Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Hei! Mistä kannattaa ovistestejä tilata jos joku niitä jostain tilailee? Kiitos avusta! :)

Juu, tästä kierrosta mekin ollaan päätetty, että plussa tulee =) Jos miehelle taas sattuu työreissu oviksen aikoihin niin saa sen luvan perua.. Asiat tärkeysjärjestykseen.. :LOL:

Oi vooi, on tullut reissailtua ja jotenkin kiireisen puolesita tämä elämä nyt ollut etten ole joutanut tännekkään kauheasti kurkkia.

Malttamaton Onnea ihanista ultrakuulumisista :heart: Toivotaan, että joulukuussa teillä on pieni nyytti :)

Ja kaikille plussanneille hurjan paljon onnea ja tarrasukkia pienelle! :heart:

Sirel Minä tilasin halpa-testi.fi:stä Wondfon -One step ovistestejä + muutaman raskaustestin. Aiemmin tilasin mammaksilta David-merkkisiä, mutta totesimpahan, etteipä niillä paljon hullua hurskaammaksi tullut eli mun kohdalla huono valinta.

ON: Kuten mainitsin edellä, tilasin testipaketin halpa-testistä... Nyt sitten tiivistä testailua sekä liuskatestien että CB:n digien kanssa varmistelua :p Ai, että olisin iki onnellinen jos loppukuusta plussa pärähtäisi näkyviin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen! :heart: Jotenki ois nyt semmonen kutina, että tässä kuussa onnistuttaisiin :)

Sirel mä ainakin vannon tästä lähin pregcheckin nimeen,raskauskeijusta tilasin joissakin paikoissa saa kaupoistakin. kokeillut one stepit,alice ovulation testit ja davidit:en saanut selvää plussaa niihin

Täällä myös yksi kuumeilija/pakkomielellinen liittyy joukkoon.
Takana yksi km 3/12 ja alakerrassa tuhisee pikku kaunokainen (2v4kk). Kakkosta siis yritetään ja yritykset alkoivat viime kesänä eli kohta vuosi jo yritystä takana. Nyt juuri ekat menkat km:n jälkeen ja mieli aika mustana!

Onnea M1n1:heart:

).( tein eilen illalla "first singal" -testin ja ei haamuakaan :( Onko siis plussa menetetty??? Illalla tein n. 2h pidätyksellä... Ei kyllä tätikään ole tullut... Taidn testailla huomenna aamulla uudelleen yöpissasta... Oireet ei oo kyllä hävinny....

Nuo tulokset on hiukan testikohtaisia. Itse en esim. saa Davidiin yleensä yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli on, mutta digillä & sylkitestillä sitten varmennan. Äsken juuri tein koko setin, Davidiin suht vahva viiva, sylkitestissä näkyy "saniaiskuviota", mutta digi oli vielä nega. Eli tulossa on, milloin tahansa. Toivottavasti :)

taivaanrannan maalari: ei nuo kyllä vielä plussaa ole, mikä kp sulla on menossa? Testiviivan pitäisi olla tasavahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Wondfo:n testissä testiviiva tulee reippaasti tummemmaksi kuin kontrolli, kun plussa pärähtää ja Davidiin vaan tasavahva. Sen lisäksi suurin osa ovistesteistä pitäisi tehdä klo 10 jälkeen aamulla, että Lh-hormoni ehtii syntesisoitua. Tsemppiä testaukseen, toivottavasti plussa tulee pian :)

Viimeksi muokattu:
Taivaanrannan maalari: mulla tuo sun aikainen aamutestisi olisi aika lailla plussa noilla Davidin testeillä. Mutta en tosiaan testaile aamulla, vaan joko klo 12 - 14 aikaan tai sitten klo 16-18 aikaan, riippuen kierrosta ja siitä miten muistan aloittaa :) Mutta siis joka päivä samassa kierrossa suht samaan kellonaikaan.

Clearbluen digi-ovis-testissä tömähti tänään hymynaama :) Eilen ja tänään peittoa heiluteltu, peukut pystyyn! Ja odotan nyt kutsua tutkimuksiin, lääkäri kirjoitti lähetteen kolmen keskenmenon jälkeen. Tsemppiä ja jaksuja kaikille yrittäjille ja onnea plussanneille :)

Viimeksi muokattu:
Voi sentään! Monta päivää alavatsa juilinut ja tänään kunnon repäisykipuja alavatsalla. Tekeekö mieli nyt tepposia vai... Aiemmissa raskauksissa ei kyl tällaisia oireita ennen plussaa ole ollu.

Kuinkas aikaisin cb:n digi näyttää plussan. Nyt kp taitaa olla 25 ja tod.näk. kierto 28-29. Voi kun sitä on malttamaton!!!! Oviksen ajankohtaa en tarkkaan tiedä kun ei ollut selkeitä oireita, enkä oo tikutellu. Johan mä eilen tyhmänä yhden testin tein :) Pakko oli vaikka tiesihän sen tuloksen.

Tulipahan taas omaa napaa :wave:

Sunnuntaina 6.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12___________________________KP 27/24-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 29/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 42/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 19/26-28
kodehu__28v___KM 4/11, 8/11______________________KP 21/30-32
Scarleth__35v__KM 1/12___________________________KP 23/28-32
duello__28v___enkelivauva 2/09, KM 12/11____________KP 61/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 21/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 14/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 16/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 25/28-33
Aniit__________TM 4/11___________________________KP 25/?
Pink89________KM 1/12___________________________KP 3/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 3/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12__________________KP 21/32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 36/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 15/27
Salasei________KM 09/09__________________________KP 79/30
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 18/27-40
Suikkis_________KM 3/12___________________________KP 5/23-29

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles_____TM 1/12_____________________________KP 26/27-30
Sirel________KM 3/12____________________________KP 5/30
Whisky Peat___KM 07/11__________________________KP 14/30-35
adora______KM 12/11, 3/12_______________________KP 18/30-33
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 16/24-27
Mamiksi monelle__37v_KKM 10/11______________________KP 62/34
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12___KP 14/30-33
kokkeli_____KKM 4/12________________________________KP 19/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11__________________________KP 21/24-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 8/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 17/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 16/28-?

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, iitu85, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu:

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, beebe010, taraolivia, Suerte, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili, hannahi1

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/

Viimeksi muokattu:
Suikkis Pahoittelut keskenmenosta! Tervetuloa kanssamme turisemaan! Täältä jos jostakin saa sitä vertaistukea, mitä tarvitsee! :) Näin olen itse asian kokenut.

Juuri oviksen bonganneille peukut pystyssä! Tärppionnea! :)
Minä myös käytän noita Wondfon testejä, raskaus- ja ovis, ja olen tosi tyytyväinen niihin. Oviksen näyttää tosi selvästi ja r-testi ollut aina selkeesti nega. Ei siis viivanpaikkaa mun mielestä kyseisessä testissä.

).( Mulla nyt jo pari päivää juilinut alamahaa ja valkovuoto lisääntynyt. Mikäli bongasin oviksen oikein niin nyt on dpo 11, joten hanat aukee todennäköisimmin tiistaina. Eilen tein raskaustestin ja puhtaasti nega oli, joten peli on sillä selvä tän kierron osalta! No, täysi yritys päälle sitten ens kierrossa! Kaikki keinot käyttöön! Haluun sen plussan! :D :LOL: Meille kaikille!

:D mulla on aina raskaana ollessa näkyny testissä haamulainen jo dpo 10! Siksi en usko mahdollisuuksiini enää! Ja nyt rupesin miettimään sitäkin vaihtoehtoa, että voisiko minulla ollakin toinen ovis päällänsä. Nyt on juuri ne kp:t käsillä, jolloin normaalisti 32-34 pv:n kierrossa on ollu ovulaatio. Hmmm..:confused: Harmi ettei mulla ole yhtään ovistestiä tällä hetkellä..Äh, oon ihan sekasin nytten! Ei auta muu kuin odotella alkaako menkat vaiko ei..Vois kait sitä kumminki tänään varmuuden vuoksi talletella. Eihän sitä koskaan tiedä! ;)

Ja täällä kp 5/23-29 meneillään. Mulla ennen KM oli suht lyhyt kierto 21-23 päivää. Nyt eka kierto km jälkeen oli 29 ja ovulaatio löyty hyvin.

Onnea hirmuisesti plussanneille!!!

Onko kukaan teistä kokeillut greippimehua? Itse ostin nyt ensimmäistä kertaa ja aattelin tässä kierrossa kokeilla. Kaikkia muista kotikonsteja on jo kokeilut niin miksikäs ei tätäkin. Saapahan ainakin jotain mielenrauhaa. Mieheni käyttää nikotiinituotteita ja nyt komensin hänenkin jo vähentämään/lopettamaan. Saa hänkin kyllä nyt osallistua näihin talkoisiin.
Toivotaan todella, että tämä toukokuu ja alku kesä toisi kaikille plussa tuulia :)

Yhteistyössä