Heippa kaikille, oon taustaillut jonkin aikaa ja koittanut ajatella ihan muuta....Nyt havahduin viikonloppuna siihen että pikkuhiljaa alkaa kierto lähestyä loppuaan, nyt kp24/28-30....Ja tarkemmin havahduin siihen että rinnat kipeytyi sunnuntaina ihan mahdottomasti, rintsikat kun otti illalla pois niin piti jonkin aikaa kantaa rintoja kun sattui ja kirveli niin paljon. Lisäksi palelee koko ajan, tosin mua nyt palelee aika usein...Mulle pamahti kaikenlisäksi eilen päälle sellainen kummallinen nuha, ettei ole muita flunssan oireita, mutta nenä vaan tukossa. Noh, tästä taas ajatukset alkoi pitkästä aikaa kiertää tuttua kehää, ja kaapissa oli Pregcheckin testejä, ja äsken sellaisen teinkin, ja mun mielestä siinä on haaleaakin haaleampi haamu...Onko muilla kokemuksia tästä testistä, tuleeko viivanpaikkoja? Musta siinä on kyllä hiukan väriäki...Kuvaa siitä en saanut kunnollista...
No, hölmöähän se on testata näin aikaisin, vaikka oliskin jotain niin voi vielä ennen menkkojen alkua muuttua tilanne...mutta miten voi olla testaamatta ?!?=)
Nyt pitäis varmaan ootella aamupissaan, ja varmana parin päivän päähän ainakin...puuhh, polttelee testit kaapissa jo varmaan huomisaamuna!