Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Neiti-81 toivottavasti on harmitonta ja kaikki jatkuu hyvin

).( Missä ne menkat nyt luuraa kun niitä kaivataan:mad: ei tässä oo aikaa kuhnailla. Julkisten kesätauot sun muut pamahtaa päällensä nopeemmin kun osaa odottaakaan. Taas on alkanu hiipiä mieleen ajatus ettei tästä taaskaan mitään tullu. Seuraavaks iskee varmaan vaihdevuodet:LOL:
 
Sunnuntai 26.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 7/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 10/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 16/28-30
Hannahi1..........KM 12/11.......................................KP 17/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 23/28-30
jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 25/24-28
nellielli..26v.......KM 08/11.......................................haamuilee :heart:
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 4/27
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 5/35
Salasei..............KM 09/09........................................KP 8/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 8/32
Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 10/26
kultakimpale2....KM 10/08, 3/09, 12/10.....................KP 15/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 16/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 16/30-33
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 17/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 24/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 26/30
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 14/?
Filuuri................KKM 1/12.....................................KP 21/28
Missa-76............KM 04/11.....................................KP 40/28-32
Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 41/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 12/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11.....................KP 13/30
Vaavimasu..KM 08/10, 08/11.......................................KP 24/28-29
Wandii..32v..KM 12/11................................................KP 25/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11................................KP 26/34
johnu..........KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 17/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 Toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa. :hug:

nellielli onnea plussasta ja hyvää matkaa! Tämä tulee vähän myöhässä kun olet jo lontoossa... ;)

Jenksula Hassua miten niitä menkkoja oikein odottamalla odottaa eikä niitä vaan kuuluu silloin kun pitäisi...

vaavimasu ja meadow Toivottavasti olisi tärppi käynyt.

ON: Ovis alkaa olemaan käsillä. Pitää vielä tikutella ja tehdä talletuksia. Sain joululahjaksi viikonlopun kylpylään niin varaan sen maaliskuun lopulle niin on jotain muuta ajateltavaa kun odottaa kahden keskistä viikonloppua täysylläpidolla... Huhtikuussa soittelen sitten AVAlle.
 
M1n1 toivotaan että ovis löytyy ja tärppää :)

Jenksula multa on mennyt vähän ohi, onko tässä kierrossa mahdollisuuksia raskauteen vai odotellaanko niitä menkkoja muista syistä?

Vaavimasu ja meadow koska ajattelitte testailla? Jos pistettäisi vaikka yhteinen testipäivä?

).( mä olen sitä mietlä että olen raskaana... alavatsalla on menkkamaisia tuntemuksia vaikka tiedän ettei niiden pitäisi vielä alkaa. On myös ollu päänsärkyä, väsymystä ja sellaista pientä etovaa oloa. Postiviinen olo on ollut oviksesta asti ;-). Ensiviikonloppuna lähdemme kylpylään viikonlopuksi koko perheen voimin, ihanaa rentoutumista näin talven keskellä :)...
 
Oi, täällähän on tullut ihania uutisia palstailutaukoni aikana! Onnea Nellielli! :heart: Toivottavasti muutkin saavat yhtä ihania uutisia kiertojen loppupuolella!

).( Menossa dpo 1. Ovistesteistä bongattu parina päivänä tosi vahvat viivat, vahvemmat kuin koskaan aiemmin. (En siis ole aiemmin onnistunut oikeaa plussaa ovistestistä havaitsemaan). Alkukierto on mennyt rauhallisin mielin ja sama olotila toivottavasti jatkuu vielä parisen viikkoa. :)
 
P12
nellielli onnea, onnea :heart: tuohan tänne ihana plussa tuliaisiksi matkalta :)

Täällä tuli myös yllätyshaamuilua tähänkin kiertoon, dpo8 tuli jo haalea plussa cb-testillä. Nyt jännäillään saadaanko surkeaakin surkeampaan kemiallisten sarjaan jatkoa vai vihdoinkin jotain pysyvää. En kehtaa listoille tulla kun niin pitkä värssy tulisi epäonnistuneista raskauksista, mutta taustalla peukuttelen kaikille muhevia plussia r- ja o-testeihin :heart:

Tässä mun dpo8 "plussa" Aijaa.com - 9646888.jpg
Suosittelen lämpimästi tuota testiä, en ole ennen kokeillut ja oli kyllä tosi hyvä. Liuskoihin oon saanut jo monta haamua eilen ja tänään mutta tuohon tuli tuo pystyviiva heti kun testialue kastui, näkyi ihan selkeänä haalean sinisenä ja tossa se edelleen kuivana vieressä möllöttää plussana :) Paljon helpompi tulkita kuin liuskat ja muut puikot näin varhaisessa testaamisessa. (Tämä vinkki siis himotestaajille, tokihan kaikki testit plussaa jos on malttia odotella kunnon dpoita ;) ).
 
P12 ihan varovaisesti jo onnea, kunpa tämä yksilö päättäisi nyt pitää kunnolla kiinni ja pysyä matkassa sen 9kk :heart: Hirmu varhain sulla kyllä nousee tuo hcg tuolle tasolle, että r-testissä näkyy! :)

ipna mä omalla kohdallani uskon ovuloineeni aiemminkin, sillä olen tullut raskaaksikin noista kierroista, joissa ovistestin viivat ovat olleet haaleammat. Vaikka nuo ovistestin viivat ei nyt kerrokaan mitään mistään, niin silti tuli semmoinen fiilis, että josko tämä olisi hyvä merkki. Muutenkin on ollut paljon selkeämmät ja vahvemmat ovisoireet kuin aiemmin. Kamalan finniryppäänkin pukkasi naamaan ovisaikaan. Josko mun hormoonitoiminta ois vaikka päättänyt kunnostautua ja kypsytellä sen täydellisen munasolun (kai sitä saa ainakin toivoa ;) ). Jospa se jaksaisi vielä kiinnittyäkin.
 
Pikaisesti omaa napaa, anteeksi. Perjantaista lähtien on ollut ovistuntemuksia ja nyt sain tummanpuhuvan viivan clear blun digitaaliseen ovistestiin hymynaaman lisäksi. Nyt mietin että kannattaako mun aloittaa disperin vai ei? Voiko se auttaa kiinnittymiseen?? Mähän en siis tule herkästi raskaaksi ja jos satun tulemaan niin se on kyllä mennyt loppuunasti eikä mulla ole ollut hematoomia.
 
Ipna; no mulla vasta pitäis menkat alkaa torstaina, joten ei varmaan kannata testailla heti...Tosin tein äsken yhden ovistestin, niitä kun kaapissa lymyilee, siihen tuli haaleampi viiva, eli ei tarkoittane mitään....Jos r-testin kanssa malttaisi ensi viikonloppuun!
 
Iitu85: Asetyylisalisyylihappo (disperin, primaspan) parantaa kohdun verenkiertoa, mikäli paksut veret ja tukostaipusuutta. Se myös vähentää elimistön alkion hylkimistä mikäli tuohon on taipumusta, eli siis vasta-aineissa ongelmaa. Monessa paikkaa puhutaan asan aloittamisesta plussatestin jälkeen mutta siihen mennessä pari viikkoa on jo kerinnyt kulua kiinnittymisestä. Toisaalta väitetään että Asa voi heikentää raskautumista, mutta tiedä sitten. Mulla ei testeissä näkynyt häikkää vasta-aineissa tai hyytymistekijöissä. Mutta keskenmenneiden raskauksien oireet ja raskauden keskeytyminen ensimmäisen kolmanneksen loppupuolella antaisi osviittaa että kyse olisi kuitenkin juuri noista ongelmista.
 
Tällä kp1/30-31
Ja nyt näyttäs menkat normaaleilta. Viimeksihän olivat pelkkää ruskeeta tuhrua.
Kunpa voisi nyt sanoa olevan yk ykkönen, mutta odotan yhä tuloksia kolposkopiasta. Ärsyttävää!! Pikkusen jo mielisin listoille mukaan..
Jokatapauksessa alkoipa ykt tai ei, niin aion olla tikuttamatta ovista, sen verran selkeet merkit on viimeaikoina olleet.

P12 hyvin sulla testit haamuttaa, tykkään vaan että toi "plussatesti" taitaa haamuttaa kaikille, ainaskin monissa pinoissa saa nuhteita.
Sulla tosin saattaapi olla oikea haamu, koska oot saanu jo niitä viivoja muihinkin testeihin! Ottasit vaan positiivisemman asenteen, älä heti kemialliseksi luovuta..
Stressi kun ei tunnetusti oo hväksi raskautumislle
Tsemppiä ja onnea jo ainaskin pikkiriikkisen :)
Helppohan se on toisille huudella..

Ötyjä, Puskajussi
 
P12 - miusta tuo CB:n testi on saanut noottia tästä:

Näyttää selkeää, ohkaista viivaa(vasen reuna)vaikka ei tärppi olisikaan käynyt!
..mutta..siulla tuo viiva on tuollainen leveä palkki - vaikkakin haalea(ihan normaalia dpo8 dippauksella)
..j o t e n..uskonpa jotahin ihunaa taas olevan tekeillä kohdussasi:)..ja sille ihunalle tarraa matkaan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään testaillaan. Olen ihan hermona!! Mitä enemmän ajattelen asiaa, sitä enemmän alkaa alavatsaa särkeä. Sain yhden testin tuonne terveyskeskukseen, mutta jotenkin tuntuu, että olis kivempi testailla kotona. Saa nyt nähdä mihin päädyn. Ihmeen hyvin olen mieleni malttanut. :)
Olen niin kuuliainen, että aina testaillut vaan aamupissasta. Mutta jos on kerta jo kolme viikkoa myöhässä, niin luulis, että testi näyttää plussaa vaikka sen tekisi keskellä päivää. : /

Peukkuja kaikille jännäilijöille!!
 
johnu Vitsi miten siun hermot on kestäneet,, jotenki vahva tunne että plussan sie tänään saat ;)

P12 Onnea,, hieno selvä haamulainen noilla päivillä :heart:..ite olen luottamuksen CB.n +/- testiin menettäny mutta moni tosiaan kehuu kyseistä testiä.

IHANAA ku tänne on näin paljon tullu plussia ja varmoja plussa tunteita =) kyllä miusta keho välillä aika selkeen singaalin antaa ku jotain kohdun sisällä tapahtuu. jännä vaan et silloin kun ei ole raskaana ja tulee niitä singaaleja ni on on epävarma tunteistaan,mutta sitten ku on se vahva tunne ni nää vale tunteet onki loppujen lopux aika lievät.. saikohan kukaan tästä höpölöpö jutusta mitään selkoa :D

mutta näihin tunteisiin km.n jälkeen kierrot olleet vähän hukassa. eka kierto 36 ja toka 29. viimeviikolla kp.11 yöllä tuntu tosi kovaa vihlaisua oikealla puolella siitä päivä pari ni "limat" tulivat jotenki epäilisin ovista ( en tikuta, en ole koskaan tikuttanut ja ei tässä vielä nii hoppu ole et rupeisin tikuttamaan. ja kuiteski jään moiseen hommaan "koukkuun" ni six en halua, ja se tuntuu miusta jotenki hankalalle :| ) MUTTA siis viell "asiaan" itellä on nyt sellanen olo että olis tärpänny,, saas nähä tuunko mieki alas korkeelta ja kovaa :D
 
Huomenet!

Minä olen jo hätähousuna yhden testin lauantaina tehnyt, vaikka silloin vasta kp23...
Siihen ehkä ihan joku viivanpaikka hädin tuskin tuli, mutta kuivuessaan vähän tummui. Apteekin omalla siis tein enkä edes aamupissasta.
Tänään aion sitten tehdä aamupissasta jonka otin talteen..
En vieläkehtaa edes neuvolaan soitella ja kysyä sitä lähetettä testiin kun ei edes menkkojen pitäis vielä alkaa..
Jotenkin täällä on kans nyt semmonen rauhallinen olo ja tuntuu että olisin raskaana, mutta joku tuolla silti kolkuttaa takaraivoon että "paskat sää mitää raskaana oo"
Tää on kyllä ihan hirveetä ootella tulosta... Tulenpas sitten ilmoittamaan mitä testi tänään sanoi..

Tsempitykset kaikille muillekkin testailijoille..
Nyt kyllä tilaan netistä sitten testejä taas paketin jos en ole tästä kierrosta raskaaksi tullut! =D
Vähän tuntuu olevan ihan etovaa oloa ja väsyä ainakin..
Maha on myös sellanen "turpean oloinen". Ihan kuin olis sitä kuuluisaa "painon tunnetta"
Mutta en nuolase ennenku tipahtaa! Näähän voi olla "pelkkää kuvitelmaa".

Niin muuten.. Onko täällä kukaan tehnyt sellasta että olis pissiny samaan testiin uudestaan jos on ollut nega? Yksi ystävä kertoi kerran niin tehneensä mutta en muista miten sitten oli käynyt, että oliko näyttänyt erilailla.. Tuntuis ainakin että ei enään sitten vaikuttais, vaikka toisaalta jos se "aine" siellä reagoi vain siihen raskaushormooniin niin eikai se aina sieltä häviä mihinkään? no.. Tiedä häntä, mutta itse ainakin olen luottanut vain siihen yhden kerran tehtyyn testiin =D
Nyt aamupalan tekoon! Ja jännitystä ilmassa
 
Tsemppiä testaajille!!!

Mulla nyt kp25/28....oma olo edelleen samanlainen, rinnat aristaa, varsinkin kun ottaa liivit pois illalla ja yölä kun kääntyilee sängyssä...mahallaan ei oikein voi nukkua. Lisäksi mun alavatsaa jomottaa menkkamaisesti lähes koko ajan, mitä yleensä ei ole näin aikaisin! Viime yönä vihlasi tosi kovaa oikealta jossa kylläkään ei munasarjaa enää ole...Lisäksi väsyttää, turvottaa jne. Mutta kuten aikaisemmin totesin, en oikein uskalla ajatella että olisi tärpännyt. Lisäksi viimeksi oli kohdunulkoinen, joten pelkään että näin kävisi uudelleen jos raskaaksi tulen.....Mulal on endo, ja vasen munasarja enää jäljellä, luulen että siell on jotain kiinnikkeiä johon viimeksi takertui...Mutta turha kai se on mitään pelätä, kun ei itse voi vaikuttaa asiaan :)!

Mulla on yksi ovistestejä kaapissa, varmaan huomisaamuna katson oisko viiva vahvistunut, r-testin teen vasta viikonloppuna jos tarvetta tulee!

Nyt isot tsempit kaikille, toivottavasti saadaan plussauutisia :hug:
 
Täällä ollaan paniikissa, jo 3 päivää vuodellut pikkuisen ja lääkäri sanoi että jos alkaa kivut tai kunnon kirkas vuoto niin sitten lähteä näytille, muuten vain seurata: / Pelkään ettei tämäkään jaksa pysyä mukana kun on nämä erityiset syyt ettei pitäisi edes raskautua, mutta näin taas ollaan... No jos vaikka olisikin vaaratonta, mutta tietenkin kun todella haluaa niin saa olla todella peloissaan ja kauan... Sekavaa, mutta toivon että te ymmärrätte tätä sepustusta :`(
 
Meadow mullakaan ei ole kuin yksi munasarja tallella tosin vaan oikeanpuoleinen.

Vaavimasu hienoa jos jo nyt näyttäisi haamusta ;-), varovaiset onnittelut ja odotellaan oikein innolla testaustuloksia!!! Täälläkin lähtee testitilaus eteenpäin jos nyt ei tärppää.

Rontti1 mulla on ollut positiivinen olo tästä kierrosta koko ajan (paitsi ehkä tänään ellei tuntemukset muutu) että nyt tärppäsi... toivotaan parasta!!!

johnu/B] sä olet kyllä sissi kun et oo testanut... plussaa siis sieltäkin odotellessa..

puskajussi toivotaan että pääset listoille mukaan :)!

Jenksula onko kuitenkin tässä kierrossa raskautumisen mahdollisuus? ajattelin vaan jos niitä menkkoja ei kuulu ja oletkin raskaana ;-)!

).( näin aamusta mulla on sellainen olo etten ole raskaana... ensimmäistä kertaa tämän kierron aikana. No en mä maatani ole siltikään myynyt eli odotellaan odotellaan keskiviikkona saatan testata joten saa nähdä miten käy. Viikonloppuna lähdetään kylpylään eli silloin en testaile vaan vasta kylpylän jälkeen taas.
 
Carolina30+ voi ei... toivotaan että on vaan harmitonta alkuraskauden vuotoa! Mä kävisin yksityisellä varmistamassa asian jos ei rahasta ole kiinni maksaa about 100-150 eur paikkeilla muistaakseni. Mä en ymmärrä tuota julkista puolta, kun sitä itse on niin huolissaan joka ei tee hyvää niin miksei sitä voisi ottaa näytille jotta olo olisi huolettomampi...
 
Carolina30+, voi kurja... pidän peukkuja, ettei ole mitään vaarallista kuitenkaan! Voimahali! :hug:

ipna; etkö sä vois jo testata....? :) :popcorn:

Nyt tulee omanapaista vouhkaamista, skipatkaa ken ei jaksa lukea... menee myös hoitoasioiden vatvomiseksi eli senkin puolesta ymmärrän kyllä, että ei-hoitolaisia närästää nämä mun valitusvirret :D Mutta siis, viime viikollahan ekassa seurantaultrassa oli munikset kasvaneet ihan ällistyttävän nopeesti, ja punktiopäivää aikaistettiin vähän ja sovittiin se ylihuomiseksi eli keskiviikkoon. Nyt tänään ei ollut ihan sama tahti jatkunut viikonloppuna, yksi munis oli selkeesti iso ja sitten koko joukko pienempiä, 13-15 millisiä. Mun mielestä noi on ihan liian pieniä ollakseen kypsiä keskiviikkona, MUTTA lääkäri kuitenkin päätti, että punktio tehdään keskiviikkona!! Mua ketuttaa; ollaan kuitenkin hoidossa yksityisellä jonka pitäis kai olla maan parhaita klinikoita, ja nyt mä täällä ihan hysteerisenä mietin, että tietävätkö ne nyt mitä tekevät. Onko tuolla muka mitään soluja punktoitavaksi vielä keskiviikkona? Aikataulullisesti keskiviikko on mulle tuhat kertaa parempi punktiopäivä kuin perjantai joka olis ollut seuraava vaihtoehto eli sikäli en valita, mutta pelkään ihan tosissani miten tuossa käy. Jos maksetaan hoidosta pari tonnia ja jo punktion saalis on nolla, niin voi sitä vitutuksen määrää.... kiitos ja anteeksi jos joku jaksoi tän avautumisen lukea :)
 

Yhteistyössä