Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

ipna: siis noi sofi one step testit on oikeasti ihan susia, antoivat mulle tälläisen viivan vaikka samana päivänä mitattu hcg verestä oli jo yli 1000 eli siis yläpuolella ovistesti ja alapuolella sofi one step raskaustesti:



eli kyllä mä luottaisin että sieltä iltapäivällä plussa pärähtää ja siis näytti negan mulle dpo 12 vaikka olin ihan 100% varma että olin raskaana...ei sulla olisi yhtään ovistestiä millä testata? Ei meitä yhtään jännitä sun puolesta ;) mitenhän scarlethin siirto on onnistunut?

muoks. menee näköjään mun koneella vanhat ja uudet nikit vähän sekaisin... :LOL: mut te tiedätte kuka mä olen
 
Viimeksi muokattu:
morebabies/malttamaton kun oiskin joku testi edes mutta kun ei ole ;-), eli pitää odottaa että ukko pääsee töistä! Hyvä tietää että noi one stepit on ihan huonoja, en enää tilaa sitten niitä!!

Scarleth mäkin haluun tietää kuulumiset????
 
ipna kyllähän siinä selvästi haamuilee, jännitys tiivistyy..

Mä yritän viettää täällä kotitoimistopäivää, mut työinto on ihan nollissa. Etsin yhtä asiakirjaa laatikostosta ja pian huomasin siivoavani koko laatikostoa ihan innolla. Siivousinto ei ole ikinä hyä merkki... hyppään myös vähän väliä vessassa tarkastamassa tilannetta, kun tuntuu, että jotain hulahtaa. Valkkaria vielä toistasex vaan hulahtelee, mutta se on ihan uus juttu mulla. Enteileeköhän alkavaa vuotoa?
 
Sanniz valkkari taitaa enteillä jotain ihan muuta kuin vuotoa ;-)!

Mä olen näin perjantaisin aina kotona esikoisen kanssa kun teen 4 päiväistä viikkoa ja siitä en ole ihan heti valmis luopumaan. Tosin nytkin on työsähköposti päällä kun pitää hoitaa pari juttua...
 
MITÄÄÄÄH onks ipna plussannut?? Jeeeeeeee!!!! ONNEA :heart:
Tämän siitä saa kun on melkein koko päivän pois koneelta - heti täällä otetaan ja mennään mun selän takana plussaamaan :D :D

Pikainen väliaikatieto täältä: meidän molemmat alkiot oli lähteneet hienosti jakautumaan ja mä olen menossa ihan kohta siirtoon :) tarkoitus on kai siirtää molemmat, jututan lääkäriä tästä vähän lisää kunhan pääsen pelipaikalle. Tuun illalla kertomaan sit miten meni.
 
Viimeksi muokattu:
ipna: mähän sanoin!!! Oikein paljon onnea ja rentoa kylpyläreissua.

Sovitaanko, että nyt laitetaan noi Sofin r-testit nyt pannaan ja Davidin ovistestit, kun eivät toimi toivotulla tavalla!! Edelleen vasenta munasarjaa vihloo, joten kotilääkärinä voisin lyödä vaikka vetoa, että siellä on kysta. Ihan sama, kunhan tuolta oikeasta olisi nyt irronnut munasolu ja hedelmöittynyt :) Nyt pidetään kimpassa peukkuja scarlethille, että pikkuiset nappais kiinni oikein tiukasti kohdun seinämään!!!
 
kovin jännittäviä aikoja elellään täällä :) ovulaatio bongattiin vihdoin ja viimein! viime perjantaina,cb:n testillä.olin jo oikeesti luovuttamassa koko tikuttelun suhteen,kierto on ihan sekasin näköjään km:n jälkeen :( joten nyt vaan sitten odotellaan.....
"oireitahan" mulla on vaikka ja mitä,mutta katsotaan nyt onko vaan korvien välissä.esim.tiistaina päiväunilla vihlasi tosi pahasti alavatsasta niin että heräsin siihen kipuun,tiiä sitte tapahtuko kiinnittyminen? mutta toiveikkaita edelleen ollaan :heart:
 
Noniin, vihdoin vähän paremmalla ajalla koneelle. ipnalle vielä kerran ihan superonnittelut!!

Täällä siis siirto takana ja kaksi alkiota kyydissä :heart: Toinen oli vähän heikkolaatuisempi, joten sitä ei välttämättä olisi kannattanut pakastaa. Kaikki meni muutenkin hyvin. Keskiviikkoisesta punktiosta on kyllä vielä vähän paikat hellänä, mutta eiköhän sekin tässä ala helpottaa. Nyt on pitkästä aikaa suht hyvä ja rauhallinen mieli. Eiköhän se siitä taas ohi mene, kun testipäivä alkaa lähestyä... :)
 
  • Tykkää
Reactions: kodehu ja ipna
ipna:lle hurjasti onnea ja oikein mukavaa kylpylä viikonloppua, vaikkakin vähän myöhässä :)

Scarleth:lle heti piti liimaa pienokaisille

).( Eikös sieltä lentsukin iskeny kylään. Tämä tuntuu nyt menevän samalla kaavalla kun viimeks. Viikko ennen limis ultraa alkaa lentsu. Vielä siirtopäivänäkin oli yskän rippeitä. Ollaankin naureskeltu, että jos se yskä paiskas kyytiläisen limiksen syövereihin eikä sillä ollu muuta mihista kun kinnittyä. Josko nyt kävis samallai mutta plussauksen jälkeinen aika voitais käsikirjottaa uudestaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
Lauantai 3.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Hannahi1..........KM 12/11...................................... .KP 4/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... .KP 6/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... ..KP 13/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 16/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 22/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 29/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11...................................... .haamuilee
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11...................................... .KP 1/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 10/27
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... .KP 11/35
Salasei..............KM 09/09...................................... ..KP 14/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11...................................... KP 14/32
Mame31..32v.....KM 12/11...................................... .KP 16/26
kultakimpale2....KM 10/08, 3/09, 12/10.....................KP 21/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 22/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 22/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 23/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12.........................KP 29/28-30
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12...................................... .KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 20/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 27//28
Missa-76............KM 04/11.....................................KP 46/28-32
Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 13/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 18/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11......................KP 19/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... ..........KP 31/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11................................KP 32/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 23/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu
Maaliskuu: Ipna

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä