Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

11/24-30 ja ovislimoja pukkaa. Päätä särkee jo toista päivää vimmatusti ja samalla halut kihelmöi alapäässä.. Paha paikka ;)

Talleteltu kyllä on.

Nyt näyttää kiertokin normaalille, menkat kesti sen 4 pvää ja loppuivat ilman tuhrutteluita

Kultakimpaleelle voimia:hug:

Sussu kiinnittyminen voi tapahtua 3-9 päivää hedelmöityksestä. Toivotaan et tiputtelu ois sitä...
Hiiva on ihan pepusta. Mäkin käytän usein ensiapuna tuota piimä/luonnonjogurttikikkaa. Onneksi vaivaa harvoin, antibioottikuurin jälkeen yleisemmin.
Joskus kun söin mitä sattuu, just noita hiivaa ylläpitäviä ruoka-aineita, niin tuli useemmin

Täällä aika moni saa jonkinlaisia hoitoja.. Ite oon pohtinu tuota, et jossei luomuna vuoden loppuun mennessä ala, niin hautaamme haaveen. Tai minä hautaan ja loppuperhe saa tyytyä siihen.
Mä en halua hormonihirviöks ja voida siksi pahoin tms.
Meillä kuitenkin tilanne, että on jo nuo neljä täydellisen ihanaa rakasta ja kaikkea pikkuvaivaa löytyy jo nyt, enkä halua enempää kärsimyksiä..
Mut eipä tuota tiiä, vuosi lähenee loppuaan niin mieli voipi muuttua:whistle:

Mutta nyt on noustava heippaamaan pian lähtevät koululaiset, ite vielä makoilen sängyssä.

Plussatuulosia, puskajussi:wave:
 
Puskajussi Ihanan selkeet ovisoireet sulla! :D Samanmoiset on kyllä minullakin oviksen aikaan. Toivotaanpa tärppiä!

Taivaanrannan maalari Oletin, että kuumeilette esikoista. Korjaa jos olen väärässä! Tervetuloa mukaan! :)

Mulla olis nyt sitten oletettavasti dpo2. Eilisen illan särki kamalasti alaselkää ja mahaa. Outoa, ei ole ennen tolla tavalla kipuillutkaan oviksen jälkeen..Meidän 3,5-vuotias esikoinen oli eilen suloinen sanoessaan, että "isin pitää laittaa äitin massuun uusi vauva!" :heart: Tyttö kun tiesi viimeisimmästä raskaudesta..voi kunpa voisin suoda hälle sen isosiskouden ilon jonakin kauniina päivänä! :)
 
Pikaisesti ON: Täällä tehty tänä aamuna hailakka plussa testiin. Ihan "piruuttaan" pissin aamulla tikkuun, ajattelin, ettei voi vielä näkyä, kun on vasta 3+1, mutta niin vaan näkyi ja kun mieskin näki, niin totta tuo kai on. Kemiallista en oikein osaa pelätä, niitä ei ole minulla koskaan ollut, mutta murehtiminen keskenmenosta alkoi heti... Iloinen mieli kyllä muuten on, siitä ei pääse mihinkään!
 
P12 En tiedä noiden testien nimeä, mutta halpa-testin se perusliuska. Samalla testillä plussasin nyk. kuopuksesta 3+3. Syynä näihin on todennäköisesti mun aikainen ovulaatio. Esikoisen plussausaikaa en muista, kun siitä on jo kahdeksan vuotta aikaa. En nyt kyllä töistä saa kuvaa laitettua, kotona en varmaan ehdi, mutta jos viikonloppuna sitten. No jos viivaa kuvailee, niin näkyi ihan wc:ssä perusvalossa (himmeähkö keltainen loisteputki), ja värinä haalea vaaleanpunainen. Sanotaan, että melko paljon selkeämpi kuin moni, mitä näille palstoille linkitetty, mutta kuitenkin melko haalea. Paksuus yhtä paksu kuin testiviiva. Olen joka kerta raskautunut yk:stä yksi, joten en ole tästä yllättynyt, mutta keskenmenoa tietenkin nyt pelkään.
 
Suerte, onnea haamusta! Toivotaan sille vahvistumista.

Täällä on tapahtunut taas paljon ja kaikenlaista... olen itse käynyt kyllä lueskelemassa mutta yrittänyt pysytellä vähän taustalla. Eipä kyllä ole ollut mitään kerrottavaakaan. IVF:n piikittelyt alkoi vajaa viikko sitten. Tiistaina oli eka ultra, ja kyllä siellä oli pieniä follikkeleja toistakymmentä kappaletta kasvamassa. Limakalvokin oli ihan hyvin kasvussa. Toivotaan nyt, että mahdollisimman moni noista folleista kasvaisi kunnolla, jotta saatais vähän viime kertaa parempi munasolusaalis ja jotain pakastettavaakin, ellei nyt tärppää. Punktio on ensi viikolla, huomenna seuraava ultra ja siellä ehkä selviää jo suunnilleen mihin päivään punktio osuu. Pessimistinä ounastelen, että joku tässä vielä pieleen menee - mutta jos ei menekään, niin reilun viikon päästä on jo jännät ajat alkamassa!
 
Onnea Suerte!

Täällä aamulla testattu taas pregcheck, ja samanlainen haamu tuli kuin eilen.

Eli kp24/28-30 tuli juuri ja juuri erottuva haamu, kp25 selvempi haamu, ja kp26 samanlainen selvempi haamu....mutta vahvistunut ei oo...tosin menkatkin pitäis alkaa vasta la-ma...Ootellaan, ootellaan! Rinnat on edelleen kipeet, alavatsaa juilii, siinäpä ne ''suurimmat'' oireet on! Aamulla teen taas pregcheckin (kun en voi olla testaamatta :LOL:)
 
Suerte onnittelut haamuisesta! :heart: Ja sille vahvistumista! Ja hyvinhän se ehtiikin vielä vahvistumaan, kun noin aikaisin haamu tuli. :)

Scharletille tsempitykset!!!

Tervetuloa Taivaanrannan maalari!

meadow ja Suerte minä voisin huomenna testailla teidän kanssa, niin lähettäkäähän mullekin tänne sitten niitä plussatuulia! :D
 
Viivojen vahvistumisia haamuilijoille! :) Jännää! Viimeisimmässä raskaudessa plussasin 3+2 juurikin nuilla halpa-testin liuskoilla! Tosi hyviä testejä, ei minkäänlaista viivanpaikkaa jollei sille viivalle aiheuttajaa ole. ;)

).( -3kg! Enää 3kg tavoitteeseen, puolivälissä siis ollaan. :) Dpo5, eikä mitään fiiliksiä tärpistä... Noh, onhan tässä vielä päiviä aikaa kehitellä kaikennäköisiä tuntemuksia ja oireita...... Hiivakin alkaa olla parantunut.
 
Lynette paljon plussatuulia täältäkin! Huomenna taas testataan :)

Meadowille myös viivan vahvistuksia!

ON Jopa 61 vuotias likinäköinen äitini näki viivan testissä, tein n. tunti sitten uusinnan. Omaan ja miehen silmään viiva oli aamustakin vahvistunut. Malttaisikohan sitä hakea Clearbluen tai pari (viisi) huomenna...
 
Kiirettä pitää täällä! Pikaisesti onnitteluja plussanneille ja haamuilijoille plussa-puhureita :D Hyvältä vaikuttaa.

Täällä hittaasti menee kierto (kp 8 tai jotain). Ihan muuta mielessä kuin vauvat. Tämä kierto taitaa mennä harakoille sen miehen reissun takia. Joten ei ressiä, tulee jos on tullakseen :)
 
Lynette: Onnea!!

ON: Testasin taas tänä aamuna ja samanlainan haamu sinne ilmestyi, ei oo kyllä yhtään vahvistunut...Koitan laittaa teille kuvia, joissa ylimpänä tämänaamuinen kp 27/28-30, toisena kp26/28-30, alimpana kp25/28-30...Tiistain kp24 testiä en oo säilyttänyt, siinä oli juuri ja juri erottuva haamu. Sori huono kuvanlaatu, en vaan saa puhelimella millään tarkkaa kuvaa....

Aijaa.com - 10085370

Aijaa.com - 10085371

Aijaa.com - 10085372
 
Viimeksi muokattu:
lynette, meadow, suerte: ihanaa, oikein plussa aalto!!!

meadow: mun silmiin kyllä näyttää, että olisi vahvistunut tuo viiva! Ja vaikka ei luonnossa siltä näyttäsikään, niin toihan on juuri se mitä mä stressasin, kun testasin joka päivä eikä musta vahvistunut, mutta kyllä tuolla mahassa ultran perusteella ainakin viikko sitten vielä jotain kasvoi ja hcg-lukematkin oli ihan max-käyrällä.

).( alkanut vaivaamaan niin kauhea pahoinvointi, että ihan oikeasti olen alkanut miettimään voiko tämä sittenkin olla vatsatautia eikä johdu raskaudesta...Mutta kuopuksesta oli ihan samanlaista: koko ajan oksettaa ja joutuu nieleskelemään, mutta oksennusta ei tule. Mitään muuta ei tee mieli, kun jaffaa ja jäisiä mansikoita.
 
Lynette ja Meadow Mahtavaa! Oletteko jo uskaltaneet tsekata mikä olisi mahdollinen la? Itse katsoin jo silloin kun kierto alkoi, että jos tästä tärppää, niin la on 9.1.2013

malttamaton Meillä hiotaan jo suunnitelmaa pahoinvoinnin varalle perheessä. Minulla on aiemmissa raskauksissa ollut hyperemeesi, joten ei ole syytä olettaa, että nyt pääsisi yhtään helpommalla... Jopa tuossa keskenmenneessä raskaudessa oksentelu kesti kuusi viikkoa, ja oikeastaan sen loppumisesta tiesin, että jotain on vialla... pitäisi siis yrittää olla kiitollinen oireista, mutta kyllä se niin vaikeaa vaan on :(


ON: Viiva sen kun vahvistuu. Aamupissasta tehty oli jo niin selkeä, ettei enää tarvitse miettiä lainkaan. Ajattelin kuitenkin ehkä sen digin hakea, ihan siksi kun sen tekeminen on niin kivaa :eek:)
 
  • Tykkää
Reactions: meadow
meadow - miunhin slmään pientä vahvistumista vivasilla on:heart:..eihän ne peräjälkeen testaillessa aina vahvistukkaan.
(kuvista: alimmalla ja ylimmälä ON ero)
..muistathan: ei pidä vertailla muiden dippaamaiin samoilla dpo päivillä.=)
 
Onnea plussista ja haamuplussista :heart:

Tilasin jo etukäteen testejä.
Mulla ei sen kummemmin oo jäkitarkstusta kkm jälkeen, joten aattelin testata viikottain, koska testi näyttäis negaa. No eilen oli n. viikko tyhjennyksestä ja testi näytti jo negaa =)
Hyvä näin niin saa aloittaa plussan bongauksen.

Plussatuulia kaikille !
 
Täällähän puhalta varsinaiset plussapuhurit. Pitäisi varmaan taas aktivoitua, jos niitä tuulia tulis tähänkin suuntaan. :)

Suuret onnittelut kaikille plussanneille! :flower: :heart:

Meinasitko Meadow lähettää verohallinnolle ekstra terveisiä? :LOL:

Mä olen täällä taustalla roikkunut kun huomasin, että hormonit oli vähän sekaisin kkm jälkeen. Nyt niitä on tämä kierto tasailtu (toivottavasti ei sekotettu ainakaan) lääkkeellisesti ja ens kierrosta alan taas toiveilemaan. Menkkojen pitäis varmaan alkaa joskus ens viikolla ja sitten voisin taas ilmoittautua listalle uudestaan. Siihen saakka plussatuulia kaikille!
 
Suerte jos mulla tässä nyt kaikki hyvin menisi, niin laskettu aika olisi 5.1.2013 :heart: Ja voi kun toivon, että meillä kaikilla kaikki nyt tällä kerralla menisi hyvin sinne loppúun saakka. :heart:

Yritän nyt laittaa teille kuvaa tänne, jos osaan... :ashamed:

[/URL][/IMG]

Mulla ei missään raskaudessa oo hormonit ollut ihan pilvissä kovin aikaisessa vaiheessa, joten itsestä tuntuu, että tämä olisi itselle ihan ok näille päiville dpo12. :) Kuva on otettu jo siinä minuutin jälkeen, että heti se siihen kyllä tuli. Nyt kuivuttuaan testi on jo tosi selkee (vaikka eihän sitä saisi nyt enää katsella... :ashamed: )
Onneksi viikonloppuna on sen verran ohjelmaa, että kuluu aika nopeaan ja uuden testin voisin tehdä vasta maanantaina. Ainakin nyt ajattelen näin. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sussu-72
malttamaton; kiitos, tossa kuvassa näyttää hiukan siltä, mutta täällä kotona kaikki näyttää yhtä hennoilta :)

suerte:
katselin ja mulla la olis 6.1.2013, jos kaikki menee hyvin!

filuuri; jep, siinä ois verotädit ihmeissään ;)

Lynette;
hienoa, onnea! Munkin kai pitäis malttaa olla testaamatta nyt ennen maanantaita, jolloin viimeistään menkkojen pitäis alkaa...

ON: En uskalla nyt yhtään luottaa tuohon haamulaiseen, jos millään malttaisin niin odottaisin testausta sinne sunnuntaille/maanantaille....katsotaan!
 
meadow piti sinulle äsken vielä laittaa, että kyllä minunkin mielestäni on vahvistumista havaittavissa. :) (tässä pää hakkaa tyhjää ja unohtelee asioita, kun on niin jännityksissä :LOL: )
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä