Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

scarleth: mut eikö nyt ole lääkekatto täynnä tälle vuodelle?
Joo, luojan kiitos ON :) Olin tuota satsia ennen ehtinyt ostaa jo jotain pienempää, joten täyteen se tuli. Tälle kierrokselle ei ilmeisesti enempää lääkkeitä tarvi hankkiakaan, mutta jos nyt ei tärppää niin seuraavien hoitojen lääkekulut on sitten onneksi ihan minimaaliset. Voi kunpa nyt kävis flaksi jo tällä kierroksella...

nellielli, niistä Primaspaneista. Mulla oli viimeisessä inssikierrossa Disperin 100mg / pv, siis samaa kamaa kuin Primaspan. Ehdotin noita itse lääkärille ja ei se nähnyt mitään estettä niiden syömiselle. Suhtautuminen vaikutti olevan vähän sellainen, ettei uskonut niillä hirveästi olevan vaikutusta suuntaan tai toiseen. Sittemminhän multa tutkittiin hyytymistekijät ja niissä ei ollut mitään poikkeavaa. Disperinejä aion kuitenkin alkaa syömään taas heti punktiopäivän jälkeen (tai viimeistään siirtopäivänä) jos ei lääkäri sitä nytkään ehdottomasti kiellä.
 
Viimeksi muokattu:
Mää oon viikon aikana aina päivittäin käyny lukeen teidän kuulumiset ja kirjotellu tätä viestiä tänne, mutta aina jää kesken ja seuraavana päivänä on miljoona kirjotusta lisää.. Mut jos nyt oisin suurin piirtein kartalla missä mennään. Pahoittelen, jos sekoilen näissä kommenteissani..

ipnalle tsemppiä :D mää oon ite peruspessimisti, mut hienoa, että jotkut jaksaa olla noin positiivisia.

Scarleth onpa ihania uutisia! Peukkuja ens perjantaillekki.

Micaela ONNEA!

Filuuri mulla on kaikki kierron tuntemukset kasvanu potenssiin sata edellisen keskenmenon jälkeen. Tai sitte mää vaan "kuuntelen" mun kroppaa enempi.

morebabies kivan kuuloinen viikonloppu! määki tahon treffeille :) Pitäsköhän vinkata..

Johnu oijoi, jännää :)

Toivotonko voi itku :/

nellielli oiiiii :heart: ja oikein ihanaa ja rentouttavaa matkaa! Lontoo on niiiin upea.

DingeLiDong hyvä että selvis! Mullahan tuo on ollut diagnosoituna jo useamman vuoden ja vaikuttaa kuulema sekä raskautumiseen että varhaisiin keskenmenoihin. Kun lääkitys on tasapainossa, ei mitään ongelmia pitäisi tulla.

Meidän lähipiirissä alkaa kans noita raskausuutisia olla. Pahimmin kirpas ehkä semmonen, joilla laskettu aika ois samana päivänä ku meillä olis huhtikuussa ollu. Mua inhottaa ja hävettää nämä omat negatiiviset tunteet, mää kun niin tahtosin iloita muiden mukana. Tokikaan en edes tiedä kaikkien taustoja, voihan se olla että muillakkin on plussat olleet kovan työn ja tuskan takana (joo-o, siltä se väliillä kirjaimellisesti tuntuu ;)). Oman navan tuntemuksia ei oo ja onneks töissä pitävät sen verran kiireisenä, ettei tässä mitään muuta ole ehtinyt miettiä :) Pitäisköhän itsekki kokeilla palstataukoa tän kierron jälkeen. Hmm.. Pistetään korvan taakse.
 
neiti-81 eikä!!! :'( Pahoittelut! :hug:

Mä toivottelen nyt kaikille tasapuolisesti paljon paljon paljon plussatuulia! :) ja palailen reilun viikon päästä takaisin palstailemaan! En tiedä koska uskaltaa plussanneisiin siirtyä, joten mielelläni hengailen täällä vielä reissunkin jälkeen jonkin aikaa.. :) ja toivottavasti tulee paljon plussia kun oon poissa täältä! :heart:
 
neiti-81: mullahan on ollut raskauksissa hematooma mikä on vuotanut ja siis raskaus silti jatkunut... Juuri tuolla lailla, yhtäkkiä vuotanut, loppunut kun seinään ja sitten tullut vaan ruskeaa tuhrua. Eli toisaalta sullakin voisi olla se, mutta siis hematoomaraskauksista 4/5 jatkuu normaalisti. Mulla hematoomat johtuneet siitä, että kehoni on hylkinyt alkiota. Toivottavasti sulla ei ole sitä!!!
 
nellielli OHHO Onpas ihana käänne.. onnea onnea :flower:=)

Neiti-81 Jospa se olis tosiaan vaan hematooma joka vuoti.. tai sitten muuten harmiton vuoto..itse vuosin ekaa odottaessa hetken ja nyt se mussukka nukkuu tuolla. toivotaan että kaikki olisi hyvin..maanantaina soitto neuvolaan ni pääset varmasti ultraan :heart:
 
Neiti, voi ei! Toivottavasti vuoto on loppunut, vai mikä on tilanne?? On se niin väärin jos meistä yksikin joutuu enää koskaan edes säikähtämään keskenmenon uhkaa - mun mielestä me ollaan jo kärsimyksemme kärsitty kaikki. Toivotaan nyt että sulla ei vuoto tarkoittanut mitään pahaa.
 
Tulin kurkkimaan tännekin puolen. Primaspanista olitte ainakin jutelleet. Minähän aloitin ne omatoimisesti heti ovulaatiosta 50mg ja sitten plussan jälkeen 100mg. Kaikissa keskenmenneissä raskauksissa mulla on ollut voimakkaita aurallisia migreeneitä, toispuoleista puutumista ja hengenahdistusta. Välillä joku jalkaterä saattoi olla 3 päivääkin turrana. Tässä raskaudessa ei ole ollut mitään noista ongelmista, ja terkkari myönsi että voihan se hyvinkin olla että lääkkeen ansiota on. Laittoi nyt kyselyä polille, mihin asti jatkan käyttöä. Kun en siis kenenkään lääkärin ohjeistusta ole saanut tämän käyttöön, vaan ihan omaa kokeilua tässä tehdään. Olipa sitten lääkkeen ansiota tai ei niin 3 peräkkäisen km jälkeen nyt porskutellaan 15+2 ja kaikki vaikuttaa olevan hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole vuotanut sen eilisen tunnin jälkeen yhtään... oisko sittenki toivoa???? Josko olis ollu vaan hormooneihin liittyvää, tulihan mulla kuun aluissakin menkat ja plussasin silti?? Nyt odotellaan ja toivotaan, 5.3. ultra jossa tarkistetaan viikot.. siellä sen sit kuulee viimeistään:eek:
 
Lauantai 25.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 6/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 9/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11....................KP 15/28-30
Hannahi1...........KM 12/11...................................... KP 16/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 22/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... .KP 24/24-28
nellielli..26v.......KM 08/11...................................... KP 28/28-32
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12.......................KP 3/27
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 4/35
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 7/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 7/32
Mame31..32v......KM 12/11.....................................KP 9/26
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 14/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 15/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11............................KP 15/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... KP 16/?
meadow............KM 10/11...................................... KP 23/28
Ipna..31v...........KM 12/11...................................... KP 25/30
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 13/?
Filuuri................KKM 1/12......................................KP 20/28
Missa-76............KM 04/11......................................KP 39/28-32
Whisky Peat........KM 07/11......................................KP 40/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö..29v..KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 11/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11........................KP 12/30
Vaavimasu..KM 08/10, 08/11...................................... ..KP 23/28-29
Wandii..32v..KM 12/11..................................................KP 24/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 25/34
johnu..........KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 16/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Helou!

Neiti-81 toivotaan että ei ois olu vakavaa!!!

Täälä kp 23 ja tekis niiiiiin mieli hakea se samperin testi ja tehä vaikka huomen aamulla mutta jos sitä malttas vaikka sinne maanantaihin oottaa... =/ Tuntuu että pienellä paikkakunnalla ja hakenuniitä testejäaika tiheään tahtiin niin ei enää etes kehtaa =D
Mutta siis alan vähän epäillä vilusta, väsystä ja aavistuksen etovasta olosta että oisko se tärppi nyt sitten käyny.. Vaikea vaan uskoa kaiken tän jälkeen.. Enkä taatusti uskokkaan ennenku seuraava raskaus on yli puolen välin..
kai se täytys nyt vaanhillitä tuo testaamisen halu ja oottaa ens vkoon ja käydä sitte tk:ssa teettään se ilmanen testi..

Nyt pihalle lasten kaa nauttiin ennen yövuoroa!
 
Neiti-81 yhdyn kuoroon ja toivon kovasti ettei olisi vuoto ollut mitään vakavaa, vaan siellä porskuttaisi hyvin kiinni pitävä alkio.

Vaavimasu jännittävältä kuullostaa, peukut pystyssä testitulosta odotellessa. :popcorn:
 
Neiti-81 hyvä että ei enää ole tullut vuotoa... toivotaan että masuasukki pysyy matkassa mukana. Yks tuttu vuosi paljonkin alkuraskauden aikana ja terve poika syntyi...

Vaavimasu munkin tekisi mieli testata ;-), mutta dpo 6 joten tiedän että ei vielä näy vaikka kuinka toivoisi sen näkyvän. Hädin tuskin jos on vielä kiinnittynyt edes, mutta joo mä olen edeleen sitä mieltä että raskaana olen.

).( Tänään särkee päätä ja masussa on sellainen olo että siellä jotain tapahtuisi... katsotaan katsotaan.
 
KYlläpäs olette taas kirjoittaneet ahkeraan! Aivan liian paljon kirittävää tälle taustailijalle... :(

Joten siis vain omaa napaa...
Vihdoin ja viimein 7 viikon odotuksen jälkeen tänne saapui Menkat :D Joten yritys alkaa vuodon päätyttyä ja tulosta katsellaan sitten kuukauden päästä. Kiertopäiviä en laske, onpi helpompi pitää oviksen ajankohta tietämättömissä ;) Ihan kuin ei osaisi kalenterista katella kahta viikkoa :D No mutta meillä yritys tarkoittaa menkkojen lopusta seuraavien alkun joka toinen päivä, joten ihan sama missä se ovis on, kunhan tulee.
 
kenguru: on se kumma miten ne menkat aina tässä tapauksessa osaa piristää mieltä, tuntuu että vihdoin kroppa pääsee aloittamaan prosessin puhtaalta pöydältä!

).( mun kroppani ainakin yrittää ihan epätoivoisesti tulla raskaaksi tai ainakin ilmoittaa minulle tulevasta ovulaatiosta etten vaan missaa ajankohtaa. Mukaan tullut siis tärinäkipu. Onpa tosi kiva lähteä illalla korkkareissa köpsyttää, kun tälleen normaalistikin tuntuu joka ikinen askel puukon pistolta munasarjassa. Mennään illalla Finlandia talolle katsomaan Flamenco show:ta, joten sinne on vähän niin kuin pakko pukeutua hienommin. No käydään sitä ennen syömässä hienosti, joten jos ruuan kanssa ottaisi viinilasillisen niin kipuunkin turtuu. Musta on vaan niin jännä, kun tuo ovis on nykyisin niin vahva tai siis oireet ja alkavat niin ajoissa. Ovisplussaa odotan tulevaksi vasta ma eli tasan 2 viikkoa menkkojen alkamisesta, niin ainakin viime kierrossa oli, siis mistä raskauduin.
 
neiti-81 onpas sulla jännä aamu :hug: toivon todella että kaikki on hyvin, ja varmasti kaikki onkin :heart:

No sit mun pitäs tänään päättää että alanko nyt huomenna siis kp5, ottaa niitä Clomeja omin lupineni vai mitä hittoa mä teen? Oon kuitenkin 99% varma etten ovuloi itse. Mulla on siis vaan yhteen kiertoon niitä, et eikai siitä haittaakaan ole?
Ja sit sellasta kysyn kun nää mun menkat on ihan oudot... lähinnä sellasta ruskeeta vuotoa ja melkeen koko päivän pärjäis yhellä siteellä. On siis veristäkin ja ihan kuukautisvuotoa mut niukkaa ja ruskeeta enimmäkseen. Ei hirveesti oo mitään kipuja? Normaalia?
 
Neiti-81, toivottavasti oli harmitonta!

Onnea munkin puolesta kaikille plussanneille, ihanaa saada joskus positiivistakin uutista!

Vaavimasu; täällä myös KP23/28-30....Kummallista, mutta nyt on hiipinyt kaikenlaista oiretta ja taas sellainen tunne että oisko nyt oikeesti tärpännyt....Seuraavia ''oireita'' havaittu:

- rinnat alkaneet aristaa + turvoksissa
- valkovuoto lisääntynyt
- närästys (jota ei yleensä koskaan ole)
- menkkamaiset alavatsakivut, jotka yleensä ilmaantuu vasta lähempänä kuukautisia
- palelu (no, mua paleleee kyllä aina)
- vsäymys (sekin on aika tavallista mulle)
- olo siitä että jotain tapahtuu kehossa ;)
- itkuherkkyys, kun esim. katsoo tvtä

Hah, nää nyt on siis sellaisia tuntemuksia joita yleensä tulee joka kierrossa, paitsi noi menkkamaiset kivut ei tässä vaiheessa yleensä ilmoittele itsestään. Tuleekin pitkä kierto, menkat pitäis alkaa ensi torstaina, jos ei sunnuntaiaamuun mennessä ole alkaneet sitten testaan, taitaa olla parasta malttaa sinne saaka - mieli on tehnyt ennenkin tepposia :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 mää niiin pidän peukkuja täällä!

Vaavimasu netistä tilaaminen kannattaa ;) mustaki tuntuu, että meiän kylän apteekin täti kattoo mua aina vähän omituisesti, ku oon "pari" testiä tässä viimesen puolentoista vuoden aikana hakenu.. Nyt en enää jaksa sitä "katsetta" vaikka tiiän, että työtäänhän ne nekin tekee ja ehkä mää vaan kuvittelen sen säälittävyyden niiden silmissä :)

Lilleri82 mulla on ollu keskenmenojen jälkeen kaikkea mahdollista runsaista tommosiin niukkoihin "ruskeisiin" kuukautisiin. Monet sanoo, että ykskään raskaus ei oo samanlainen, mutta mää voisin sanoa, että yhetkään menkat ei oo samanlaiset :D

meadow aina kannattaa pitää peukkuja :)
 

Yhteistyössä