**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Torstaina 8.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 1/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 28/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 19/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 14/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 34/26-32
Simpu83___29v___KKM 9/12_________________________KP 27/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 20/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 15/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 8/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 32/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 21/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 25/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP ?
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 3/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 4/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 75/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 26/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Marlin___29v___KM 07/12,KEM 10/12___________________KP 13/28
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 8/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 37
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12_____________KP 27/?
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 23/30-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 103/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12_____________________KP 8/28-30
rakkauudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 15/28-30

***Piinailijat***

hanja - dpo 18
nelikko82 - dpo 10

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: MiNalo

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Näiden testien myötä uskalsin siirtää itseni plussanneisiin! :heart:

Aijaa.com - 11246860
Aijaa.com - 11246861

Pääseehän tänne takaisin jos tarve vaatii..Toivon enemmän kuin koskaan ettei takaisin tarvitsisi tällä kertaa tulla. Kolmas kerta toden sanoo!!! =) ISO KIITOS teille kaikille saamastani vertaistuesta!! Täällä on huippuhyvä porukka ja kaikki kannustaa toisiaan niin mahtavasti joka käänteessä! :) Pitäkää sama meininki yllä ja tulkaa kaikki PIAN perässä odottajien puolelle! :heart:

Ai niin, kuka haluaisi ottaa nyt vastuun listan päivittämisestä!?? Ihan kivaa puuhastelua on tämäkin ollunna. =)
 
Auttakee,te viisammat! Mulla on nyt siis sen runsaan vuodon jälkeen vaan raskausoireet lisääntyny.. kakspäivää ennen vuotoa tein testin, haaleen,mut selvästi nähtävä viiva tuli. vuoto oli runsas ja sit kahen päivän jälkeen loppu ku seinään, Isot nystyrät rinnoissa,väsyttää,pissattaa,alavatsa nipistelee,ja repäsykipuja..tänään särkeny pää ja kaks kertaa ollu niin etova olo tänään et ollu pakko käydä kyökkimässä pöntöllä ja ruoka maistu huonosti? eikä oo vatsatautia,kaks kertaa ollu raskauspahoinvointia,eli erotan,mut mitä tää nyt voi olla?pitääkö ihan lekurille aamulla soittaa..? edellispäivänä tein iltapissasta reilu tunnin pidätyksellä,ja Ehkä haamu,ja äsken iltapissasta reilu tunnin pidätyksellä (pahoinvointi kohtauksen jälkeen oli pakko taas testata) ja negaa...
 
Rakkaudesta äiti Siis sain mäkin pe ensin sen suunkautta otettavan tabletin. Sitten sunnuntaina aamusta laitettiin kohdunsuulle 4 tablettia ja kolmen tunnin välein aina neljä lisää. Ja mulla se vuoto alkoi vasta joskus iltapäivällä/illalla ja valui ainoastaan vessassa käydessä, mutta sillon aika reilusti. Kaks viikkoa kesti semmoista vuotoa, että ostin jotain maxisiteitä ja nekin välillä petti ja tunnin parin välein vaihdoin suunnilleen. Mulla ei tehty mitään ultraa, mistä olis nähnyt että onko kohtu tyhjentynyt ja ainoa jälkitarkistus on se pissatesti olikohan viiden viikon päästä. Neuvolassa terkkari sanoi, että soita hänelle aika jos haluat jutella sen jälkeen, mutta ei ole tarvetta ollut.

Mulla oli sit ovis heti melkeen sen perään, kun vuoto loppui joten kyllä me aloitettiin heti silloin yrittäminen. Nyt ois kp 25/28 ja eilen tuntu pahasti siltä, että menkat alkais. samalla lailla oli mahassa semmoinen vähän kipee tunne, mutta laimeampana. No, ei ne ainakaan vielä alkanut eikä mahakaan oo enää kipeä, että saa nähdä alkaako vai ei. Kova toivo ois että ei alkais, mutta en usko, että ois niin hyvä tuuri, että heti ekasta km:n jälkeisestä kierrosta tärppäis.
 
Apuja kaivataan, onko wondfon raskaustesteissä tikussa ja puikossa eroja vaikka sama herkkyys? meinaan eilen oli siis ovis, ja tänään tikutin ovista niin ei tullut enää hymy naamaa, tein piruuttani vieläkin rtestinkin ja se on vahvempi kun eilen?!? ja siis vahvempi kun ennnen keskenmenoa? voiko ovulaatio olla niin voimakas että tekee tuon?

Huh huh... hassu tunne kun ovulaatio tuli näin aikaisin (kp 15) kun yleensä on siellä kp 20 tienoilla. Eihän mulla voi olla ollut aiemmin ovista tässä kierrossa? kun tänään vasta kp 16. Ääh... noh. Kaks viikkoo ja selvii onko vaiko eikö :D
 
Anteeksi kielenkäyttö, mutta siis mitä vittua!? Mulla alko taas menkat, ja nyt siis kp14. Ei ikinä ennen oo tapahtunu näin. Ei etes km:n jälkeen. Ja nyt en saa etes mitään hymiötä laitettua ku puhelimella kirjotan :/
 
MiNalo onnittelut! :flower: Toivottavasti nähdään kohta tuolla odottajien puolella, josko minullekin kolmas kerta olisi se onnistuva raskaus! Täällä puolella emme halua sinua enää koskaan kuumeilemassa nähdä! :heart:

Mosmos Onnittelut ylläriplussasta! :heart:

Marlin MITÄ!?! Voi ei miten tyhmää! :hug: Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa.

Naapurin tyttö tietääkseni ovis ei näy r-testissä, joten kannattaisi käydä lääkärin (siis jonkun toisen) puheilla, ei tuo kyllä ihan normilta vaikuta. Kurja tuo sinun tilanne. :(

Täällä mielialat menee kuperkeikkaa. Eilen olin tosi väsynyt töiden jälkeen ja jotenkin onnistuin saamaan miehen kanssa kinan aikaiseksi. Jep, ja kun se on tuollainen pitkävihainen tuppisuu niin tässähän menee vituiks (anteeksi kielenkäyttöni) koko viikonloppu. Itsellä tänään ollut kaikesta tosi itkuinen olo (ei johdu riidasta mitenkään) ja ahdistaa kun huomenna pitää mennä kylään appivanhemmille. En yhtään jaksais niiden välinpitämättömyyttä. En edes tiedä onko ne tietoisia meidän toisesta keskenmenosta tai kaavinnasta, mutta ei ensimmäistäkään huomioitu mitenkään, joten miksi sitten tätä. Jotenkin on sellainen olo, että mä olen tuottanut niille niin pahan pettymyksen ettei asiaa voida edes millään tavalla käsitellä. :( Ja mies on ihan samanlainen, enkä halua aiheuttaa vielä pahempaa riitaa ottamalla omia fiiliksiäni esille. Joten puran ahdistukseni ja pahan olon tänne. Kiitos jos jaksoitte lukea.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Lauantaina 10.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 3/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 30/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 21/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 16/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 8/26-32
Simpu83___29v___KKM 9/12_________________________KP 29/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 22/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 17/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 10/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 34/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 23/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 27/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP ?
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 5/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 6/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 77/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 28/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Marlin___29v___KM 07/12,KEM 10/12___________________KP 15/28
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 10/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 39
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12_____________KP 29/?
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 25/30-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 105/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 10/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 17/28-30

***Piinailijat***

nelikko82 - dpo 12

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: MiNalo, Mosmos

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei! Onko täällä kohdunulkopuolisen raskauden kokeneita? Olen nyt eilen tehnyt testin,haalea plussa,ja tänään aamulla tein testin,haalea plussa,mutta vahvempi kuin eilen ja tuli heti näkyviin kun virtsa siitä pyyhkäisi... ja mulla oli sitä runsasta vuotoa kaks päivää viimevkon la-su ja ti hiukan rusehtavaa paperiin,ei muuta. Raskausoireet vaan lisääntyny,päänsärky,menkkajomotusta,ja etomista ja kyökkimistä..pelko kova et mahtaako olla kohdunulkosesta kyse..? :( teen vielä huomen aamulla testin,ja sitte maanantaina soittelen lekuriaikaa...
 
zapata No niimpä! :headwall: Aamulla kyllä etin netistä tietoo, ja törmäsin termiin "ovulaatiovuoto". Että josko tämä ois sitte sitä. Kestää 1-2 päivää, ja on suht niukkaa. Mulla kyllä on niukempaa ku normi menkoissa vuoto, mutta ei tää nyt mun mielestä kuitenkaan niin niukkaa oo. No, aika näyttää. Mutta kyllä vituttaa ku piti nyt isänpäiväviikonloppuna panna vauva alulle : /
Ikävä tuo sinunkin tilanne. Toivotaan että saatte miehen kans asiat selvitettyä :hug:

Toivottavasti prinsessat sullakin tilanne selviää, ja jospa siellä ois kyytiläinen ihan oikeessa paikassa :heart:
 
Huomenta! Alotin aamuni päänsäryllä kun nousin sängystä,tukkoisella nenällä. Isänpäivä aamiainen nautittu,ja pöydästä jouduin juoksemaan vessaan kyökkimään. Että näin täällä,testi aamulla näytti plussaa,mut edelleen haaleen,ehkä inan selvempi ku eilen. Miten noi hcg ku:ssa ? nouseeko ne vai pysyy samana vai miten ? Maanantaina sit soitto lekuriin tai neuvolaan...voi kun ei ois kyse ku:sta ja saisin raskausoireista "nauttia" ihan oikeesta syystä!! :/

Tänään vähän haikea päivä muutenkin,vaikka en sitä voikkaan näyttää,kun prinsessa niin tohinoi isin kanssa. Omalle iskälle vien kynttilän haudalle sekä papalle <3
 
Äsken tutkisin rintojanikin..kun pihat levistyneet selvästi ja nystyröitä vaan enemmän,pyysin mieheni kattomaan kanssa,että en vaan kuvittele,ja huomas myös muutokset. kokeilin nännejäni et onko kipeät,ni toisesta tuli puristettaessa aina tippa valkosta nestettä,maitoa? :eek: En kyllä muista että ois esikoisesta tuommosta ollut..
 
Heippa! :wave:

Hiljaiseloa (ja ns. taustailua) on ollut jo tovin aikaa, anteeksi siitä. Lueskelemassa olen kyllä käynyt.

Hurjan paljon tapahtumia on ollut sitten edellisen kirjoitukseni; joten yhteisesti PALJON ONNEA kaikille plussanneille :heart: , tsemppiä ja malttia piinailijoille :) sekä iso halaus ja jaksamista niille kaikille, jotka sitä tarvitsevat! :hug:

rakkaudesta äiti; itse sain ohjeet että lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen olisi hyvä odottaa yhdet kuukautiset jotta kohtuun mahdollisesti jääneet kudosrippeet/hyytymät ym. ylimääräinen (ja mahdollisesti seuraavalle, heti alkavalle raskaudelle haitallinen) poistuisi sitten kuukautisvuodon mukana. Mutta ihmisten saamat ohjeet tuntuvat vaihtelevan aika lailla…

Eleonoora86; olen tosi pahoillani puolestasi!!! :'( Samasta ketjusta tänne jouduttiin sinun kanssa… Itselläni on mahdollista seuraavaa raskautta ajatellen juuri tuo pelko, että NT-ultrassa havaittaisiin jotain tapahtuneen jo aikoja sitten. Tosi omituista kyllä, että joku lääkäri on nähnyt sykkeen ja lopputulos onkin tuulimuna…No, oli niin tai näin niin yhtä pahalta sinusta varmasti tuntuu! Kovasti jaksamista!! :hug:

Itselläni ei lääkkeellinen tyhjennys sujunut kuitenkaan niin loistavasti, kun alkuun ehdin juhlistaa. Jokin hyytymä/kudosmöykky muhi kohdunkaulakanavassa lähes 2 viikkoa! Lääkäri joutui tekemään vähän rassaus- ja laajennustoimenpiteitä (autsis!!!!) jotka eivät varmasti tunnu mukavalle kenestäkään mutta itse naisena, joka EI ole synnyttänyt ja jolle EI ole laitettu kierukkaa tai muutenkaan kohdunsuuta/kohdunkaulakanavaa rassattu PAPA-koetta lukuun ottamatta koin nuo jutut aika epämiellyttäviksi.

No, niin tai näin, viikko sitten lauantaina se jokin VIHDOIN tuli ulos ja sen jälkeen vuotokin loppui aika nopeasti, maanantaista asti vuoto on ollut poissa. Ensi tiistaina HCG ja nyt vain odotellaan kuukautisia saapuviksi jossain vaiheessa. Toiveet kuukautisten jälkeistä aikaa ja mahdollista raskautumista kohtaan ovat katossa; haluaisin saada itseni enemmän maan pinnalle ettei sitten tule kamalaa pettymystä kun (jos) tärppi ei heti tapahdu. Olen kyllä aktiivisesti lueskellut, mutta kuinkas nopeasti olette raskautuneet lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen..erityisesti ensimmäistä yrittäneet??

Huomasin, että vietin lähes 2 viikkoa kotona (toki tokalla viikolla kävin töissä) sohvannurkassa, kaikkea hyvää herkutellen…halusin "helliä ja hemmotella" itseäni, toisinaan oikein surkuttelin, märehdin ja mussutin suklaata ym. Turvotusta oli muutenkin mutta kyllä nuo mässäilytkin alkoivat tuntua kropassa - ja mielessä. Nyt on ihanaa, kun on pikkuhiljaa päässyt arkeen kiinni - kuljen töissä fillarilla raskaasti nastoitetuilla pyörillä ja olen vähän yrittänyt järkeistää syömisiäkin. :)

Onneksi omassa elämässä on nyt kaikenmaailman tapahtumaa meneillään, toivon teille muillekin kovasti kaikkea puuhaa ja joulunodotusta, jotka veisivät ajatukset pois näistä tylsistä jutuista ja jatkuvasta odottelusta. :)


rupeltaja, kuukautisvuodon alkamista odotellen...
 
Taisin kirjoitella täällä jo viime viikolla, että mulla oli varmaan ovulaatio heti vuodon loputtua ja luulin viime viikolla, että menkat alkaa kun maha oli kipee. Mutta mulla olikin varmaan ovulaatio vasta nyt viime torstaina, vaikka kiertopäivät oli jo jotain 26. Mulla nimittäin teki mieli seksiä sillon to aivan kamalasti ja maha oli kipee ja mies vaan tuumas, että sulla taitaa olla ovulaatio eikä menkkasärkyä. Ja niin näytti testi viivaa, tosin haaleaa. Mutta se näytti sitä myös silloin tyhjennyksen jälkeisen vuodon loputtuakin :eek: Välissä se oli negatiivinen, mutta nyt on jo torstaista asti näyttänyt hailakkaa viivaa!?? Mistä tässä nyt tietää, että onko se tulossa vai menossa kun se viiva näkyy edelleenkin? Tänään pitäs normikierron mukaan alkaa menkat, mutta eiköhän tuo elimistö oo vielä sen verran sekaisin tyhjennyksestä, että jos se kierto vaan piteni niin paljon, että se ovis olikin vasta nyt :eek:.
 
prinsessat Toivottavasti ei olisi ku:sta kyse, vaan ihan oikeassa paikassa olisi salamatkustaja. :)

Marlin Ovisvuodosta ei ole itsellä kokemusta, mutta olen ollut siinä luulossa että se on toooodella niukkaa, siis pari tippaa. Toivottavasti olisi silti sitä. :heart:

rupeltaja Todella kurjaa kun ei keskenmeno mennyt lääkkeillä kunnolla loppuun. Toivottavasti menkat löytää sinne perille pian ja pääset uuteen yritykseen nopeasti! :)

lauru Olen ymmärtänyt että ovistesti voi näyttää hailakkaa viivaa muulloinkin kun oviksen tienoilla, mutta oviksessa tulee sitten vahva viiva. Kannattaa kuitenkin hyödyntää kaikki himotushetket, eihän sitä koskaan tiedä! :)

Täällä päivät matelee, vielä 5 yötä testaukseen. Alavatsaa nippailee, viime yönä oikealla puolella repäisykipu ja alavatsalla on koko ajan sellainen lämmin olo.

Muoks. MiNalo mä voin ruveta päivittäjäksi jos en plussaa lauantaina. Toivon kuitenkin liittyväni sinun matkaan tuonne plussanneiden puolelle, joten en vielä halua "nakkia" itselleni. :)
 
Viimeksi muokattu:
Moi...

Minulle voi päivittää kp2/28-30. Ei ollut mikään kamala pettymys...ajattelin että hyvä näin niin näki että KU:n jälkeen kierto palasi heti normaaliksi ja silloin kun en vuotanut oikein mitään niin nyt ainakin sitten kohtu tyhjenee, eli hyvillä mielin uuteen yritykseen :)

rupeltaja ikävää ettei tyhjennys mennyt ihan niin kuin piti... Viime kesänä kun minulle tehtiin tyhjennys niin jäi myös jotain tuonne sisään...jouduin osastolle sisälle...siellä miettivät että annetaanko uudelleen tyhjennyslääkkeet vai lähdenkö kaavintaan mutta sitten se lääkäri päätti että avaa sitä kohdunsuuta, eli laajentaa ja rassaa... Voin todeta silloin kahden lapsen synnyttäneenä että meinasi taju lähteä...minulla se teki jostain ihmeen syystä erittäin kipeää... Sitten kun lääkäri lähti ja hoitaja tuli niin mulla meinasi vielä taju lähteä...puhuin toimenpiteestä hoitajan kanssa niin hän ihmetteli suuresti etten ollut saanut puudutusta tuonne kohdunkaulaan/suuhun... No hengissä selvisin mutta hirveä toimenpide, jopa synnyttäneelle...

Hei, mikä "idea" siinä greippimehun juonnissa alkukierrossa on? Kertokaa tyhmälle :D
 
Moi taasen.

nelikko82, olen ymmärtänyt että greippimehu vahvistaa kohdun limakalvoa joten olisi vastaanottavaisempi munasolulle. Ekan kanssa nappas heti kun greippimehun aloitin, saattoi kyllä olla sattumaakin... :)

Marlin, minulla oli ovisvuotoja huonosti sopivien pillereiden kanssa joskus kauan sitten mutta helpotti pillereiden vaihdolla. Ihan eri tilanne kylläkin kuin sinulla mutta tulee niitä joskus :) Sellainen hetkellinen pieni verivuoto se oli, juuri ja juuri pikkuhousuissa erottui kunnes loppui.

rakkaudesta äiti, itse en ollut ajatellut odottaa yksiä menkkoja mutta kun kohdusta löytyi ilmeisesti istukan rippeitä niin nyt on vähän pakko. Muuten kyllä yritys alkaisi heti :)

MiNalo ja muut plussanneet, onnittelut!



Täällä turhautuminen kasvaa... Vatsaa on nyt särkenyt menkkamaisen rajusti pari päivää mutta vuoto ei vaan ala. Ruskea tuhru kyllä lisääntyi, mutta veristä ei millään. Olen syönyt särkylääkkeitä jotta saa nukutuksi, sen verran reilut kivut hetkittäin kuitenkin. Epäilys herää että onkohan kohtutulehdus iskemässä pikkuhiljaa kun hieman tuoksahtaa vuoto... Katselen vielä huomiseen, sen jälkeen soitan lääkärille. Ei kuitenkaan kuumetta tms. Mielialamuutoksia havaittavissa joten menkkojakin voisi olla. En ymmärrä.
 
Pikaisesti täällä huutelen omaa napaa, tänään kp1!!! Jee, hassua olla menkoista onnellinen. Nyt saa taas tosi yritys alkaa!
Mitkäs muiden kokemukset km:n jälkeisistä ekoista menkoista? Runsasta, niukkaa??? Mulla niukkaa vielä tällä hetkellä...
 
kp10

Eipä oo kyytiläistä minun matkassani :( mutta ei siis KU ole kyse! se oli helpotus. Labroilla olin tänään,ja verikokeet sitä luokkaa et ei voi olla kummastakaan kyse..
Nyt vaan mies huolestunut myös itteni lisäks,ku sitä oksentelua ja sun muita oli,et mitä ne nyt sit on ja mistä johtuu..niistä sitten huomenna soitto lekurille..
Ovua sit vaan bongailemaan..yhdyntäkivut viekin vaivaa,mut sen kestän jos...vaikka tärppi kävisi. :)
 

Yhteistyössä