Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

ON: oon ollut reissussa ja lueskelen huomenna teidän kuulumiset! Mut siis oma mieliala on aika matala. Oon ihan varma että taas raskautumiseen menee piiitkä aika ja sekään ei kestä. Pari kk sitten ajattelin että kun vaan tulis raskaaks niin hyvin se siitä menis. Niin se elämä kouluttaa. Tästä ei voi olla suunta kun vaan ylöspäin.
 
Hei taasen! Viikon tauon jälkeen pääsen taas koneen ääreen.

Pikaisesti lueskelin viikon ajalta kirjoitukset ja aika mahtavia uutisiakin mahtuu joukkoon! Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti!!! :heart:

Itsellä ei reissun aikana ollut juurikaan ovis oireita, vaikka ajattelin oviksen osuneen viime viikolle. Hieman enempi limaa, mutta ei niin kuin yleensä. Mitään tikutuksia en ole käyttänyt vielä, yritetään ensin ilman. Yleensä kun olen raskautunut helposti, vaikka pari keskenmenoakin on ollut. Nyt sitten tuikkii tuonne alavatsalle kummasti... Voisiko olla jotakin? Vai kuvitteleekohan sitä itselleen oireita :LOL:

No, tulos selvinnee jossain vaheessa. Niin rentouttava on loma ettei oo noi kp:t ihan tiedossa. Onneks listan päivittäjä pitää tällaisen hataran päänkin ajantasalla :)
 
Anteeksi omanapaisuuteni... Dpo11 ja TAAS tehty testi nega. :( Pakko kait se on uskoa ettei tässä raskaana ainakaan olla! Taisi olla kemiallinen kerta sen haamun sain dpo8. Raskausoireita kyllä olisi, enkä tiedä voiko nämä olla kuviteltujakaan... On nimittäin tosi huono olo, mahaa vääntää, vihloo ja jomottelee. Oiskohan sit joku vatsuri tulossa. Tissioireet on kyllä oikeestan hävinny. Paitsi toinen nänni on arka, oon varmaan nipistelly sitä liikaa. :D Mut maha ei oo oman tuntuinen. :/ Taitaa olla rankat menkat tulossa.. Juilii nivusissakin.

Onko täällä jollakin kokemusta kemiallisista?? Haluaisin tietää missä vaiheessa testi oli plussaa ja milloin muuttui negaksi? Ja milloin vuoto alkoi?
 
Pink89 Minkämerkkisellä testillä testaat? Mulla oli Davidin testejä, enkä saanut siihen edes haamua maanantaina kun digi ilmoitti että raskaana ollaan. Tein testin sitten vielä tänä aamuna ja digi edelleen näytti raskaana ja nyt Davidin testiin tuli hailakka viiva, muttei vieläkään tasavahvaa viivaa. Eli mulla on hcg nousussa. Testaan vielä ensi viikolla digillä.
Kemiallisessa mulla oli kaksi päivää haaleaa viivaa ja sitten hanat aukesivat kun menkat olivat päivän myöhässä.
 
Mulla on nuo halpa-testin Wondfo r-testit käytössä. Samoilla testeillä oon koko ajan testaillu... Mutta joo, se dpo8 haamu oli kyllä aika selkee, ei tarvinnu tikkua käännellä ja sit seuraavien päivien testit niin selkeitä negoja ettei niihin voinu hyvällä tahdollakaan viivaa kuvitella. :( Höh. Pitää nyt katella alkaako ne menkat. Pitäis tosiaan perjantaina alkaa. Ja jos ei ala niin testaan viikonloppuna digillä.
 
Viimeksi muokattu:
Min1 ja P12; Onnea! Tulipa ihanat uutiset kevään kynnyksellä.

Malttamaton: Onnea puolestaan ultra-uutisista ja sykkivästä sydämestä! Yksi tärkeä etappi saavutettu!

ON: Täällä kp 16 (tänään, siis, sanoin ehkä väärän päivän viime menkkojen aloituspäiväksi) ja saa nähdä, miten tässä kierrossa käy. Ei jostain syystä hirveän toiveikas olo, vähän huolestuttaa se, että mulla on unettomuus taas ollut viime aikoina voimissaan ja kun se on selvä stressin ja ennen kaikkea kohonneiden stressihormonien merkki, pelkään, että vaikuttaa raskautumismahiksiin. No, toivotaan parasta, meille kaikille.
 
Kiitokset kaikille ultra-onnitteluista!!! Nyt on tosiaan yksi etappi saavutettu eli saatu sydän sykkimään, mutta kun se ei mun tapauksessa lupaa vielä mitään. Vuotoja ei kuitenkaan onneksi ole ollut, joten se on positiivista. Meillä on tänään tytön 4 v. neuvolalääkäri ja yritän samalla saada kerjättyä ylimääräisen ultran rv 10 milloin syyskuisessa raskaudessa loppui sykkeet, katsotaan miten käy. Ehkä sitten jaksaisi taas np-ultraan asti, jos saisi varmistettua, että sydän vielä lyö. Mutta on tämä rankempaa, kun taas muistin: henkisesti ja fyysisesti. Pahoinvointi ja väsymys on seurana melkein koko ajan, eilen oli vieraita koko päivän ja kiva oli käydä salaa vessassa oksentamassa ja esittää pirteää emäntää. Ja sitten heti jos on hetken hyvä olo, iskee pelko persukseen, että nyt jotain tapahtui. Tekee pienen ihmisen hulluksi tämä epävarmuus, mutta toivottavasti tämä johtaisi palkintoon joulukuussa?!?!
 
  • Tykkää
Reactions: Heidukka
Miramei Mä luin tuon saman kun painin asian kanssa. Suurempi asia mulle oli se, että en olis antanut itselleni anteeksi jos jotain olis sattunu. Ja nyt on hyvä mieli, että odotettiin, ekat kk:set keskenmenon jälkeen osoitti, ettei keho ollut palautunut täysin. Minuakaan ei kaavittu, lääkkeellinen tyhjennys sujui oikein hhyvin.

M1N1 Meillä on tällä tietoa laskettu aika sama. Itse en tosin ole koskaan päässyt sinne asti, mutta hauskaa tietää että jonkun kanssa mennään ihan rinta rinnan.

Malttamaton Voi mä niin tiedän tunteen... Itsellä ei ole pahoinvointi alkanut, mutta odottelen sitä kauhulla.

ON: Poks 4+0 tänään. Meinaan testata vasta ensi viikolla seuraavan kerran, mitään oireita ei ole.
Pahoinvointia en toivo, mutta joku pieni oire vois olla kiva, että tietäis varmemmaksi olonsa...
 
Lisää ihania uutisia, paljon onnea ja tarrasukkia M1n1 ja P12!

(.) vatsaa nippailee siihen malliin, että täti saapuu ajallaan. Toistaiseksi ei ainakaan vielä harmita, tuleva matka siintää niin jo mielessä ja suunnitelmissa :)
 
Keskiviikkona 2.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12___________________________KP 23/24-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 25/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 38/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 15/26-28
kodehu__28v___KM 4/11, 8/11______________________KP 17/30-32
Scarleth__35v__KM 1/12___________________________KP 19/28-32
duello__28v___enkelivauva 2/09, KM 12/11____________KP 57/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 17/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 10/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 12/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 21/28-33
Aniit__________TM 4/11___________________________KP 21/?
Pink89________KM 1/12___________________________KP 23/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 26/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12__________________KP 17/32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 32/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 11/27
Salasei________KM 09/09__________________________KP 75/30
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 14/27-40

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles_____TM 1/12_____________________________KP 22/27-30
Suerte__34v____KKM 3/12________________________KP 28/29
Sirel________KM 3/12____________________________KP 1/30
Whisky Peat___KM 07/11__________________________KP 40/30-35
adora______KM 12/11, 3/12_______________________KP 14/30-33
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 12/24-27
M1n1__33v_enkelivauva 12/10, KM 09/11_________________KP 26/25
Mamiksi monelle__37v_KKM 10/11______________________KP 58/34
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12___KP 10/30-33
kokkeli_____KKM 4/12________________________________KP 15/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11__________________________KP 17/24-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 4/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 13/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 6/28-?

PLUSSANNEET

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, iitu85, vaavimasu, meadow, Lynette
Toukokuu:

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, beebe010, taraolivia, Suerte, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili, hannahi1

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Aijaa.com - 10118728
Tässä tän päivän tikutus.Ihmettelen noinkin hailakkaa viivaa verrattuna nippailuihin oikealla ja alaselän jomotukseen..ja ne LIMAT! millaista vuotoa tässä vaiheessa yleensä on? jos siis on tuo kp6 (ei,en ole vielä antanut periksi ettei voisi olla myös kp12 ;) ) mutta yritin pesun sivuilta katsoo mutten osaa yhdistää kp:ihin noita limatyyppejä. Mulla nyt tooodella runsas,paksu ja valkeeta :x
 
Niinhän siinä kävi että KP 29 alkoi ruskeaa vuotoa tulemaan ja tänään (KP 31) alkoi "kunnon" kirkkaan punainen vuoto. Eikös se sit tänään ole KP 1? vaikka jotain vuotoa on jo kolme päivää tiputellut?

Näinhän siinä pitikin käydä mutta silti, pieni toivon kipinä eli tähän päivään asti. Mieshän oli oviksen aikaan työmatkoilla niin selväähän se oli ettei tärppi käynyt. ;) Väsymys-oire johtui aivan jostain muusta.. :whistle:

Kolmas kierto lääkkeellisen keskenmenon jälkeen lähti "käyntiin" ja nyt näyttää siltä että olen kunnolla siitä "toipunut". Kiertokin tasaantunut että kyllä tästä on hyvä jatkaa "harjoituksia"! =) Mehän odoteltiin yhdet menkat ennenkuin jatkettiin yrittämistä, vaikka mitään kaavintaa yms. ei tarvinnut tehdä. Syy: Haluttiin "noudattaa" lääkärin antamaa ohjetta ja antaa kropan palautua rauhassa.

Kaikille plussanneille onnittelut:heart:

Muille kuumeilijoille tsemppiä, kyllä meidänkin vuoro vielä tulee! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas!

Wau, aivan mahtavia uutisia täällä.. Onnea tuhannesti M1N1lle ja P12:lle! :flower: Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin. :D On se vaan mukava käydä lueskelemassa vertaistovereiden kuulumisia ja ajatuksia tästä kaikesta..

Meikäläinen oottelee täällä ovista..=) Viimeksi mula oli ovis kp15, joten muutama päivä ois siihen. Jospa sieltä sais sen bongattua. Peukut ylös!

Kaikille kivaa ja plussarikasta toukokuuta! Toivotaan, että mahdollisimman moni "pääsis täältä pois!"
 
ON: Näyttääkö digi kemiallisen? Maanantaina sain päivällä raskaana 1-2, samoin keskiviikkoaamuna. Nyt en ole tehnyt digiä, mutta tein noita kirottuja Davidin testejä ja niihin sain vain haalean viivan. Mulla olisi neuvola huomenna, niin arvon koko ajan että perunko sen vai en? Pitäisi vaan lopettaa testaaminen ja luottaa digiin ja testata vasta ensi viikolla jos sinne asti pääsen.
Anteeksi omanapaisuuteni. :ashamed:
 
M1n1: käsittääkseni nuo Davidin testit antaa haaleita viivoja eli en huolestuisi niiden antamista haaleista viivoista. Mullehan apteekin testi antoi mielestäni tosi haalean silloin dpo 13/14 ja säikähdin ihan kunnolla, mutta silti kun hcg:t otettiin rv 5+0 (6300) ja hcg 5+2 (8900), niin ne oli ihan korkeat. Kyllä tämä raskaus on vaan yhtä huolta ja murhetta. Tiistaina oli niin huono olo, että oksat pois. Eilen tuli vaan muutaman kerran huonon olon aalto ja tänään maistu kahvikin pitkästä aikaa, niin tottakai olen nyt sitten ihan varma, että kehitys pysähtynyt. Pakko oli käydä avaamassa jääkappi ihan vaan tarkastaakseni vieläkö tulee oksennusrefleksi ruuan hajuista, no joo tuli, mutta eipä auttanut huoleen yhtään.. Mikä dpo sulla on, jos tekisit uuden digin? Käy katsomassa "kuvia plussatestistä pino", siinä hennu oli just testannut Davidillä ja Wondfo:lla ja viivojen välinen ero oli melkoinen, siis David haalea..
 
Viimeksi muokattu:
M1n1; mikä dpo/kp sulla nyt on? Mun mielestä kaikki testit reagoi kemialliseen, kuten normaaliinkiin raskauteen, kun mittaa sitä hormonia. Mutta ihan kuin joku ois kans valitellut samaa että saa vain haaleita viivoja Davidin liuskoilla...Ja jos on vasta ihan alussa niin tuo digin 1-2 viikkoahan on vallan hyvä, enemmän siihen testiin luotan kuin liuskoihin! Mä testasin viime viikon pregcheckin liuskoilla, ja aika haaleita ne viivat oli ja lauantaina tuli digiin 2-3 viikkoa. tsemppiä!!
 
Kiitos malttamaton ja meadow pikaisista vastauksista. Mulla on nyt kp 27/25. Sain digi plussan kp24/25 eli dpo11 (ovis oli 19.4.). Sitä mä ihmettelinkin että noin aikaisin antoi plussan. Täytyy vaan odottaa ensi viikkoon ja testata sitten uudestaan. No, jos jotain positiivista hakee niin huono olo alkoi tunti sitten. Koko ajan saa olla töissä pala kurkussa... :x Mä päätin luottaa tohon digiin ja olla raskaana niin kauan ennen kuin menkat toisin todistaa... :p
 
  • Tykkää
Reactions: meadow
MALTTAMATON :heart: Mahtavaa :heart:

PLUSSANNEILLE onnittelut :heart:

M1N1: mulla km raskauksissa on digissä viikot noussu aina "hyvin", joten ne on tosi yksilöllisiä, älä siis heitä kirvestä kaivoon, varmasti kaikki ihan hyvin:heart: Mulla viimeksi onnistuneessa raskaudessa näytti 1-2 vkoa aika pitkään digillä, ja tosiaan, kaikki meni hyvin:heart: Kyllä se vuoto olisi alkanut jos ois kemiallinen ja hormonit ois "laskussa" Täällä peukut ja varpaat pystyssä että kaikki hyvin:heart:

).(

Täällä ei uutta. Ilmeisesti lyhyempi/normikierto luvassa, veikkaan kivuista että ovis ois ollu eilen...? tai tänään, olisi siis 26-27 pvän kierto luvassa.
Seksirintamalla on menty fiilisten mukaan ja oikein hyvään aikaan on mieli tehnyt :D :D

Oon taas psyykannu itseni sillee et mulla on 3 lasta, olen niistä onnellinen, jos lisää tulee, on mahtavaa, mutta tällä mennään nyt. Koittanut siis keskittyä muuhun kuin raskauden odotteluun.
Kesää odotellen :heart:
 
).( Dpo12 ja pelkkää negaa. Eilen tuli aivan järkyttävä kipukouristus alamahaan.
Meni kyllä hetkessä ohi. Tosi voimakkaita menkkakipuja pitkin päivää, samoin jo tälle aamulle kerenny kipuilee. Pitäis nyt vaan rauhassa odotella niitä menkkoja...
 

Yhteistyössä