~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Elohiiri82 : :hug:
Tiedän tunteen. Elokuussa kun sain keskenmenon, niin sairaalaan piti lähteä. Pyörrytti ja verta tuli järkyttävästi. Suojana käytin tytön vaippoja. Housuvaipat auki ja kuminauhoja saksilla vähän katki ja äidille.
Sairaallassa sitten lääkäri sai otettu raskaustavarat pois ja vuoto helpotti todella paljon.
 
Selkää alkaa särkemään just samaan tyyliin kuin kuukautisten alussa. Ensi tiistaina viimeistään pitäisi alkaa.
Meillä menee jo vähän paremmin. Tiistaina jo halasimme. Ehkä käyn ostamassa ensi kuuksi testit että milloin ovis on.
 
Huh, voi Elohiirireppanaa :hug: olisit sie ees voinu elokuisissa olla sinne loppukesään.

Joo, jostain muualtakin oon kuuluu että käynnistetty voi olla vähintään yhtä kivulias kun luomusynnytys, ellei jopa kivuliaampikin.
Meillä keskeytetyssä raskaudessa (21+0) vuoto tais kestää parisen viikkoa. Tässä joulukuussa keskenmenneessä vuoto kesti pari päivää normi menkkoja pidempään.
 
Mimmimiina :hug:

evaparadise Paljon vauvatuulia sinne, toivottavasti tärppää :)

elohiiri82 Paljon voimia sinne :hug: kamala tilanne :( Täällä vuotanut nyt tasan kaksi viikkoa...

Joko tyydeli pääsit tarkistamaan tilannetta? Mullekkaan ei sitten tullut tyhjennyspillereistä juuri mitään. Pienen pieniä supistuksia (ei voi sanoa kivuliaiksi edes) ja tänään aamulla tuli ulos yksi klöntti. Muuten vuoto on samoissa kuin tähänkin saakka. Luulen kyllä että siinä oli ne viimisetkin rippeet. Niin ja maha meni ihan sekaisin, suoli kyllä tyhjeni... Liekö johtui vain siitä, kun piti ottaa noi tabut suun kautta :$ Yök, hirveintä koko tyhjennyksessä oli noiden tablettien pureskelu.
 
Voi elohiiri82. Otan osaa. Ja tasan ei mene maailmassa nallekarkit. Sä sait varmaan ne minunkin kivut, mitä odottelin turhaan saapuvaksi..

Mun kokemus oli lähinnä sama kuin sinulla äitii88. Kohtutuntemuksia, suolisto möyrysi ja vuoto lähinnä lakkasi. Yksi kappale ulos seuraavana päivänä ja niukkaa vuotoa.
Vuoto vähän runsastui eilen. Kävin kuitenkin kättärillä tänään. Mielenrauhan vuoksikin, ja kun ei ne lääkkeet ihan niin toimineet kuin olisi pitänyt.
Mutta minä hätähousu. :ashamed: Kaikki kunnossa. Ilmeisesti ei enää raskausmateriaalia. Verta on. mutta sekin vähentynyt sentistä 7milliin, oletan että kohdun seinämässä. Että kai kaikki sitten toimi niin kuin pitikin ja nyt vaan vuodetaan ja odotetaan.

Fiilis on kuitenkin hyvä. Sentään kroppa hoiti tämän homman ihan ok. Ja ulkona paistaa aurinko. :) JA mä höppänä menin myös luontaistuote kauppaan ostamaan Gelee Royale kapseleita. Jollain keskustelupalstalla ne osui silmiin. Kunigatarmehiläisen emomaitoa lisäämään hedelmällisyyttä, ylläpitämään nuoruutta ja höpölöpölöpö... Mutta antakaa mun uskoa tähän, edes yhden purkillisen ajan (60tab). :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: äitii88
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Perjantai 24.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 26/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 14/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 31/26
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 25/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 25/29-37
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 58/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 36/30-32
*Stina_______25v__________KM 12/13__________________KP 33/33-35



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 31/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 14/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 25/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 6/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 31/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 10/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 20/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 23/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14_________________KP ?/?



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 26/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 16/28-32



Mimmimiina dpo 15
Mariah33 dpo 13
Evaparadise dpo 1
Nipsu74 pp 4





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Tyydeli onhan tuosta gelee royalesta hyviä tuloksia ollut monilla. Itse olen sitä myös yli puoli vuotta syönyt. No raskaana en ole, mutta olen huomannut että positiivisesti on vaikuttanut vireystasoon, ihoon, hiuksiin yms. että ei se ainakaan pahaa tee ;)

Täällä ovis hyödynnetty ja nyt jännäilemään.. :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Elohiiri82: :hug:
Mulla on vuoto kestänyt nyt 2.5vkoa, oli kkm rv12+3 joka hoidettiin lääkkeellisesti.

ON: Mua niin ottaa päähän tuo vuoto, ärsyttävää pientä ollut jo viikko jota ei edes pikkarisuojaan asti meinaa tulla vaan lähinnä pyyhittäessä vain. Sais loppua kokonaan jo, haluaisin päästä odottamaan menkkoja ja yrittämään uudestaan... Pelottaa vaan, että jos menee koko kroppa sekaisin lääkkeellisen tyhjennyksen jäljiltä.
Mulle sanottiin kättäriltä, että jälkitarkastus omalla terv.asemalla tai gynellä, mutta olen varannut ajan omalle gynelle,kun haluaisin että tsekkaavat ultralla myös kohdun jotta näkee että varmasti kaikki on hyvin ja en usko että terv.asemalla saisin lähetettä enempää jos sitäkään. Tyhjennyksessähän noilla viikoilla seurattiin, että sikiö ja istukka tulivat ulos ja olivat ok niin siinä mielessä kohtu on toivottavasti ok. Ois kiva kyllä tietää sekin, että onko ne hcg?-arvot laskeneet niin että voisiko olla ovulaation mahdollisuutta kun vuoto joskus lopulta loppuu eli voinko vuodon loppumisen jälkeen tehdä ovistestejä vai onkohan turhaa koska voi näyttää plussaa jos on raskaushormonia veressä yhä?

Tsemppiä ja tarrasukkia plussaneille ja voimia pettyneille!
 
Kaneli-80, minä kävin Jorvissa ja siellä kysyin tuosta jälkitarkastuksesta, ei kuulemma tehdä ollenkaan :O ainoastaan raskaustesti pitäisi tehdä 4 viikon päästä. Sain neuvola tädin kiinni joka laittoi minulle onneksi labraan lähetteen. Tänään soittivat jorvista, sain tietää että on emätintulehdus : / mutta ei kuulemma ole keskenmenon syy. Vuotokin on jo nyt aika niukkaa ja lääkäri oli sitä mieltä että kohtu olisi tyhjentynyt kokonaan, ainakin neljä isompaa hyytymää tuli silloin tiistaina. Hieman valoisammalta on tämä päivä näyttänyt, antibiootti kuurin sain ja varoituksena oli että ei alkoholia kuurin aikana, koska voi saada antabus reaktion. Eipä kyllä mielessä ole käynyt mitkään alkoholi tuotteet :x

Minulle voi laittaa tuohon riviin Elohiiri82_____32v____KKM 1/14____________KP??/26-28
 
Pahoittelut Elohiiri82, tyydeli, äiti88 ja kaneli-80 menetyksistä :hug: Tervetuloa joukkoomme.

Jälkitarkastuksesta on ollut puhetta. Mie sain spontaanin km:n jälkeen ohjeeksi tehdä raskaustestin 4vkon päästä ja neuvon mennä yksityiselle jos siltä tuntuu. Toinen keskenmeno joka myös spontaani vei mut sairaalaan ja kaavintaan niin siinä ei mitään puhuttu jälkitarkastuksesta.

Täällä kp33 ja menkkoja odotellaan. Ei minkäänlaisia tuntemuksia raskauden suhteen. Testata en aio vielä vaan oon aika varmakin, että menkat alkaa vielä sieltä.

-Jetta-
 
Tänä aamuna se täti sitten porhalsi kylään. Eipä se siis taaskaan onnistunut vaikka kovasti oli oireita jos jonkinlaisia... :( On se ihmismieli jännä... Täällä siis kp 1. :headwall:

No leuka pystyssä uuteen kiertoon ja uuteen mahdollisuuteen! Tämä onkin jo nyt sitten yk 9...
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Sunnuntai 26.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 1/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 16/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 33/26
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 27/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 27/29-37
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 60/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 38/30-32
*Stina_______25v__________KM 12/13__________________KP 35/33-35



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 33/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 16/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 27/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 8/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 33/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 12/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 22/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 25/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP ?/?
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP ?/26-28



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 28/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 18/28-32



Mimmimiina dpo 17
Evaparadise dpo 3
Nipsu74 pp 6





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
Ellukana




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Pahoittelut Mariah ! Niin toivoisin jo, että tekin pian onnistuisitte ja saisitte vauvan terveenä syliin asti =)

Miminda ja Ellukana en tiedä vieläkö seuraatte tätä ketjua mutta listoilta siirtelin taustajoukkoihin kun kiertopäivät heittivät jo yli kuuttakymmentä. Jos mielii takaisin niin se onnistuu pyytämällä.

Huh.. tulipa eilen juhlittua. Ajattelin että jos tästä kierrosta tärppää niin olenpahan ennen sitä ainakin juhlinut kunnolla ja tanssinut päkiäni kipeiksi tanssilattialla. Nyt voi jokatapauksessa pitää taas hieman taukoa viihteellä käymisestä. Hurjan äkkiä menee aikakin, melkei viikon päästä voisi jo testaillakkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Tervetuloa uudet!

mariah33 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Omaa napaa:
Puolet piinapäivistä takana, oireita ei oikeastaan ole edelleenkään. Välillä jomottelee alamasulla ja rintoja pistelee. Eilen illalla ja tänä aamuna etovaa oloa, nyt ei sitäkään. Lutinus/valkovuoto hulahduksia tulee, välillä pitää käydä tarkastamassa, oliko jo menkat. Mutta ei vielä ainakaan. Tosiaan eilen kun nuorimmaisen maha oli sekaisin ja teki ripuli kakan, teki kyllä heikkoa käydä pyyhkimässä pylly.. huh huh.
Näin viime yönä unta, että olin taas alkion siirrossa ja juuri kun lääkäri oli siirtämässä alkiota, pyysin että tarkistaa ultralla että miten aiemmassa siirrossa oli käynyt. En ollut tehnyt raskaustestiä ja olin epävarma, voiko uutta alkiota siirtää kun menkatkaan ei olleet alkaneet vielä. Lääkäri katsoi ja sanoi, että jotain siellä on ja juuri jakaantumassa.. Näytti ultralla kun alkio jakaantui.. heh heh.. Tuskinpa sitä ultralla erottaa :LOL: Enpä muista unesta, että jäikö uusi alkio siirtämättä vai siirrettiinkö se kuitenkin..

Mukavaa tamminkuun viimeistä viikkoa!

Nipsu pp7 :heart:
 
Oma napa varoitus: Vuoto alkaa olla loppu tai hyyyviiin niukkaa. Tässäköhän se sitten oli. Vuotoa olisi siis ollut keskenmenon jälkeen reilu viikko, puolitoista oikeastaan. Sehän tässä on kivaa, että homma menee eteen päin.
Uskaltaisikohan sitä testailla ovulaatiota jo tässä "kierrossa" vai pitäisiköhän odottaa ne ekat menkat ensin?

Mulla olisi "kiire" senkin takia, että olen sopinut meneväni töihin elokuussa. Uuteen tehtävään, vanhaan työpaikkaan. Koen olevani lojaali, ja jos en mene elokuussa, on heidän laitettava paikka auki ja etsittävä siihen uusi työntekijä ja ehdittävä perehdyttää... Itse perehtyisin hommaan kuukaudessa. Niin, jos raskautuisin sitä ennen, en menisi töihin ollenkaan, mutta koen että en voisi ilmoittaa vain kk, paria aiemmin....
 
Harmi mariah33 :hug:

Nipsu74 mahdatko olla raskaana kun näet päättömiä unia... ? :p itse näin usein raskaana ollessa... sormet ristiin ja toivotaan niin!

Tyydeli Pyörittelen ihan samaa edelleen mielessäni, vaikka jo "päätin" että yhdet menkat odotetaan. Vuotokin näyttää nyt aikalailla loppuneen. Meillä ei kyllä kiirettä ole, hoitovapaata on vielä 1,5 v jäljellä... Ymmärrän kyllä tuon murheen, ei ole kiva ilmoittaa viime tipassa asiasta. Mutta eihän sille aina mitään mahda :)

Olen yrittänyt käydä täällä ja odotuspalstalla mahd. vähän, että saisin vähän muuta ajateltavaa kuin tämä raskautuminen :D Alkaa ajatukset helposti vähän liikaa pyörimään asian ympärillä....
 
Täällä jännäillään, nyt taitaa olla kp 28/31. Viitisen päivää ollut oireita:palelua, mahasärkyä/polttelua, etovaa oloa ajoittain, väsymys ja jano :D Téstin kanssa aattelin vielä ainakin viikon odottaa. Toivottavasti sais nyt vihdoin pysyvän plussan siihen tikkuun :)
 
Peukkuja Maarii! Olet kyllä kärsivällinen! Mä olisin luultavasti tuossa vaiheessa tehnyt jo testin, pari... :LOL:
Vaikka joulukuussa teinkin ekan testin vasta silloin, kun menkat oli jo päivän pari myöhässä. Halusin iltaisin ennen nukahtamista fiilistellä, että entä jos olisinkin raskaana... Ja olinhan minä. Seitsemän viikkoa.
 
No ei tää helppoa oo olla sitä tekemättä. Mutta viime km raskaudessa tein ööö 2 digiä, 2 apteekin omaa ja yhden jonkun perustestin kanssa vielä lisäks :LOL: Että jos nyt ottais vähän iisimmin..ehkä :D
Jotenkin sitä vaan oottaa että vuoto alkaa, ja se tuntuu sit pienemmältä pahalta jos ei sitä raskautta oo virallisesti testillä todennu.
 
Tervehdys. Mahtaako mukaan mahtua tälläinen taustalta keskustelua seurannut ja nyt kirjoittamaan uskaltautunut?

Itsellä takana 1 kkm ja yksi kemiallinen (itse aika varma spontaanisti keskeytyneestä kohdunulkoisesta mutta lääkäreitten mukaan silti kemiallinen). Yritetty ollaan nyt toukokuulta asti (esikoinen toiveissa) ja välillä tuppaa epäusko tulemaan pintaan. Tällä hetkellä yritetään taas raskautta ja samalla jännitän oikean munasarjan kohtaloa, tuon kemiallisen yhteydessä huomattiin että sinne oli vuotanut jonkin verran verta ja nyt tuntuu jo kohoumana mahaa tunnustellessa... kontrolli maaliskuun alussa naistenpolilla.

Eli sonts4___19v___KKM 9/13, KEM 12/13____KP 2/32
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä