Syysmyrsky, täällä on kans sama tunne et kaikki menee pieleen ja vastustaa. Oon tänään vaan laukannu lääkärissä ja huomenna jatkuu gynellä... kaikki tuntuu et kaatuu päälle ja ahistaa ja mua syytetään ja eristetään kaikesta vaikka en oo mitään itse tehnyt, vaan kolmas osapuoli. Kohta viikko menny itkiessä kun toiset ottaa kaikki asiat itteesä. Voi huoh sanon mä. Onneks pääsen huomenna gynelle ni se saa tarkastaa tän mun kropan toiminnan, otatan kaikki maholliset testit mitä vaan voi tässä vaiheessa kiertoo ottaa mä haluun tietää et mun keho toimii oikein, mun on vaan pakko saada tietää etten murehdi näiden kaiken paskan lisäksi myös itestäni. Mä oon nyt niin rikki et työterveyslääkäri suositteli ja anto lähetteen 5 kertaan psykologille + mulla on vielä tuo toinen erillinen psykologi jossa käyn. Lisäks koitin tälle päivälle saada kriisiapua ku tuntuu et mun pää halkee tähän kaikkeen tuskaan, en mä osaa ajatella enää mitää Mä oon henkisesti aivan loppu, tuntuu et kukaan ei ymmärrä mun tunteita...