KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Onnellinenx5 juu kahden viikon päästä pamahtaa sulla plussa testiin, usko pois! Meillä on niin sama ajoitus kaikessa viime aikoina ollut niin miksei plussaamisessakin! Jään odottelemaan jännityksellä ja peukut pystyssä! :heart:
 
Oi, onnea jääräpää! :heart: Ihanaa kun saadaan plussia tähän ketjuun! Kaikkea hyvää odotukseen sinulle!

).( Huomenna jo kp 43, ärh. Taidan testata aamulla niin tiedän ainakin vähän missä mennään. Ei pitkässä kierrossa sinänsä mitään, mutta jos tämä vielä paljon venyy niin se torpedoi myös seuraavan kierron, sillä mies on lähdössä 1,5 viikon työmatkalle huhtikuussa, todennäköisesti juuri parhaaseen aikaan :kieh: Mutta ei nyt maalailla piruja seinille kun ei tiedä mistään mitään.
 
Jääräpäälle hurjasti onnea :heart: :flower:

Toive81, mä testasin muistaakseni km jälkeen kp 9 negan raskaustestillä..vai olikohan kp11...kuitenkin 2 viikon sisään km:sta.Menkkoja mulla ei oo km jälkeen tullut vieläkään, ellei sit heti perään jatkunu menkka vuoto.Vuotoa kesti yhteensä joku 12pvä...
Syyslaulu tervetuloa ja pahoittelut kokemastanne.. Meillä vähän samanmoinen tilanne perhekoon kanssa, täälä haaveillaan ensimmäisestä yhteisestä joka siis miehelle olis eka ja mulle kolmas :)

Ja ON. Mä sain kuin sainkin tänään ovistestiin plussan!!!! JEEEE!! Ja nyt siis menee jo kp 30 :eek: tein sitten r.testin myös mutta negaahan se näytti. Aiemmin päivällä tuli hiukan haaleempi testi viiva ja iltapäivällä vähän tummempi ja nyt sitten illalla kontrolli viivaa tummempi viiva :) nyt täälä oottelen että tuo muru pääsee töistä parin tunnin päästä ;)
Tää on kyl hyvä aika ovikselle kun sattuu mulla oleen pari vapaata ja mieskin iltavuorossa että illalla kotona kuitenkin. Mitenkäs se nyt menikään...tosta plussasta 24-36h ovulaatioon?...
 
Pitkästä aikaa taas täällä.. Mä luulin, että oon päässyt ihan hyvin yli km:sta, mut tänään tajusin että totuus on ihan eri.. Mun mies kerto, että meen yks kamu on raskaana, mulla tuli siit kauhee paha mieli ja itkinkin.. Muutenkin ollut tää viime kuukausi tosi rankkaa, oon henkisesti tosi loppu.. En tiedä yhtään miten jaksan, on vaan niin paha olla.. Sit mulle tuli viel kohtutulehdus, johon on 2vkon ab- kuuri =( onneks pääsen gyn.pkl tarkastettavaksi..
Saa sitten samalla tarkastettua, ettei ole mitää estettä raskautumiselle.. Järjellä ajateltuna, tiedän, ettei ol mitenkään ihmeellistä, etten ol viel raskautunut, kun km on vasta 3kk-- Mut mulla on ihan kauhee tunne siitä, etten tuu enää ikin raskaaksi..
 
kaksi tuntia väsäsin tänne viestiä ja yritin liittää kuvia epämääräisitä ovulaatiotesteistä. Moni oli ihmetellyt kun ei tule vahvaa viiva yms. ja niin minäkin. Aijaa tilttasi koko ajan ja yritin liittää kuvia kahden muunkin kuvanjako palvelun kautta ja liitinkin, mutta ei ne auenneet. Jotain virhettä lykkäsi vain :kieh: Siis nyt meni totaalisesti hermot. Poistin sen viestin sitten kokonaan. Yritän huomenna aijaan kautta. Käytin kolmea eri merkkistä testiä ja sain erilaisia tuloksia joten halusin näyttää muillekin miten eri lailla testit reagoivat.

Pippuri-83 :hug: Onnea ovis ja raskaus plussanneille =)
 
Voi Pippuri-83 :hug: Välillä se pyyhkii yli se toivottomuuden tunne, tiiän sen. Mutta se menee ohikin, uskon niin. Klisee on, mutta ajan kanssa helpottaa. Ja salli itelles ne negatiiviset tunteet, et oo paha vaikka toivot itselleskin onnea :heart:

Ja syyslaululle jaksuja ja kärsivällisyyttä internetin omituisuuksien suhteen :hug:
 
jääräpää Onnea!!

syyslaulu Tervetuloa ja pahoittelut!

Dakota Paws Täällä odotellaan testin tulosta...onpas tosiaan kierto nyt kummallinen, jospa kuitenkin....

Täällä elellään kp 33 ja dpo 14 ja täti tulee just kylään. Ihan on selvät tätioireet. Mutta ei edes harmita. Tiedän hyvin, ettei se ole niin helppoa, vaikka osuis kaikki ajoitukset ym. kohdilleen. Kunhan se täti tulis niin sais sit ruveta toivomaan vuodenvaihteen vauvaa ja jännäämään kumpana vuonna syntyis, jos sattuis tärppäämään.

Mutta hyvillä fiiliksillä täällä siis mennään, ihme kyllä!

Aurinkoa kaikkien päivään, pikaisesti vaan kirjoittelin niin en ehtinyt kaikkien kuulumisia lueskellakaan. Halit tarvitseville ja malttia piinistelijöille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pippuri-83:
Pitkästä aikaa taas täällä.. Mä luulin, että oon päässyt ihan hyvin yli km:sta, mut tänään tajusin että totuus on ihan eri.. Mun mies kerto, että meen yks kamu on raskaana, mulla tuli siit kauhee paha mieli ja itkinkin.. Muutenkin ollut tää viime kuukausi tosi rankkaa, oon henkisesti tosi loppu.. En tiedä yhtään miten jaksan, on vaan niin paha olla.. Sit mulle tuli viel kohtutulehdus, johon on 2vkon ab- kuuri =( onneks pääsen gyn.pkl tarkastettavaksi..
Saa sitten samalla tarkastettua, ettei ole mitää estettä raskautumiselle.. Järjellä ajateltuna, tiedän, ettei ol mitenkään ihmeellistä, etten ol viel raskautunut, kun km on vasta 3kk-- Mut mulla on ihan kauhee tunne siitä, etten tuu enää ikin raskaaksi..
tiiän miltä susta tuntuu, täällä samat fiilikset :hug:
 
Sone
Pippuri: :hug: Miulla oli eka km tosi rankka henkisesti ja masennuinkin siitä, puol vuotta meni että pääs siitä yli. Itkseskelin paljon, vaikka välillä tuntuikin että olin päässy ylite siitä, sit taas joku asia muistutti siitä ja kaikki tunteet nousi uudelleen pintaan. Voimia siulle!!

 
No koitetaanpas uudestaan noita kuvia tänne liittää. Viime kierrossa lopetin ovisbongauksen kp 18 kun tuli jo hailu viiva ja edellisenä päivänä kp 17 viivat olivat lähes yhtä vahvat. Liekö sitten ollut ovista vai ei ni menkat alkoivat jo kp 27 joten ihan liian lyhyt oli luteaalivaihe. Käytin siinä kierrossa fertest merkkisiä edullisia testejä jotka pitää tehdä aamupissistä. No tähän kiertoonkin hommasin samoja testejä + sitten sofi one step merkkisiä (koti-testi.fi). Ajattelin et testaan aamuin ja illoin jotta huippu ei ainakaan pääse livahtamaan ohi. Kp 19 tuskastuin one stepin ihan olemattomiin haamuihin ja fertestin vähän vahvempiin haamuviivoihin (aiemmin tullut selvä plussa tai vahvin viiva aina kp 17) joten marssin apteekkiin ostamaan vielä onni merkkisiä ovistestejä kun niillä olen aiemmin saanut tosi selvän ovisplussan. Nuo onnitkin pitää tehdä aamupissasta mutta loppujen lopuksi tein senkin kaksi kertaa päivässä :LOL: :ashamed: :xmas: ihan kolmella eri merkkisellä testillä piti sitten ovista metsästää. Anteeksi sekava sepustus

Tässä kp 19. Fertest on tuo vihreä jossa lukee lh ja onni samanlainen mutta punainen pää.


kp 20. Tuo onnin iltatesti oli testiajalla plussa. One step selvä nega. Tänä päivänä en jostain syystä fertestiä käyttänyt.


kp 21. one steppiin en tuon vahvempaa viivaa saanut. Fertest selvä plussa ja niin oli tuo onnikin testiajalla


Fertestit sitten loppuivat. One step oli ihan haamu seuraavana päivänä kp 22. Onni testiin tuli vielä plussa kp 22 aamulla mutta testiviiva oli hailakampi kuin edellisenä päivänä, kuitenkin plussa minusta. Illalla sitten oli jo nega. Joskus olen käyttänyt myös david merkkisiä ovistestejä ja niihinkään en ole selvää plussaa saanut. Oisko ne ollu halpa-testi nettikaupasta tilattuja....

En nyt tiedä onko noi plussat ihan oikeita kun aamulla olis pitäny nuo kaksi testiä vain tehdä. One step ei antanu selvää plussaa ollenkaan :eek: Jos ovulaatio on tapahtunut ni ajattelen sen olleen kp 22 +- 1 päivä. Mitään erikoisia ovisoireita ei ollut mut ei minulla koskaan ole ollutkaan ja 5 kertaa olen raskaaksi tullut. Join tässä kierrossa greippimehuakin ja se ei kyllä ovislimoja lisännyt vaan päinvastoin. Syksyllä join sitä tärppikierrossa ja sama juttu.

Ota tästä kehosta nyt selvää. Kivaa olla nainen :headwall:

Onnea raskausplussasta jääräpäälle samasta elokuisten pinosta molemmat tiputtiin :( Kirjoittelin sinne harvakseltaan adama nimimerkillä.

Dakota Paws harmi kun kierto venyy. Itselläni oli viime keväänä ja kesän kynnyksellä kaksi yli 40 päivän kiertoa. Mitään toivoa raskaudestakaan ei ollut kun käytettiin ehkäisyä tuon joulukuun 08 tuulimunan jälkeen. Inhottavia turhat venymiset.

Onnea myös ovulaation löytäneille :wave:

Plussatuulia puhaltelen ++++++++++ :whistle:
 
Täällä ollaan silmät ihan lautasina, kun herkkään testiin piirtyi tänään DPO 13 hentoinen plussaviiva.

Menkat "alkoi" tiistaina, mutta lähinnä vaan tuhrutellen + muutaman kerran kirkasta verta pyyhkiessä. Kun kunnon vuotoa ei kuulunut, niin testailin. Saa nähdä kestääkö, mutta huomenna terveyskeskukseen testiin, että saadaan ainakin kirjoihin ja kansiin että raskaus on ollut vaikka kesken menisikin.

Huh, onpas outo olo.
 
Tervetuloa kaikille uusille ja :hug: kaikille jotka sitä tarvitsevat! Onnittelut kaikille plussanneille! Jotenkin ollu kauhean kiireistä, tuntuu ettei ole kerennyt mitään tekemään. Tänään olis sit siivouspäivä ja illalla pitäis pakata, rakas ukkokultani ilmoitti että lapset menee mummille hoitoon ja meille on varattu huone kylpylähotellista(lähtö on huomenna)! =) Ihanaa saadaan viettää kahdenkeskistä aikaa, kun edellisestä kerrasta onkin jo kulunut yli vuosi ( saa nähdä osaanko olla siellä ilman lapsia). Plussatuulia puhaltelen +++++++++++++ :whistle: :whistle:! Palailen takaisin kunhan olen liotellut itseäni kylpylän altaissa. :wave:
 
Syyslaulu..mie änkeän toisesta pinosta tänne myös kurkkimaan siun testailuja ;)

Kysymystä pukkaapi..dippailitko jokaista kolmea testiä aina samaan pisuun?..ilmeisesti näin..esim. aamulla, oliko heti aamun eka lirittely..

..jos näin, miun mielstäni One stepin(soft) testejä ei aamun eka pisuun saisi dippailla-voi antaa väärän tuloksen!!

Onni&Fertesin testeistä en osaa sanoa, ei kokemusta.

Myös illasta kannattaa jättää se testailu tuonne ennen klo. 20.00 ei enää sen jälkeen ja syynä sama homma-väärän tuloksen voipi antaa.

Eri firman O-testit reagoivat eri tavoin, olen sen itsekkin huomannut

:( ..itse en saanut selkeää O plussaa noihin Kotitestin liuskoihin ja siirryin ClearBluen:n digiin-sillä testaillessa ei jäänyt tulkinnanvaraa, ei siis viivojen vertailua..tulee hymynaama testiruutuun jos "Oili" bongattu =)

Suositelen CB:n digiä KAIKILLE, joilla ongelmia oviksen bongailussa/viivojen tulkihtemisessa..ja CB:n digin voipi tehdä JO aamupisutahin!!

..nyt olen jo konkari testiluissa :p ja tyydyn halppis liuskoihin-miulla toimineet hyvin Raskauskeijun herkät 10 O-testit. :wave:
 
syyslaulu en minäkään onestepillä enkä rfsun liuskoillakaan ole yleensä saanut edes kahta yhtä vahvaa viivaa mutta ovis on kuitenkin ollut koska olen 4 kertaa raskaaksi tullut (kaksi niistä km:ja). Ei kun siis 5 kertaa .Eli ei se viiva kaikilla vahvistu kontrolliviivan tasolle edes. Rfsu näyttää mulla paremmin ja vahvempia viivoja kuin sofionestep. Suosittelen digitestiä juuri tuollaisiin päiviin kun viivoista ei saa selvyyttä =) . Tässä kierrossa meinasin silmäni tiputtaa kun sofionestep antoi kontrolliviivaa vahvemman ovistestiviivan mutta muulloin en sellaista ole saanut mutta silti digitestin mukaan olen ovuloinut!.
 
Moi Jääris :D

..Juu ja piti tosiaan vielä sanomani: testiviiva EI todellakaan tule aina yhtä tummaksi kuin kotroliviivanen ja SILTI ovis tapahtuu!!!

..tuollapa hyvää tietoa..

http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys4-09.pdf


Onnekasta Oilin bongailua kaikille..ja sitten vajaan parin viikon päästä plussaa siihen toiseenhin testiin!!!:):heart:
 
((muoks))..tällaista tietoa löysin..

Fertest(FindOut)&ONNI-ovistestit dippaillaan AINA aamupisuun!!![/b]

Kotitestin sivulta en löytänyt selkeää ohjetta testin teon ajankohtaan, muuta kuin kello ajan..laittelinkin ihan uteliaisuudesta kyselyä asiakaspalveluun..jäänpä odottelemaan vastausta =)
 
..suora kopsu viestistä, jonka sain Kotitestiltä..

Hei!!

Hyvä kysymys johon vastaus ei ole aivan yksinkertainen. Suositus että testiä ei tehdä aamuvirtsasta perustuu käytännön kokemuksiin jolla suurin osa ihmisistä saa luotettavan tuloksen. Testin voi tehdä aamuvirtsasta mutta LH-hormonin taso on tyypillisesti korkeammalla kun sen tekee hieman myöhemmin. Kyse ei ole niinkään eroista testeissä vaan ihmisen fysiologiasta. Tärkeämpää on se että teet testin joka vuorokausi samaan aikaan ja tarkkailet testiviivan voimakkuuden muutosta. Eli aamuvirtsasta viiva on hieman haaleampi, mutta sen voimakkuus kyllä muuttuu ovulaatiota edeltävänä hetkenä. Toisaalta niille henkilöille joille erittäin herkät liuskat antavat aina haalean testiviivan voi aamulla testaamista suositella kokeiltavaksi. Tällöin on vielä tärkeämpää että testi toistetaan samaan kellonaikaan eri päivinä. Kannattaa aina suhtautua hieman varauksella sellaiseen markkinointiin missä lukee "Testin voi tehdä aamuvirtsasta". Toiset kauppiaat käyttävät tätä markkinointikikkana vaikka kyseessä olisi saman tehtaan tuote kuin se missä kehotetaan testi tekemään vasta päivä-/iltapäivävirtsasta.Kaikki testit on mahdollista tehdä aamuvirtsasta mutta testin luotettavuus saattaa madaltua.


..eli VOI tehdä aamupisustahin, vaan EI niin luotetettava..

Itse en mitään muuta tehnyt aamuvirtsaan kuin CB:n digin..ja ehkäpä senkin olisi voinut jättää tehtäväksi siitä toisesta virtsasta sitten kuitenkin..

Minulla Raskauskeijun David herkät 10 testit(ei sama kuin Mammaksin) antavat aina jonkinlaisen viivasen..joten tuon yllä olevan viestin mukaan, voisin testailla vaikka aamuvirtsastakin..mutta jatkan entiseen tapaan kuitenkin-toka pisusta vasta sitten :D
 
Kätsylle Onnittelut, vaikkakin varovaiset!! Toivotaan, että jää pidempään seurantaan sinne neuvolan kirjoihin ja kansiin eikä vaan pikavisiitti ole kyseessä! Tarraa, liimaa, teippiä ja kaikkea kyydissä pysymiseen tarvittavaa!!

kitikat3 Ihanaa lilluttelua, nautiskelehan!

Ovistesteistä Mä tiesin jo etukäteen, että tulisin hulluksi niiden viivojen kanssa ja lopulta haaskaisin niihin kuitenkin paljon (=liikaa) rahaa. Otin omaksi taktiikakseni tikuttaa ensin halvemmilla liuskoilla ja sitten oletetun ovisajan lähestyessä (ja mahdollisten viivojen tummentuessa) ottaa digit rinnalle käyttöön. Viivat ei tummuneet mulla järkevästi, mutta sain digiplussan kuitenkin sitten kun oletinkin oviksen olevan. Mulla loppui toiset liuskat just ennen ovista ja ostin noita Fertestin liuskoja Prismasta ja niillä sain selvän plussan silloin kuin digilläkin ja seurailin sitten, että haaleni ihan kunnolla. Näin meinaan toimia tässäkin kierrossa (ja havaitsin Fertestin liuskat mulla toimiviksi), mutta nyt ehkä aloitan himpun verran myöhemmin tikuttelun kun näyttää kierto olevan km jälkeenkin samanlainen kuin ennenkin. Mulla toi kierto on ollut useimmiten 32, joten sillä mennään. Digitestien puolesta liputan siis minäkin, ei ainaista viivojen arpomista!

Täällä siis kp1/32 vois päivittää mulle. Ton kierron pituuden voi laittaa selvemmäksi noin, vaikka siinä vaihtelua oliskin, mutta mennään tolla 32:lla nyt kunnes muutoksia siihen tulee. No hard feelings, jotenkin tämän osasin odottaa, vaikka keho kiusasikin oireilla. Ei kun uutta putkeen naiset!
 
Catalia jep, noin juuri kannataahin tehdä: dippailee ensin halppis liuskoilla ja sitten kun viiva näyttäisi olevan aikasen vahva, varmistelee digillä!! =)

Muuten..Clear Bluen digitaalisen saa n. 7e huokeammin kun tilailee sieltä Ruotsinkieliseltä Billiga-Tester.se puolelta.. ;)..jos SEPA maksuna et osaa maksella nettipankissa( mie en pöljä osannut:whistle: ) ei kait se oikiasti vaikiaa ole :D ..niin voit maksella kyllä tällehin tilille:
Handelspanken. Tilinumero: 313130-1249812 saajaksi halpatesti.fi..tilailet vain sieltä Billiga-tester.se sivustolta!!!

Kolmesti itse tilailin ja makselin noin-ei mitään ongelmaa!!:wave:
 

Yhteistyössä