KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

BM Mikä täällä on käytäntö, kauanko saa roikkua kiertopäivä-pinossa? :) Multa sen voi ottaa jo pois jos haluaa, vaikka turvallisemmalta tuntuu kun on vielä sielläkin. Maanantaina jos ei vuoto ala, niin käyn otattaan hcg:n verestä, joten sillon tiedän tilanteesta lisää.

).(: Mulle tuli jostain mielen syövereistä todella hyvä olo. Jotenkin uskallan jo ajatella, että voihan se raskaus sujua ihan hyvin loppuun asti. Ja jos ei suju, niin sitten myöhemmin sujuu. Ehkä hyvällä mielellä on jotain tekemistä sen kanssa, että tulin juuri ensikäynniltä psykologin luota ja sain juteltua masennuksestani. Tulihan siellä itkettyäkin, mutta silti jäi hyvä fiilis päälle. Ja olo on kohentunut muutenkin pikkuhiljaa positiivisesta raskaustestistä asti. Katsotaan pelkäänkö keskenmenoa taas huomenna, mutta nyt on mahtava tunne. Toivottavasti tämä tunne kestää. :)
 
lääkärillä käyty, ei mitään testejä eikä muuta vielä määrännyt, vielä pari viikkoo siis odotellaan, mut hyvät uutiset oli se että hän oli sitä mieltä että tod.näk. se valkovuoto kipuineen olis kuitenkin ollut ne menkat, jos tyhjennyksen ja menkkojen välillä ei ovista ole niin saattaa vaikuttaa vuotoon. Jostain hormonijutskista piti luennon...

ja noin yleisestikin oli sitä mieltä ettei ole mitään syytä olla yrittämättä uutta raskautta jos siltä tuntuu koska mulla ei kuitenkaan ole vielä todettu mitään sairautta joka aiheuttaa keskenmenon jonka vuoksi vaatisi erityisseurantaa... tulipa vaan siitä mieleen sit nää mun ihmeelliset tulokset ovistesteissä että jospa se onkin ollut viime aikoina sit sitä aikaa päällä, kun viikon verranhan olen tässä vasta testaillut??? kuinkas kauan se munasolu siellä pysyy, pitäisköhän tässä lähtee ehdottelee ukolle?? :LOL:
limat ku on tänään ollut jo vähän heikommat eli vois kuvitella et ovisoireet alkaa siis helpottaa jos tässä tosiaan on se aika kierrosta menossa.... No mut parempi tässä on ku alkaa vaan asennoitumaan siihen et kaikenjärjen mukaan tulee parin viikon sisään ne menkat niin eipä ainakaan pety pahasti!!
 
Ihanaa plussia :heart: :heart: ONNEA!!
Ja :hug: uuteen kiertoon lähtijöille!
Täällä tätä samaa, jälkivuotoa |O Tosi vähäksi jo hyyty mut alkuviikosta tuli kauhiat menkkakivut ja sitten räsähti. 2pvä tuli aika paljon, luulin et menkat alko, vaikken uskonu itekää et noin pian vois, mutta sellaset oli kolotukset.
Nyt muuttokiireet painaa päälle niin ei oo paljon kerinny murehtia ja ajatella km taikka uutta kuumeilua, mutta jahka näistä selvitään niin annetaan palaa.

Tosiaan, täällä on kämppä melkees paketissa, vaikkakin hommaa riittämiin vieläki! Tässä aamun tuusailen ittekseni ja pian sitten auto ja mies+ muuttoapu saapuu niin laitetaan haiseen!!

Mutta ihanaista vappua kaikille :heart: Täällä ainakin näyttää saa nyt ihanalta ja lupaavalta!
 
Onne kaikille plussanneille! :flower: :heart:
Minulla on nyt kp 30 ja lähes kaikki raskauteen viittaavat oireet ovat kadonneet joten eiköhän ne menkat kohta puoliin ala.. :(
Toivottavsti kierto ei vaan venyisi kovin pitkäksi...
Turhauttavaa tää odottaminen |O
Oikein paljon kaikille plussatuulia!
Ja tietenkin oikein hyvää Wappua!!! B)
 
pakko käydä lukemassa teidän kuulumisia täällä. ONNEA memmu86, Mutzilla, ja erika!

itselläni on tosi epävarma olo. Edelleenkään ei ole yhden yhtä pienintäkään raskausoiretta enkä viitsi sen takia oikein tuolle odotuspuolellekaan kirjoittaa. Pelottaa, että ennen pitkää oon taas tässä pinossa. Mutta ei enempää omista peloista!!

plussatuulia ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!!
 
huomenta! mulle tosiaan vois päivittää sen kiertopäivän 18, olettaisin että niillä main ollaan siis menossa ku laskin siitä milloin muistan sen vatsakipuilun ja vuodon alkaneen. olis vaan alun alkaen pitänyt kuunnella itseään, mut ku sano neuvolakin että kyllä sitä veristä vuotoakin pitäs jonkun verran tulla jos on kuukautiset, tulihan sitä rusehtavaa joo mut sitä ku odotti niitä runsaita ja kivuliaita menkkoja joista joka paikassa varoiteltiin... mut nyt on vahvistunut tunne siitä että ovis on ohi ku vuotoilu oli eilen heikompaa ja illasta loppui kuin seinään. nyt siis 2 vaihtoehtoa tulossa, menkat tai uusi raskaus, pitihän sitä sit käyttää se pienikin tilaisuus hyväksi ;) tosin en siihen raskauteen usko kauheasti ku ennen olen tullut raskaaksi sen 2 kertaa ovisoireita seuraamalla ja nythän ne käytännössä olivat jo ohi, 50/50 mahdollisuus onko munasolu ollut vielä "hengissä"... mut se tässä "kierrossa" on myös ihmetyttänyt et se vuotoilu on jatkunut koko ajan siitä lähtien ku on ollut ne oletetut menkat, ei siis kuivaa kautta ollenkaan...outoa...

mut nyt ainaki tietää suurinpiirtein milloin voi odotella menkkoja saapuvaksi, ja osuipa jälleen sopivasti siihen ajankohtaan ku lähdemme Viroon kylpylähotelliin :headwall:

Nyt ku alkaa huhtikuu olla jo paketissa niin paljon paljon plussatuulia toukokuulle :heart: ja voimia niille jotka joutuvat taas lähiaikoina päästämään tädin kyläilemään... :(
 
Repa: Tässähän vaihtuu kuukausi justiinsa, niin siinä toukokuussa on runsaasti plussauskiintiöitä käyttämättä. Kuka korkkaa toukokuun? :) Paree olis käyttääkin teidän se sit kokonaan. :heart:

BM: Eipä mitiä tuosta. Minä näet luulin, että siellä kp-listalla kuuluu ollakin siihen asti että ohittaa uuden kierron alkamispäivän. Kun kerran täällä on tällaisia hätähousuja, jotka testailevat liian varhain. :)

Happihyppy :hug:

manna: Ymmärrän pelkosi. Ei mullakaan ole oireita kuin viime päivinä turvonneet rinnat ja ajoittaiset vatsakivut, joista ei tiedä onko se hyvä vaiko huono merkki. Mutta luottaa koitan kovasti. Tulethan perässä, kun uskallat.

Minä koitan nyt häipyä tästä pinosta hiljalleen, vaikka vaikeaa se onkin. Maanantaina käyn labrassa hcg-kokeessa ja sen jälkeen näkee onko alku lähtenyt hyvin käyntiin. Pinon lukemista en pysty vielä lopettamaan, mutta kommentointia _koitan_ vähentää. :)

Voimia kaikille ja uskoa siihen, että plussa vielä tulee. :hug:
Memmu voisi vielä pitää preppauspuheen siitä, kuinka stressauksen vähentäminen voi vaikuttaa positiivisesti. :)
 
30.4. PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 6/21-27
katjahei....................TM 02/10............................KP 6/27-28
durasel.....................KM 03/10............................KP 11/
sasuma....................KM 01/10............................KP 15/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 15/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 16/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09.............KP 16/28-33
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 18/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 29/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 32/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 33/38-42
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 48/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN



Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 1/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 2/32-36
toive81................KM 03/10......................................KP 12/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 14/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 15/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 16/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 19/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 20/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 20/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 21/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 24/26-33
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 25/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 28/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 28/30
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 30/
erika76................KM 02/10......................................KP 38/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
Henkari................KM 02/10, KU 04/10
tilda69.................KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 2/28
Muutosta..............KM 03/10..................................KP 16/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 22/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 24/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 28/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 29/34-45
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 32/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 48/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltermanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 29/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 33/27-28
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 43/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 23/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76





 
No niin, nyt vapun kunniaksi kaikki loppukiertolaiset ja kp-huippulaiset plussaamaan ja ilmottelemaan tänne suunnille :heart: Tästä tuli jo muutenkin lähes ennätyskuukausi plussien suhteen, vaikkei alkuun siltä näyttänytkään, eli hienosti kiritty ja vielä mahtuu plussia pinoon joten +++++ :whistle:

Ja ihanaa, palloisaa Vappua teille kaikki urheat, sinnikkäät naiset ja tietty teidän urheat, sinnikkäät perheenne myös :flower:
 
täältä taas tilannetietoja mun tikuttelusta!! Eilen lääkärin jälkeen kävin ostaa puikkotestejä ja kotona näytti tosi selvää miinusta eli oli vain 1 viiva ja siitä sit jo huokasin että nyt löytyi mullekin testi joka toimii ku muutenkin täsmäsi ovisoireiden vähenemiseen, nooh äsken sit tein huvikseni sellaisen ja siihenpä sit tulikin 2 viivaa, toinen tosin haaleampi mut ei tarvii tiirailla...molemmilla kerroilla olen ollut juomatta ym kaikki mitä ohjeissa sanotaan, oletteko muut joskus heti oviksen jälkeen testaillut, mitä silloin on näyttänyt yleensä??
 
Mahtava plussapuhuri täällä puhaltelee!

Onnea Memmu, Erika, Mutzilla, Tuittu- ja manna-!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Eilen aamulla olit lämmöt laskeneet mun normilämpöön, joten tiesinkin menkkoja odotella alkaviksi hetkenä minä hyvänsä. Ja niinhän ne aamupäivällä alkoikin. Tästä vapusta tuli sitten kostea vissiin kaikilla tavoin. Noh, en jotenkin ole ihan maitani myynyt, vaikka harmittaakin. Mutta vastahan meillä lähtee yk 3 käyntiin... Ehkä vielä joku päivä... Mulle voi siis päivittää kp2/32-36 Nyt kierto oli 35.

Eipähän taas muuta ehdi kirjoittelemaan, vaikka kommentoitavaa olis paljonkin. Luen teidän kuulumisia päivittäin useaan otteeseen ja jännäilen kaikkien mukana täällä.

Hauskaa vappua kaikille!!!
 
Miten kauan teillä on kestänyt jälkivuoto keskenmenon jälkeen ja koska alkoi menkat? Vitsi kun mää oon niin heikko ton seksin kanssa et piti sit ilman kumia olla tänään kun ei huumassa halunnut käyttää.. Toivottavasti nyt ei ihan vielä käy mitään raskautumiseen liittyvää kun kesällä piti vasta yritys alkaa vaikka omaa tyhmyyttähän toi oli :headwall: Ja toi jälkivuoto ei lopu ikinä!! Yli kolme viikkoo ja kolme pikkarin suojaa menee vieläkin joka päivä |O Toivon vaan et ne menkat alkas kun en mää nyt ihan oikeasti haluis vielä raskautua.. Tosin en mä sen vuoksi itkiskään :whistle: Ja sit luulen et mulla on jonkun sortin pissatulehdus kun vasemmalla on ollut useana päivänä sellasta ilkeetä tärähtelykipua ja painaessa välillä sattuu.. Muutenkin alamahaa viiltelee ikävästi välillä mut kai sekin liittyy tähän keskenmenon jälkiaikaan..? Noh 14. päivä jälkitarkastus ja sit selkiää mikä tilanne kun aattelin pyytää ottaan tulehduskokeet ja maanantaiana vien pissanäytteen labraan varmuudeks..

Lapset on kaksi yötä anopilla ja meillä on paljon kahden keskistä aikaa miehen kanssa :D :heart:

Ja onnea munkin puolesta Memmu, Erika, Mutzilla, Tuittu- ja manna-!!
ahtavaa et on plussapuhuri :flower: :D
 
Minäkin toistan tätä samaa litaniaa: PALJON ONNEA Memmu, Erika, Mutzilla, Tuittu- ja manna- :flower: :)

Ja aivan ihanaa vappua kaikille, toivottavasti kevään ja auringonpaisteen innoittamana tehdään toukokuusta plussaennätyskuukausi :)
 
Hauskaa vappua kaikille! Toivottavasti niitä plussia tulee vielä huhtikuutakin enemmän toukokuussa :D Mää pistän kuumeilut nyt ainakin täksi illaksi jäihin ja korkkaan ekan olusen pitkään aikaan :D Niin ja ekaa kertaan vuoteen tuli normipitkät menkat, vuodot jäi alle viiden päivän, jee (normisti viikko-kaks) !
 

Yhteistyössä