Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

morebabies mä sanoisin että eilinen oli plussa :), eli peitot heilumaan tänäänkin!!!
Jep, jep! On heiluteltu niin ahkeraan tuntemuksien mukaan, että alkaa ehkä jo vähän kyllästyttää touhu, mutta jos sitä vielä kerta kiellon päälle jaksais :) Onneksi miehen tavara on todettu niin elinvoimaiseksi, että siinä ei pitäisi tulla ongelmaa. Lapsettomuuslääkäri pyysi näytteen perusteella spermanluovuttajaksi aikoinaan. Huomenna sitten voisi aloittaa kortisonit.
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 29.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Hannahi1..........KM 12/11...................................... .KP 1/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... .KP 3/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... ..KP 10/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 13/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 19/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 26/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11...................................... .haamuilee
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 7/27
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... .KP 8/35
Salasei..............KM 09/09...................................... ..KP 11/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11...................................... KP 11/32
Mame31..32v.....KM 12/11...................................... .KP 13/26
kultakimpale2....KM 10/08, 3/09, 12/10.....................KP 18/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 19/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 19/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 20/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12.........................KP 26/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 27/28
Ipna..31v...........KM 12/11...................................... .KP 29/30
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12...................................... .KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 17/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 24/28
Missa-76............KM 04/11.....................................K P 43/28-32
Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 44/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 15/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11......................KP 16/30
Vaavimasu..KM 08/10, 08/11...................................... .KP 27/28-29
Wandii..32v..KM 12/11...................................... ..........KP 28/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11................................KP 29/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 20/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Malttamaton (Morebabies) kiva nikki on tuokin!

Omasta olosta sen verran että jotenkin on silti kummallinen olo, lämpö on edelleen 37.2 ja se huonontaa oloa, mulla kun on normilämpö 36 paikkeilla. Toisekseen nyt alkoi aika kovat alavatsakivut tuolla puolen jossa munasarja vielä jäljellä - ja kipu muistuttaa hyvin paljon kipua joka tuli kohdunulkoisesta lokakuussa. Mitä lie, tarkkaillaan siis edelleen tilannetta! Onko kellään muuten tietoa että poikkeaako kohdunulkoisen alkuraskauden oireet tavallisesta?
 
Pikaisesti päivittelen, pahoittelut negoista kaikille, älkää vaipuko synkkyyteen!

Auttakee nyt naista: keskenmenosta nyt 5vkoa ja mahdollisesti viikko sitten oli menkkavuotoa, ainakin runsaampana tuli 4-5pv, edelsi noin viikon vuodoton jakso (ehkä hyvin vähän tuli, muttei siis vuotoa). Vein tänään pissanäytteen terkkariin, jos nega niin uskallanko alka tikuttaa ovista jo nyt ja yrittää? Kun tänään viimeksi tullut vielä ihan vähän lähes mustaa limavuotoa, ei edes kunnolla siteessä näy, mutta pyyhkiessä näkyy. Vai odotanko vielä, että tulee yhdet menkat? EN MALTA ODOTTAA! :ashamed:
 
meadow mä googletin tuota kohdunulkoista paljon kun oltiin km yhteydessä epävarmoja siitä jos onkin kohdunulkoinen. Raskausoireet ei muistaakseni kovinkaan paljoa eronneet normaalista mutta sitten hcg taisi nousta hitaammin eikä näkynyt niin herkästi testissä. Kohdunulkoisessa ilmeisesti yleisempää että tulee menkat jne... Kerran sulla on ollut yksi kohdunulkoinen suosittelen menemään nopsaan lekuriin!
 
ipna, kiitos - mä kävin pari viikkoo sitten gynellä tsekissä + papassa ja puhuttiin gynen kanssa että jos raskaudun tulevaisuudessa vielä niin viikolla 6 sitten ultraan tsekkauttamaan tilanne! no mutta, toistaiseksi siis en ole raskaana ;) mutta kipuilee kyllä...näinköhän tuliskin menkat sit etuajassa...
 
cannes mun mielstä voi alkaa yrittää jos testi nega... meille ei annettu mitään kieltoa km:n jälkeen yrittämiselle vaan ois vaikka samantien saanut tulla raskaaksi (no en tullut enkä näköjään vieläkään).
 
Tää kuullostaa hullulle mutta mutta miun kierrot ku on ollu "sekasin" kkm.n jälkeen ni kp.11 tuntu sitä kipua alavatsassa ni mietin oisko sillon ovista ollu tulossa. nyt la. asti miula on alavatsa ollu kipee, juilinu koko ajan miettiny et oisko sittenki nyt ovis, mutta voiko se tosiaan monta päivää juilia?? nyt kuitseski on jo keskiviikko, tilannettahan on käytetty hyväx oli ovis tahi ei :D toinen hullu idea tuli että viime raskaudessa miula alko toi juiliminen aika nopeesti ja plussa tuli =)

Pahoittelut negan saaneille :hug: mutta tosiaan mikään ei ole pois sulettu ennen ku menkat alkaa :heart:
 
ipna: kiitos vastauksesta ja kyllä se plussa sulle sieltä vielä tipahtaa :D Mietin vaan, että pitääkö odottaa ettei tule enää mitään vuotoja, ei ees sitä vähäistä ennen kuin voi alkaa yrittää, mutta eiköhän tämä lopu ennen ovulaatiota jos negaa testi näyttää... Kyllä sitä on malttamaton :)
 
Cannes tuskin tuo vähäinen vuoto mitään haittaa kun eihän tuo ole edes sitä keskenmeno vuotoa vaan menkkavuotoa todennäköisesti. Meille sanottiin että heti kun km vuoto loppuu niin saa yrittää. Eli eikun ovista tikuttamaan ja yrittämämään uudelleen!

rontti1 eikun vaan käyttämään tilannetta hyväksi tai sitten tikulla testaat oviksen :)...
 
rontti1: mähän olen nyt jo viikon verran "kärsinyt" oviskivuista ja kanssa keskenmenon jälkeinen ensimmäinen kierto eli näköjään keho käyttäytyy vähän omituisesti.

).( kyllä se eilinen viiva oli sitten se ovisplussa koska nyt olo on niin oviksen jälkeine kun olla voi eli tissit turpeena :LOL:
 
täällä toispuoleinen vatsakipu yltyy, vähän samantyyppistä kuin oviskipu (joka mulla aina tosi kovaa), sellaista viiltelevää ja vihlovaa...en tiedä, ehkä samantyyppistä kuin joskus kun puhkesi joku kysta. olin jumppaan kohta lähdössä, muttei taida tull amitään! mitä ihmettä tämä nyt on ?! :O
 
Täällähän on saatu ovisplussaa ja ties vaikka mitä! Onnea ja tsemppiä itse kullekin :)

ON. Munasolupunktio oli tänään ja meni ihan mukavasti ja oli ehkä vähän kivuttomampi kuin mitä odotin. Aika lääkepöllyissä olen kyllä ollut koko päivän sen jälkeen ja maha tietysti vähän arka ja turvoksissa. Jotenkin mieli on muutenkin apea. Munasolusaalis ei ollut järin suuri eli 7 kpl, tosin en follikkelimäärän perusteella odottanut noinkaan paljoa. Jotenkin vaan ryven sellaisissa fiiliksissä, että tokkopa noista mitään hedelmöittyy... miehen näyte oli kai ihan ok, munasolujen laadusta ei saatu mitään arviota mutta huomenna sitten soittelevat miten on hedelmöittymisen kanssa käynyt. Jospa noi mun seitsemän solua olisikin hyvälaatuisia.... jostain luin, että näissä lyhyen kaavan ivf:issä saataisiin vähän vähemmän mutta parempilaatuisia soluja, saas nähdä päteekö muhun. Plääh, en oikein jaksa edes ajatellakaan miten sitä taas henkisesti selviää, jos mitään siirrettävää ei saada ja kaikki aika ja raha on käytetty ihan turhaan.
 
meadow voi ei kuulostaapa inhottavalta... lekuriin menisin jos tuosta yltyy vielä, varsinkin kun sulla on tuo ku ollut aikaisemminkin!

Scarleth toivotaan hyvää hedelmöittymisastetta ja täydellisiä alkioita!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Scarleth - Onnea matkaan:kiss:
..ja niittä ihunia&sitkehiä soluja - joista vaavi syntyy, toivon kovin.:heart:

vaavimasu:hug:
..osaan siuun niin samaistua..Voimasia siulle kovasti:heart:

malttamaton - O-testithän voi näyttää 2-3vrk vahvaa viivaa, vaan siittä ekasta yleensä O+ kattotaan.
(tämänhän sie kyllä varmaan tiesithin)

Nuo siun dippaamat David testit, ovat herkkiä 10IU/ml testejä.
(normaalistihhan ne 20-25IU/ml)

Itse noista juuri tykkäsin..ja miusta tuon Kp16 iltapäivän dippaus, on noista vahvin.:wave:
..toki kannttaa niihin oireisiinsa luottaa myöskin(itse luotan kovastikkin) - jos niitä on, kaikillahan ei ole.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
).( jaahas lämmötkin taitaa olla laskenneet eli tätiä odotellaan tulevaksi siis. No en kiertoon siis uusin voimin ja eväin. Pitäisi aina muistaa että vaikka kaikki menisi nappiin ajoituksen ja muun suhteen on 25 % mahdollisuus raskautua. Koskakohan meillä osuu tuohon 25 % ?
 
ipna: pöh :hug: koitetaan sitten taas tähdätä siihen seuraavan kierron 25 %...mä vaan täällä ihmetteln näitä oireita, että oonks mä kuvitellut kaiken? plääh.

omasta olosta sen verran, että lopulta kipu loppui kuin seinään ja mäkin ehdin jumppaan. oisko endo sitten....rinnatkaan ei oo enää yhtään arat, eli täti tullee perjantaina....
 
Kiitokset kannustuksesta! Täällä on oltu puoliunessa koko päivä punktion jälkeen. Ensi yönä sitten ei varmaan tarvi nukkuakaan, veikkaan että sen verran jännittää se huomisaamuinen puhelu klinikalta... käsittääkseni on erittäin harvinaista ettei siirtoon päästäisi ollenkaan, mutta kaikkeahan tässä tietysti pelkää kun tilanne on omalla kohdalla.
 

Yhteistyössä