Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

morebabies kiroaminen auttaa ;-)... nyt vaan sitten varmistelemaan ovista!!

Jenksula jee!!

).( anteeksi kun mä täällä näin aktiivisesti kirjoittelen, mutta mä olen niin täpinöissäni täällä itseni ja muiden puolesta. Paha olo meni ohi onneksi... voikun haluaisin testata jo tänään mutta ehkä mä odotan huomiseen kuitenkin. Ois ihanaa antaa miehelle hieno hääpäivän lahja (1 oikea hääpäivä muutoin 4:s).
 
Luen palstaa useinkin, mutta kommentoimiseen ei tunnu olevan aikaa. Kaikille tasapuolisesti plussa-puhuria ja postiivista mieltä matkaan :)

Johnu: paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!

P12: Mahtavaa kuulla, että pääsitte hoitoon ja saatte asiaan vähän avustusta. Itse aikoinani kolme vuotta lapsettomuudesta kärsineenä ja tutkimusjonossa (lopputulemana parin vuoden jälkeen löytyi vaikea endo) ja lapsettomuusjonossa odottelleena en toivo sitä kenellekään. Julkinen puoli on niin lääkäristä ja tsäkästä kiinni ja se on minusta törkeää. Koskaan ei voi tietää saako apua ja miten nopeaan.

Ipna, Meadow: melkein samoissa mennään. Mä ajattelin yrittää jaksaa odottaa ens sunnuntaille, jolloin olis dpo12 (ehkä) ja kp33/33, 34 pitäis alkaa jo menkat. Mut saa nähdä. Odottavan aika on tosiaankin pitkä.

morebabies: mulla oli edellisen kierron (ensimmäinen kokonainen kkm jälkeen) ovulaatioaika ihan helvettiä. Jos oireista olis pitänyt ovis bongata, niin hukassa olisin ollut. Reilun viikon kesti kovat kivut, limat ja koko hela hoito. Ennen ja jälkeen ovis-plussan ihan samanlaisia kipuja. Liittynee keskenmenon jälkeiseen hormonitoimintaan ehkä. Nyt tässä kierrossa, joka tuntuu "enemmän omalle" oli oviskivut kovat, mutta vain 1-1,5 vrk ja ovis-plussa silloin.

ON: menossa siis kp 28/33. Oireita on, kuten aina. Sekä menkkoihin että raskauteen viittaavia tietenkin. Ja jos ei olis, niin rehellisesti sanottuna varmaan kuvittelisin ne. Onneksi olen kirjannut ed. kierron "oireet" ylös, koska ne oli suoraan raskausoireita, vaan niimpä ne menkat sieltä alkoi kuitenkin. Nyt on olo jotenkin - hmmm - seesteinen. Mulla on semmonen tunne, että on tärpännyt, vaikkei mitään yllättäviä oireita ole. Vähän alavatsakipua, ei muuta. Mutta kuten sanottu: ne on helppo keksiäkin. Ja kun oikein toivon, niin ehkäpä tämä tärppi-olokin on vaan toivomuksen tulos. Sekavaa. Kyllä te tiedätte.
 
morebabies onpa sulla pitkään kestävät ovistuntemukset. Toivottavasti tulisi nyt pian, niin pääsisit piinailemaan. :)

Jenksula hiphei, projekti etenee!

Scarleth toivottavasti huomenna olisi runsain mitoin erinomaisen hyvälaatuisia munasoluja kerättäväksi ja pääsisitte jatkamaan suunnitelman mukaan.

Sanniz pahoitteluni ja tervetuloa mukaan!

P12 pahoitteluni kadonneesta haamusta. :( Mä en voi uskoa miten sulla on noin järjettömän kehno tuuri koko ajan. Hyvä kuitenkin kun kävit siellä toisella lääkärillä ja sait homman etenemään vähän vauhdikkaammin.

meadow sulla on lehmän hermot kun et ole jo testannut. :p Tsemppiä sinulle ja Ipnalle huomiseen testailuun!

Ipna ja Mamiksi monelle samoissa suunnilleen mennään. Mä ajattelin testata varmaan jo perjantaina kun on 10 dpo tai viimeistään la aamuna kun silloin lähdetään reissuun ja en aio turhaan kanniskella raskaustestikasaa mukana, jos ei siihen ole tarvetta. Mulla on kyllä jo tänään pientä pms-kiukun tapaista ilmassa ja epäilen, että ei tule olemaan tarvis testata lainkaan. Ainut mistä toiveet vähän nousee on se, että mun lämpökäyrä on oviksesta lähtien hyvin hyvin samanlainen kun kierrossa jossa viimeksi tulin raskaaksi. Sen ei tosin oikeasti pitäisi lisätä toiveita kun tänään on vasta 7 dpo ja nyt siinä vasta pitäisi alkaa tapahtua muutoksia kun kiinnittyminen ehkä olisi voinut tapahtua. Mutta ainakin mä ajattelen, että ovis on takuulla tapahtunut ja siellä on hyvä keltarauhanen(se nostaa sitä lämpöä) kun kerran noin samat lämmöt on kun kierrossa jossa todistettavasti tulin raskaaksi. :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ipna
Filuuri; nooo, jotenkin tuntuu että tuskin se taaskaan tärppää, joten miksipä kiirehtiä ja testailla liian aikaisin...Mulla on ollut näitä samoja ''oireita'' muulloinkin, ja menkat on sitten alkaneet, sitä jotenkin helposti vielä kuvittelee kaikkea...:( Mutta eihän sitä koskaan tiedä, ja huomisaamuna sitten testaan sillä pregcheckin liuskalla, mulla on digitestikin ollut pari kk kaapissa, mutten sitä'' tuhlaa'' ennen kuin saan edes haamun toisesta testistä!
 
scarleth: piti vaan tulla toivottavaan tsempit huomiseen punktioon, toivotaan huippusaalista!!!

).( on viimeinen kerta kun käytän noita Davidin ovistestejä. Aamulla siis tuli toisesta sivusta yhtä vahva testiviiva kuin kontrolli, iltapäivällä sellainen että jos ennen en olisi käyttänyt Wondfon testejä ja niillä saanut tummempaa testi kuin kontrolliviivaa olisin tulkinnut plussaksi eli tasavahvat viivat ja nyt illasta testiviiva oli vähän haalistunut edellisestä. Huomenna testailen vielä aamupäivästä kumpaan suuntaan viivaa on mennyt eli sitten näkee. Omituisinta tässä oviksessa on, että vähän niin kuin molempia munasarjoja on vihlonut vuorotellen. Viime viikolla vihlonnat enemmän vasemmalla, lauantaina tärinäkipu tuntui tosi vahvana oikealla, su vasenta vihloi, eilisestä ei havaintoa, mutta oikeaa puolta vihloo taas ihan hirveästi. Hämärää...Ihan sama kunhan nyt jostain jotain irtoaisi, please :LOL:

Aamulla sitten ipna ja Meadow testaa plussat, jookos?!?!
 
morebabies no katsotaan katsotaan :), testaan kyllä mutta plussasta en mene varmuuteen. Toisekseen sitten jos plussaan niin sitten alkaa se epätoivo että jaksaako pysyä kyydissä mukana vai ei... ei ole helppoa keskenmenon jälkeen! Miksi ei kaikki voisi mennä niinkuin sadussa... Tsemppiä oviksen metsästykseen ja toivotaan tärppiä!!!
 
Huomenet..

Yksi testi vielä polttelis kaapissa ja aamupissa rakossa... Mutta hyvä olis tietty ku malttas odottaa vieläkin..
Tissit on älyttömän kipeet mitä ne ei ole ennen edes raskaana ollessa olleet.. Muuta nyt en kehta rueta luetteleen jos ne pian kuvittelen..
Menkat ei ole alkaneet vaikka jos minkälaista möyrintää mahassa ollut.. eilen siis kp 26 jonka arvelin olevan tämän kierron pituus..

Kait ne sitten tänäänjo alkaa, varsinkin jos nyt menen sen testin tekemään..
Maha vain on outo kuin olis ilmapallo sisässä..
 
En sitte malttanu oottaa.. Negaahan se näytti tietenki...
Nyt jäänodotteleen menkkoja ja "taustailen".. En jaksa enää... pakko yrittää unohtaa koko homma.. pitänee keskittyä käymää tota koulua nyt vaan...

Suuren suuret tsempitykset kaikille!!!
Toivon TODELLA kaikille teille plussaa ja sitä ihanaa tuhisijaa viereen!!!
 
Keskiviikko 29.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 3/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 10/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 13/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 19/28-30
Hannahi1..........KM 12/11.......................................KP 20/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 26/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11.......................................haamuilee
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 7/27
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 8/35
Salasei..............KM 09/09........................................KP 11/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 11/32
Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 13/26
kultakimpale2....KM 10/08, 3/09, 12/10.....................KP 18/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 19/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 19/30-33
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 20/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12.........................KP 26/28-30
meadow............KM 10/11.......................................KP 27/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 29/30
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12.......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 17/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 24/28
Missa-76............KM 04/11.....................................KP 43/28-32
Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 44/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 15/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11......................KP 16/30
Vaavimasu..KM 08/10, 08/11.......................................KP 27/28-29
Wandii..32v..KM 12/11................................................KP 28/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11................................KP 29/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 20/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Nega täälläkin... no mä en heitä edelleenkään hanskoja nurkkaan vielä sillä esikoista odottaessa nega oli näillä tienoin ja myöhemmin vasta plussa. Testaan ehkä perjantaina vielä ja jos näyttää negaa niin sitten voi ottaa hyvällä omalla tunnolla vaikka viiniä kyplylässä ruoan kanssa :).
 
ipna; harmi että nega, mutat hyvä ettet heitä hanskoja - pidän sulle täällä peukkuja hurrrrjan paljon!!!

Eihän näistä koskaan tiedä, mulla on vaan sellainen olo että seuravaan kiertoon vaan....Esikoisesta testasin muistaakseni päivän myöhässä, ja viime lokakuisesta, joka päätty km:ään, testasin 2pv myöhässä...eli en oo raskauksissa koskaan testannut etukäteen, molemmat olleet ns. yllätyksiä minulle, sen jälkeen kun oli jo luovuttu toivosta. Eli stressi ei tietenkään tee hyvää, mutta miten sitä muka osais olla laskematta ja miettimättä joka ikinen kiertopäivä :LOL:
 
Vaavimasu, Meadow & Ipna, toivotaan, että plussat antavat vaan odottaa muutaman päivän :)

(.) mulla kp 26 menossa ja yritän malttaa odotella tämän viikon miten kierto etenee. Viikonloppuna olin aivan satavarma, että nyt on tärpännyt, alkuviikosta fiilis muuttui, mutta mutta..tänä aamuna herätin hämmenystä bussipysäkillä, kun kyyneleet alkoivat valua pitkin poskia, kun kuuntelin radiosta kosintaa. Voi hyvää päivää! Ennen esikoista en itkenyt kuin hautajaisissa, mutta nykyään on itku herkässä, ja näemmä todella herkässä :) Kahdessa edellisessä ku ja kkm raskauksissa oli ihan samaa itkuherkkyyttä, sormet ristiin!
 
Täällä itkeskelen ja yritän löytää jotain mistä tarttua kiinni että jaksaisin!
Olen niin täynnä jo näitä pettymyksiä!
Jotain mitä niin kovasti tahtoo, mutta ei saa. Jotain mitä jotkut eivät edes halua, mutta saavat siitä huolimatta osaamatta edes arvostaa sitä ihmettä!
Olen toki onnellinen ja osaan arvostaa sitä että minulla on kolme poikaa jo hoivattavana,mutta sekään ei lohduta jos todella syvällä sydemessään haluaa lisää!
Miksi tästä on tullut suorastaan pakkomielle??
Miksi tällaista ei voida tutkia, vaan vaaditaan että pitäis kolme kertaa kestää se kauheus.. Entä jos sitä kolmatta ei saa enään edes alulle??
Näitä väkisinkin miettii eikä voi ymmärtää...
Nyt täytyis vaan saada ittensä taas nostettua tuhkasta!
 
Vaavimasu; tsemppiä sinne! Kyllä munkin piti itkut tirauttaa vaikka olinkin mukamas asennoitunut siihen negaan...Elämä on epäreilua.

Mulla kyllä sikäli ihan ok mieli, mulle oli esikoisen saaminenkin hankalaa ja tuomio oli ettei välttämättä saada, joten olen siitä niin onnellinen. Mutta toki se satuttaa kun ei lisää välttämättä saa, mutta aika näyttää. Nyt pitää yrittää iloita keväästä ja muista ihanista asioista!

Mulla kun on nyt näitä oireita, rinnat kipeät, närästys, lämpöä 37 pintaa, alavatsajomotukset, iskias, väsymys, itkuherkkyys. Niin listaan voi lisätä hullut unet & kauhea himo raakaan kalaan, graaviloheen, carpaccioon, sushiin - en tiedä mistä tulee, mutten yleensä niin välitä ja sushia & carpacciota en oo ees maistanut!!! Heh, mutta nää kaikki oireet sopii myös PMSään jota nää siis nyt on!

Tsemppiä ja jaksamista kaikille pettyneille, plussaonnea kaikille pian testaaville!!! Ja kiitos kaikille vielä ihanasta tuesta ja tsempistä!
 
Moi kaikille ! Täällä jännään taustalla teidän plussia ja plussan jännäilyjä, ei vaan oo itsellä ollu aikaa tai asiaa tänne kirjotella. Minä bongasin oviksen kp 12 apteekin first signal-testillä, eli tunsin jo kp 10-11 sellasta oloa, ettäjotain tapahtuu, testasin kp 11, oli ihan nega, ja seuraavana päivänä kirkas plussa. Eli oon tosi ilonen olemassa olevasta oviksesta, sitä kun en oo testeihin saanu km:n jälkeen.. Nyt vaan sitten pitäs maltti säilyttää, kun ei näytä kuitenkaan tää raskautuminen mitää nii helppoo olevan oviksista huolimatta.
Tsemppiä ja jaksamista kaikille, kevät tulee nopeasti, vaikka juuri nyt onkin harmaa päivä täällä päin ja lunta vaan tupruttaa lisää :)
 
meadow, ipna ja vaavimasu: pettymys on aina tosi kova, tsemppiä :hug: mulla tämä vauvakuume on taas jälleen kerran muodostunut ihan pakkomielteeksi asti joka on tosi tylsää, tuntuu ettei päässä pyöri mitään muuta. Ei ole enää itsestäänkään hauskaa :(

).( auttakaa nyt ystävää, siis mitä ihmettä tämä nyt on. Alla eiliset ovistestit ja tämän aamuinen, onko tuo eilinen päiväinen plussa?!? Ennen olen käyttänyt Wondfo:n testejä ja niissä on aina tullut tasavahva ja sitten seuraavana päivänä tummempi ja kolmantena haalea eli ihan selkeä juttu, mutta mitä nämä nyt kertoo

Aijaa.com - 9669970.jpg

Oikea puoli lopettanut vihlonnan, mutta vasen jatkaa...
 
Viimeksi muokattu:
Vaavimasu ja meadow tsemppiä ja ryhmähali meille :hug:! Kyllä tämä tästä, mä pidän lippua korkealla että raskaudutaan vielä :)! Oisko sulla Vaavimasu mennä yksityiselle tutkimuksiin koska sieltä saisin todennäköisesti helpommin apua kuin julkiselta puolelta?

Sanniz mä jännään sun puolesta jo, toivotaan että tärppi käy :)

).( kerran testikin oli nega niin eipä mun tuntemuksetkaan poikkea normaalista (tai no aamuisin viimeaikoina olen ollut sitä mieltä etten ole raskaana). Lämmöt oli koholla eilen ainakin 37 vaikka mulla normaalisti on alle 36:den ja eikä ole ollenkaan kipeä olo, no ne lämmöt voi tipahtaa vielä ja sitten alkaa menkat. Mä en vaan haluasi menkkojen alkavan nyt viikonloppuna kun sinne kylpyläänkin mennään... No periaatteessa menkkojen pitäsi alkaa sunnuntaina silloin on tasan kaksi viikkoa oviksesta eli tämä mun testauskin oli aika ajoissa dpo 10 vasta. Tulee pidempi kierto kuin normaalisti eli 33 pv. Perjantaina testaan sitten uudelleen jos ei nyt mitään ihmeellistä tapahdu sitä ennen... Sitten jos siinäkään ei näy haamunhaamua menen tilaamaan ISO kasan testejä taas ;-)

PS: Mä en tirauttanut itkua vähän vaan petyin kun ei tullut sitä täydellistä 1 tai 4 vuotis hääpäivä lahjaa
 

Yhteistyössä