~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Täällä Ovistuntemuksia olllut loppuviikosta ja laskurin mukaan ovis ois ollu perjantaina17.1(jos siis kierto ois yhtä pitkä kuin edellinen). Ollaankin nyt miehen kanssa oltu ahkeria tänä aikana ja toivotaan että tuottais tulosta :) <3

Minä kävin ekan km:n jälkeen lääkärissä koska veriryhmäni on rh- ja täällä ollut suosituksena laittaa se anti-D pistos km:n yhteydessä, vaikka raskaus ei olisi edes ollut pitkällä. Tokan km jälkeen en jaksanut mennä mihinkään, oli jotenkin niin turta olo ja se oli niiin varhaisessa vaiheessa että taisi enempikin olla kemiallinen raskaus. Mutta siis ekassa lääkäri teki vain sisätutkimuksen, paineli mahaa ja totesi kaiken tulleen pois.

Pahoittelut pettymään joutuneille ja paljon plussatuulia kaikille <3
 
Tervetuloa uudet!

äitii88 Toivotaan, että kohtu on tyhjentynyt :hug:

Tyntille, Silvia Logolle, Mäkimeiramille ja Tyydelille iiiisoot lohtuhalit :hug:

Onnea plussasta Kirppu81 :heart:

Mites Mariah33? Mikä tilanne?

Omaa napaa:
No niin, siirrossa ollaan käyty. Mukana 1 nelisoluinen top alkio. Tälläkertaa ei siis sulatuksessa hävinnyt yhtään solua. Henkilökunta oli aiiiiivan mahtavaa. Paikalla paras mahdollinen lääkäri (ainakin minun mielestä, olen käynyt klinikalla 4 eri lääkärillä). Heti alkuun lääkäri mursi jään vitsailemalla minun sukista. Eli minulla jalassa sellaiset paksut talviset puna-musta-valko raidalliset sukat ja ne ilmeisesti sitten pisti lääkäriä silmään :LOL:
Lääkäri tuumasi, että näillä sukilla varmasti saadaan raskaus alkamaan :LOL:
Minua huvitti kovasti ko. kommentti. Vielä toimenpiteessäkin sanoi, että kannattaa sitten pitää näitä sukkia koko ajan. Heinäkuun helteilläkin. Vielä ovella heitti lähtiessään että näillä sukilla kyllä onnistuu :LOL:
Nähtäväksi jää. En muistanut kysyä lääkäriltä tuosta myöhäisestä siirrosta, eli nyt oli se 5 päivää ovis+, että kuinka paljon se vaikuttaa kiinnittymiseen..
Tukilääkityksenä on Lutinus 100 mg 1 kapseli 3.sti päivässä.
Testipäivä 2 viikon päästä.

Nipsu, pp1 :heart:
 
maarii pidetään peukkuja!

nipsu74 kiitos haleista ja pidetään peukkuja sinnekkin!

Ja muillekkin peukkuja ja haleja ja tsemppejä ja onnitteluja! Täällä on niin paljon porukkaa, että täytyy laittaa näin ihan yleisesti. Kaikkien jutut kyllä luen mielenkiinnolla :)

ON: Ajattelin että tämä km alkaisi olla jo loppusuoralla, mutta vielä mitä. NYT ne kivut sitten alkaa :headwall: Päivällä oli sellainen kipu kuin olisi ollut tunnin yhtämittainen supistus päällä. Levossa hellittää, mutta heti kun "rehkii" niin koko vatsa kovettuu kipeäksi. Vuodotkin on ihan epämääräiset. Noh, huomen aamulla heti sinne ultraan. Kunpa ei olisi mitään tulehdusta tms, jouduin kuitenkin johonkin kaavintaan. Se tästä nyt vielä puuttuisi :mad: Olisi esikoisen kanssa kaikkea kivaa ohjelmaakin huomiseksi suunniteltu....
 
pahottelut negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille :(
onnittelut plussanneille :heart:


Täällä alkanut vähän jo mietityttämään. Järki sanoo että ei voi olla raskaana -ei voi olla niin "hyvää" tuuria. Harmittaa etten testannut sitä ovista.. Jos olisi normi kierto niin menkat olis myöhässä. Mutta koska mulla on kuitenkin mm se pco ja meni kesken joulukuussa niin tää voi olla myös pelkästään kropan oikuttelua :headwall:
Oireita ei muuta oo ku järkyttävä väsymys, turvotus ja ilmavaivat. Okei, kanaa en jostain syystä saa alas tällä hetkellä, mutta muut selkeämmät oireet suuntaan jos toiseen loistavat poissaolollaan.

Ajattelinkin että jos tää tilanne ei selkene niin perjantaina/vkl käyn ostamassa pregchekin liuskoja prismasta. Pessimisti ei pety mut mites skeptinen ?
 
Taustalta täällä kyselen: meillä kkm viikolla 10 takana ja lääkkeellisesti tyhjennetty. Lääkäri suositteli odottamaan yhdet kuukautiset välissä mutta toisille taas on ilmeisesti annettu lupa yritykseen heti. Haluaisimme yrittää uudelleen heti, joten haluaisin kuulla miten teitä on ohjeistettu vastaavissa tilanteissa?
 
Jos vielä vaan jaksatte, niin vielä vähän omaa napaa... Saa hypätä myös tämän tekstin yli...:(

Kävin siis eilen kättärillä, ja sain lääkkeet (cytotec) auttamaan tyhjennystä. Vuotohan oli alkanut jo 5päivää sitten, mutta ei tarpeeksi. Raskauspussia oli vielä kohdussa.
Jännitti illalla ottaa ne tabletit, mutta en viitsinyt jättää aamuun, jolloin olen kahden tytön kanssa. Ja vaikutus oli nolla! Vuoto lähes tiessään, ja kipuja ei nimeksikään. Sama jatkuu oikeastaan koko tämän päivän. Vuotaa joo vähäsen, ja tuli yksi sellainen pala, mitä kuvittelen raskausmateriaaliksi, mutta siinä kaikki. Kuinka paljon sitä kuuluisi tulla???
Huomenna vissiin uusi soitto päivystykseen. Höh. Alkaa kuulostaa kaavinnalta.
Äitii88 sullako myös km meneillään vielä? Miten sinun tarinasi on mennyt? Sinulla kipuja vieläkin?

Mutta lohdullista on lukea, onnellisia plussauutisia. Mä niin odotan, että pääsen edes tuohon ovis vaiheeseen itsekin. Tai siis vaikka siihen pissatikkuvaiheeseen. Sekin on parempi kuin tämä. :)
 
Tyydeli.

Mulla tuli helvetinmoiset kivut kun kohdunsuu lähti aukeamaan. Ensin tuli sellainen 1/3 osa nyrkin kokoinen hyytymä, joka ultrassa selvis et oli raskauspussi. Sit kivut ylty 1000000 x kauheammiksi ja muu raskausmateriaali tuli ulos, sellainen nyrkin kokoinen klöntti.

Lääkäri sanoi maanantaina että kun muu materiaali tulee ulos niin vuoto alkaa helpottumaan. Ja edellee vuodan melki ko pistetty sika.. voisko tää loppua jo !!!!!!!!! Oon henkisesti niin helvetin väsyny että en tiiä enää mitä tekisin...
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 22.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 24/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 12/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 29/26
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 23/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 23/29-37
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 56/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 34/30-32
*Stina_______25v__________KM 12/13__________________KP 31/33-35



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 29/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 12/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 23/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 4/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 29/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 8/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 18/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 21/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14_________________KP ?/?



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 24/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 14/28-32



Mimmimiina dpo 13
Mariah33 dpo 11





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Ihanaa kun alkaa tuo tammikuunkin plussarivi pidentyä! Vielä ehtisi muutama sinne jononjatkoksi! Mariah ja Ambrosia teillä ainakin taitaa olla jännät tilanteet =)

zemar mulle tehtiin kkm:n lääkkeellinen tyhjennys sairaalahoidossa koska viikkoja oli jo 11+ ja silloin sanottiin että heti vuodon loputtua saa alkaa yrittämään, lääkärin mielestä on "vanhanaikainen" ohje kun käsketään odottaa yhdet kuukautiset.

Tyydeli mulla oli myös aivan hirveät kivut (oksensin ja pyörryin) kun lääkkeet saivat kohdunkaulan kunnolla aukeamaan. Ja tosiaan wc-pönttöön molskahteli kunnon hyytymiä eli raskausmateriaali sikiöstä lähtien. Itse sain sairaalassa nuo cytotecit ensin suun kautta ja sitten hoitaja laittoi kaksi tablettia myös kohdun suulle. Ja noin tunnin päästä alkoi tapahtua. Eli jos vähänkin itsestä tuntuu että tuo sinun vuotosi ei riitä tyhjentämään kohtua niin soittele ihmeessä lisäohjeistusta. Ja mitä täältä olen lukenut niin tuo kaavinta on aika kivuton ja helpottava ollut monella kellä lääkkeillä tyhjennys ei onnistu, tuo sana vain aina jotenkin hirvittää.

Täällä on tänän kp 12 testattu ilmeisesti ovisplussa !! Ainakin tasavahvat viivat siihen testiin piirtyi. Taidan vielä katsoa onko huomenaamulla vahvemmat viivat, vai alkaako kenties haalenemaan mutta kyllä minä tuonkin jo plussaksi luokittelen. Että pitäisköhän sitä ihan ruveta piinailemaan?! :whistle:
 
Täällä tosiaan vasta ekoja menkkoja varrotaan keskenmenon jälkeen, mutta ajattelin mä silti ehkä huomenna testin tehdä ihan omien hermojen takia :D Vikat omat kakskymppiset lähestyy ja oishan se kiva tietää että saako sitä nostaa skumppalasia vai tyydytäänkö tänäkin vuonna synttäreillä pommacciin ;)
 
Äh, pitipäs tulla lukemaan teidän tyhjennyskertomuksia :D Just pistin cytotecit poskeen ja nyt odotan naama valkoisena niitä tappavia supistuskipuja...

Noh, oon mä yhdestä synnytyksestäkin jo selvinnyt, ehkä tästäkin.

Tyydeli Minua ei ainakaan haittaa kenenkään oma napa jutut, minusta jokainen saa purkaa tänne ihan niin paljon kuin siltä tuntuu. Eikö tämä sitä varten vähän niinkuin ole? :) Ja kiitos kysymästä, minulla on keskenmeno edelleen vaiheessa. Aamulla ultrattiin kohtu ja tehtiin sisätutkimus. Kohdunsuulta lääkäri ronkki jotain materiaalia pois :$ Itse kohtu oli kyllä jo hyvin tyhjentynyt, mutta kohdunkaulalla(?) vielä jotain materiaalia. Siksi sain tyhjennystabletit minäkin. Lääkäri sanoi että kaiken pitäisi olla päivässä/parissa ohi. Varmaan vuodon määrä riippuu raskauden kestosta ja kuinka paljon on jo ehtinyt tulla ulos... En usko että itsellä vuotoa enää ihan HIRVEESTI voi tulla, kun kuitenkin enempi tai vähempi olen 2 viikkoa vuotanut ja kohtu tyhjä. Sanoisin kuitenkin, että ei minullakaan missään kohtaa ole vuoto ollut esim. menkkoja runsaampaa. Toivottavasti sinultakin olis kaikki tullut ulos, eihän kaikille kuitenkaan tule hirmuvuotoja ja kipuja ja silti asiat on hyvin :) Saitko ajan veritestiin? Minulta otetaan 19.2 vielä verestä testi, jolla katotaan että raskaushormoni verestä on laskenut niinkuin pitää.

Nyt jo tuntuu pientä kipristelyä mahassa, iiks :/ Onneksi sain esikoisen hoitoon kun mieskin meni töihin. Saan koko päivän nuolla haavojani täällä kotona ihan rauhassa....

Niin ja Zemar, mekin saatiin nyt tänään tuo neuvo että yhdet menkat pitäisi odottaa... Tylsää! Mutta kai me sit odotetaan, kun piti nyt näillä tyhjennyspillereilläkin vielä mennä leikkimään. Eli tämän jälkeen alan odottamaan niitä menkkoja kuin kuuta nousevaa... :popcorn:
 
Kiitos vastauksista! Hassua miten tuokin neuvo on niin lääkärikohtaista. Mulla on vasta 3viikon kuluttua lopputarkastus ja HCG mittaus, ehkä parempi odotella sitten ainakin sinne asti jottei sotke tuloksia...
 
Täällä dpo11 ja testi nega. :( Eihän toivo oo kokonaan vielä menetetty tälle kiertoa, mutta luulisi että siinä nyt edes jonkunlainen haamu jo olisi ollut jos on plussa tullakseen... :headwall: Hemmetti! Olin ihan varma että nyt oon plussannut.. :( Aion kyllä testata vielä huomenna ja perjantainakin, mutta odotukset ei oo enää todellakaan korkealla... :(
 
tyntti voimia :/ :hug: toivottavasti vuoto loppuu pian.

Zemar Niinpä. Tuntuu kyllä että tuota suositellaan lähinnä siksi, että kaupunki ei todellakaan halua kustantaa ylimääräisiä vr-ultria, joissa sit määriteltäis sitä raskauden kestoa. Ymmärtäähän sen toisaalta, raha on tiukassa :)
 
Mariah33 mulla on dpo13 ja edelleen negaa, muttei vielä menkkojakaan (vaikka sitten esikoisen ovat olleet tosi sännölliset eli oletin tänään alkaviksi, josta yleensä jo edellisenä päivänä pieniä merkkejä). Mulla on jotenkin tosi vahva olo siitä, että olisin raskaana, mutta toisaalta arvaan, että tuun vaan kolisten täältä unelmistani alas. Joka aamu testin jälkeen on mieli ihan maassa ja sitten taas iltaa kohti herää toiveet. En tajua miksen pysty olemaan realisti tässä vaiheessa vaan aina on vaan yritettävä uskoa mahdotonta. Sulla onneksi on ihan oikeasti vielä toivoa, sillä eikös dpo11 ole vielä aika aikaisin, plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Voi ei Tyntti. Ja evaparadise. Mutta nuo teidän kuvailemanne tyhjenemiset oli lähinnä sitä, mitä odotin tapahtuvaksi...
Mutta ei. Ei mitään. Ei kipuja. JOs totta puhutaan, niin suolisto möyrysi vaan hassusti ja vatsaa turvotti. Ehkä kohdussa oli tuntemuksia, mutta ei missään nimessäkipuja. Ja en siis edes ottanut tarjottuja kipulääkkeitä, kun ajattelin,että tarvitsen nitä ennemmin yöllä.

Ja kiitos äitii88. Mä pelkäsin,että olen taas väärässä ryhmässä omine napoineni. Kun täällä on niin moni jo "päässyt keskenmenosta yli" ja on jo "pissatikkuvaiheessa". Minne siis minäkin odotan pääseväni. Mutta kun kaikki ei taas mennyt niinkuin Strömsössä...
Soitin siis Kättärille, ja suosittelivat tulemaan joo näytille. Suunnittelin meneväni huomenna. No, tänään sitten tietty vuotanut vähän enemmän, ei vielä menkkatasoisesti (pahimmillaan). Mutta enköhän mä mee silti. Koska muuten ei ole luvassa MITÄÄN lopputarkastusta. Kotona tehtävä raskaustesti sitten joskus 3-4viikon päästä ja siinä on lopputarkastus.... JA siis, multa ei ole otettu hcg arvoa, eikä ole ehdotettu otettavaksi. On siis hyvin erilaisia käytäntöjä.
Mun mielestä tuo on ihan vähän kyseenalainen tapa tuo, tee kotona raskaustesti, ja jos se on negatiivinen, niin kaikki on ok. Hmm... entä jos oikeesti olisi ehtinyt raskautua km jälkeen, ennen ensimmäisiä menkkoja.


Tänään tuli mieleen, että nyt ehkä tiedän, miksi yhtäkkiä yksi äiti esikoisen taaperouintiryhmässä yhtäkkiä ei uinutkaan, vaan lapsi oli vain isän kanssa uimassa. Niin, oliskohan siinäkin perheessä ollut keskenmeno ja nyt uintikielto... :(
 
Tsemppiä Tyydeli toivottavasti kaikki hoituu, eikä tuu lisää ikäviä yllätyksiä vaan pääsisit pian yrittämään uudelleen.

Mimmimiina Älä luovuta! Uusi kierto tai ei, kyllä se plussa vielä sullekkin tulee =)

Täällä taisi tosiaan olla eilen se ovisplussapäivä, tänään testi joo haalentunut. Tänään pitäisi sitten innostua ja houkutella mies makuuhuoneeseen, eilen olin aivan liian väsynyt edes ajattelemaan sellaista. Jännää ettei kuitenkaan ole minkäänlaisia ovistuntemuksia tullut vielä.. No jospa ne sieltä ilmaantuvat. Taidan ensimmäistä kertaa liittyä piinailijoihin tässä ketjussa ja laittaa itselleni dpo 0 :popcorn:
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Torstai 23.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 25/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 13/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 30/26
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 24/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 24/29-37
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 57/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 35/30-32
*Stina_______25v__________KM 12/13__________________KP 32/33-35



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 30/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 13/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 24/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 5/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 30/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 9/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 19/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 22/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14_________________KP ?/?



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 25/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 15/28-32



Mimmimiina dpo 14
Mariah33 dpo 12
Evaparadise dpo 0





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Hei! Tänne hyppäisin tuolta elokuisista, suurimman alkujärkytyksen jälkeen :'( Nyt maanantaina rv 11+2 jäi vessassa käydessä hyvin vähän hailakkaa punaista paperiin, tiistaina sain terveyskeskuksesta lähetteen naistentautien polille jossa todettiin pieni jolla kädet, jalat ja kaikki :heart: ei sykettä :'( vastasi viikkoja 9+, sain lääkkeet tyhjennykseen mutta koitui kyllä virheeksi, 7 tuntia lääkkeen oton jälkeen ambulanssilla takaisin sairaalaan, oli supistukset niin järkyttävät! Entuudestaan minulla on 2 lasta (12v. Ja 10v.) Supistukset oli verrattavissa oikeisiin synnytys kipuihin, kipulääkettä pumpattiin suoneen, mutta ei apua, lopuksi lihakseen jotain niin voimakasta että TERVE! Normi kierto on ollut 26-28 päivää...kuukauden kuluttua labraan jossa tehdään r-testi. Kauankohan teillä muilla on tämä vuoto jatkunut? Nyt lyö jo niin tyhjää, eiköhän tuossa ollu ne tärkeimmät.
 

Yhteistyössä