Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Ai kauheeta, täällä on siis muitakin patologisia itkeskelijöitä kuin mä!!! :) Tavallaanhan on ihanaa olla herkkä ja kokea kaikki tunteet niin vahvasti, mutta on se vähän outoa. Muakin yleisesti ottaen pidetään semmoisena coolina uranaisena - moni takuulla ei uskois silmiään jos näkis millainen itkupilli mä olen siviilissä :D Nää lääkkeet toki vaikuttaa hormonien lisäksi, mutta kyllä mun mielestä ikääntyminenkin on tehnyt herkemmäksi.

Ihanaa, _melkein_ viikonloppu jo! Tuo morebabiesin treffisuunnitelmakin kuulostaa tosi hyvältä. Pitää varmaan vinkata omallekin ukolle... ajattelin tänään painella kaverin kanssa treenaamaan ja sitten saunaan turisemaan. Kyseinen kaveri ei tiedä vauvahaaveista, joten saanpa ainakin pitää lomaa niistä jutuista tämän illan :)
 
Viimeksi muokattu:
morebabies Nää on hormoonit on kyl niin..aargh.. :D Mä siis itken jo kun nään oikeesti suloisen kissanpennun vaikka telkassa tai kuulen tosi hyvän biisin.. :D ja siis mä tykkään käydä bodycombatissa ja siä on aina muutamia biisejä jotka saa oikeesti kyyneleet aina välillä silmiin.. musta tuntuu, et oon tullu jotenki viä herkemmäks koko ajan enemmän ja enemmän.. tai sit vaan tuntuu siltä.. ;) Ja kyllähän ton ymmärtää, että itkettää, jos isän kuolemasta nyt on tullut vuosi! :hug:
 
scarleth: treeni kuulostaa hyvältä, sama suunnitelma tälle illalle! Flunssa tuntuu iskevän: aivastuttaa, nenää pistelee, limaa valuu kurkkuun eli joko treeni pahentaa tai parantaa oloa, mutta pää ainakin "puhdistuu" ajatuksista.
 
Morebabies, eiiikä, älä nyt tuu viikonloppua vasten kipeäksi! Mullakin on täällä jotenkin jumittava olo; niskaa jomottaa, muutenkin lihakset väsähtäneen oloiset jne - etten vaan itsekin olis saanut mieheltä influenssatartuntaa. Tai sitten se on kuitenkin toi Puregon, joka aiheuttaa näin nuupean olotilan.
 
Mä oon kans menossa treenaan bodycombatia! :)

ja morebabies toivottavasti et oo kipeeks tulossa!

Pikainen oma napa.. ei alkanutkaan menkat..ainakaan vielä..NIIN hämärää..tuli siis jo aamulla vuotoa..pikkusen koko päivän aikana tullut vaaleanpunaista siteeseen, mut nyt ei taas mitään.. en tiedä nyt mikä on..alkais ny ne menkat sit kunnolla jos on alkaakseen..hämärää tällanen!
 
nellielli: voihan tuo punertava vuoto olla siitä perhanan hiivasta. Mulla meinaan tulee juuri samanlaista ja jälleen kutiaa :(

treeni vedetty ja olo sen jälkeen hieman huonompi, kurkku karhea ja paleltaa..Täytyy vetää extra C-vitamiinit jos jeesaisi.
 
morebabies Niin, sekin voi kyl olla.. ärsyttävä hiiva!! :mad: ei vaan kutise kyl enää kauheesti..taas enää tällä hetkellä.. : / ja on kuitenkin ihan menkkakivut päällänsä..eilen jo alkoi, sit ne loppu illalla ja alko taas tänään aamulla..ja nyt on töistä kotiin päästyä ollu ihan siis menkkakipuja, mut pyyhkiessä ei tullu paperiin äsken enää yhtään mitään..
 
Onpas tänne tullut tekstiä päivän aikana :)

).( Inhottavaa jomotusta vasemman munasarjan hollilla jo pari päivää, enkä keksi syytä. Alkoi toissa päivänä zumbassa ja sen jälkeen sitten vaihtelevasti jomottanut kävellessä tai nopeita liikkeitä tehdessä. Tuntuu että jomottaa koko ajan enemmän. Nyt jomottaa jopa paikallaan ollessa. Kipu ei oo viiltävää eikä sellaista että tarttis ottaa ees kipulääkettä. Ku jomottaa vaan. Samanlainen jomotus tuntui yhden päivän ajan viime viikolla ja ajattelin sen olevan ovis. En ole kyllä tähän asti ovista tuntenut, mutta kai sitä yrittää oppia tuntemaan omaa kehoa. Ainahan mua on jomotellut sieltä ja tuolta ja en ole sen enempää syitä miettinyt. No nyt mietin. Jomotukselle keksin muutaman vaihtoehdon:
A. ovis, mutta ku ainaki toivon sen menneen jo viime viikolla, jos sitä edes oli.
B. kohdunulkoinen raskaus, mutta tuskimpa kun keskenmenosta on kolme viikkoa ja hormonit oli viikko sit jo tosi matalat..
C. menkkakivut, mutta ei kai ny näin nopeesti kaavinnan jälkeen
D. Kiinnittymiskivut, paitsi ettei kiinnittymisestä taida tulla kipuja. Etenkään jos on käyttäny ehkäisyä :D

Ei se kipu niin kovaa ole, että viitsisin lääkäriin siitä mennä. Lähinnä vaan ihmetyttää, että mikä se on. Sitä paitsi mä välttelen lääkäriä viimeiseen asti. No menen mä sitten herkästi, jos oma "lapsentekokyky" on vaarassa. Soittoaika olis viikon päästä, täytyy muistaa kysyä jollei se lakkaa sitä ennen.

Onko kellään kokemusta tai mielipidettä vastaavasta?

-iitu
 
Taas se tuli, sama v#un pettyminen, eli minulle voi laittaa kp 1 tänään.
Mulla on tuolla listassa muuten KKM ja KM menneet väärinpäin jos joku jaksaa vaihtaa. Mulla oli ovulaation jälkeen paljon tuntemuksia, pörinää, jomotusta ja jopa supituksia reisissä niin kuvittelin, että jotain erikoista todella tapahtuu. Mutta paskat. Tää alkaa todella ahdistamaan, ainainen odotus ja odotuksen odotus ja aika kuluu ja ikää tulee ja kesä tulee...kohta iskee joku kohtaus. :( Ohhoh.

Nyt minusta tuntuu, että yritän oikeasti ajatella enemmän itseäni ja omaa napaani, jatkan treenausta ja kuntoilua enkä mieti tätä (enpä!?) ja joka puolella ystävät pamahtaa paksuksi ja kyselevät että koskas teille ja ettekö te haluu ja mun pää hajoo.

No niin, nyt lopetan tämän ja yritän saada päähäni jotain mukavampaa.
Tsemppiä kaikille!
 
Toivotonko iso hali täältäkin :hug: ... ehkä se olisi hyvä unohtaa välillä nämä lapseutumishaaveet niin sitten tietty käy legendaarisesti ja oot raskaana ennekuin huomaatkaan.

).( Edelleen olen positiivinen oman tärpin suhteen... saas nähdä miten käy!
 
Toivotonko :hug: Iso hali!

(.) No nih..ei tätä kyl käsitä, mut kyllä..haamuviivasen testasin tänään aamulla..vasta dpo9..en usko todeksi, mutta kai se on uskottava, koska ennen en ole saanut viivan viivaa raskaustestiin enkä edes viivanpaikkaa..että kai siä jotain on tekeillä..en vaan jotenki usko silti..huvin vuoks tein testin aamulla, kun ihmettelin sitä eilistä vuotoa ja kun menkkakipuja on ihan koko ajan..no, ei tarvinnu clomeja ostaa! Ja mä en muka ovuloi.. :D en usko ennen kun viiva vahvistuu, mut ei ei ei..en vaan voi uskoo..oon ihan sekaisin..
 
Perjantai 24.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 5/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 8/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11....................KP 14/28-30
Hannahi1...........KM 12/11...................................... KP 15/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 21/28-30
jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 23/24-28
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 27/28-32
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12.......................KP 2/27
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 3/35
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 6/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 6/32
Mame31..32v......KM 12/11.....................................KP 8/26
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 13/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 14/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11............................KP 14/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... KP 15/?
meadow............KM 10/11...................................... KP 22/28
Ipna..31v...........KM 12/11...................................... KP 24/30
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 12/?
Filuuri................KKM 1/12......................................KP 19/28
Missa-76............KM 04/11......................................KP 38/28-32
Whisky Peat........KM 07/11......................................KP 39/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö..29v..KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 10/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11........................KP 11/30
Vaavimasu..KM 08/10, 08/11........................................KP 22/28-29
Wandii..32v..KM 12/11..................................................KP 23/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 24/34
johnu..........KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 16/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
morebabies Mä luulen kans, et oon ihan sekaisin kyl siä reissussa! :) mahtavaa päästä lontooseen ja sit viä alkava raskaus päälle, niin on siinä ihmettelemistä.. ;) Täytyy varmaan nyt ottaa testejä mukaan reissuun ja mulla yks digitestikin on, et jos sen sit tekis loppulomasta eli ens viikon lopulla..tai sit vasta kotona..hmm..en tiedä.. :)
 
Onnea nelliellille!!!!!
Täällä ei sen parinpv pyyhkiessä tulleen vuodon jälkeen ole tullut muuta ku valkkaria...
Alan jo itekki vähä epäillä tärppiä.. Ajattelin että jos kävis ens vkolla tk:ssa teettään raskaustestin joku pv.. Ei ole vara nyt ostaa testejäkään kyllä, vaikka mieli kovasti tekis..
Serkullakin kuulemma on ollut tuota kiinnittymisvuotoa eli kai sellaista sitten oikeasti on olemassa..
Nyt täytynee vähän sitten malttaa odotella vaan..
Ihan olen "kuvitellut" että aavistuksen etoo ja väsyttää kyllä.. Mutta en usko ennenkuin näen testissä sen vahvan viivan! Eli sitä odotellessa.. Ja rahaa odotellessa että saa sen testin =D
Tsempitykset kaikille muillekkin!!!
 
ipna sähän sitä aavistelit! :heart: nyt vaan toivotaan viivalle vahvistumista ja niitä tarrasukkia! :)

Vaavimasu Kiitos! :heart: ja kyllä se kiinnittymisvuoto ihan totta voi olla..itelläkin kuitenkin eilen jonkinlaista vuotoa oli..niukkaa kylläkin, mutta luulin jo menkkojen alkaneen..vuoto kuitenki lopahti kun seinään, niin oli pakko se testi tänään tehdä! :) joten peukutan sulle sitä plussaa kans!!! :heart:
mulla tulee kans vähä valkkaria nyt ja haisee alapää oudolle..ei pahalle, mut siis oudolle jollain tapaa..aika voimakkaastikin omaan nenään.. :D
 
NELLIELLI!!!!!!! :heart: Voi että!! Tämä oli kyllä ihan päivän paras uutinen. Nauti nyt nainen siitä Lontoon matkastasi. Uuuh, melkein tulee itku kun olen niin iloinen sun puolesta.

Toivotonko; voi itku. :hug: Mä niin tiedän tuon olotilan. Noihin pettymyksiin ei jotenkin karaistu ollenkaan - välillä ne tulee vähän laimeampina mutta välillä ne iskee sitten taas tosi lujaa vasten kasvoja. Mä en ole muuta keinoa keksinyt, kuin suunnata katseen kohti tulevaa ja yrittää mahdollisimman nopeasti unohtaa pettymyksen. Olen jopa miettinyt, että kun on hoidoissa, on tavallaan "helpompaa" kun voi joka kerran jälkeen soittaa klinikalle ja heti suunnitella seuraavaa kiertoa. Jos ei hoitoja olisi, pitäisi vaan itse keräillä itsensä ja yrittää uskoa, että ehkä sitten ensi kerralla onnistuu. Tässä kun on koko ajan seurannan alla, voi tavallaan luottaa myös siihen että mahdollisia ongelmia ja syitäkin saatettais tässä samalla löytää.

Täällä hyviä kuulumisia kontrolliultrasta: oon piikitellyt vasta 3 päivää mutta munarakkuloita oli lähtenyt kasvuun tosi hyvä määrä ja olivat jo isoja, eli punktio aikaistuu todennäköisesti parilla päivällä. Siis jos kaikki menee tämänpäiväisen suunnitelman mukaan, alkionsiirto tehdään jo viikon päästä perjantaina!!!! Jee, jee, jee!!! Aina parempi mitä nopeammin ollaan taas siinä ihanassa piinailuvaiheessa :) Hassua, toi lääkitys on nyt tepsinyt niin nopeasti että "ovis" on jo sitten joskus kp 10 tienoilla eli odottelua on tässä kierrossa muutama päivä vähemmän :D Maanantaina vielä ultra, eli silloin tuo tietysti vasta varmistuu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ipna
Scarleth :heart: Nyt voi ainakin nauttia lontoon matkasta! :) Ja onneks en niitä clomeja lähtenyt turhaan ostamaan..eivät kuitenkaan ole mitään halvimpia lääkkeitä ostaa turhana kaappiin pyörimään! ;)
Ja ihanaa, että se alkionsiirto on jo ens viikon perjantaina! Eihän tässä ole sitten enää kauaa aikaa ja pääset ite jännäilemään!!! Ihanaa! :heart:
 
nellielli, niinpä, clomit olis olleet nyt vähän turha hankinta :) Tosin toi kalleus on suhteellista; clomit tais maksaa alle 70 euroa purkki, mutta nyt kun hain nää ivf:n lääkkeet niin ekasta satsista pulitin apteekkiin 653 euroa :D :D Arvaa naurattiko siinä kohtaa...
 
Scarleth Joo, toi on kyl totta, et kalleus on suhteellista..toi 653 euroa on kuitenki pikkusen enemmän! Mun yhdellä hyvällä ystävälle tehdään kans noita hoitoja ja puhu kans, et menee suunnilleen ton verran aina yhteen lääkesatsiin..huh..se on jo paljon se! Ei clomit tunnu siihen verrattuna minkään hintaiselta kyl! Toivotaan, et ny sulla heti onnistuu alkionsiirto, niin ei tartte enää toista satsia lääkkeitä ostella! :)

Mä tässä mietin, et pitäiskö varmuuden vuoks alkaa syömään niitä primaspaneja nyt? Onko kellään kokemusta? Tai kyl varmaan kokemusta on, mut en muista enää, et mitä ihmiset on asiasta puhunu.. :ashamed:
 

Yhteistyössä