Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

zoobles: 1. ultra tehtiin julkisella, just tämän keskenmeno taustan takia ja lääkäri halusi sen heti vaan, kun sykkeet oli mahdollista nähdä eli kävin siis rv 6+3. Toinen oli yksityisellä mun mielenrauhan takia, kun viime viikolla oli muutama niin oireeton päivä, mutta nyt paha olo on tullut tuplana takaisin. Ensi viikolle sain vielä ylimääräisen neuvolalääkärin rv 8+4, jolloin lupasi laittaa lähetteen vielä yhteen ultraan ennen np-ultraa. Mutta en tiedä milloin saan sen ultra-ajan, kun lähete tulee vasta silloin. Toisaalta ehkä vähän turha, koska rv 9+ mulla on aina alkanut kuulumaan dopplerilla sykkeet, mutta kyllä sinne menen jos poliklinikka maksulla saan ultrauksen.

scarleth: toivotaan nyt oikein kovasti, että pienet jaksaisi tarrata oikein tiukasti kiinni!!!

malttamaton ja Tuuliannaliina: Mietin kans ensin että olisin soittanut neuvolaan ja tiedustellut mahdollisuutta ultraan, mutta mulla on niin ihana ja ammattitaitoinen vakkari gyne, että haluan mennä kuitenkin sinne, vaikka maksaakin. En toki tiedä olisiko mun "historia" edes riittänyt siihen että ottaisivat kunnalisella ultraan. Mulla TM todettiin neuvolalääkärin ultrassa (11+4), vuotoa ei ollut. Silloin tuntui olo hetken petetyltä, mutta onneks suht pian sain ajatukset käännettyä tulevaisuuteen. Tai siis kun 2kk kestänyt jälkivuoto ja muutama kontrolli oli takana...

Piinailijoille tsemppiä!!!

Sussu-72 :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Onko kukaan testaillut raskaustestillä hcg:n laskua keskenmenon jälkeen? Itse testasin 4.5 haalean plussan ja tänään viisi päivää myöhemmin ihan yhtä tumman (päivävirtsasta molemmat testit parin tunnin pidätyksen jälkeen).
Tänään lääkkeellisestä tyhjennyksestä kolme viikkoa. Pikkunen oli kokoa 8+4.
Onko muilla käynyt näin?

Viimeksi muokattu:
Ihania plussa uutisia täällä satelee ja vielä hyviä uutisia ultrista!!! Tää antaa jotain toivoa itellekkin...

Ja tottakai lisää plussauutisia toivotaan piinailijoilta lähipäivinä!

Täällä ovulaation metsästys menossa ja peittojen heiluttelua harjoiteltu :)

Miramei mulla r-testi haamuili pitkään km:n jälkeen..molemmilla kerroilla oon saanu negan vasta yli 4 viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.

).( Täällä siis kp1 ja ihan todella runsasta on vuoto taasen..Pikkasen tympäsee, mutta kunhan täti pakkaa kamansa niin luulis mielialankin paranevan. Toivottavasti.

Torstaina 10.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12__________________________KP 5/25-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 33/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 46/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 23/26-28
kodehu__28v___KM 4/11, 8/11______________________KP 25/30-32
Scarleth__35v__KM 1/12___________________________KP 27/28-32
duello__28v___enkelivauva 2/09, KM 12/11____________KP 65/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 25/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 18/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 20/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 29/28-33
Aniit__________TM 4/11___________________________KP 29/?
Pink89________KM 1/12___________________________KP 7/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 7/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 2/32-35
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 4/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 19/27
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 22/27-40
Suikkis_________KM 3/12___________________________KP 9/23-29

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel________KM 3/12____________________________KP 9/30
Whisky Peat___KM 07/11__________________________KP 18/30-35
adora______KM 12/11, 3/12_______________________KP 22/30-33
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 20/24-27
Mamiksi monelle__37v_KKM 10/11______________________KP 66/34
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12___KP 18/30-33
kokkeli_____KKM 4/12________________________________KP 23/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11__________________________KP 25/24-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 12/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 21/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 20/28-?

PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, iitu85, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, beebe010, taraolivia, Suerte, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/

miramei: mä olen saanut negan r-testiin vasta 4-5 viikkoa tyhjennysten jälkeen eli ihan normaalia. Onhan sulla kuitenkin hcg kontrolli vielä, mulla jäi viimeisemmällä kerralla istukkaa kohtuun vaikka alkio tulikin tosi nätisti ulos. Vuotokin loppui, mutta oli sellainen olo että jäljellä on jotain ja niin sitten jälkitarkastuksessa ultrassa huomattiin olevan.

malttamaton hcg-kontrolli on 22.5, mutta jälkitarkastusultraassa olen jo käynyt ja gyne sano että tyhjä on! :) Minut ultrattiin yhteensä viisi kertaa tuohon keskenmenoon liittyen, tai siis terkka ultras suru-uutisen, gyne vahvisti sen ja sitten kahesti sairaalassaolon aikana (olin kolme päivää osastolla) ja sitten vielä parin päivän päästä kotiinpääsystä ja sillon oli tosiaan tyhjä. Mustaki normaalia, että sitä hormoonia on, mutta enemmän ihmetyttää, että viivat ovat identtiset viiden päivän takaisen ja tämän päiväisen kanssa! Mieheltä kysyi, kumpi näistä on vahvempi niin näytti tämänpäiväistä...:confused:

Kiitoksia vaan vastanneille :)

Miramei mulla tulee tyhjennyksestä neljä viikkoa la ja viikko sitten kun tein r-testin oli se nega. Mut jännää että sun testi oli parin päivän päästä vahvempi....

tuli mieleen että mulle sano sairaalan gyne kun kävin tyhjennyslääkeet hakemassa että kun seuraavan kerran oon raskaana, saan varata sinne ajan ar-ultraan. Kuulemma rutiinia keskenmenon jälkeen.

Miramei mulla kesti pitkään ennen kuin hcg lähti laskuun. KKM tyhjennys rv 13. 5 viikkoa tyhjennyksestä r-testi lähti haalenemaan, haaleni sitten kyllä nopeasti. Muutamassa päivässä laski niin että veritesti näytti tulosta 9, silloin vielä haamuili testi. 2 pävää siitä alkoi menkat. Hcg:n määrä ei tosiaan suoraan tarkoita että olisi kohtuun jäänyt mitään, joillakin vaan kestää sen laskeminen, ehkä vaikuttaa myös millä rv km on tapahtunut.

Aikaisempi km joulukuussa oli rv 6 ja jo 13 päivää siitä oli ovis, josta raskauduin uudestaan.

Olis mielenkiintoista nähdä niistä sun testeistä kuva :)

Täällä ).( ihan kuin ovisoireita ilmassa vaikka kp 22/30-33 menossa. En usko että tästä kierrosta on vauvaa odotettavissa. Edellisissä raskauksissa on tässä vaiheessa ollut jo tissit kipeät.

Kotipäivää vietetään kuopuksen (4v) kanssa. Hieman on flunssainen. Vettä tulee taivaan täydeltä ja varmaan köllitään yökkäreissä vielä puoleen päivään asti, sitten pitää ryhdistäytyä kun anoppi tulee käymään :D

Heippa!

Voisin siirtyä hiljalleen tänne teidän kanssa jos vain sopii..

Voisin kertoa vähän tilanteestani..
Ensimmäinen raskaus oli siis kyseessä.. Viimeisimmät menkkani alkoi 8.3. ja positiivisen testin tein 13.4. digitestillä joka näytti Raskaana 3+.. Varasin yksityiselle varhaisultraan ja sain ajan 9.5., minulla tuli sitä ennen muutama päivä vaaleanpunaista valkovuotoa ja myös vähän kirkasta verta, eilen sain siis tietää että raskaus on mennyt kesken koska viikkoja olisi ainakin 8, mutta sikiö vastasi 6 viikkoa oli siis vain 5mm, joten gynegologi totesi että keskenmeno ja että minulle annettaisiin lääkkeet jolla voin aloittaa tyhennyksen, samana päivänä kävin myös lääkärillä joka tutki minut, mutta hän sanoi että odotetaan vielä viikko, eli viikon päästä menisin uudetaan ja katsotaan onko jotain tapahtunut, olen siis vuotanut nyt vielä jatkuvasti vähän, eli luulen että se oli tässä.. Olen itkenyt siitä asti kun gyne sanoi että keskenmeno eli olen kallistunut enemmän siihen tulokseen että se ei vaan kestänyt.. Mulla ei oo oikeen ystäviä kelle tästä asiasta kertoisin enkä myöskään vanhemmillekkaan..

Miwwi Olen pahoillani! Oikein kovasti voimia!!! *Halaus* Tiedän miltä sinusta tuntuu! Itselläni KKM todettiin RV 12, pieni oli ollut kasvamatta useamman viikon kohdussa, ei vain ollut lähtenyt tulemaan pois. :( Uutinen oli ihan shokki kun kuulimme asian ultraavalta kätilöltä. :( Itkuja itketty ja vieläkin välillä itkettää, pieni oli todella odotettu ja alusta pitäen rakastettu. Mutta olen ajatellut niin, että Luoja otti heikomman pois, pieni ei ollut valmis maailmaan. Aina kuitenkin sydämmessä, meidän pieni enkeli.

Miwwi: Suuret pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoon! Tämä on hyvä paikka jakaa tuntemuksiaan, surun paikka keskenmeno on aina. Toki sinun tapauksessa kkm ei ole ihan varma, hyvä että sait ajan viikon päähän ennen lääkkeiden ottamista. Onhan ainakin pieni mahdollisuus, että hedelmöittyminen olisikn tapahtunut myöhemmin..

Miramei: Mulla näytti raskaustesti negaa 2 viikkoa lääkkeiden aloittamisen jälkeen. Näkyy vaihtelevan hurjastai. Jos viiva vahvistuu, olisko mahdollista että olisit uudelleen raskaana???

Täällä on bongattu yksi 'oire', joka vähän herättää toiveita, että voisko sittenkin olla tärpännyt tästä kierrosta. Nännit nöpöttää koko ajan, heti aamulla herätessakin, jolloin ei takuulla ole kylmä eikä kiima :) Tippaakaan arat eivät kyllä ole, eikä muutenkaan mitään tuntemuksia rinnoissa/vatsassa tai yhtään missään, mutta normaalisti ei kyllä koskaan tällalailla nöpötä koko aikaa. Onko muilla kokemuksia, voisiko olla yhteydessä hedelmöittymiseeen?!

Taivaanrannan maalari Voi eikä :'( voimia myös sinne!! Vaikka se olikin näytössä vain 5mm se oli niiin pieni ja rakas, huoh, itsekin ajattelen noin, se vaan ei ollut valmis maailmaan.. :( Tulee vaan ne tunteet: miks meille? mitä tein väärin? onko mussa jotain vikana, vaikka vasta ensimmäinen keskenmeno ja toivottavasti viimeinen, mutta noi vaan kummittelee.. :( Saanko kysyä sulta, tuliko se lääkkeillä sitten pois?

Tuuliannaliina Kiitos! :heart: Mutta mä oon jo kääntynyt siihen puoleen että ei mitään enää tapahdu :( tein ovisplussan 25.3. ja laskurin mukaan pitäisi olla jo ainakin viikko 8 menossa ja tein 13.4. sen digitestin joka näytti 3+ :(

Mua mietityttää myös että jos viikon päästä voin mennä taas uudestaan, eli 18.5. ja mies lähtee viikoksi tai puoleksitoista viikoksi työmatkalle ja jos silloin pitäisi näitä asioita käsitellä niin en vaan tiedä mitä teen.. :(

Viimeksi muokattu:
Voimia Miwwille ja taivaanrannanmaalarille! <3

Tässä kuva siitä ekasta testistä, eli 4.5 tehdystä ja niinkuin aina, kuvassa haaleemman näkönen ja kamerakännykkälaatua:
Aijaa.com - reilu pari viikkoa kkm jälkeen
Tosiaan uusintatesti oli viiden päivän päästä eilen. Siitä en ainakaan vielä ole kuvaa ottanut. Toki jos jossain vaiheessa ottais yhteiskuvan. Mahdollista raskaus on kyllä. Peittoja on heiluteltu, kun gyne näytti vihreää valoa :)
Testit molemmat oon ottanu päivällä, parin tunnin pidätyksen jälkeen.

Viimeksi muokattu:
Miwwi: Minut kaavittiin, koska lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui. Ja mikäli vielä kerran kävisi ikävästi, niin en halua enää lääkkeelistä tyhjennystä, koska se aiheutti erittäin suuret kivut ja tuntui, etteivät ne voimakkaillakaan kipulääkkeillä pysyneet kurissa. Olemme rohkeasti lähteneet yrittämään uudelleen, ensimmäiset menkat KKM jälkeen alkoivat 23.4, oviksen bongasin tiistaina CB:llä ihan aamusta, hymy tuli. Yritys on ollut nyt kova useamman päivän ajan.

Taivaanrannan maalari Hui, minulle menkkakivutkin on jo niin tuskaa että ihan pyörryttää kun ne alkaa. :( Rupesitteko heti ekoista menkoista yrittämään uudestaan? Oliko teillä ensimmäinen raskaus? (Anteeksi että kyselen) Huh, en tiedä kuinka nopeasti uskaltaa yrittää uudestaan. :( Toivottavasti teillä tärppää ja toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hyvin. :heart:

Voimia kaikille tänne joutuneille :hug:
Mulla lääkkellinen tyhjennys oli suht kivuton. Mutta verenhukka oli valtava.
Kkm tyhjennys lääkkeillä tehtiin 3 vko sitten. Pientä rusahatavaa vuotoa ja välillä enemmän limaisat rusahtavaa tulee aina vaan. Mitään muita oireita ei ole.
En ny tiedä missä vaihees pitäis huolestua...

Miwwi pahoittelut! :(

Miramei, hyvin saman vahvuinen oli mullakin r-testi sen tyhjennyksen jälkeen. Muistan että torstaina tein ekan r-testin ja seuraavan sunnuntaina. Molemmat oli tuollaisia. Tiistaina (jolloin oli kulunut 5 viikkoa KKM) testi oli jo ihan haamulainen ja veritestista hcg 9. Siitä 2 päivää, alkoi menkat. Pidetään peukkuja että sulla tarkottais alkanuttta raskautta, etenkin jos uudempi testi oli vielä vahvempi!! :)

Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin täällä Hulluna nappasin kaupasta tänään mukaan paketin Pregchek r-testejä ja ihan vain päähän pistosta tein yhden niistä, ihan vain mielenkiinnon vuoksi. Kurkkasinkin testiä vasta kun se 5 min oli kulunut ja siihenpä olikin ilmestynyt jotain. En nyt edes haamuksi lähde luokittelemaan. Enemmänkin kuin olisi viivan varjo, väristäkään en osaa sanoa onko enemmän harmaa.

Hullua tässä on se että eihän nyt ole kuin vasta kp22. Dpo (max) 8. Toisaalta edellisissä r-testi on ollut luettavissa positiivisiksi rv 3+3 ja nyt olisi 3+1. Että ehkä, ehkä jokseenkin mahdollista. Ajatellen että Pregchek muidenkin kokemuksien mukaan näyttää aika aikaisin plussaa, eikä taida pahemmin viivanpaikkoja ilmestyä, omankaan kokemuksen mukaan.

Huhhuh. Kädet tärisee ja pyörryttää *no niin nyt jalat takaisin maan pinnalle*

Heippa!

Olen tässä nyt reilun vuoden tahkonnut, välillä intoa puhkuen ja välillä itkua tihrustaen. Nyt on ollut taas jälkimmäisen aika, ja voimat ovat muutoinkin aika vähissä.

Aloitan elokuussa uudessa työssä (sama työnantaja, eri työnkuva), ja työhön kuuluu tosiaan myös varajohtajuus ja uuden toiminnan alkuun saattaminen. Eli ei ole työnkään puolesta kovin hyvä ajankohta jäädä hetimiten mammalomalle - ja siksi toivonkin että juuri se johtaisi tärppiin Silloin kuin sitä vähiten odottaa ja sitä rataa.

Eli minut saa siirtää taustailemaan. Tämä kaipuu on niin kovaa, että on parasta välillä pysytellä poissa. Vaikka enhän siihen pysty, mutta yritän kuitenkin. Kesällä aion nauttia lämmöstä, perheestä, lomasta, TERASSEISTA (en ole 9 vuoden aikana käynyt ollenkaan) ja monesta muusta ihanasta asiasta.

Onnea teille kaikille projekteihinne, varmaan palaan tänne jo ensi viikolla, vaikka miten uhoan pysyväni poissa

<3 :lla WP

WhiskyPeat Kaikkea hyvää sinulle toivottelen! Ehkä joskus on vain aika päästää irti ja antaa elämän kuljettaa :heart:

En voinut vastustaa kuvan ottamista tuosta testistä. Niin kuin sanoin on se t-o-d-e-l-l-a hailakka ja vielä kun kuvaan yrittää viivaa saada näkymään. Omaan silmään viivanen näkyy jo ihan ok, ei tartte ikkunan edessä käännellä. Mutta kattokaas sainko kuvaan vangittua sitä yhtään.

Yhteistyössä