessa käynti.
 
Heikura79: voihan nenä! Sulla nyt tuo km pitkittyy mutta sinuna menisin ultrattavaksi, ei kuulosta siltä että kohtu olisi kokonaan tyhjentynyt. Olen pahoillani! Mäkin sain perjantaina romahduksen, 4 vuotta takana tätä paskaa. Alkaa voimat ja usko loppua!

Jutska: jokainen raskaus on mahdollisuus ja nyt menee hyvin loppuun saakka, saa luvan mennä! Sua ei tänne enää oteta, ainakaan kärsimään mistään km.sta!!;) Onnea vielä!:love:

Haavekesä: tuhannet onnittelut sinnekin!! Ihanaa plussa-aalto alkaa taas!!:love:

Naadis: pahoittelut negasta!

Truudy: vieläkö km vuotaa!? Kauanko sulla olikaan aika km.sta? Mullahan on joskus km kestänyt 10vkoa ja hoito reilu 11vkoa, vuosi sitten.

Mamitas: Primolutit on mulle tuttuja. Mulla myös pitkät ja epäsäännöllinen kierto. Km.sta tai tm.sta joudun aina käyttää primolutit jos haluan menkat aikaiseksi koska muuten voi mennä 3-5kk ennen kuin vuotaa. Mulla ei ainakaan mitään ovulaatiota tapahdu km.n jälkeen joten se vuotokaan ei tuu spontaanisti, siksi primolut käyttöön ja antaa ns. keholle uuden mahdollisuuden ovuloida, näin on mulla joskus käynyt et primolut kuurin jälkeen oon ovuloinut vaikkakin mun kohdalla luomuovis on harvinaisuus..
 
Heikura79: voihan nenä! Sulla nyt tuo km pitkittyy mutta sinuna menisin ultrattavaksi, ei kuulosta siltä että kohtu olisi kokonaan tyhjentynyt. Olen pahoillani! Mäkin sain perjantaina romahduksen, 4 vuotta takana tätä paskaa. Alkaa voimat ja usko loppua!

Jutska: jokainen raskaus on mahdollisuus ja nyt menee hyvin loppuun saakka, saa luvan mennä! Sua ei tänne enää oteta, ainakaan kärsimään mistään km.sta!!;) Onnea vielä!:love:

Haavekesä: tuhannet onnittelut sinnekin!! Ihanaa plussa-aalto alkaa taas!!:love:

Naadis: pahoittelut negasta!

Truudy: vieläkö km vuotaa!? Kauanko sulla olikaan aika km.sta? Mullahan on joskus km kestänyt 10vkoa ja hoito reilu 11vkoa, vuosi sitten.

Mamitas: Primolutit on mulle tuttuja. Mulla myös pitkät ja epäsäännöllinen kierto. Km.sta tai tm.sta joudun aina käyttää primolutit jos haluan menkat aikaiseksi koska muuten voi mennä 3-5kk ennen kuin vuotaa. Mulla ei ainakaan mitään ovulaatiota tapahdu km.n jälkeen joten se vuotokaan ei tuu spontaanisti, siksi primolut käyttöön ja antaa ns. keholle uuden mahdollisuuden ovuloida, näin on mulla joskus käynyt et primolut kuurin jälkeen oon ovuloinut vaikkakin mun kohdalla luomuovis on harvinaisuus..
Kiitos kannustuksesta! En vaan enää itse jaksa uskoa onnistumiseen. Etsin itsestäni koko ajan keskenmenon alkamisen merkkejä.. Toki toivon kovasti hmettä! Sitä toivon myös kaikille muille täällä oleville. :love: Kolmen keskenmenon jälkeen raskaustestissä olevat viivat ei enää merkitse mitään. Myöskään mistään verikokeista ei ole hyötyä. Ainut pätevä tutkimus on ultraääni, mutta niin pitkälle en ole viime raskauksissa päässyt..
 
Kiitos kannustuksesta! En vaan enää itse jaksa uskoa onnistumiseen. Etsin itsestäni koko ajan keskenmenon alkamisen merkkejä.. Toki toivon kovasti hmettä! Sitä toivon myös kaikille muille täällä oleville. :love: Kolmen keskenmenon jälkeen raskaustestissä olevat viivat ei enää merkitse mitään. Myöskään mistään verikokeista ei ole hyötyä. Ainut pätevä tutkimus on ultraääni, mutta niin pitkälle en ole viime raskauksissa päässyt..
En tiedä taustaasi esim. missä vaiheessa olet nuo keskenmenot saanut,mutta jäin miettimään tuota kun kirjoitat ettet ole ultraan asti päässyt.Minulle sanottiin ensimmäisen keskenmenon jälkeen että heti kun + tulee testiin niin on varattava varhaisultra aika.
 
En tiedä taustaasi esim. missä vaiheessa olet nuo keskenmenot saanut,mutta jäin miettimään tuota kun kirjoitat ettet ole ultraan asti päässyt.Minulle sanottiin ensimmäisen keskenmenon jälkeen että heti kun + tulee testiin niin on varattava varhaisultra aika.
Keskenmenot ovat tulleet viikolla 6 yleensä. Yksi raskaus on ollut tuulimunaraskaus. Silloin ehdin käydä ultrassa, jossa tämä todettiin. Mietin tässä kyllä, että 5+1 päivänä olisi vapaa aika yksityisellä, että pitäisikö käydä jo silloin, mutta voi olla liian aikaista..
 
Keskenmenot ovat tulleet viikolla 6 yleensä. Yksi raskaus on ollut tuulimunaraskaus. Silloin ehdin käydä ultrassa, jossa tämä todettiin. Mietin tässä kyllä, että 5+1 päivänä olisi vapaa aika yksityisellä, että pitäisikö käydä jo silloin, mutta voi olla liian aikaista..
Minulle sanoi tämä lääkäri joka viimeisen ultran teki että nykyisillä laitteilla nähdään onko elämää jo viikolla 5.Tämän hän sanoi NIIN vakuuttavasti etten jäänyt epäilemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Jutska: oon samaa mieltä sun kanssa siinä että kun on kokenut 3 km niin mikään viiva ei tarkoita vielä mitään mutta älä luovuta! Olen sitä mieltä että jokainen raskaus on mahdollisuus ja pohdi niin päin että ainakin tulet helposti raskaaksi niin mahdollisuuksia on paljon! Älä luovuta siis! Ja mitä v.uä.hän tulee niin suosittelen menemään vasta viikolla 6-7 jotta oikeasti nähdään onko siellä elämää ja sykettä. Verikokeet yms eivät kerro mitään, en luota enää niihin..

Itse kun en juurikaan tuu raskaaksi kun ehkä kerran vuodessa jos sitäkään niin mahdollisuudet on vähissä..

Hantta: uutta testiä kehiin!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jutska
ANTEEKSIANTEEKSIANTEEKSI!!! Taas todella omanapainen teksti,hypätkää vaikka yli :) luen kyllä aina muidenkin viestit, mutta en sitten enää kirjoittaessa muista mitä piti vastata.. :X3::(
Ja nyt se valitus..
Prkleen keskenmeno ja sen entisestään sekoittama kierto. Ensin niitä menkkojen sai odottaa ikuisuuden, sen jälkeen ne tulee ja menee miten haluaa, kuten esimerkiksi tänään. Vajaa kaksi viikkoa edellisistä ja nyt taas alkoi uusi kierto.. yritä tässä nyt raskaaksi tulla.

Viikko sitten heitin kaikki vauvan vaatteet uffin laatikkoon ja huomenna taidan laittaa vaunut yms myyntiin.. ehkä se kolmas ilmoittaa tulostaan samantien kun vaunut on vaihtanut omistajaa.
 
Täälläkään ei mitään positiivista ole tapahtunut.. Nyt kp19 eikä ovulaatiota näy vieläkään.. Pientä jomotusta silloin tällöin ja valkkaria lorahtelee mut ei kunnon oireita.. Taas kierto pitkittyy! Olishan se ollut liian mukavaa olla jouluna raskaana.. No ehkä tää manaus auttaa kun viimeksi purnasin täällä ni seuraavana päivänä ovuloin..

Mitäs Hipitille kuuluu?

Jutska: Onnea! Olikos teillä jo ne kaikki tutkimukset tehty? Tämä raskaus voi ihan hyvin edetä normaalisti.. On sekin vaihtoehto!
 
omaanapaa: Terkkuja kysta kontrollista! Kystat hienosti pienentyneet! ja kirsikkana kakun päällä on hyvin mahdollista et tulossa luomu ovis, oikealla puolella yksi 13-15mm folli! ja nyt vasta kp11! limakalvo oli 6,8mm.. eli paksuuntunut.. toiveet taas ihan pilvissä ja 2vkon päästä pudotaan korkealta taas.. mut oon niin happy! Huomenna tilaukseen ovistestit.. tänään alotan testauksen kun on vielä 3testiä jäljellä.. Pitäkää mulle peukkuja! ja tehtiin lähete julkiselle et tässä nyt sitten odotellaan ekaa aikaa ja siihen asti sit luomuna.. toivottavasti ei tarvis kauheen pitkään odottaa aikaa.. mut varmaankin menee eka aika vasta helmi-maaliskuulle.. mut hei mun omakin keho toimii silloin tällöin ilman hormoneja! :love:(y):) kyllä se aurinko nyt hetken paistaa tähänkin risukasaan!
 

Yhteistyössä