Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

).( ultrasta löytyi pieni alku kooltaan 6mm ja sykkivä :heart: Mua jännitti niin paljon, että meinasin ihan oikeasti oksentaa lääkärin päälle. Hematooma näkyi vielä ennallaan, mutta lääkäri ei nähnyt sitä minään ongelmana. Selitti vaan, että se on sama kuin mustelma, mutta kohdussa ei vaan parane samanlailla kuin muualla iholla. Jos nyt uskaltaisi vähän toivoa, että meille tulisi joulukuussa vauva :)
 
Kiitos! Olin itse laskeskellut ovisplussan perusteella n 6+3, mutta koko vastasi lääkärin mukaan noin 6+2. Sanoi vaan, että tosi vaikea tuon kokoista on mitata. Muutama sydämenlyönti jäi välistä, kun aluksi lääkäri oli tosi hiljaa ennen kuin totesi, että kyllä täällä pussissa alku on, mutta....en tiedä kestikö oikeasti kauan vai tuntuiko se vaan siltä ennen kuin totesi perään, että kyllä täällä verenkiertokin näkyy...Antoi kuvankin kotiin miehelle vietäväksi, mutta näyttää ihan riisinjyvältä siinä :)
 
Malttamaton, onnea, ihanaa! Olen niin iloinen teidän puolesta!

Kuin myös kaikkien plussanneiden! Paljon onnenhaleja!

Kultakimpale (Tuuliannaliinaa, Suertea komppaan) Mekin pähkäiltiin aloittaako yritys heti kkm jälkeen vai odotetaanko että yhdet normaalit menkat tulee. Päätettiin odottaa. Ekat menkat oli myöskin mulla erittäin runsaat ja jotain riekaleitakin tuli, uskon että oli hyvä päätös odottaa. Huomasin myös jälkeen päin että henkisen toipumisen kannalta odotus tuli tarpeeseen. Nyt oikeasti tuntuu siltä että uskallan ottaa uuden raskauden vastaan.

Suerte, lähetän voimia tulevaan koitokseen, siis pahoinvointiin. Onneksi se kestää vain aikansa, vaikkei se paljon lohduta pahoinvoinnin keskellä.

Täällä kp12. Mies on reissun päällä. Talletukset tehtiin ennen kuin lähti (kp10). Siinä ja siinä säilyykö ne ovikseen asti. Tuskin. Nyt on ovisoireita vain sen verran että himot on kovat, limoista ei vielä tietoa. Mies tulee perjantaina kp16, luulisin että ovis kerkee olla ennen sitä.

Mutta nyt on onneksi muutakin mietittävää kuin vauva - Tehtiin meinaan tontti kaupat :) Ensi keväänä alamme rakentamaan omaa kotia.

Hyvät vaput toivotan kaikille!! Suunnataan kohta mummolaan grillailemaan, kunhan neiti 4v heräilee päikkäreiltään. Munki paisteltiin aamupäivällä, namsk :)
 
M1n1 onnea!!!!

malttamaton ihana kuulla hyviä ultra kuulumisia!

).( Täällä on tullut seuraksi tissikipu. :) Se on mulla takuuvarma raskausoire. Normi kierrossa sitä ei ole. Huomenna uusi testi. Metsästin tänään CB:n digitestiä molemmista meidän kylän apteekeista, ei ainuttakaan! Laitoin sit tilaukseen. Perjantaina ajattelin sillä sit testata jos tätiä ei näy. Mahaa juilii kans siihen malliin että pakko johtua raskaudesta! Tai sit oon ihan luulosairas. :D
 
Tiistaina 1.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12___________________________KP 22/24-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 24/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 37/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 14/26-28
kodehu__28v___KM 4/11, 8/11______________________KP 16/30-32
Scarleth__35v__KM 1/12___________________________KP 18/28-32
duello__28v___enkelivauva 2/09, KM 12/11____________KP 56/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 16/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 9/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 11/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 20/28-33
Aniit__________TM 4/11___________________________KP 20/?
Pink89________KM 1/12___________________________KP 22/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 25/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12__________________KP 16/32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 31/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 10/27
Salasei________KM 09/09__________________________KP 74/30
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 13/27-40

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles_____TM 1/12_____________________________KP 21/27-30
Suerte__34v____KKM 3/12________________________KP 27/29
Sirel________KM 3/12____________________________KP 30/30
Whisky Peat___KM 07/11__________________________KP 39/30-35
adora______KM 12/11, 3/12_______________________KP 13/30-33
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 11/24-27
M1n1__33v_enkelivauva 12/10, KM 09/11_________________KP 25/25
Mamiksi monelle__37v_KKM 10/11______________________KP 57/34
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12___KP 9/30-33
kokkeli_____KKM 4/12________________________________KP 14/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11__________________________KP 16/24-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 3/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 12/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 5/28-?

PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, iitu85, vaavimasu, meadow, Lynette
Toukokuu:

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, beebe010, taraolivia, Suerte, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili, hannahi1

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
OnneaOnnea plussasta M1n1!! Meneekö sulla la tammikuulle?

Malttamaton, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista.. Tarrasukkia pienelle tonttuselle :heart:

Pink, tsemppiä testailuihin..

Tällä alkoi eilen valkkarit ja oli painon tunnetta alakerrassa. Mutta kp:t ei oikeen täsmää noille tuntemuksille, että tuskin merkkaavat mitään..

Puskajussi:wave:
 
Pöh, aamun testi oli tyylipuhdas nega! Mitä ihmettä?! Voin kyllä sanoa että oon niiiin pettyny! :'( Mikähän se sunnuntain haamu oli? Kiinnittymisyritys? Samat testit kuitenkin käytössä ja mahakivutkin kertoo ihan muuta. Nännit on kosketusarat....

Nyt on siis dpo10, niin mitä vain voi vielä tapahtua. Menkkoja odotan perjantaille..
 
Viimeksi muokattu:
Mulle saa huomennä päivittää kp 4 On jäänyt viime menkat ilmottamatta kp:stä huomasin. Ajattelin et jos ois puhunut miehen et alotettais yrittäminen toukokuus, mut nyt meinaa iskeä pupu pöksyyn ku nää edelliset lapset ollu erityisen hankalia viime aikoina.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Pink89 no höh! :( Mutta niinkuin itsekin sanoit, että kun dpo:t on vasta nuo, niin mitä vaan voi vielä tapahtua. Pidetään vielä peukkuja pystyssä, niin kauan kuin ei menkat ala!! :)

Minä olen ihan vauhko! JOKA vessareissulla oikein tarkistelen, että ei kai vaan ole mitään vuotoa... :( Vaikka tiedän, että ei näihin asioihin paljoa pysty itse vaikuttamaan. Pelottaa silti vaan niin kovasti!! No, uskaltauduinpa silti jo vähän noita huimia raskausviikkoja miettimään :D joita siis tänään olisi 4+3. Mutta päivä kerrallaan. :)

Oikein hyvää vappua kaikille!!
 
puskajussi, Laskeskelin tossa että laskettu aika olisi 9.1.2013. Mennään päivä kerrallaan. Oireita ei juurikaan ole. Olen ainoastaan sen vappupallon niellyt... :LOL: Repäisykipuja tuli kun käänsin kylkeä. En oikein vielä usko tulosta todeksi. Testaan ensi viikolla uudestaan jos menkat eivät ole alkaneet sitä ennen. Seuraava koetinkivi on np-ultra. Siinä viimeksi huomattiin neuraaliputken sulkeutumishäiriö. Ja jos ihan loppuun asti päästään niin saan joulukuussa rv37 käynnistyksen meidän enkelin takia.

Pink89 Toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa.
 
P12
Täällä plussattiin myös eilen.. mutta aika vahva olo on ettei tämäkään ole pysyvää joten taustalle jään vuotoa odottelemaan. Aina on mennyt kesken kun tämä paha aavistus on kolkutellut takaraivossa, siksi suren jo valmiiksi ettei tätäkään raskautta saatu pitää :( On ehkä helpompi ottaa vuoto vastaan..

tuossa vielä tän päivän plussa, ovulaatiosta on n.11 päivää

Aijaa.com - 10109235
 
Onnea P12, toivotaan nyt kovasti, että paha aavistuksesi ei tällä kertaa pidä paikkaansa!

Täällä on puhallellut melkoinen plussa-aalto, hieman kateellisenakin tässä miettii, että täällä taidan itse roikkua vielä vuoden päästäkin, kun kaikki muut on jo plussanneet aikaa sitten. Toivottavasti tässä vielä omakin vuoro tulee... munasolupunktio olisi ohjelmassa ylihuomenna ja olo on sen mukainen eli aika helkkarin pinkeä :O Jännittää taas tämä koko juttu; saadaanko munasoluja, hedelmöittyykö mikään - niin monta potentiaalista epäonnistumisen paikkaa jo ENNEN kuin pääsee edes varsinaisesti lopputulosta piinaamaan. Onneksi tässä on pikkuhiljaa oppinut relaamaan näiden hoitojen kanssa, ja aika tuntuu menevän jotenkin nopeammin, kun ei joka sekunti mieti näitä juttuja. Lähestulkoon nautin ajatuksesta, että oon perjantain sairaslomalla ja löhöilen kotona hömppälehtipinon ja omien ajatusteni kanssa :)
 
Scarleth Älä ole huolissasi! Minä ainakin pysyn täällä sun seurana! :D En ajatellu siis plussata tässä kierrossa.
Nyt on jo dpo 7 ja uskoisin, että jotain oireita pitäs olla samaan suuntaan kuin viime raskaudessa..Silloin rinnat kipeytyivät ja vihlonta oli jatkuvaa. Nyt ei ole tuntunut yhtikäs mitään missään! :LOL: Eipähän meillä varsinaista yritystä ollukaan päällä eli JOS jollain ihmeellä olisin raskautunu niin yllättyisin suuresti. Vanhoille tavoilleni uskollisena tein tänään r-testinkin ja niinkuin aina..kuvittelen näkeväni siinä jotain. Mutta se on vain väritön viivanpaikka. Kunpa nyt vain menisi viikko nopeasti ja alkais menkat ajallaan! :)

M1n1lle ja P12lle suuren suuret onnittelut! :flower: Huhtikuussa plussanneita on ihan älyttömästi! Kevätaurinko on tehnyt tehtävänsä! ;)
 
Ihanan paljon tullut plussia!!! Onnittelut niistä kaikille! Ja vielä kerkee hyvät vaputkin toivottelemaan!!! Ja pahoiittelut niille joilla tuli täti kylään tai uusille, jotka tänne ovat "joutuneet"!
Toivottavasti liityn plussanneisiin ens viikolla!! Oireita siihen suuntaan ainakin olis, en vaan uskalla testata ennenkun menkat on sit myöhässä. En edes ole ostanu testiä valmiiks, ettei se polttele kaapissa :|
 

Yhteistyössä