~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Tiistai 28.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 3/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 18/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 29/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 29/29-37
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 2/30-32
*Stina_______25v__________KM 12/13__________________KP 37/33-35
sonts4_______19v________KKM 9/13, KEM 12/13__________KP 2/32



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 35/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 18/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 29/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 10/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 35/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 14/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 24/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 27/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP ?/?
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP ?/26-28



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 30/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 20/28-32



Mimmimiina dpo 19
Evaparadise dpo 5
Nipsu74 pp 8





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
Ellukana
VanillaLady




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Mimmimiina mikäs siellä tilanne, onko uusi kierto alkanut?

VanillaLady siirtelin sut taustalle, tsemppiä teille!

Silvia Logo Mitkä kiertopäivät sulla on nyt menossa? Saisi listalle päiviteltyä oikein ne =) Tsempit uuteen kiertoon ja toivottavasti välit miehen kanssa lämpenisi.

Täällä dpo:t kertyy pikkuhiljaa. Sellasta kyselisin teiltä ketkä ovulaatioo testailee ahkerammin niin onko normaalia että ovistesti näyttää vahvaa viivaa pitkään? Sain siis silloin kp13 sen hitusen kontrolliviivaa tummemman testiviivan ja sen jälkeen on tullut päivittäin sellainen suht tumma testiviiva.. elän nyt kuitenkin siinä uskossa että se ovisplussa oli se kp13 testattu. No eiköhän ne menkat sieltä kuitenkin taas ala reilun viikon päästä niin mitä tässä päätään vaivaa tällä asialla :LOL:
 
Tervetuloa sonts4!

Voiko ovulaatiota tulla, jos on vielä raskaushormoonit koholla?! Milloin kannattaa aloittaa tekemään raskaustestiä, että tietäisi onko hormoonit jo laskenut? Mulla on selvästi joku vajaus testien tekemisestä! :D Joku pakkomielle. Motiivina vaan saada siis tätä hommaa etenemään.
Mulla ovistesti on näyttänyt vain yhden päivän ajan tummempaa ja lähtenyt heti laskuun.
 
Tyydeli, mulla kkm:n jälkeen r-testi oli täysin nega vasta 8 viikon kuluttua lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Ovis oli kuitenki 6 viikkoa tyhjennyksestä. Tikutin sen + oli normi ovisoireet. Ja tästä oviksesta raskauduinkin, mutta meni kesken heti seuraavana päivänä. Siitä alkoikin piiitkä vuoto, joka jatkunu jo 3 viikkoa. :/
 
KP3.... Alkoi viime lauantaina päivän kestävillä kouristuskivuilla ja la-su yöllä sitten menkat. Tuntuu että tuo oli kyllä keskenmeno.. Isäntä sanoi samaa, sillä menkat alkoivat myös päiviä aijemin, kun kp on yleensä n.28-29.. (KM:n jälkeen kerran oli tuo 35)
Mulla oli etovaa oloa ja pinkeyttä rinnoissa ennen noita koko päivän kestäneitä kipuja joista verenvuoto sitten alkoi....


IHANA nähdä plussanneita ja pahoittelut surun kohdanneille.. Itse alan täällä taas pyörimään enemmän jatkossa!
 
Tuuuli+ harmi :/ Kuulostaa kyllä vähän varhaiselta keskenmenolta. :/

Omaa napaa: Eilen iski tännekkin ovisoireet päälle. Limat, halut ja vasemman munasarjan pistot kohillaan. Tuli se sitten jo hyödynnettyäkin, kun km-vuoto loppui pari päivää sitten. Vähän hävettää myöntää millasia tuuliviiriä ollaan, kun juuri päätettiin että odotetaan ne yhdet menkat :ashamed: Keskenmenosta on nyt 2,5 viikkoa, googlailin että periaatteessa ovis voisi tulla jo. Kiertopäivä siis saattaisi olla jotain 14/28, mutta saattaa olla olemattakin joten ei tarvi päivittää. Enkä ala jännäilemäänkään :p Tilasin netistä ovis- ja raskaustikkuja, jospa ne tulis tänään niin voisin tehdä r-testin, ja katsoa onko raskaushormonit laskeneet.
 
Viimeksi muokattu:
Ok.
Kiitos vastauksesta Emotar. Testailitko esim viikon välein sitä hcg:n laskua? Ja näitkö viivan esim haalenevan? 8viikkoa on pitkä aika... Entä kävitkö siinä välissä tarkistuttamassa missään? Kättäri mielestäni antoi ymmärtää, että 3-4viikon päästä negatiivinen testi tai uusi yhteys heille. Mutta toi oli varsin kiva tieto, että ovis voi tulla vaikka hcg onkin koholla.

Äitii88 kerro sitten miltä sun raskaustesti näytti. Mä tein eilen testin. Haaleaa viivaa näytti. Aika haaleaa jo, mutta selvästi erottuva. Harvemmin sitä toivoo raskaustestin näyttävän negaa.... :D

Ja onnea *Stiinalle. On niin toiveikasta lukea, että raskautumisia tulee. :)
 
*Stiinalle suuret onnittelut :heart:

Nyt olis mulla viikko ja pv tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä, ja jestas mikä hyytymä taas tänään tuli : / tyhjenis jo, rinnoista kyllä huomaa että raskaus on päättynyt, ei enään pinkeyttä eikä arista. Minullahan todettiin emättimen tulehdus, ja lääkäri oli sitä mieltä että ei olisi ollut keskenmenon syy, mutta googlattuani asiaa, en oikein edes usko lääkäriä :( antibiootti kuurin jälkeen kyllä vaadin että otettaisiin papa, en halua riskeerata mitään jos tässä vaikka raskautuisi pian uudestaan.
Mä oon muuten ihan hiirvee hormooni hirviö, tuon keskenmenon jälkeen huudan ja raivoon kaikesta miehelle, kaikki on mukamas niin huonosti :ashamed: onko ihan normaalia?? Harmittaa aivan hirveästi, kun itkeskelen ja raivoon hänelle ettei pysty tietämään miltä musta tuntuu, huoh :'( Jos lähtis koian kanssa pitkälle lenkille, tulis muuta ajateltavaa =) ja anteeksi tämä vuadatus..
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 29.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 4/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 19/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 3/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 30/29-37
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 3/30-32
sonts4_______19v________KKM 9/13, KEM 12/13__________KP 3/32



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 36/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 19/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 30/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 11/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 36/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 15/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 25/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 28/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP ?/?
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP ?/26-28



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 1/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 21/28-32



Mimmimiina dpo 20
Evaparadise dpo 6
Nipsu74 pp 9





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
Ellukana
VanillaLady




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
ONNEA *STINA !! ihanaa että visiittisi täällä oli lyhyt, en toivo kenekään täällä pitkään viihtyvän..

Tuntuu että tämä oma kohta 8kuukautta kestänyt kuumeilu keskenmenon jälkeen saisi jo pikkuhiljaa päättyä :( ihan outoa ajatella että jos en olisi saanut keskenmenoa meillä olisi jo reilu kuukauden ikäinen vauva, ja jos olisin raskautunut heti uudelleen keskenmenon jälkeen olisin jo viimeisillä kuukausilla raskaana.. No eipä ole niin.
 
En malttanut odottaa vaan tein päiväpissasta r-testin, negahan se vaikka kuinka koitin tihrustaa, välillä näytti kun sitä heilutteli että siellä pieni haamulainen olis mutta mies ei kyllä nähnyt mitään. Ärsyttää olla tämmönen hätähousu, voihan se olla että testasin vaan liian aikasin!? Plaah. Tänään siis kp 30/31, joskaan tuo kierron pituus ei ihan absoluuttisen tarkka ole. Nyt teksi mieli koko apteekki tyhjentää testeistä ja testailla joka aamu :D Outoa vaan tämä mahasärky jota jo viikon jatkunut? :eek:
 
Elohiiri82 Voi sinua... :hug: Oothan käynyt läpi tosi raskaan asian, ei ihme että tunteet heittelee ja tuntuu pahalle! Ja hormoonitkin on varmaan sekaisin jonkun aikaa :/ Itsekin huomasin keskenmenon jälkeen että olin aika itkuherkkä, esim. tuo teeveessä pyörivä bepanthen raskausrasvamainos sai mut sekä raivon että itkun partaalle... Toivottavasti lenkkeily piristää :) Ja noi tulehdukset on inhottavia. Minulla oli esikoisen raskausaikana koko ajan joku tulehdus päällä, mutta neuvolassa ei otettu ollenkaan tosissaan. Käskettiin vaan hakemaan hiivalääkettä apteekista, kertaakaan asiaa tutkimatta. Pelkäsin hulluna että vauva menehtyy jonkun bakteerin takia. Kannattaa pyytää testiä jos siltä tuntuu!

Tyydeli Sanoppa muuta :D ekaa kertaa elämässäni toivoin tyylipuhdasta negaa, heh. Tein sitten samaan syssyyn raskaus- ja ovulaatiotestit:

(ylhäällä ovistesti, alhaalla raskaustesti)

Raskaustestissä näkyi vielä haamu. Ovistesti oli nega, mutta en nyt tiedä pitäiskö jatkaa testaamista (jos tuo tuosta vahvistuisi). Vai voiko se näyttää koko kierron tai oviksen jälkeen "noin vahvaa"? :confused: Nää ovistestit on vielä vähän vierasjuttu, pitää googlailla asiaa...

Maarii Älä heitä kirvestä vielä kaivoon :) Mulla näkyi tässä viime raskaudessa plussa vasta sinä päivänä kun menkat ois pitänyt alkaa, ei päivääkään ennen. Vaikka kyllä mä sen kirveen sillon jo olin kaivoon heittänyt , eli ymmärrän :D Pidän peukkuja!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Hei kaikki!

En olisi ikinä halunu osalliseksi tähän ketjuun mutta :'(
Eli Esikoinen olisi kovasti toivottu, tärppäsikin melkein heti ja nyt keskeytynyt keskenmeno rv 8+4, huomenna lääkkeellinen tyhjennys Kysillä. Ajattelimme heti miehen kans yrittää uutta ja toiveet surun jälkeen korkealla :)

Hirveet tsemppihalitukset kaikille km:n kokeneille, olitte isoksi avuksi kun suru tuli vastaan, ja sitten päätinkin liittyä mukaan kuumeilemaan ja tsemppailemaan teidän kans :wave:

Eli Nissukka 25-v, KKM 1/14 KP ?/33
 
Tyydeli, mä testailin noin viikon välein ja lopussa lähes päivittäin. Viiva haaleni vasta loppupuolella. Ei mun ois tarttenu ees ite testailla, ko hcg mitattiin 5, 7 ja 9 vko km:sta. Ensin oli jotain 88 (jos oikein muistan), sit 21 ja lopussa 4.

Nyt mulla on menkat jatkunu 3 viikkoa. En tajua. Närästää jatkuvasti. Se ei oo mulle normaalia. Mut en mää voi raskaanakaan olla? Pikaovis oli olevinaan viime ke, sillon ei tullu vuotoakaan. (Paitsi sitä ovislimaa.) Mut sen jälkeen tuhrutti ja eilen alkoi oikea vuoto taas. Pitäs varmaan mennä tutkimuksiin mutku ei viikolla ehdi ku työt on joka päivä matkoineen klo 7-17. Eli oottelen mitä tuleman pitää.
 
Mulle voipï päivittää KP 1/31 :|

Kyllä nyt ärsyttää, olin jotenkin niin varma että oon raskaana mutta ei. Pitikin eilen hätäillä sen testin kanssa, silläkin rahalla ois saanu vaikka pari levyä suklaata :D
Mutta ainakin kierto näyttäs olevan taas päivälleen tarkka, mikä on ihan hyvä. Mua vaan ihmetyttää miks tota mahasärkyä oli viikon ennenkuin menkat alko, ennen varotellut tyyliin päivää ennen.
Kuinka kauan teillä muilla menkat varottelee ennekuin alkavat?

Nissukka :hug: Tsemppiä uuteen yritykseen :heart:
 
Nissukka :hug: Menikö tyhjennys "hyvin"? jos sitä nyt koskaan voi niin sanoa.... :/

Harmi Maarii :/ tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon. :)

Bongasin tänään sen oviksen, tikkuun tuli kaksi tasavahvuista viivaa. Luin ohjeista että korkea hcg arvo (=raskaus) voi joissain tapauksissa häiritä ovistikkuja ja antaa vääriä tuloksia. Mutta ainakin tänään oma raskaustesti näytti jo negaa. No, koitetaan nyt kepillä jäätä ja muutaman viikon päästä tulen sit kertomaan tuottiko tulosta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tyydeli
Tervetuloa Nissukka! Eihän tänne kukaan halua, mutta tervetuloa, meitä on täällä muita samanlaisia. Toivottavasti ei tullut kovia kipuja.

Äiti88 sä olet jo päässyt tosi toimiin!! Pidetään peukkuja, Jee!

Ja tsemppiä Maariille uuteen kiertoon. Se on kuitenkin loistava juttu, että on niin säännöllinen kierto.

Mulla oli syksyn mittaan tissikipuja. Uusia oireina. Ja samoin juimi alavatsaa. Molemmat alkoi aina noin 5päivää ennen menkkoja ja tietty joka kerta olin varma, että nyt olen raskaana. Ja juuri siitä kierrosta kun ei ollut juuri mitään oireita, en edes kuvitellut olevani raskaana, niin olin.
 
Kiitos <3
Olen edelleen osastolla. Sain ekat cytotecit 10.30 ja pelkkää menkkamaista jomotusta, tuskastuttaa kun ei mitään tapahdu, alkais vaikka sitten kunnon kipujen kans. Tipassa oltu koko päivä ilman ruokaa ja juomaa. Pisin päivä ikinä. Eli 6 nappia olen jo saanu eikä vuoto meinaa kunnolla alkaa :'(
 
Hei, ajattelin teiltä nyt kysellä.

Ittellä vaihtelee hirmusasti mielialat päivän mukaan, välillä on tosi hyvä päivä ja tuntuu että eihän tässä mitään hätää oo. Vasta kaks kertaa menny kesken ja aikaahan meillä on iän puolesta yrittää vaikka 20 vuotta.

Mut sitten taas toisinä päivinä on niin epäuskonen olo, ei meille kuitenkaan koskaan tervettä lasta synny. Tulee vaan lisää vuotoa ja kipuja, on kauhea kohdun ulkosen pelko koska en millään haluaisi (ei kai kukaan) että joudutaan poistamaan munajohdinta.

Siis onko teillä tämmöstä? Välillä on niin hyvä fiilis aatteleee että kaikki tulee kyllä järjestymään ottaa vaan aikansa ja toisinaan tuntuu kun vaan tahtois ees sen tuomion että ei tuu ikinä saamaan lasta. Ihan vaan sen takia ettei tarttis kärvistellä ja jatkuvasti odottaa. Odottaa kuukautisten loppumista et pääsee odottamaan ovista sitten odottaa kuuakutisten alkamista jos vaikka pääsis testaamaan ja jos sattuu tulemaan raskaaksi niin odottaa kauhulla et meneekö taas kesken..

Paljon paljon voimia Nissukka, kamala tilanne sulla :(
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Anteeksi, että änkään tänne kysymään.. mutta tietääkö kukaan miten kauan voi keskenmenon jälkeen r-testi näyttää plussaa?

Edellinen kierto oli 37 ja kp29 testasin vielä negaa. Menkat tuli 23.1 ja eilen kp7 sain r-testiin haamun, tänään kp8 digi raskaana 1-2.. en jaksa uskoa raskauteen, eka ajattelin ovista kun ovistestikin vahva plussa, mutta nyt sitten ton digin jälkeen jäin miettii alkuraskauden keskenmenoa..
 
Tulin vain pika päivittämään,että menkkoja ei kuulu vieläkään. Ei myöskään olo ole yhtään sellainen, että raskaana oltaisiin. Ehkä ens viikolla vois testiä tehdä jos ei siihen mennessä ole alkanut.

Palailen jossain vaiheessa kommentoimaan kirjoituksia ja kertoilemaan kuulumisia kunhan töiltäni kerkeän.

-Jetta-
 

Yhteistyössä