Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Lynette Tuohan on ihan selkeä viiva näin alussa, ei sen tuon kummempi minusta kuulukaan olla. Onnittelut!

Meadow Eihän näistä aluista voi tietää... mulla km raskaudessa viiva ei vaan kunnolla vahvistunut, ja sitten kuitenkin järjetön pahoinvointi viikolta 4 saakka, ei tiennyt kumpaan luottaa. Kyllä me jänniä aikoja elellään...

ON: CB:n digi tuli tehtyä vain tunnin rakossa olleesta pissasta. En vaan malttanut... tulos, raskaana 1-2. :heart:
 
Quu
Nythän näitä plussia tulee, ihanaa! Hurjasti onnea haamuista ja plussista lynette, meadow ja suerte ja kasoittain tarrasukkia matkaan! Toivotaan, että plussa-aalto vaan jatkuu :)

Tervetuloa Taivaanrannan maalari mukaan, ja pahoittelut keskenmenosta:hug:

Tsemppiä Scarleth punktioon ja hoitoihin!

ON: sain tähystysajan 4 viikon päähän, eli ainakin seuraava ja varmaan myös sitä seuraava kierto menee harakoille. Oon kuitenkin mielellään edelleen listoilla silti.
 
Onnea plussista, onpa iloisia uutisia! Ja johan näitä on kaipailtukin.

Kysymys: mitä mieltä olette alkoholinkäytöstä kun yrittää raskautua? Itse olen siis todella kohtuunautiskelija, ehkä kerran viikossa lasi viiniä, ei enempää. Yksi ystäväni, joka on hedelmöityshoidoissa, sanoi kuitenkin, että kannattaisi ehkä kokonaan skipata alkoholi, voi vähentää hedelmöittymismahiksia. Etenkin jos nauttii lasillisen ovulaation aikoihin/jälkeen. Mitä mieltä olette? Mulla on tänään tiedossa illallinen tyttöjen kanssa ja viinilasillinen vai ei mietityttää kun ovis ovella.
 
tuuliannaliina: no, mä tässä edeltävässä kierrossa käytin enemmän alkoholia kun aikoihin: kaverin polttarit ja seuraava viikonloppuna häät ja tässä välissä oli ovis, sitä seuraavana viikonloppuna olimme laivalla ja skumppaa tuli otettu muutama lasillinen ja tärppi kävi. Musta tuntuu, että mua ainakin rentouttaa (en juo kun 1-2 lasia, kun nousee niin helposti päähän enkä tykkää tunteesta) ja saa ajatukset muualle. Varsinkin kun kavereiden kanssa lähdet istumaan iltaa, niin nauti ihmeessä se lasillinen tai pari, hauskan pito varmasti tekee vaan hyvää!!! Meille ei ole kyllä ikinä sanottu lapsettomuusklinikalla alkoholista mitään ja sinä päivänä, kun esikoinen sai alkunsa oltiin jyväskylän suurajoissa ja voin sanoa, että otettiin kyllä enemmän kun lasillinen ;) Ja eikö oviksesta eteenpäin ole suositeltu lasia punaviiniä päivässä, parantaisi kohdun verenkiertoa?! Itse yritän edelleen pohtia vapuksi suunnitelmaa miten kieltäytyä skumpasta. Kavereita tulossa enemmän kylään, joista yksi ainoa tietää raskaudesta. Hän on kyllä raskaana eli hän voisin hänelle varata alkoholitonta skumppaa ja salaa täyttää oman lasini siitä...
 
Täällähän on aivan mahtavia uutisia ja monta, onnea kaikille tasapuolisesti!!!

Ja sitten röyhkeästi (.) muistelin, että joku täällä kirjoitteli, että tuntee selvästi kiinnittymisen, olisiko ollut MiNalo?? Mulla on tänään dpo 7 ja toisella puolella alavatsalla tuntunut aamusta asti ihmeellisiä repimiskipuja. Tietyt asennot ja äkilliset liikkeet esim. aivastukset repäsee oikein kunnolla. Mulla ei ole aikaisemmin ollut vastaavia tuntemuksia tässä kohtaa kiertoa. Jotain hormonitoiminnassa taasen tapahtuu, olen ollut itkuherkkis jo muutaman päivän. Milloin on kyyneleet valuneet bussissa aurinkolasien alta ja milloin olen töissä niiskutellut vessassa, kun radiosta on tullut James Bluntia :)
 
Perjantaina 27.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12__________________________KP 18/24-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 20/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 33/32
miuku9__21v___TM 2/12__________________________KP 10/26-28
kodehu__28v___KM 4/11, 8/11_____________________KP 12/30-32
Scarleth__35v__KM 1/12__________________________KP 14/28-32
duello__28v___enkelivauva 2/09, KM 12/11___________KP 52/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12_________________KP 12/28
Starhope______KKM 3/12__________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12___________________KP 5/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 7/26-28

HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12_______________KP 16/28-33
Aniit__________TM 4/11__________________________KP 16/?
Pink89________KM 1/12__________________________KP 18/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12________________KP 21/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 12/32
meadow_______KM 10/11_________________________KP 27/28-30
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 27/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 6/27
Salasei________KM 09/09__________________________KP 70/30
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP?

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles_____TM 1/12___________________________KP 17/27-30
Suerte__34v____KKM 3/12______________________KP 23/29
Sirel________KM 3/12__________________________KP 26/30
Whisky Peat___KM 07/11________________________KP 35/30-35
adora______KM 12/11, 3/12_____________________KP 9/30-33
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12__________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12__KP 7/24-27
M1n1__33v_enkelivauva 12/10, KM 09/11___________________KP 21/25
Mamiksi monelle__37v_KKM 10/11________________________KP 53/34
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12___KP 5/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 10/25-28

HAAVEISSA VIIDES

Lynette__25v____KM 3/12_____________________________KP 28/30
puskajussi__40v__KKM 12/11__________________________KP 12/24-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 51/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 8/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 1/28-?

PLUSSANNEET

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, iitu85, vaavimasu

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, beebe010, taraolivia, Suerte, Lilleri82, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili, hannahi1

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Wautsi wau!! Plussiahan oikein satelee! Ihanaa! :) Paljon onnea kaikille ja tarraliimaa kilokaupalla matkaan mukaan! :flower: :heart: Kertokaapa itse kukanenkin sitten kun saa siirtää plussanneisiin virallisesti!

Sanniz Oikein muistelit eli kyllä mä viimesimmässä raskaudessa tunsin mielestäni kiinnittymisen! Tai en sitä hetkeä tarkalleen, mutta sinä päivänä (oisko ollu dpo6) oli alamahakipuja ja just noita repäisykipuja..jotenki tuli sellanen olo heti että jotain tapahtuu..Toivotaan, että sullakin on kyse nyt kiinnittymisestä ja pikkainen tarraa kiinni oikein lujasti! :)
 
Voisin nyt kuitenkin tullakki takaisin kun hermot laantuneet :D eli kp1/28-? ikä 30v ja haaveissa viides KU 3/12 (uhmaan teidän neuvoja ja oletan myös että voi olla jo kp6 tuhrusta alkaen :kieh: mutta merkitään kp1/kierrosta ei tietoa onko mennyt sekaisin,yleensä siis 28)
Ja kaikille + Onnea :flower: toivottavasti mullekkin/muillekkin kohta puolin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on aivan ihania uutisia, onnittelut kaikille tasapuolisesti! :heart:

lynette, meadow, suerte Onko minkälaisia oireita?

Itsellä pientä väsymystä ilmassa, mutta sehän voi johtua ihan muustakin kuin raskaudesta, mutta silti pieni toivon kipinä elää ja mahdottomasti jännittää onko nämä minun "tuntemukset" niitä mitä minä niiden haluan olevan. ;) Saas nähdä miten minun käy.. Tänään KP 26 ja kierto normaalisti 30. :)

piuu onnittelut menkoista, muistan kuinka itsekin iloitsin niistä ekoista menkoista keskenmenon jälkeen. Tsemppiä! :)

Taivaanrannan maalari Tervetuloa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: piuu
Heippa kaikille!

Toivottavasti mahdun joukkoon..Tänne puolelle en olisi halunnut päätyä, niin kuin ei kukaan muukaan, tuolta lokakuisista. Valitettavasti maaliskuun alussa koimme kivuliaan keskenmenon. :'( Lapsi olisi enemmän kuin toivottu. Esikoista siis kuumeillaan.. Ikää 26v. ja kiertopäivä 7/26-28. Clomifen-kuuri taas syöty ja nyt odotellaan mahdollista ovista.

Toivon kaikille pikaisia plussia!:heart:
 
Jiiii Joukkoomme mahtuu kyllä, vaikkei se toivottua olekaan että kukaan tänne joutuisi. Tervetulos turisemaan! :) Me ollaankin sitten pudottu samasta ketjusta..minäkin sieltä lokakuisista tänne jouduin. Noh,nyt on siitä siirrytty eteenpäin ja paljon on ehtinyt tapahtua. Jospa se plussakin sieltä vielä joku päivä tulisi taasen..Pakko muuten kysyä kun tuli mieleeni, että olitkos sinä Oulusta päin? Itse nimittäin olen ja kiinnitin sillon odottajien ketjussa siihen, että joku km:n saaneista oli täältä päin ja muistelin olisitko se sinä..
 
Pahoittelut Jiiii :hug:

Plussanneille iiiisot onnentoivotukset :flower: mahtava plussa-aalto.

Mullon nyt kolmesti tuntunut tuo kiinnittyminen, tuon kuopuksen raskaudessa, keskenmenneessä ja nyt tuossa kemiallisessa. Mulla ei oo vielä noin varhain koskaan tuntunut repäisykipuja, ne ovat alkaneet siinä vaiheessa kun kohtu on alkanut nousta ylös.
Mulla tulee todella voimakas painontunne kohdun alueelle. Tuntuu kuin kohtu ei mahtuisi olemaan lantiossa. Lisäksi nuorimmaisen kanssa tuli yhden iltapäivän aikana kuumia aaltoja.. Naureskelinkin, että vaihdevuodet alkoivat, myöhemmin tajusin yhteyden

Täällä taisi olla ovis aamulla. Tuli noin vartiksi sellainen tylppä kipu oikean muniksen tienoolle.. Tosin pian sen jälkeen vihlaisi toiselta puolen.
On kyllä kuivahko olokin, tosin nyt ei ollut sellaisia megalimoja kuin joskus on ollut.
Pikkasen harmittaa ettei eilen talleteltu olleskaan, kärsin kovista poskiontelo-oireista ja olo oli aika veemäinen. Pitää vissiin kohta lääkäriin mennä, kun tuntuu painetta jo silmienkin välissä :/
Mut jospa olis ollu sitkeitä siimahäntiä edes muutama odottelemassa edellisestä lemmentuokiosta :heart:

Harmi kun viimeksi menkat alkoivat viikon etuajassa, ensi viikon vauvantekoloma muuttui ihan muutenvaan lemmenlomaksi. Ajoitus olisi ollut siihen täydellinen.. Noh, toisaalta kiva viettää aikaa kahden ilman näitä paineita

Tää alkais nyt nukkumaan, huomenna työpäivä edessä.

Vielä onnea plussaajille ja muille: +++++++:whistle:

Puskis:wave:
 
Huomenta,

Sirel; testiä vaan kehiin, mä aloitin testauksen tiistaina, kp24/28-30 :LOL: Oireita oon listannut koko viikon, mutta suurimpia on kipeät rinnat ja nenän tukkoisuus, muita pienempiä väsymys, närästys, palelu, alavatsajomottelut, nivuskivut tms...


Jiiii
; tervetuloa!!

Kiitos kaikille plussatoivotuksista, sillä lienee ollut tehoa sillä ainakin mun silmiin tämän aamun pregcheck on vahvistunut, syytä oliskin, koska tänään kp 28/28-30. Laitan kuvat:

Aijaa.com - 10090878
Aijaa.com - 10090879

Nyt on liuskat loppu, huomisaamuna ajattelin tehdä clearbluen digin, sellainen on tuolla kaapissa...huih. Vielä pelottaa se että menkat alkaiskin viikonlopun aikana, mutta täytyy koittaa vaan rauhoittua =)

Tsemppiä kaikille ja oikein paljon plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja piuu
Kiitoksia kaikille onnitteluista! :)

MiNalo minä taidan tehdä myös uusinta testiä vielä ensi viikolla ja ilmoitella sitten josko uskaltaisin siirtyä plussanneisiin. :) Pysyttelisin nyt vielä hetken tällä.

piuu onnittelut uuteen kiertoon pääsystä vihdoin :flower:

Jii pahoittelut tänne joutumisesta :hug: mutta tervetuloa joka tapauksessa :)

Sirel ihan hirmuisesti lähettelen sinnekin plussaa!!! :) Kyllä voisit pian jo testaillakin. :)
Ja niistä oireista... yksi juttu, josta uskalsin ihan hitusen odotella plussaa oli, että mulla on jo monta päivää ollut toooosi rauhallinen ja tyyni olo. Saman muistan ennen tuon nelosen plussausta. Sitten paleltaa kovasti ja väsyttää. Ja rinnat turpoo, ei kovin kipeet oo, mut liivit puristaa jo kovin. :D
En oikein vielä sisäistä tätä plussausta. En meinaa "muistaa", että raskaana tässä oltais. :D Onneksi tuo mies kyllä kuitenkin koko ajan muistuttaa, on niin kovin innoissansa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Lynette; samat fiilikset en meinaa muistaa tai ehkäpä uskoa vielä tätä...meinaan pysyä tässä pinossa vielä tovin =)

ON: Päivittäin tuntuu aika vahvaakin jomotusta alavatsassa, säteilee nivusiinkin, tulee heti mieleen lokakuinen kohdunulkoinen ja keskenmeno...Mietinkin sitä että voiko mistään tunnistaa oireita kohdunulkoisesta ennen ultrausta? Onko kenelläkään kokemusta siitä onko alkuraskauden tuntemukset ku:ssa poikenneet ns. tavallisesta raskaudesta?
 
Lauantaina 28.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12___________________________KP 19/24-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 21/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 34/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 11/26-28
kodehu__28v___KM 4/11, 8/11______________________KP 13/30-32
Scarleth__35v__KM 1/12___________________________KP 15/28-32
duello__28v___enkelivauva 2/09, KM 12/11____________KP 53/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 13/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 6/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 8/26-28

HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 17/28-33
Aniit__________TM 4/11___________________________KP 17/?
Pink89________KM 1/12___________________________KP 19/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 22/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12__________________KP 13/32
meadow_______KM 10/11_________________________KP 28/28-30
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 28/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 7/27
Salasei________KM 09/09__________________________KP 71/30
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP?

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles_____TM 1/12_____________________________KP 18/27-30
Suerte__34v____KKM 3/12________________________KP 24/29
Sirel________KM 3/12____________________________KP 27/30
Whisky Peat___KM 07/11__________________________KP 36/30-35
adora______KM 12/11, 3/12_______________________KP 10/30-33
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 8/24-27
M1n1__33v_enkelivauva 12/10, KM 09/11_________________KP 22/25
Mamiksi monelle__37v_KKM 10/11______________________KP 54/34
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12___KP 6/30-33
kokkeli_____KKM 4/12________________________________KP 11/25-28

HAAVEISSA VIIDES

Lynette__25v____KM 3/12_____________________________KP 29/30
puskajussi__40v__KKM 12/11__________________________KP 13/24-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 52/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 9/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 2/28-?

PLUSSANNEET

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, iitu85, vaavimasu

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, beebe010, taraolivia, Suerte, Lilleri82, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili, hannahi1

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa! :) En ole jaksanut kirjoittaa, kun ei mitään ole tapahtunut, mutta olen päivittäin käynyt kyllä lukemassa.

Ensinnäkin tervetuloa uusille ja pahoittelut keskenmenoista :hug:

Ja toisekseen, MIKÄ IHANA PLUSSA-AALTO!!! ONNEA!!! :flower: :D Oli jo aikakin ja kyllä taas itsellä tuo kuume vaan kasvaa...

).( täällä ovis-aikoja elellään. En sitten ostanut ovis-tikkuja ja jotenkin ajattelin, että jos nyt pari kuukautta kokeiltais ensin luomuna, kun ei siinä hedelmöittymisessä ole ollut mitään häikkää enkä halua stressiä tähän hommaan ja stressi mulle tulis, jos pitäis alkaa joka aamu pissailemaan tikkuun... : / Eli en tiedä tarkkaan, milloin ovis on, mutta otettu sama tekniikka käyttöön kuin kolmessa edellisessä raskaudessa, eli oviksen(?) aikoihin joka toinen päivä heilutellaan peittoja. Eli taas tänään ois tiedossa illalla kivvaa, kunhan poika simahtaa. Juups, kyllähän tämäkin ajoittain hieman kaukana romantiikasta on, kun päivien mukaan pitää peittoja heilutella, mutta mies ei ole kyllä valittanut :D Sitten joskus parin viikon päästä voi alkaa testailla, että onko tärpit osuneet. Toivottavasti. Tosin jos ei tästä kierrosta, niin saapahan juhlia kahdet häät skumpan kera, notta ei iske masis vaikkei heti tärppäiskään. Vaikka mieluummin sitä tietty niissä autolla olis, jos sais valita... :)

Ja nyt saunanlämmitykseen. Ihanasti nuo teidän jorinat aina piristää mieltä ja varsinkin plussauutiset, niitä lisää, kiitos! :) Mukavaa viikonlopun jatkoa ja VAPPUA itse kullekin! :D
 
Semmoseen seikkaan kiinnitin huomioni, että nyt plussanneista ainakin Lynette ja Suerte ovat kärsineet km:n samaan aikaan kuin minä eli maaliskuussa. Siksipä minua kiinnostaa kovin, että oliko kyseessä ensimmäinen vaiko toinen kierto km:sta? Ja oliko teillä ovis (jos siis bongasitte sen) mihin aikaan kierrosta? Siis oliko normaaliin aikaan? Kiitän kovin jos viitsitte vastata..Oispa niiiiiin ihana liittyä teidän seuraam tammikuisiin, mutta ainakaan tällä hetkellä (dpo4) en usko siihen ollenkaan!
 
MiNalo mulla oli tämä ensimmäinen kierto tuon km jälkeen. Ja bongasin oviksen kp16 eli ihan suht ajallaan tuli. Kierto siis tasoittui tosi nopeasti. Mutta mullahan tuo koko juttu oli vähän sekava, koska mullahan tuli tod.näk. valemenkat maaliskuun alkupuolella, mutta niiden jälkeen testi näytti kuitenkin positiivista, mutta ei sitten vahvistunut ihan niin kuin piti. Kunnon vuoto alkoi sitten reilut kolme viikkoa myöhemmin. Kolmea päivää vuotoa ennen oli verestä mitattu hcg enää olemattomat 7,5. Eli aikaisilla viikoilla minulla tuo tapahtui. Mutta olen joskus jostain kuullut, että keskenmenon jälkeen voisi ollakin hitusen paremmat mahdollisuudet raskautua, koska kroppa "muistaa" vielä raskauden. :) Tiedä sitten, mutta mulla ainakin plussa tuli nyt taas heti tästä ekasta kierrosta, kun kerran kierto noin nopeaan palautu normaaliksi. Olisi niin mukavaa saada sinutkin mukaan tuonne tammikuisiin! :heart: Ja mahdollisimman monta muutakin tietysti. :) Äsken kävikin kurkkimassa tuonne odotuspuolelle ja näkyi olevan tammikuun pino aloitettu. :) Itse en siihen vielä kuitenkaan uskaltautunut. :ashamed:
 
Ihanaa että teidän plussat vahvistuu! Toivottavasti vielä moni meistä kerkeisi tammikuisiin mukaan! Itse jos nyt plussaisin niin la olisi 15.1...

Täällä on ihmeellisiä masukipuja. Vihloo ympäri mahaa, varmaan joku suolistojuttu. :D Nyt on dpo7, ja hätähousuna testasin värittömän viivanpaikan. Just ku kehuin nuita testejä että negat on ihan puhtaita negoja. Mutta kun se tosiaan oli ihan väritön niin en kuvittele sen olevan mitään... Seuraava testaus tiistaina. ;) Niin ja eihän mulla oo ees mitään oireita! :LOL:
 
Sirel, oireina väsymys, ja lievä, mutta voimistuva paineentunne alavatsalla. Tunteellisuuttakin esiintyy, niin hyvässä kuin pahassa.

MiNola, meillä 2 kierto. Lääkärin toiveesta, ei sitten haluttu ottaa riskiä. Minä kans hengaan täällä hetken, testaan uuden digin varmaan viikolla 5. Tänään siis vasta 3+3...Oviksen bongasin jo kp 8, mutta mulla se tullut aina aikaisin, siksi kai testikin näyttää plussaa aikaisin, enkä ole yhtäkään raskautta saanut viikolle 40.
 
Heippa taas!

Kiitokset tuesta teille kaikille. :) Lämmittää mieltä totisesti. Onneksi muutenkin mieli on jo tosi positiivinen. Ensimmäiset pari viikkoa km:n jälkeen oli aika vaikeita, mutta ihanan miehen ja mahtavan tukiverkoston ansioista tilanne "tasottui" aika nopsaan.

Juu, kyllä mää Minalo oon samoilta leveyksiltä ku sinäki.. :) Mukava kyllä lukea kivoja plussauutisia. Onnea kaikille plussanneille!:flower: Toivotaan näitä mahd. paljon mahd. pian lisää. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sussu-72 ja MiNalo

Yhteistyössä