Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Heips, tervetuloa mukaan uudet :wave: ja pahoittelut menetyksistänne :hug:
Mäkin lähinnä täällä taustailen, jutut luen joka päivä silti ja hengessä oon mukana :)
Mulla oli eilen lääkäri, halusi vaan tarkistaa että kaikki on kunnossa ekojen menkkojen jälkeen. Ei ultrannut kuitenkaan kun kerroin että menkat oli normaalit.
Se sanoi että jos puolen vuoden päästä ei ole tärpännyt tai menkat jää pois jostain syystä (mullahan tuli ennen ensimmäistä raskautta kuukautiset noin kolme-neljä kertaa vuodessa) niin sitten voidaan miettiä hormooneja. En jaksais niin kauaa odottaa kun tiedän että en varmasti ovuloi ilman lääkkeitä. Ja toi edellinen raskaus joka oli tuulimuna syksyllä, sai alkunsa heti imetyksen lopetuksen jälkeen, et sen takia oli oviskin ilman menkkoja.
Nythän mulla pitäis olla ovis tässä lähipäivinä tänään on kp14/? mut ei ainakaan tunnu missään eikä aamupissastakaan tullut viivaa tikkuun : /
Noh yritetään kuitenkin :D
 
Diiselikissa, kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Toivottavasti teillä olisi pian ovis käsillä! Kunpa itsekin osaisi vielä irtaantua tästä kuumeilusta ja keskittyä juurikin niihin elämässä jo oleviin tärkeisiin ja olennaisiin asioihin.

Lillerille myös tsemppiä oviksen etsintään! :)

Morebabies, kurjan hitaasti laskee tuo hcg tällä kertaa! Voi kunpa sinne ei olisi ainakaan jäänyt mitään ylimääräistä raskausmateriaali, mikä aiheuttaa tuon hitaan laskun!

Ipna, Wandii ja muut piakkoin testailevat, plussatuulia puhaltelen teille! ++++++ :heart: Kaikki on vielä mahdollista!


).( Täällä on vaivuttu kamalan päänsäryn kouriin. Lepo tuntuu ainoastaan auttavan, mutta heti ylösnoustua sama särky ja jomotus alkaa. Rintavarustus on edelleen ihmeellisen hellä näille kiertopäiville. Valkovuodon seasta bongattu eilen pienenpieni veriviiru, jokohan ne menkat ilmoittelee itsestään?

Mulle voi päivittää iäksi 24.
 
Heippa hei,
mahtuiskohan tänne joukkoon?! Oon teitä seuraillu jo jonkun aikaa mut en ole vaan saanut kirjoitettua.

Eli ensimmäistä pikkuista odoteltiin, mutta vähän ennen joulua todettiin tuulimuna :'( Nyt sitten odotellaan alkaisko menkat vai ei, toivottavasti ei :)

hannahi1, KM 12/11, ensimmäinen toiveissa,kp 27/28-30
 
Evya: :heart: En mä tiiä osasinko nyt niin loistavasti irtaantua kuumeilusta, mut pakko oli vähän edes yrittää, kun oma tilanne tuntu toivottomalta ja itku silmässä luin tätä palstaa, jos joku oli saanu huonoja uutisia. Alko ihan tuntumaan, et voiko onnellisia loppuja enää edes ollakaan. Nyt kun edes hieman otin etäisyyttä, niin alkaa tuntumaan, että tottakai me kaikki saadaan se onnellinen loppu vielä!!
 
Jaa, seuraavaan kiertoon näemmä mennään. Wandii Kp 33=> Kp1
Ei nyt mikään Huraa-olo, mutta ei nyt karseen pettynytkään, kun ehdin jo huomata, että ei taida tässä kierrossa onnata. Taas toisaalta ehdin jo pelätä, että menkat katoaa jonnekkin epä'määräiseksi ajaksi, joten ainakin ne nyt tuli ja eikun uuteen yritykseen. :)
Ihmettelen kyllä totaalista menkkaselkäjomotusten puutetta, vaikkakin PMS kyllä oireili... Itkeskelin toissapäivän ja olin ihan masentunut, eilen jo mietin, että mitä ihmettä mulla liikkui päässä... :D
 
Jaahas, mä en enää tajua mitään. Kroppa koko lailla sekasin ilmeisesti edelleen. Kp 37/37-38 olis menossa. Kävin taas kurkkimassa pönttöön äsken, kun oksettaa jatkuvasti. Tänä aamuna piti tehdä testi, mutta eilen illalla yhtäkkiä vessassa käydessä tuli pyyhkimällä verihyytymä ja hieman vaaleanpunaista vuotoa. No tokikin ajattelin, että menkat alkaa viim. tämä aamuna enkä tehnyt aamupissistä testiä, koska luulin sen olevan hyvinkin verensekaista. Nope, ei mitään. Alkais nyt sitten h***tti. Yritän olla positiivinen Wandiin lailla, että kunhan nyt sitten alkavat eikä tulis mitään hormonihäspäkkää, niin olisin ihan tyytyväinen ja lähtisin taas uuteen THE kiertoon...Jos huomen aamulla ei ole vuoto alkanut, niin testiä sitten. Mutta pakko alkaa!, puskan takaa alkoi tänä aamuna hurjat menkkakivut. Yleensä alkaneet jo päiviä ennen.
 
Uusi kuumeilija liittyy joukkoon.. Ikää 36, takana km yllätysraskaudesta 3 viikkoa sitten. Ja valtava suru ja kaipaus kun kaikki loppui liian nopeasti :-/ Viikkoja tuolloin 11, alkuraskauden ultrassa oltiin nähty syke viikolla 7+2. Km alkoi pienellä vuodolla ja vatsakivuilla, uä varmisti mun aavistuksen: pikkuinen oli lakannut kasvamasta viikolla 8. Valitsin lääkkeet ja luulin että vuoto loppui 2 viikon jälkeen. Ohjeeksi saimme käyttää ehkäisyä kunnes ekat menkat ovat tulleet ja raskaustesti 3 viikon kuluttua.

Testailin negan jo viikko sitten, tikuttelin mielenkiinnosta oviksen ja sain positiivista viime viikon lopulle. Peittojen välissä on pyöritty, mutta se aiheutti taas vuotoa, ja tällä hetkellä vatsakipuja on sen verran, että en usko että ekasta kierrosta tärppää. Mitään ehkäisyä ei käytetty, ehkä olis pitänyt.. Kävin uudelleen alkaneen tiputtelun vuoksi eilen pika-crp:ssä, ei oo ainakaan tulehdusta. No, tässä nyt sit odotellaan, et kierto normalisoituis. Odottavan aika on pitkä... :)
 
Jaaha, täällä tein juuri predictorin testin, jonka pitäisi havaita jo 4 päivää ennen oletettua menkkojen alkua raskauden....tänään kp 27/28 ja negahan sieltä pamahti. Menkat alkanee parin päivän sisään, eli seuraavaa yritystä kohti! Mulle voi päivittää iäksi 33.

Tsemppiä kaikille!
 
Mulle voi päivittää iäksi 34.

Tsemppiä negan testanneille ja ovista odotteleville, itse odottelen niitä menkkoja nyt alkaviksi mutta siihen saattaa se kuukausi vielä mennä. Odottavan aika on kyllä niiiiin pitkä...
 
Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut :hug: ...

Wandii ja meadow no höh.. mä olisin teilleplussan suonut kuten kaikille muillekin täällä! Mä joudun vielä piinailemaan alkaako menkat vaiko eikö ala viikonloppuun asti sitten teen testi jos ei menkat ole alkanut.

Mamiksi monelle voihan sen testin tehdä päiväpissastakin sillä eiköhän se jo näkyisi tuossa vaiheessa siitäkin... Tsemppiä ja toivottavasti plussaa!
 
ipna: Tsemppiä sinun piinailuun! Täällä ei maksa enää vaivaa tuhlata testiä aamu- eikä päiväpissaan. Menkat alkaa näillä sekunneilla, luulen ma. Positiivista, että lyhenivät vähän, kun km jälkeen pidentyneet 5 päivällä.

Wandii ja meadow: uusi kierto, uusi mahis!
 
Odottavan aika tosiaan on pitkä. Puuh, en meinaa jaksaa odottaa edes perjantaista inssiä, saati sitten sen jälkeen liki paria viikkoa ennen testiä :headwall: Asiaa varmaan auttaisi, jos ei koko ajan roikkuisi täällä alan foorumeilla, mutta toisaalta onhan tästä vertaistuesta kuitenkin apuakin :)

Muoks. Ei oikein voi edes viihdyttää itseään ovistesteillä, kun se kai käsittääkseni on aika turhaa jos mukana on Menopur ja Pregnyl - mikäli olen oikein päätellyt, niin Pregnyl aiheuttaa testiin plussan joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja pahoittelut keskenmenoista. :wave:

Olen taustaillut tarkoituksella etten putoa parin viikon päästä liian korkealta..
Tuntuu että kun kevät aurinko paistaa niin odotukset nousevat sitä mukaa ja sitten pudotus tulee sitäkin korkeammalta.

ON: Olen tikuttanut kp 10 lähtien ettei ovis pääse livistämään käsistä. Noh, eilen illalla (viiden aikaan) tein sitten taas ovistestin kun muniksia särki. Davidin testillä sain haalean testiviivan. Jotenkin oli kipuja sen verran että tein myös Clear Blun testin ja hymynaamahan siihen tuli. Isäntä ilmoitti lähtevänsä yöksi töihin juuri samaan aikaan. Silloin kyllä pääsi tikku ja kymmenen kirosanaa... Sen piti tulla aamulla aikasin kotiin, mutta tulikin vasta sen jälkeen kun olin jo lähtenyt töihin. Nyt mietin että kannattaako enää illalla heilutella peittoja vai menikö tämä tilaisuus tässä? Vähänkö ketuttaa kuin pientä oravaa kun on käpy jäässä... :mad:
Testaan kuitenkin illalla jospa se viiva olis vain vahvistunut kun eilen oli haaleampi kuin kontrolliviiva.

Anteeksi omanapaisuus. :ashamed:

Plussa tuulia kaikille!!
 
Piti vielä kyselemäni teidän kokemuksia aspirin / disperin - lääkityksestä, siis keskenmenon ehkäisymielessä. Hoitava lääkäri tuntuu olevan asian suhteen vähän nihkeä, joten oon miettinyt aloittamista ihan vaan omin päin. Järkevää vai järjetöntä? Ja olisiko pitänyt aloittaa jo heti alkukierrosta, vai ehtiikö vielä oviksen / inssin aikaan?
 
M1n1: Mulla ainakin on ovisplussa (paitsi tässä viimeisessä ihmekierrossa) kaksi päivää, ja sehän sanotaan nousevan 24-48 tuntia ennen ovista. Hyvät mahikset vielä on. Kellistä se jo päivällä!!! :D

Pitää munkin varmaan tilata tuo hymynaamatesti (vaikka tyyris onkin). Davidilla on helpompi just haarukoida ovista ja hymiöllä sitten tarkistaa. :)

Ja ikää täällä 32v.
 
Tiistai 31.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..26v........KM 08/11......................................KP 3/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 5/33
Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 11/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 13/30-32
Evya.................KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11...KP 21/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 22/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11
Hannahi1...........KM 12/11........................................KP 28/28-30
pupu75..36v.......KM 1/12..........................................KP ?
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 35/28-30


HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 10/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 14/?
beebe010..........KM 07/08, 11/11.............................KP 82/28-30
tiiru..................KM 11/11........................................KP 33/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12..........KP 17/25
rontti1...............KM 09/11, 12/11............................KP 18/30-33
meadow............KM 10/11.......................................KP 27/28
Lilleri82.............KM 11/11.......................................KP 13/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09.......................................KP ?
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 29/30
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12..............................KP ?
kultakimpale2....KM 03/09, 12/10.............................KP 49/30-35

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat.......KM 07/11........................................KP 15/30-35
Missa-76............KM 04/11........................................KP 14/28-32
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12...KP 22
Filuuri................KKM 1/12........................................KP 28/36

HAAVEISSA NELJÄS

johnu..................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..........KM 08/10, 08/11.............................KP 23/28-29
Mamiksi monelle..KKM 10/11.....................................KP 38/38
Wandii..32v.........KM 12/11.......................................KP 1/32
M1n1..33v.enkelivauva 12/10, KM 09/11......................KP 15/?
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10.KP 23/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.........................................KP 13/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12....................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä