Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

:attn:Hei carolina30+ - jokainen testifirma, laittaa testit huomaamattomasti kuoressa/pikku paketissa, jossa EI ole testifirman nimeä!!!

Älä siis turhaan pelkää, että joku siellä asuinpaikkakunnallasi, tietäsi siulle saapuvan testifirman sisällön!=)


Tuossapa muutamia hyväksi todettuja testifirmoja:
Raskauskeiju
Raskaustestit ja ovulaatiotestit, Clearblue, Kestovaipat, Angelsounds doppler, Avent, Bola korut, Emma Jane, Funmum, BOOB, Bravado, Lasten sis

Suomen kotitesti

Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta

Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit

..ja Verkkoapteekki
Verkkoapteekki.fi raskaustesti

Juu ja tuollapa olisi Huuto.netissä CB:n viikkonäytöllinen postareineen 9.90e!:wave:
Clearblue Digitaalinen Raskaustesti viikkonäytöllä. *EI PK* 9.90 € - Lastenhoitovälineet - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)

..ja muita R-testejä:
Haku - raskaustesti - Huuto.net
..itse tilailen tuolta usein huokeita liuskatestejä, viimeiks: 20kpl/9.80e postareineen.=)
 
Viimeksi muokattu:
).( omaa napaa vielä näin illalla. Nyt mulla on repäisykipuja ylösnoustessa ja melkein tekisi mieli mennä kaksin kerroin... onko nämä nyt vaan jotain ylimääräisiä menkkakipuja vai voisiko tuolla masussa tapahtua jotain? Ei mulla ennen ole ollut tällaista...
 
ipna kuullostaa hyvältä! Kyllä sieltä plussa huomenna pärähtää, saatpa nähdä! Ja mä haluan kanssa yhden sellaisen tänne, kiitos. ;) Mua väsytti tänään niin, että jouduin ottamaan pienet päikkärit. Ekan raskauden ekoja oireita oli mulla just tuollainen väsytys. Toivon, että sillä jättisatsilla ruokaa jonka söin ja laiskuudella ei ole osuutta asiaan. :D
 
P12
Nyt on monella jännät paikat täällä, paljon lykkyä ja positiivisia tuloksia toivottelen teille :heart:

Malttamaton tuskin siitä kortisonista haittaakaan on, toivotaan että nyt olisi onnekas kierto menossa ja saisit viimein jotain ihanaa odotettavaa elämään :kiss:

Täällä itse menkkoja odottelen, kp28 ja dpo12 olisi nyt. Viimeisimmät luomumenkat ilman teroja alkoi dpo13, joten josko huomenna täti pyyhältäisi tuttuun tapaansa aamuyöstä paikalle ja yk12 pyörähtää käyntiin. Normaalit menkkoja enteilevät olot uupuu mutta semmoinen jännä pisto tuntuu navan alapuolella, se saa nyt olla mun uusi menkkaoire ja vuoto alkaa parin päivän sisään eikös juu ;) Oon myös jonkin verran malttamaton (kuten varmaan kaikki täällä), tällä kertaa clomien aloituksen suhteen. Jotenkin semmoinen olo että meidän 9kk plussa tulee kesään mennessä, toivon etten ole väärässä :saint:

Tuokaahan viikonloppuna paljon plussia (ja vaikkapa kuvia niistä ;) ) tänne, palailen taas taustalle lymyilemään (ehkä hyppään listalle kunhan uusi kierto starttaa) :)
 
Nega täällä myös. Toivottavasti Ipnalla on ollut positiivisempi testi! :) Kai tuolla negalla on vielä aikaa muuttua tuosta, mutta toiveet laski kyllä kun lehmän häntä. Onneksi lähdetään huomenna reissuun niin ei tartte jäädä märehtimään. :)
 
Perjantai 2.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Hannahi1..........KM 12/11.......................................KP 3/28-30
jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 5/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 12/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 15/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 21/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 28/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11.......................................haamuilee
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 9/27
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 10/35
Salasei..............KM 09/09........................................KP 13/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11...................................... KP 13/32
Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 15/26
kultakimpale2....KM 10/08, 3/09, 12/10.....................KP 20/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 21/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 21/30-33
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 22/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12.........................KP 28/28-30
meadow............KM 10/11.......................................KP 29/28
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12.......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 19/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 26/28
Missa-76............KM 04/11.....................................KP 45/28-32
Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 46/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 17/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11......................KP 18/30
Wandii..32v..KM 12/11................................................KP 30/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11................................KP 31/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 22/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu
Maaliskuu: Ipna

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
meadow ja filuuri: tyhmät negat :stick: voi kun ipna toisi meille nyt sen plussan!!

P12: hävisikö haamu taas eli onko menkat oikeasti odotettavissa?! Ei tuosta kortisonista jo nyt aloitettuna ole mitään haittaa, mutta lääkäri oli vaan sitä mieltä, että käy turhan rankaksi keholle jos joka kuukausi aloitan sen oviksesta enkä tulekaan raskaaksi ja taas lopetan. Mutta aloitin se nyt, koska AION TULLA RASKAAKSI TÄSTÄ KIERROSTA ja piste! :LOL: ei vaan, mies eilen saunassa jo aloitti sen, "koska voi testata-jankkauksen" ja totesin vaan, että meidän prosentit on taidettu käyttää vähäksi aikaan. Mahdollisuus tulla raskaaksi/kierto on kuitenkin vaan 25% ja meillä on nyt onnistunut viimeiset 4krt 1. yk:sta, joten nyt taitaa mennä pitkä aika plussaan. Ongelma vaan ettei meillä oikein olisi sitä aikaa mun työhön paluun kannalta. Toisaalta taustalla on ne vahvat pitkät vuodet lapsettomuutta ja turhaa yritystä ilman plussaa, joten eikö ne voisi vähän tasata prosentteja?!!?

Milloin nellielli palaa reissultaan, olisi ihana nähdä oikein kunnon vahva plussa testissä!!
 
meadow ja filuuri:hug:

samoin vaavimasulle lämmin :hug: ja voimia.

ipna tuuhan sä nyt tuomaan positiivisia uutisia.

(.) täällä ei tällä hetkellä voittajafiilistä kumpaankaan suuntaan, oireet aikas vähäisiä ja voi tarkoittaa kumpaa tahansa. Yritän malttaa odotella tän viikon loppuun ja ihmetellä vasta alkuviikosta, jos vuotoa ei ole havaittavissa.
 
Nega oli täällä testiajan puitteissa 5 min ja roskishaamu (ei tartte tihrustella ja kuvitella mutta hento se on) testiajan jälkeen (n. 45min) kun tämän viestiä aloin kirjoittamaan ja kävin tsekkaamassa... mulle ei ole koskaan tullut roskishaamua (vertasin eiliseen testiinkin eikä siinä mitään haamua ole) ja mä en tiedä oikein mitä nyt oikein ajattelisin... testit on loppu ja tänään lähdetään kylpylään. Ehkä mä varaudun nyt noihin menkkoihin ja käyn hakemassa viikonloppuna jostain testin ja testaan sitten sunnuntaina jos menkat ei nyt tästä ala.

meadow ja filuuri mä olisin niin toivonnut teille plussaa!!!

P12 eihän sitä koskaan tiedä että ois vaikka plussa tullut ihan luomusti, ihanan positiivinen olet sinäkin :hug:
 
malttamaton oikea asenne, mä päätin esikon kohdalla yk 6, että nyt me onnistutaan ja sanoin sen myös miehelle, kommentti oli "selvä" ja niin se plussa piirtyi siitä parin viikon päästä testiin. Täytyypä muistaa itekin tehdä kovia päätöksiä ;)
 
Viimeksi muokattu:
).( niin täytyy vielä todeta se että en mä kyllä tuota 5:ttä minuttia jaksanut odottaa. Ehkä pari minuttia kun jotenkin ajattelin että noilla herkillä se plussa jo pitäisi pärähtää ja nopsaan näyttöön, joten en ole 100% varma tuliko tuo haamu 5 minutin sisään vai... Mä olen nyt ihan hämilläni tästä....
 
No kun ei ole niitä testejä ;-) ... pitäisköhän pistää miehelle viesti että kävisikö hakemassa apteekista pari testiä kun tulee kotiin.

Just lueskelen noita roskishaamu juttuja ja vaikka näiden testien (Sofi One Step kotitesti.fi tilattuja) pitäisi olla herkkiä niin saattavat näyttää haamua vaikka muut näyttää plussaa tosin on sitten toistepäinkin että nämä näytää haamua vaikka mutta negaa... Kääks... tosiaan siinä edellisessä (keksiviikkona testatussa) ei ole mitään haamua.
 
No niin mies käy hakemassa apteekista testit kun tulee kotiin, testaan silloin uudelleen. Mieskin vastasi että Ok (jännää) :heart: ...

Nyt ois dpo 12 ja oviksesta laskettuna (14pv) menkat pitäisi alkaa sunnuntaina...
 
  • Tykkää
Reactions: meadow
Oi Ipna, nyt on jännää! Toivottavasti seuraavaan testiin piirtyy selkeä viiva.

Mä kun olisin malttanut vaan odottaa huomiseen, niin olisin säästänyt yhden testin. Tavanomainen tuhruvuoto alkoi ja ihan ajallaan. Tasaista laskua uuteen kiertoon siis. Jospa ensi kierrosta pieni joulutonttu meille... :xmas:

Toivottavasti Scarlethin siirto on onnistunut hyvin tänään!
 
ipna jännää, nyt peukut pystyyn!

Onko kellään kokemusta macajauheesta? Mun keski-ikänen työkaveri kertoili siitä olleen apua vaihdevuosioireisiin ja sivulauseessa sano sen auttavan seksuaaliseen haluun ja hedelmällisyyteen. Mää kun en noista superfoodeista oikein muutenkaan oo koskaan jaksanu innostua, mutta jos tästä sitte..

ON ovisplussa tänään ja ihan ajallaan.
 

Yhteistyössä