Tuskin poistun. Ei nyt innostuta vielä. Mutta plussa tuli testiin. Nyt on neljäs raskaus vuoden sisään alkanut. Mun raskaudet päättyy yleensä viimeistään 6+0, mutta aina voi toivoa ihmettä.Tulin vaan onnittelemaan Jutskaaa!!! Paljon onnea! Nyt poistut täältä etkä enää koskaan palaa, okei?!
On: menkat loppui, parin viikon päästä hyytymistekijän tutkimukset..
Hmm, paha sanoa! Mulla oli vielä + r.testissä näkyvissä, mutta alkoi kuitenkin ekat menkat tyhjennyksen jälkeen. Eli voi ilmeisesti alkaa hCG:n ollessa koholla. Nyt tosin selvinnyt, että vieläkin on materiaalia kohtuun jäänyt, eli ei vuodon mukana valitettavasti kaikki poistunut.Perjantaipähkinä purtavaksi..Lääkkeellisestä tyhjennyksestä aikaa 31 päivää.Kaikennäköistä on tässä ehtiny tapahtua,mutta vuoto tosiaan loppu parisenviikkoa sitten,jos nyt ei paria tuhrupäivää lasketa.Eilen jomotteli selkää ja KAIKKI asiat vitutti.Aamulla menin vessaan ja katoin että ai,menkat alko.Kysymys kuuluu,kun hcg arvo oli vielä maanantaina yli790 niin onko mahdollista että nämä ovat todellakin menkat vai intoilenko liikaa?
Ei ole muuta kontrollia kuin taas maanantaina verikoe (hcg).Menkkamaisia kipuja ja klönttejä tulee,mutta vuoto vielä aika niukkaa..taisin innostua liian aikaisin.Hmm, paha sanoa! Mulla oli vielä + r.testissä näkyvissä, mutta alkoi kuitenkin ekat menkat tyhjennyksen jälkeen. Eli voi ilmeisesti alkaa hCG:n ollessa koholla. Nyt tosin selvinnyt, että vieläkin on materiaalia kohtuun jäänyt, eli ei vuodon mukana valitettavasti kaikki poistunut.
Olikos sulla vielä jotain kontrollikäyntiä tiedossa?
Onnea Jutska ja Haavekesä!
Kiitos kannustuksesta! En vaan enää itse jaksa uskoa onnistumiseen. Etsin itsestäni koko ajan keskenmenon alkamisen merkkejä.. Toki toivon kovasti hmettä! Sitä toivon myös kaikille muille täällä oleville. Kolmen keskenmenon jälkeen raskaustestissä olevat viivat ei enää merkitse mitään. Myöskään mistään verikokeista ei ole hyötyä. Ainut pätevä tutkimus on ultraääni, mutta niin pitkälle en ole viime raskauksissa päässyt..Heikura79: voihan nenä! Sulla nyt tuo km pitkittyy mutta sinuna menisin ultrattavaksi, ei kuulosta siltä että kohtu olisi kokonaan tyhjentynyt. Olen pahoillani! Mäkin sain perjantaina romahduksen, 4 vuotta takana tätä paskaa. Alkaa voimat ja usko loppua!
Jutska: jokainen raskaus on mahdollisuus ja nyt menee hyvin loppuun saakka, saa luvan mennä! Sua ei tänne enää oteta, ainakaan kärsimään mistään km.sta!! Onnea vielä!
Haavekesä: tuhannet onnittelut sinnekin!! Ihanaa plussa-aalto alkaa taas!!
Naadis: pahoittelut negasta!
Truudy: vieläkö km vuotaa!? Kauanko sulla olikaan aika km.sta? Mullahan on joskus km kestänyt 10vkoa ja hoito reilu 11vkoa, vuosi sitten.
Mamitas: Primolutit on mulle tuttuja. Mulla myös pitkät ja epäsäännöllinen kierto. Km.sta tai tm.sta joudun aina käyttää primolutit jos haluan menkat aikaiseksi koska muuten voi mennä 3-5kk ennen kuin vuotaa. Mulla ei ainakaan mitään ovulaatiota tapahdu km.n jälkeen joten se vuotokaan ei tuu spontaanisti, siksi primolut käyttöön ja antaa ns. keholle uuden mahdollisuuden ovuloida, näin on mulla joskus käynyt et primolut kuurin jälkeen oon ovuloinut vaikkakin mun kohdalla luomuovis on harvinaisuus..
En tiedä taustaasi esim. missä vaiheessa olet nuo keskenmenot saanut,mutta jäin miettimään tuota kun kirjoitat ettet ole ultraan asti päässyt.Minulle sanottiin ensimmäisen keskenmenon jälkeen että heti kun + tulee testiin niin on varattava varhaisultra aika.Kiitos kannustuksesta! En vaan enää itse jaksa uskoa onnistumiseen. Etsin itsestäni koko ajan keskenmenon alkamisen merkkejä.. Toki toivon kovasti hmettä! Sitä toivon myös kaikille muille täällä oleville. Kolmen keskenmenon jälkeen raskaustestissä olevat viivat ei enää merkitse mitään. Myöskään mistään verikokeista ei ole hyötyä. Ainut pätevä tutkimus on ultraääni, mutta niin pitkälle en ole viime raskauksissa päässyt..
Keskenmenot ovat tulleet viikolla 6 yleensä. Yksi raskaus on ollut tuulimunaraskaus. Silloin ehdin käydä ultrassa, jossa tämä todettiin. Mietin tässä kyllä, että 5+1 päivänä olisi vapaa aika yksityisellä, että pitäisikö käydä jo silloin, mutta voi olla liian aikaista..En tiedä taustaasi esim. missä vaiheessa olet nuo keskenmenot saanut,mutta jäin miettimään tuota kun kirjoitat ettet ole ultraan asti päässyt.Minulle sanottiin ensimmäisen keskenmenon jälkeen että heti kun + tulee testiin niin on varattava varhaisultra aika.
Kuvasta en oikein kunnolla näe, mutta ei muuta kuin uusi testi huomisaamuna.http://aijaa.com/SdBmUe
En tiiä näkyykö toi mut onks teillä muilla tullu tommosta levinnyttä värillistä kohtaa siihen plussaviivan kohdille. Tein huvikseen. Tänään kp 20/26. Toi näkyy ihan selvästi hämärämmässä, kun ihan kirkkaan valon alla.. Outo testi, varmaa susi..
Minulle sanoi tämä lääkäri joka viimeisen ultran teki että nykyisillä laitteilla nähdään onko elämää jo viikolla 5.Tämän hän sanoi NIIN vakuuttavasti etten jäänyt epäilemään.Keskenmenot ovat tulleet viikolla 6 yleensä. Yksi raskaus on ollut tuulimunaraskaus. Silloin ehdin käydä ultrassa, jossa tämä todettiin. Mietin tässä kyllä, että 5+1 päivänä olisi vapaa aika yksityisellä, että pitäisikö käydä jo silloin, mutta voi olla liian aikaista..