**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

keskenmenosta? hei kaikille, täällä kolmatta kuumeillaan ja apuja nyt tähän ongelmaan tarvittais asiasta tietäviltä!
mitäs nyt. koin keskenmenon rv9 ja alkion kehitys oli päättynyt viikolla 6+4. sain lääkkeellisen tyhjennyksen 3viikkoa ja 3päivää sitten. vuoto oli runsaampaa muutaman päivän hyytymineen sitten muuttui niukoiksi menkoiksi ja loput tuhrutellut vähän rusehtavaa. nyt pari päivää ollut ilman vuotoja.

nyt huvikseni testasin raskaustestillä ja se oli hailakka plussa. koitin vielä ovis testillä ja se oli vahva plussa. jälkitarkastusta mulla ei ole muuta kuin keskenmenosta kuuden viikon päästä vasta r-testi verestä ja jos se nega niin kaikki ok. voiko mulla olla nyt ovis mut miksi r-testi näyttää hailakkaa plussaa? voiko johtua oviksesta?

ja uskaltaako yrittää nyt raskautua jo ennen yksiäkään menkkoja keskenmenon jälkeen?

mietin nyt että oisko ton kotitestin pitänyt olla jo nega kolmenviikon päästä jos kohtu on tyhjentynyt kunnolla? ja voiko ovis olla jos raskaushormonia jäljellä vielä edellisestä? vai näyttääkö vain plussaa ovistesti raskaushormonista johtuen? uusi raskaus ei ole mahdollinen. onko vielä liian aikaista mennä gynelle jälkitarkastukseen jos ite haluan että kohtu ultrattaisiin? milloin siis järkevää aikaisintaan? huomenna ois gynelle mahdollisuus mennä vai onko turhaa?
 
heisu en halua masentaa, mutta minulla meni yli 3 kk että kotitestit näyttivät negaa. Yhet kuukautiset tulivat välissä. Toisten kuukautisten jälkeen sain viimein negan. Mun mielestä voi yrittää, kun uskon että kroppa raskautuu vasta, kun on siihen valmis. Mulla oli kyllä keskeytymisen toteamisvaiheessa viikko 9 menossa ja luulin eläväni viikkoa 11, eli arvokin saattoi olla korkeampi. Kohtu todettiin tyhjäksi viikko keskeytyspillereiden jälkeen. 5 viikkoa lääkkeiden jälkeen arvo oli 22.
 
tillukas Juu, toivottavasti seuraava malttaisi odottaa että kohtu palautuisi tästä. Ei kauheasti raskautuminen hyödytä jos kroppa ei ole valmis kantamaan vielä. Toivottavasti sinulle tulisi ihan tavan menkat tällä kertaa, jäisi kiinnittymisyritys välistä.
 
heisu81 minulle keskeytyneen jälkeen meni 4,5 viikkoa negan saamiseen ja sen jälkeen vielä seuraavissa menkoissa tuli reippaasti raskausmateriaalia. Ja nyt kemiallinen käynnissä, ja vaikka kohdussa vielä materiaalia, veritesti oli melkein nolla.
 
Mulla 4 vkoa kaavinnasta yksityisellä ultrassa todettiin, ettei kohtu ollut tyhjä. Hcg tuolloin 65, raskaustesti kotona näytti negaa. Tänään olin taas julkisella jälkitarkastuksessa; jotain siellä vielä on, mutta vuoto vasta loppumassa, joten lääkäri ei mielellään heti lähtisi uudestaan kaapimaan. Katsotaan siis parin viikon päästä uudestaan, jollei ole tyhjä--> uusi kaavinta.

Nyt kun luin että teillä muillakin on vielä toisissa menkoissa tullut raskausmateriaalia ulos, tuli olo, että pitäisköhän munkin odottaa ne toiset menkat vielä?? En haluais uudestaan kaavintaan? Miksei tää voi jo olla ohi?! :mad::( Luulen että kun tää vihdoin on ohi joskus, pidetään pikku paussi yrittämisessä, on tää niin hanurista!!
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Tiistaina 11.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 117/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12_________________________KP 80/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 42/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 27/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 43/29
zapata______KKM 6/12, KEM 8/12_____________________KP ?
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 9/28
Cattibrie_____KKM 4/12_____________________________KP 19/28-30
hanja___KM 4/12, KM 8/12___________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 4/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12_________KP 30/28-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 7/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11________________________KP 35/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 17
mumina___22v___KM 7/12___________________________KP 26/30-34
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12_________________________________KP 11/28-30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 4/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 32/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 22/28
Mirrimami___TM 7/12_______________________________KP 17/28

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 15/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 45/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 30/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 6/28

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, miwwi

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Moikka!

Kesän taukoilun jälkeen päätimme jättää taas ehkäisyn pois. Tällä kertaa yritetään mennä ilman stressiä, joten ainakin yritän olla vierailematta palstalla liian usein. En ole myöskään sulkenut pois mahdollisuutta ottaa ehkäisy uudelleen käyttöön pieneksi pätkäksi. Nyt mennään pääkopan ja jaksamisen ehdoilla. Kolme km:a puolessa vuodessa kulutti aikalailla hermot loppuun, meiltä molemmilta. Toivottavasti saataisiin vielä se käärö syliin asti :)

Seuraavaan raskauteen otetaan avuksi Klexane. Katsotaan koska raskaus alkaa. Osaako kroppa toimia vielä hormoniehkäisyn jälkeen. Viimeksi meni ehkäisyn jälkeen ihan sekaisin.

Faktat:

iitu 27v
kkm rv18 11/2011 (alkanut clomifenilla)
kkm rv8 1/2012
kkm rv10 5/2012 (käytössä lugesteron)

kp 5/?
 
  • Tykkää
Reactions: malttamaton
Tosta yrittämisen alottamisesta, mulle sanoi kätilö ja lääkäri, ettei sinänsä oo syytä odotella, kroppa ei raskaudu, jos ei ole siihen valmis. Mulla takana ensin lääkkeellinen ja sitten kaavinta. Yhet kuukautiset kehotti oottelemaan, mutta niistäkin sanoi että se on lähinnä sen takia, että raskauden kesto on helpompi määritellä. Mutta kai noi riippuu siitäkin että mitä toimenpiteitä on takana. Me nyt joka tapauksessa odoteltiin 4kk, ei tuon kropan toipumisen takia, vaan jotta saisi ajatukset kasaan taas.
 
EVO
iitu85, tsemppiä stressittömään yrittämiseen. Täällä pitäis yrittää myös olla stressaamatta, mutta mun pitäis tulla raskaaksi tästä kierrosta tai joudun takas töihin ja tyttö hoitoon. Ehkä sit jos tästä ei nyt tärppää niin otetaan iisimmin koska lasketulla ajalla ei enää ole niin merkitystä kun töihin joudun joka tapauksessa palaamaan.

Näköjään monella on ollut sitä hcg:tä vielä elimistössä pitkäänkin keskenemenon jälkeen. Sainkin hyvin vastauksia omaan tilanteeseeni teidän jutuista! Taidan vaan nyt luottaa että tämä kotitestin miinus on ihan tarpeeksi miinus, mitään kipuja tai muuta ei ole ollut niin eiköhän tuolla kaikki kunnossa ole? Onko teillä joilla kohtuun on todettu jotain jääneen ollut mitään särkyjä tai kuumeita? Ja onpa erikoista miten erilaisesti meidän kehot toimii - kun esim Zapatalla on testit nollaa ja materiaalia vielä kohdussa ja sit taas monella ei pitäis mitään olla ja testissä näkyy arvot koholla monen monta viikkoa. Esim Miramei, menipä kauan että testi näytti negaa! Todella pitkä odotus.

Heisu81, mulla meni reilu kuukausi että kotitesti näytti miinusta, veritesti tuolloin vielä plussan puolella. Keho saattaa palautua hitaastikin. Pitäis vaan osata kuunnella omaa kehoaan vaikka ainakin musta tuntuu etten oikein tunne itseäni nyt, jotenkin tuntuu että keho petti kun tuli tuo kkm, miten en itse tiennyt ja tuntenut ettei kaikki ole kunnossa ja että sikiö oli kuollut.
Ei siitä gynestä mitään haittaa ole, mene ihmeessä! Minä menisin jos olis mahdollisuus. Häneltä voi myös kysellä näitä juttuja.

Pippari, on todella raivostuttavaa ettei fyysinen puolikaan ole välttämättä niin yksinkertaisesti ohi, eihän asiassa pääse henkisestikään eteenpäin jos joutuu miettimään kaapimisia ja tyhjennyksiä. Varsinkin kun haluaisi pian uudellen raskautua.

Omaa napaa
On kyllä romantiikka tästä vääntämisestä niin kaukana että melkein naurattaa: Illalla kun vihdoin saa tunnin tappelun jälkeen tuon uhmaikäisen omaan huoneeseensa nukkumaan siinä kymmenen jälkeen niin pitäis kahden vuoden univeloilla (hän heräilee edellee öisin pari kertaa...) jaksaa innostua rakkauden teoista spontaanisti ja rennosti... No väännetään tämä kierto näin ja sit relataan ;)
 
minulle lääkäri sanoi keskenmenon jälkeen, että raskaushormooni saattaa säilyä kehossa jopa yli viisikin viikkoa. Saimme yritysluvan samantien. Mutta sanoi että lähiviikkoina ei kannata tehdä raskaustestejä, ettei huijjaa itseään. Käyn syyskuun lopulla sit ultrassa jälkitarkastuksessa et kaikki olis siellä sit ok. Ps. Keskenmeno mulla oli 8/12 nyt on tullut ydet normaali menkatkin, että yritysharjoitus voi siis alkaa :)
 
Miramei Eikös tuo ole apteekin oma? Kyllä tuo minusta plussalta näyttää! Mulla tuli alussa (4+1) ruskeaa vuotoa ja olin varma, että oli kemiallinen, mutta hyvin on Hippunen matkassa sinnitellyt tähän asti.
 
Menin tekemään sitten kuitenki testin tänään, ja ihan kuin olisin tihrustanut haalean viivan? Ehkä vaan kuvittelin... Pahaksi onneksi tuo reipas tyttöni nappasi testin ja katsoi niin tarkkaan että testi meni solmuun eikä siitä saanut enää selvää.... se siitä sitten! Otetaan vinkkinä tuo ja testailen seuraavaksi viikonloppuna... :D

Miramei kylläpä vaan plussalta näyttää, onnittelut!! :)
 
Jihaa!!Kp1 ilman kiinnittymisyritystä! Kaiken lisäksi painoa katosi päättyneessä kierrossa puolivahingossa yli kaksi kiloa. Nyt vaan sopii toivoa, että mies jaksaa odottaa raskautta, eikä heitä hanskoja tiskiin yhtäkkiä. Ja tuohon painonpudotukseen tuli uutta motivaatiota, kun huomasin, että painoa oli niinkin kivasti yhtäkkiä kadonnut. Hassua, miten ihminen voi tuntea itsensä lihavaksi rasvakasaksi, vaikka bmi on normaalin rajoissa. Ja ennen kumpaakin tyttöä bmi on ollut kuitenkin 22, etten mikään anorektikko ole ollut.

Miramei: Kyllä tuo plussa on. Ei ne lääkärit aina kaikkea tiedä.
 
Onnea Mirameille ja toivottavasti Muminalla viiva vahvistuisi! :)

Mä en nyt tajuu tätä omaa kiertoani ollenkaan. Olin tuntevinani ovisoireet kp 14 tienoilla, mutta nyt kyllä valkovuoto vaikuttaa ihan ovislimoilta. Nyt kuitenkin kp 20. Saa nähdä venyykö kierto nyt. Viimeiset kaksi kiertoa ovatkin olleet kellon tarkasti 28 päivää.

Tosta HCG:n säilymisestä mä en tiedä mitään, en testaillu ite kotona, olis ollu kauheeta nähdä se plussa ja tietää ettei se mitään tarkota. Terveyskeskuksessa se otettiin jälkitarkastuksessa muutama viikko kaavinnan jälkeen ja sillon oli negatiivinen.
 
Kiitokset kaikille tsemppaajille! Lämmitti mieltä suuresti! Nyt ei ole enään reiluun viikkoon näkynyt punaista paperissa ja tänään 6+1. Pahoittelen että viestini on taas omanapainen, mutta väsymys on viime aikoina ollut hyvin syvää ja hieman pahaa oloakin on löytynyt. Päivä kerrallaan täällä mennään. Itselle harvinaista mielenlujuutta havaittavissa sillä ainoastaan kaksi apteekin normaalia r-testiä olen tehnyt (oli vahvat viivat) ja ultrakin on varattu vasta parin viikon päähän viikolle 8+0.
 
EVO
Hjelp, käytän ekaa kertaa ovulaatiotestejä. Onko kellään kokemusta First Signal testistä? Eilen aloitin testaamisen ja sain kaksi viivaa, alempi viiva selvästi haaleampi kuin testiviiva. Tänään tulikin jo kaksi ihan tasavahvaa viivaa. Kp 12.
Eilen ei rakasteltu - riideltiin.
Eli mitenkähän tässä käy.
Saisinkohan jotenkin miehen tänään houkuteltua vauvantekohommiin.... Tarkoittaakohan tuo kaksi viivaa nyt sitä että ovulaatio on tänään, nyt, vai sitten tosiaan vasta lähiaikoina (24-36 tunnin aikana) kuten paketti sanoo. . .
Miten noita viivoja nyt osaa tulkita kun paketissa puhutaan myös että on mahdollista että alempi viiva on vahvempi kuin testiviiva...
Äh.
Apua.
 
Pippari kurja tuo sinun tilanne. :( Minä odottaisin sinuna toiset menkat, jos vaan maltat.

Iitu85 Kovasti tsemppiä uuteen yritykseen. Kolmen keskenmenon jälkeen on varmasti vaikea päästä uudestaan positiivisella mielellä eteenpäin. Toivon sydämestäni teille omaa kääröä! :heart:

Cattibrie Minäkin ajattelin noin ettei kroppa raskaudu jos ei ole valmis. Tähän asti. Nyt olen vähän sillä kannalla että ainakin itselläni tämä kemiallinen voi hyvinkin johtua siitä ettei kohtu ollut vielä valmis edellisen keskenmenon jälkeen. Mutta, kuten täällä on huomattu, jokainen on yksilö ja jokaisen keho toimii yksilöllisesti. Noista km:n jälkeisistä plussista; se on todella ikävä tunne. Ja samalla lailla sitäkin testiä tihrustaa ”että onko tuo nyt jo vihdoin nega?” Neljä testiä itse jouduin itse tekemään ennen kuin nega tuli. :(

EVO juu, kyllä itsestäkin välillä tuntui viime kierrossa että rakkaus on tästä touhusta kaukana. :) Sen verran stressiä tuotti tuo viime kierto (ja nyt tämä kemiallinen) että seuraava kierto mennään ainakin meillä ihan puhtaasti fiilispohjalta. Ei ovistikkuja eikä oviskalenteria.

Kaksi viivaa (testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli) tarkoittaa yleensä ovistesteissä sitä, että ovis on seuraavan 12-36 tunnin aikana. Mutta kyllähän jo varastoon sijoitetut simpat voi taata sen, että hedelmöitys tapahtuu, joten ei hätää. Yleensä se on vaan että mitä enemmän, sitä parempi. :D

emppuli83 hienoa että pääsette takaisin yrityksen pariin, peukut pystyyn tärpin puolesta!

Miramei minunkin mielestäni ihan selkeä plussa, lääkäri on toivottavasti erehtynyt. :heart:

Hanne ihanaa että siellä tilanne on tasoittunut. Onnea odotukseen! Tulethan aina välillä päivittämään tilannetta. :)

mumina Ehtivä neiti teillä. :) Tsemppiä testailuun!

tillukas Onnea kierrosta ilman kiinnittymisyritystä ja painonpudotuksesta! :)

Mimmiel tsemppiä alkuraskauden väsymykseen ja tulevaan (toivottavasti vähäiseen) pahoinvointiin. Hienoa kuulla että nyt kaikki on kunnossa. Tulethan raportoimaan ultran tulokset?

Ja täällä odotellaan sitten sitä kaavintaa. :( Ärsyttää, itkettää, pelottaa. Onneksi se on jo perjantaina, joten ei joudu pitkään odottamaan. On vaan jotenkin niin epäonnistunut olo, mä en saa edes keskenmenoa menemään kunnolla loppuun. :ashamed: :headwall:
 
Kiitti kaikille! Kyllä se minustakin selkeä plussa on mutta sen verran on hanat auki etten usko sen kyydissä pysyvän.. :( Ens viikolla onneksi gynelle aika niin jospa sais seuraavaan kiertoon ne clomit.
Mulle voi päivittää kp 2.
 
kiitos kun vastailitte mieltäni askarruttaviin asioihin.

kävin nyt siellä gynellä ja ultralla katottiin mikä tilanne kohdussa on.gynen mielestä kohdun limakalvo ei ollut niin ohut kuin olisi voinut kuvitella kun vuotokin loppunut aivan äsken. sit siellä näkyi jokin pieni juttu kiinnittyneenä limakalvolle mut gyne oli sitä mieltä että ei tarvitsisi alkaa mitään tekemään kun odotellaan vain ekoja menkkoja nyt km jälkeen niin pitäisi kuulemma sitten viimeistään poistua kaiken.sanoi että luonnollinen poistuminen aina paras.

sit näki toisessa munasarjassa jonkin rakkulan ja sanoi että eihän sitä tiedä vaikka siel ois ovis kehittymässä. ja ei nähnyt mitään syytä sille että miksi ei voitais alkaa heti yrittämään uutta raskautta. kyselin uuden keskenmenon riskistä jos raskautuu heti ennen ekoja menkkoja ja tää gyne ei ainakaan allekirjoittanut kyseistä väitettä. sanoi että odottamista suositellaan usein siksi että keskenmenosta kerkeää selvitä henkisesti yli ennen uutta raskautta.

että luulenpa että me ei jakseta odotella enempää ja greippi mehut on ostettu =)

miramei, plussaltahan tuo näyttää että olet kyllä ovuloinut, ikävää tuo vuotaminen nyt, onneksi aika gynelle tulossa!

voimia zapata perjantaille!
 
Hei kaikille! Päätimpä rohkaistua ja katsoa mahtuuko porukkaan mukaan. Esikoisesta on haaveiltu 3.5 vuotta 1v tauolla, eli yritystä 2.5 vuotta. Yksi keskeytynyt km havaittu viikolla 11, alkio 6+3. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt viikko. Kierrot mulla heittelee hurjasti 26-43 päivää (siis ainakin ennen km). Tähän asti ollaan vaan toivottu ja oltu aktiivisia, mutta ehkä nyt on jo aika tutustua ovistesteihin, jotta tiedostais paremmin missä mennään. Ajattelin, että foorumielämä ehkä kannustais moiseen. Keväällä oli munasarjakiertymä, eli ainakin yksi kysta ollut.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

TKeskiviikkona 12.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Starhope___37v__KKM 3/12_________________________KP 81/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 2/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 28/30-32
zapata______KKM 6/12, KEM 8/12_____________________KP ?
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 10/28
Cattibrie_____KKM 4/12_____________________________KP 20/28-30
hanja___KM 4/12, KM 8/12___________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 5/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12_________KP 31/28-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 8/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11________________________KP 36/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 18
mumina___22v___KM 7/12___________________________KP 27/30-34
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12_________________________________KP 12/28-30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 5/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 1/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 23/28
Mirrimami___TM 7/12_______________________________KP 18/28

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 16/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 46/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 31/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 7/28

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, miwwi, Mimmiel
Syyskuu:

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2183389-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksylla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Zapata tsemppiä kovasti perjantaille. Mustakin yks keskenmenojen rankoissa puolista oli se, etteivät meinanneet millään loppua ts. Jouduin ottamaan lääkkeitä monta kertaa ja silti ei meinannut tyhjentyä kunnolla.

Mulle lääkäri sanoi myös ettei keho raskaudu ellei ole siihen vielä valmis.. Omaa kemiallistani jäin kuitenkin miettimään, et olisko sillä ollut edes mahdollisuuksia kiinnittyä kunnolla, kun keskenmenosta oli niin vähän aikaa. Tuntui silloin niin pahalta odottaa, ettei ehkäisty mut nyt tekisin ehkä toisin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä