Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

varmaan ne sit alkaa pikku hiljaa,mut ihmetyttää tuo värikin jo...ja taas ei mitään tuu : / alankohan nyt kuitenkin laskeen kp:t eilisestä.. että osaa alkaa tikuttaa ovista sitten. onko teillä vaikuttanut seuraavaan oviksen ajankohtaan myös? puuuuh,luulin että kun menkat tulee ne alkais samalla lailla ja kaikki ois taas helppo laskeskella |O leikkauksesta siis oli 31pvää eilisen tuhruttelun alkuun,eli korkeintaan pari päivää myöhässä kierto.
 
P12
malttamaton mahtava uutinen, nyt saisi vuodot pysyä poissa niin saisit levollisemman mielen :hug:

piuu uusi kierto alkaa tosiaan vasta sitten kun vuoto on veristä, eli selvän punaista verta eikä ruskeaa turhuttelua. Voihan olla että sinulla muutamassa tunnissa vuoto muuttuu veriseksi, mulla ainakin joskus alkaa menkat niin että ensin pikkasen tuhruaa ja sitten parissa tunnissa lähtee vuotamaan kunnolla.
 
Onnea malttamaton, kuulostaa hyvältä.

Ja kiitos infosta km-tutkimuksiin liittyen. Mä en nyt ihan tiedä mitä tehdä, en haluaisi jättää yritystä väliin tältä kierrolta, mutta yksityisen toimistotyyppi, jolta varasin ajan just ovulaation jälkeen (ei ollut aiempia aikoja) ei osannut vastata pitäiskö yritystä lykätä tästä kierrosta eteenpäin tutkimuksien kannalta. Hitto. en kyllä haluaisi millään. Toisaalta, ehkä jos olisi niin onnekasta että olisi just hedelmöittynyt kaksi päivää sitten, kehossa ei ole ehtinyt vielä tapahtua muutoksia, jos testejä otetaan samantien, esim. hgg. ei ainakaan vielä sotke mitään. Toisaalta pakko sanoa, että mua hermostuttaa niin outo asia kuin ultrat ja sorkkimiset jos siellä vaeltelee joku irrallinen hedelmöittynyt munasolu irrallaan: / Siis että jos vaikuttaisi kiinnittymiseen haitallisesti. Mun on ollut nää molemmat kerrat helppo tulla raskaaksi, joten on mahdollistakin että nyt tärppäisi. Toisaalta haluaisin kyllä mennä tutkimuksiin jos on mahdollista sulkea jotain perushäikkkää pois laskuista (esim. hyytymistekijöitä) tai vaihtoehtoisesti todeta se, ja aloittaa asiaankuuluva lääkitys keskenmenon estämiseksi. Neuvoja??

Joku kyseli menkoista km jälkeen. Mulla on molemmilla kerroilla kkmn jälkeen ollut todella runsaat kuukautiset. Hyytymät on kait aika tavallisia vielä tossakin vaiheessa, jos jotain raskausmateriaali on jäänyt kohtuun.
 
Minulla KP5 ja vuotoa oli 3 päivää ja hassun tunteen takia alavatsalla tein ovulaatiotestin ja tuloksena oli tälläinenkatso liitettä 15782
Voisiko joku ihan oikeasti selittää mitä ihmettä tämä oikein on... Tuulimuna ollut juuri ja kierto melkein normaali siihen nähden(aina normalisoitunut melkein samantien) ja lääkärit ei nähnyt ultrassa 12.4 mitään mikä selittäisi kipujani ja päättivät että leikataan 29.5 ja otetaan klipsit pois ja munasarjatkin oli normaalit eli ei onirakkulaisuutta toolut nyt kierrossa... olen hiukan ihmeissäni...
Onpa epäselvä kuva, anteeksi. Taitaa olla aika katsoa taas kameran asetuksia 8(
 
Viimeksi muokattu:
carolina: mulla tuossa vaiheessa kiertoa tulee tuollaista viivaa, sitten haalenee ja alkaa sitten uudestaan tummua kohti ovista. Onko sulla hcg testattu negaksi?

toivotonko: mä en muista olenko muistanut pahoiltella teidän menetystä. Olen niin pahoillani, että taas kävi näin :hug:

).( ärsyttää oikein itseänikin tämä oma napaisuus, tuntuu että kaikki tunteet ja ajatukset pyörii vaan siinä, että niiiin toivoo sydämestään et tämä raskaus nyt jatkuisi ja kestäisi loppuun.
 
Carolina, tuo ei ole vielä ovis+, kun on vaaleampi. Kaikilla naisilla lh tasot on erilaiset, mulla tulee 2 viivaa pitkin kiertoa kokoajan, tummiakin, mutta sen o+:n erottaa kun on paljon vahvempi tai yhtävahva kuin kontrolliviiva. HCG:kin tosiaan voi vaikuttaa sitten tuohon tulokseen, jos HCG ei ole vielä nega.

Toivotonko:hug:

Malttamaton:heart:


Täällä oli niin kovat vatsakrampit aamulla että olin lähteä päivystykseen, 4 buranalla helpotti. Täytyy seurailla, toivottavasti ei uusi, mulla meinas taju mennä. Kuukautiset.. pyh... vihaan näitä. Mut en ole koskaan ollu noin kipee kyl :O

Nyt soseiden keittelypuuhiin :)
 
Kyllä minulla lääkärissä otettiin seerumi-hcg ja se oli vain 2. Aiemmin minulla kyllä on ihan selvät negat ollut ovistesteissä ja nyt sitten ollut jo pitkään tuota aika vahvaakin plussaa, mutta jos se on ihan normaalia niin ei sitten mitään paniikkia tarvitse alkaa tuntemaan...
 
Kauanko tässä menee, jotta pääsee taas normaaliin elämään kiinni... Rupee jo itteä ärsyttämään, kun itku on niin herkässä.
Eilen "jouduttiin" käymään kylässä missä oli 2 kk ikäinen vauva. Poishan meidän oli pakko lähteä, koska en enää loppuviimein pystynyt kyyneliä pidättämään :(
Töissä on pakko mennä välillä yksikseen itseä kokoamaan. Työkaverit on onneksi ymmärtäväisiä ja osa tietääkin tästä.
"Valitettavasti" vertaistukeakin löytyy työmaalta, joten puhua saa niin paljonku haluaa ja kaikki kuuntelee.
Harvemmin omista asioista puhun töissä, mutta jostain kumman syystä helpottaa puhuminen enemmän, ku salassa pitäminen.

Loppuis ny tää tiputtelu niin pääsis taas hommiin. Ehkä sitten jäis ajatus keskenmenosta edes hetkeksi taka-alalle.
 
kokkeli: en tiedä, itse mietin ihan samaa, kun olimme veljen tytön synttäreillä. Siellä veljen vaimon sisko odottaa vahinko lasta ja laskettu aika tasan sama, kun mulla oli viime raskaudessa eli 15.8. Maha oli ihana näköinen ja koko ajan vaan mietin, että tuon kokoinen mäkin olisin. Synttäreillä taas voivotteli koko ajan kuinka nyt näin kävi, koska heidän kuopusta tehtiin hoidoilla monta vuotta ja on vasta vähän yli vuoden. Myös toinen siskoista oli raskaana, heti tärpännyt ja nyt onnellisesti rv 13. Yritin hillitä itseni, kun valittelivat isoon ääneen kuinka ei voi ratsastaa ym: voi voi...
 
prkl..just kun kuvitteli että paluu normaaliin km jälkeen..ei tuhruttelua lähes koko vkonloppuun ja harrastettiin seksiäkin. No Se siitä - tänään sitten pudotus - tuhruttelu alkoi taas :mad: ja mun mielestä se haisee vähän myös pahalle..onko kellään kokemusta? mistä tietää onko tulehdus
argghh. ottaa päähän ja harmittaa. :'(
 
starhope:hug:

Itse soittelin osastolle aikoinaan tyhjennyksen(kkm)jälkeen kun vuoto "haiskahti"..
Hoitajan mielestä normaalia, kudosnesteen hajua.
..oli kyllä oikein sellaista ällön hajuista kyllä:$..mutta kannattaa seurailla: nouseekö lämmöt, kipuja alavatsalla jne..
 
Viimeksi muokattu:
starhope itse soitin tänään osastolle, jossa olin viime ke-pe lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Nyt vasta tullu kudosta, istukkaa ja ruskuaisppussia (pieni oli 8+6 kokoinen) ja tullutkin paljon! 4-6 päivää lapsivesien menosta. No, lämpöä nousi eilen ja todella kipeä olin ja olen ja tänään otettiin sitten tulehdusarvot niin koholla olivat :( huomenna kontrolli onko nousemaan vai laskemaan päin...voi kun jo pääsis normaaliin arkeen.
 
Viimeksi muokattu:
miramei: samoin täällä lääkkeellinen tyhjennys tosin kotioloissa (8-9 vkon kokoinen)- mutta siitä jo reilu 3 vkoa ja samantien tuli aika paljon..sitten oli pari päivää runsasta vuotoa ja sen jälkeen tuhruttelua jota jatkunut nyt jo superkauan eli reilu pari vkoa näköjään. Joutunee soittamaan itsekin ja kyselemään vähän..mulla ei kyllä ole olo ollut mitenkään huono. tuttu tunne - pääsispä jo normaaliin arkeen..raskasta.
Tsemppiä :hug:
 
mur-mur: huoh..toivon mukaan ei ole mitään tulehdusta..se vielä tästä puuttuisi :kieh: pitää seurailla..kiitokset jälleen kerran. Eikös se nyt jo riitä että kokee kkm..sitten pitää vielä viikkokausia kärsiä jostain vuodoista etc..väkisinkin pysyy mielessä koko ajan..höh
 
Oon tässä vähän taustaillu kun jotenkin ei vaan ole jaksanut kirjoitella.Lukemassa kyllä käynyt joka päivä. Mut mulla edellinen kierto oli tooosi pitkä ja nyt saa päivittää Kp1. Eikai tässä auta ku odottaa kuukausi toisen perään... :/ Onnea Plussanneille ja halaus kaikille sitä tarvitseville:hug:
 
Starhope minullahan oli tulehdus, joka siis todettiin 3,5 viikkoa tyhjennyksestä. Yhtäkkiä minulla oli yhtenä päivänä aivan käsittämättömän vetämätön olo..en meinannu millään pysyä hereillä! Ja jotenkin kummallinen olotila se oli..sitten mittasin lämmön ja oli kuumetta pikkasen. Sitten epäilykset tulehduksesta viimestäänkin heräsivät, kun huomasin vuodon haisevan todella pahalta. Ei voinut erehtyä hajusta sidettä vaihtaessa. Ja minullahan siis tuli tuolloin vain sellasta ruskeaa tuhrua pääasiassa, vaikkakin välillä tuli vertakin. Jälkeenpäin muistin kuinka edeltävällä viikolla oli tullut ihan kummallisen väristä vuotoa. Koskaan aiemmin elämässäni en ollut sen väristä vuotoa nähnyt, se oli vähän semmosta vispipuuron väristä. :confused: Kipuja ei liiemmin ollut, mutta jotain kuitenkin koko ajan. Ajattelin vain koko ajan kipujen kuuluvan asiaan..Kannattaa kyllä soitella sinne polille/osastolle, missä tyhjennys tehtiin jos vähänkään epäilet tulehdusta. Minä pääson samana päivänä kun soitin käymään ultrassa ja antibiootit aloitettiin. Lopultahan se kohdun tähystyksessä paljastui, että kohtuun oli jäänyt raskausmateriaalia ja verihyytymiä, jotka tietysti sen tulehduksenkin aiheutti. Jaksamista kaiken tän kanssa! :hug:

Kokkelille tsempitykset! Todella raskastahan se on, kun vuodot aina vaan loppuu ja alkaa ja loppuu ja alkaa..
 
Viimeksi muokattu:
nyt näinkin tyhmä kysymys: voiko kierto venyä/mennä niin sekaisin että ovis olis 33 pvää leikkauksesta ,tai siis tulossa kun eihän tämä plussa ole:
Aijaa.com - 10067179
viikon sisään tehnyt niin monta ovistestiä joissa ei väriä ole ollut. Ihan nyt tämän vuodon takia taas mietin kun en voi uskoa menkkojen alkutuhrutteluksi kun on tosiaan mini määriä mitä paperiin jää rusehtavaa ja sitten tänään tullut kirkkaan ja rusehtavan liman sekaisia pitkiä lima suikaleita...mutta sitten taas eikös ovis vuoto tule oviksen jälkeen vai...
 
Heippa kaikille, oon taustaillut jonkin aikaa ja koittanut ajatella ihan muuta....Nyt havahduin viikonloppuna siihen että pikkuhiljaa alkaa kierto lähestyä loppuaan, nyt kp24/28-30....Ja tarkemmin havahduin siihen että rinnat kipeytyi sunnuntaina ihan mahdottomasti, rintsikat kun otti illalla pois niin piti jonkin aikaa kantaa rintoja kun sattui ja kirveli niin paljon. Lisäksi palelee koko ajan, tosin mua nyt palelee aika usein...Mulle pamahti kaikenlisäksi eilen päälle sellainen kummallinen nuha, ettei ole muita flunssan oireita, mutta nenä vaan tukossa. Noh, tästä taas ajatukset alkoi pitkästä aikaa kiertää tuttua kehää, ja kaapissa oli Pregcheckin testejä, ja äsken sellaisen teinkin, ja mun mielestä siinä on haaleaakin haaleampi haamu...Onko muilla kokemuksia tästä testistä, tuleeko viivanpaikkoja? Musta siinä on kyllä hiukan väriäki...Kuvaa siitä en saanut kunnollista...

No, hölmöähän se on testata näin aikaisin, vaikka oliskin jotain niin voi vielä ennen menkkojen alkua muuttua tilanne...mutta miten voi olla testaamatta ?!?=)

Nyt pitäis varmaan ootella aamupissaan, ja varmana parin päivän päähän ainakin...puuhh, polttelee testit kaapissa jo varmaan huomisaamuna!
 
tarkistin tuolta toisesta ketjusta millon oli niitä oviksen tyyppisiä tuntemuksia,eli 3-4pvää sitten ja sillon kumpanakin päivänä tikutin ovistestillä ja ihan väritön viiva. sen jälkeen en muutako tänään ja nyt tuollainen.JOS nyt ovis oliki tässä välissä ja missasin sen...tää tuhruttelu alko 3päivää sitten joten ei nyt siihenkää passais jos ovisvuoto ei voi alkaa ennen munasolun irtoomista,joka kuullostais oudolta.no tikuttelen varalta silti ja samalla odotan menkkoja alkaviksi. mulla vaan ei ollut sitä jälkivuotoa ollenkaa joten vaikuttaneeko sekin ettei ovis näin paljon siirtys. mutta mistä tää rintojen aristus ja turpoominen..
 
Viimeksi muokattu:
Pikku hiljaan alkaa jännittämään, KP 23 tänään =) Miten nämä viimeiset päivät kuluvatkin niin hitaasti.. :whistle:

Odotukset ei ole kauhean korkeat tämän kierron suhteen, olihan mies just oviksen aikoihin (jos sen oikein tulkitsin) niin työreissussa.. :| Mutta ainahan sitä saa haaveilla ja toivoa parasta. ;) Ens viikolla kuiten pitäisi tähänkin asiaan tulla varmuus.. =)
 

Yhteistyössä