Voi miten surullista
Eleonoora86, ihmetyttää tuommoinen sekoilu ultrassa, ei ihme jos haluat jatkossa yksityiselle ultraan. :/
Mulla on siis vasta alkukierto menossa kp8, mutta eilen illalla jo tuntui juilintaa mahassa. Tänään pitänee siis jo ryhtyä tekoihin jos ovis tuleekin aikaisessa. Tuo edellinen raskaus nimittäin alkoi ovulaatiosta 5. kiertopäivänä. Oli vielä menkatkin meneillään joten pikkuisen yllätyttiin. Eli se(ovis) taitaa tulla ihan milloin lystää. Tän kierron jälkeen aion sitä testata, jos ei tässä tärppää ahkeralla yrityksellä.
Voiko tuollaisesta aikaisesta oviksesta olla jotain haittaa raskautumiselle jne.?
Muuten kierto on ollut kyllä hämmästyttävän säännöllinen km:n jälkeen. 4 viikon jälkeen tuli ekat ja siis sitä ennen menkat olleet huhtikuussa. No, ainakin kroppa toimii.
Kävin vasta nyt jälkikeskustelussa elokuussa olleesta myöhäisestä keskenmenosta ja pakkoa sanoa, että se oli pettymys. Kuvittelin, että verikoetulosten lisäksi keskusteltaisiin omasta jaksamisestani, mutta ei. Lääkäri luki koneelta tuloksia ja minä kuuntelin. Toivoin myötätuntoa tai edes jotain huomioimista. Syytä kkm:lle ei löytynyt, itse olen kunnossa. Nyt on vain jotenkin pakko jaksaa yrittää uudestaan ja toivoa parasta.
Onneksi neuvolan tätini on tosi ihana ja empaattinen ja sieltä olenkin saanut haluamaani tukea, vaikkei sitä sairaalalta herunutkaan.
Nojoo, mutta eteenpäin. Tänään on hammaslääkäri ja mulla suussa kaksi reikää, joten taidan alkaa stressaamaan sitä.
aurinkoista päivää kaikille.