**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Joku Kirjoitti siitä, että kun keskenmeno tuli, niin ensimmäinen ajatus suurinpiirtein oli, että aika meni hukkaan. Mä aattelin ihan samalla tavalla. Ja joka kuukausi sen jälkeen, kun menkat alko. Ja jos ei ehditty "kuksimaan" "oikeeseen aikaan", suutahdin. En tie, tajusko mies sitä ikinä... Nyt kun tää meni kesken, osasin jotenkin odottaa kaikkee, niin on ollu helpompi. Ja kun tää oli niin alussa, niin ihan kun vaan menkat olis ollu myöhässä...
evaparadise Kaikki tunteet näissä asioissa on niin sallittuja, kun vaan mahdollista. Koska tää asia on TABU, niin kukaan ei tiedä mitä saa tuntee ja miten, kuinka kauan ja ketä kohtaan.
Aiheeseen liittyen: Mariah33 Mä oon kateellinen sulle, koska sulla on mustaa valkosella, että mikä oli syynä. Viellä pari kuukautta sitten mietin pääni puhki siitä, että mistä meijän keskenmenot johtu. Kukaan ei voinu lohduttaa mua asian tiimoilta, että "syy oli nyt tää ja ens kerralla tiedetään seurata tai varoo". Me saatiin toinen keskenmeno ja nyt gyne sano: "seurataan sit seuraavaa..." Mä mietin vaan, että ei sitä kerkee seuraan, kun sekin menee heti kesken. Tai sitten mietin, että jos syy onkin joku ihan turhanpäivänänen ja jotenkin tosi helposti korjattavissa. Että miks ei voi selvittää jo nyt ja lopettaa mun ja meijän lasten kiduttamisen kuolemalla.
Vastaus... Kaipaan vaan vastauksia. En enää niin kovasti, mutta olis se ihan kiva saada.
Ei se syyn tietäminen sua tällä hetkellä lohduta. Tiedän ja oon niiin niin niin pahoillani sun puolesta, että näin kävi. Voimahali :hug:

).( Dpo 5 tänään (siis sehän on "oikeesti" enemmän, koska mä oon laskenu väärin ja mä en vaan tiedä koska mun ovis oli) ja oon jo varma raskautumisesta. Kukahan repis nää vaaleanpunaset lasit mun päästä?

verppu ja Joosukka Tälläsinä aikoina ja hetkinä huomaa, kuinka ihana ja tärkee se oma mies on! Kannattaa sille miehelle se näyttääkkin, että miestä tarvii ja rakastaa :heart:

verppu Koska teillä on häät? Ihanaa, kun saa ajatuksia pois suunnittelemalla ja miettimällä. Mäkin haluaisin, mut mun ukkoni taitaa pelätä "tahdon" sanaa :D
 
Mä en enää edes tiedä mitä ajatella.. Käytännössä mun kierrot on siis olleet sen 26-32 päivää ellei sitä kkmn ensimmäistä vuotoa kp 17 lasketa, jolloin kierto olis 17-32 päivää. Nyt menossa kp35 ja vedsareissulla vaaleanpunaista valkkaria. Eli jos tästä nyt menkat lähtee niin kierto on entistä epäsäännöllisempi. Saakohan tähän jo jotain lääkkeellistä apua? En ymmärrä miks kaiken pitää mennä pieleen, ihan kuin itse keskenmenossa ei olis ollut tarpeeksi.
 
Kukkurukuu Päivää ei oo löyty viel lukkoo, koska mä en osaa päättää. :D Mies koko ajan kysyy että oonko jo päättäny, mut todennäkösesti menee vuotee 2015. :) Kerkee suunnitella, rakastan suunnitella ja häistä tulee ihan överi nätit! Kaikki koristelut ja kaikki.. aaaaah! :heart:
Ymmärrän sua kyl ton kanssa että olis kiva saada tietää mistä ne km johtuu, että on oikeesti joku syy, jos syy löytyy niin sille pystyy tekee jotain (ei aina, eikä se takaa että raskaus onnistuis vaikka syy oliski ja siihen hoito). Epätietoisuus on kauheeta, itteäni just pelottaa että löytyykö jotain niistä verikokeista. Toisaalta ois kiva jos jotain löytyis, tavallaan, mutta ei kyl olis kiva jos löytyiski joku sairaus tai jtn.... Mut sitte jos ei löydy mitää niin oon onnellinen että oon terve, mut sitte se epätietoisuus km.. Se kalvais ja vaivais niin paljon... "Mikä mussa on vikana.." Mikäköhän tässä nyt tää pointti oli.. :D haha! Joo.. nukkuminen ois jees, mut vielä 5h!
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Mun km todettiin np-ultrassa maaliskuun alussa. Ei varmaan oo kroppa palautunut, mutta mulla on ollut se 17 päivän kierto mukaan laskettuna kuudet menkat ja tänään tosiaan alkaa seitsemäs kierto. Tyhjennysvuodon kun laskee niin +1.

Mutta uusi kierto, uudet kujeet ja takaisin listoille. kp1
 
Nega, nega ja nega. Nyt siis kp 31/30. Ei ollenkaan sellanen olo et menkat alkais, mutta nyt toivon, että alkavat tänään kunbei kerta raskaanakaan olla. Harmittaa kyllä, mutta toisaalta seuraava kierto on taas uusi mahdollisuus.

Ja yritän ottaa tän niin, että tämäkin vaihe on tärkeä osa vauvan odottamista. Nyt on mahdollisuus vielä urheilla kovaa ja tehdä muutakin, mitä ei välttämättä raskaana pysty tekemään. Silti ajattelen mahdollista raskautta päivittäin ja haaveilen siitä. Sitten kun se tapahtuu, niin voi että se tuntuu ihanalle. Kunpa se tapahtuisi kuitenkin melko nopeasti esim. tästä kierrosta, joka toivottavasti alkaa tänään.
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä niille jotka piinailee! :heart:

Itse ajattelin tehdä raskaustestin keskiviikkona kun tulee 4viikkoa tyhjennyksestä, kuinka pian keskenmenosta teillä on raskaustestit näyttänyt negaa? Mitään menkkamaisia oireita ei ole, ne mahan juilimiset oli joko jotain selittämätöntä keskenmenon jälkeistä kipua tai todella se ovulaatio.. no katsotaan mitä testi parin päivän päätä näyttää ja sitten viikon päästä uusi, ellei menkat ala ennen sitä. Oikeastaan nyt on tällä hetkellä sellaiset tunteet ettei ole väliä alkaako uusi kierto vai jopa uusi raskaus (jos kroppa on heti valmis!?) kunhan päästäisi tästä keskenmenon "jälkitilasta" pois..

Tunteista sen verran, että itselle koko raskaus oli niin tunteellisesti rankkaa, en ollut ennen halunnut lapsia mutta jotenkin tämä mies sai vauvakuumeen loihdittua muhun ja sitten kun raskaus tapahtui (vasta 10kk ehkäisyn pois jättämisestä) olin onneni kukkuloilla, tunsin itseni niiiiiin tärkeäksi kun mulla oli niin korvaamatonta annettavaa jollekkin ja kaikki olivat niin onnellisia asiasta. Sitten sen rankan menetyksen myötä menetti myös nämä tunteet ja jotenkin se omanarvon tunnekkin hävisi.. ja se että minä haluaisin olla taas se elämääni tyytyväinen raskaana oleva nainen jolla on jatkuvasti se hölmön onnellinen virne naamalla. Ja tottakai tiedän että olen nuori 24v. ja että aikaa lasten teolle ja saamiselle on vaikka kuinka, ja ei tuo mies tuosta mihinkään katoa mutta silti.. katkeruus ja viha maailmaa ja tapahtunutta kohtaan on suuri. Ja se että, hyvää siskonikin vain ehkä ajattelee kun haluaa minua tavata yms, mutta haluaisin myös olla rauhassa ja aikaa ajatella ja parannella haavoja enkä suoraan syöksyä heidän onnelliseen perhe-elämäänsä päiväkahville nieleskelemään kyyneliä kun minä jostain käsittämättömästä syystä en tällä kertaa saanutkaan sitä onnea.

Tunnemyrskyihin kaikille tsemppiä ja toivottavasti tulevaisuus tuo meille kaikille ne omat pikkuiset tullessaan :)
 
verppu Me ollaan sen verta saatu puhuttua asiasta, että joskus 2015 alkuvuodesta.. Mut olis kiva tietää tarkemmin :D Me ollaan kyllä kihloissa, mutta mies haluaa viellä tehdä sen kosimisen virallisesti... Mun mielestä ei tarvis päättää, kun päivä!!!! :D

Fujin Mäkin luulin, että kroppa oli kunnossa keskenmenon jälkeen, kun ovuloin testien mukaan, mutta nyt viime kierrossa huomasin, että eihän mulla oo tullu kunnon ovislimoja, ennen kun nyt tuli vasta! Ja nythän mä raskauduinkin. Jos joku asia mättää, joku ihan pienikin, niin se ei vaan tapahdu. Mulle gynekin sano, että se on niin pilkun tarkkaa puuhaa, kun vaan olla ja voi. Pariskunta, joilla kaikki toimii, niin on tavallista, että voi mennä se vuosikin, ennen kun raskaudutaan. Tiedän ei helpota, mutta mä yritän vähän lohduttaa... Ja kyllä se mua vähän lohduttaa nyt... Jaksamiset :heart:

evaparadise Mulla meni 2viikkoo, niin kotitesti oli nega...
Mä niin ymmärrän ton sun tunteen!!! Mäkin oon nyt vasta jaloillani ensimmäisestä keskenmenosta ja tää edellinen ei tunnu niin pahalta. En jaksa jotenkin edes ajatella sitä.. Tää oli helpompi, kun lähti itestään vuotaan.
Mutta jossain kohtaa tulee se hetki, että tajuat kuinka ihanaa elämä on ja kuinka rakkaita tietyistä ihmisistä on sulle tullu ja kuinka nautit kaikesta pienestäkin. Viellä tulee meijän kaikkien aika. Tällä on nyt joku tarkotus, en tiedä mikä, mutta joku. Me kyllä selvitään tästä ja saadaan ne omat nyytit!! Raskaakshan me kaikki tullaan. Tavalla tai toisella :heart:
 
kukkurukuu todellakin tuntuu, että tässä hukataan aikaa, hyvän pointin toit esille. Menee ihan harakoille. Ikää kun esim. meikäläisellä on ihan tarpeeksi ja aika sitä varten kortilla ja nyt vielä pitäisi vaan "odotella"?? Mä en halua odotella ja harrastaa hakuammuntaa ja lottousta, mä haluan tuloksia ja mä haluan tuloksia eilen, en huomenna. Grrrrr. Hermoja koetellaan.

evaparadise Voi, mä tiedän tunteen. Mäkin yhtenä aamuna vaan heräsin siihen, että oho. Vauva. Joo. Vauva. Sitten kun nappasi heti ekalla yrityksellä, meni ensin pari viikkoa kun sen tajusi ja sitten kun sen tajusi, sitä tuli niin älyttömän onnelliseksi. Miehen synttäripäivänäkin se sanoi, että älä osta mulle mitään, sä jo annat mulle elämäni parhaimman lahjan. Jepjep.
Olo oli niin tyhjä, niin petetty ja niin epäonnistunut kun se onni vietiinkin pois. Sydän särkyi ja katkeruus oli kyllä aika täpissä. Eniten tässä mua vihastuttaa se, että meitä keskenmenon saaneita kohdellaan kuin meillä olisi rutto. Tästä ei saa puhua vaan se täytyy itse hiljalleen kärsiä ja lakasta maton alle, ettei muiden elämä järkkyis. Kuten kukkuruukin hyvin sanoi, tästä ei ole manuaalia tehty, että mitä pitäis tuntea ja miten tätä traumaa vois käsitellä. Kaikki on sallittua paitsi itsetuhoisuus, mielestäni. Jos huudatuttaa, huuda. Jos kiukuttaa, kiukuttele. Eiköhän me täällä kaikki tiedetä miltä tuntuu.

Etelänapa:
Onkohan nyt KP36? Ei mitään tietoa menkoista. Vatsaa kiristää ja vähän kramppaa mutta tissit ei oo kipeet enkä ole saanut migreeniä/päänsärkyä/hormonifinnejä. Eli ihan ristiriitaiset ovat Niwhain tuntemukset. Huomenna on jälkitarkastus (huoh) ja siitä lähdetään melkein heti rantalomalle. Meikäläisen karmaahan olis just se, että joko Niagarat alkaa siinä lääkärin ronklatessa tai sitten heti kun lentokone on laskeutunut lomakohteseen.

Nyrkkeilysäkki vois olla nyt hyvä kaveri, tekis mieli vähän läpsytellä.
 
Voi kukkurukuu! Enhän nyt tokikaan suuttunu! Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Ja tosiaan se syyn selviäminen todellakin lohduttaa, vaikka se ei muuta muuten asiaa miksikään. Mutta se kun ei tarvitse elää enää epätietoisuuden kanssa, niin se on oikeasti helpompaa. Ja se että sain kuulla sen sukupuolenkin, niin kaikki tuntuu jotenkin vielä paljon "konkreettisemmalta", jos ymmärrät mitä tarkoitan.
 
Pikainen omanapa/ihmettely. Jo viikko sitten nippaili munasarjoissa, ja oli limaa. Ovistestit vahvoja mutta ei plussaa, eikä lämmötkään koholla, joten ovista ei sillon siis tapahtunut. Vieläkin viivat vahvoja, mutta ei plussaa. Veristä valkkaria tulee, päähän jomottaa, huono olo ja turvotus vaivaa sekä munasarjoissa nippailua ja selkä välillä kipeänä.. Siis on oireet ja kaikki, mutta ei plussaa. Mitähän hittoa mun kroppa taas tekee?? Sen ainaki että kierto venyy.. Ei olis pitäny hihkua viivojen vahvistumisesta ennen aikojaan.. kele!
 
Aargh!! täällä elellään kp 32/30 eikä menkoista tietoakaan mutta ei myöskään positiivisesta raskaustestistä. Eilen aamulla tein viimeisen digin ja tulos oli "not pregnant". Mulla on yleensä niin tarkka kierto. Toki km saattaa kai vaikuttaa edelleen, en tiedä. Illalla kävin lenkillä ja housuihin tuli ihan vähän vaaleanpunaista tuhrua ja toivoinkin, että hanat aukeaisi viimeistään seuraavana yönä, mutta ei.
No, ei auta ku ootella.
 
Huomenta naiset!

Nyt on tekstiä tullu sen verran, että laitannoin yleisesti :)

Tädin kohdanneille isot tsemppihalit ja pahoittelut uuteen kiertpoon joutumisesta!

Tätiä/plussa odottaville mä toivon, että se akka pysyy kaukana ja puikkoon tulis ne kaksi maagista viiva :)

Keskenmenon jälkeen negaa näytti testi n. 3vko jälkeen

Ajan tuhraantumisesta sama fiilis oli mulla. 12 viikkoa raskaana ja tuloksena ei mitään. 12 viikkoa hukkaan ja täystyrmäys np-ultrassa. Mä en ollenkaan nauti raskaana olemisesta ja viellä vähiten synnyttämisestä :) joten mua ärrrrrrsyttää, että joutuu alottamaan kaiken alusta ja odottamaan sen pitkät 40 viikkoa, että saa vauvantuoksuisen nyytin kainaloon. Mutta no, minkäs teet.

Omaa napaa tänään taitaa olla dbo10 mulla ja ei mitään fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Viikon aikana mahaa on juilinut välillä, mutta se nyt voi olla mitä vaan. Tissit ihan normit. Jauhelihan ja käristyneen rasvan tuoksu ällöttänyt, mutta se nyt haisee muutenkin välillä pahalle. Tädin pitäisi siis tulla tuossa neljän päivän päästä, saattaa kyllä heittää kahdella lisäpäivällä. Jotenkin raastavaa odotella ja mä joudun puhumaan itselleni järkeä, etten mitään testejä ostele viellä...
 
Mulla olis ehdotus:
Lähettäkää tätinne mulle. Mä majoitan ne kaikki meille ilomielin. Mun oma täti on hukassa (ei osaa käyttää navigaattoria) joten mä pystyn kestitsemään muiden tätejä ilomielin. Tädit tänne! :)

Tästä lähtee kohta tämä oma napa jälkitarkastukseen... Sinne vaan synnytyslääkärin vastaanotolle, jeejee... :( Onneks mies lähtee mukaan. Tässä on hassu olo kun toivoo, että testeistä olis löytynyt joku syy keskenmenolle ja samalla toivon, että kaikki testit on tullu puhtaina takas. Kauheen kaksiajakoiset tunnelmat, siis. Pääsisköhän tämän visiitin jälkeen vihdoinkin virallisesti jättään tämän keskenmenon käsittelemisen taakseen?
 
Tiistai 9.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 2/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 20/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 1/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 20/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 32/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 15/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 36/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 29/?
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 22/30
Fujin______KKM 3/13______________________________KP 2/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 26/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 26/28-31
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 64/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 4/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 23/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 26/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 19/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 22/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 10/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 6/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 20/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 8/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Mariah33 dpo 14
MiNalo dpo 13
Joosukka dpo 9
kukkurukuu dpo 7
Kettula dpo 5


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
heinäkuun paistetta ja kuumotusta.
Mulla alkaa olemaan kuumotuspäivät ilman heinäkuutakin käsillä, kp23 menossa. Vielä en ole testannut enkä taida vielä pariin päivää uskaltaa testaillakaan. Pettymys on sitten taas vaan niin suuri.
Mulla on tullut tästä raskautumisesta ongelma ja stressin aihe.
Vielä tässä kohtaa en osaa pelätä keskenmenoa, tällä hetkellä pelkään sitä kaiken lamaannuttavaa "yhtä viivaa".
Ennen testaamista voi elää jännityksessä ja kuvitella kaikenlaisia oireita. Ihan kaiken voi kuvitella raskausoireeksi, kyllähän te sen tiedätte.
En viitsi tähän luetella "oireitani" koska oletan että suurin osa niistä on samanlaisia kun aina ennenkin ennen kuukautisia.
Muistan juuri tässä keskenmenneessä raskaudessa en että pelkäsin aina tehdä sitä varmistustestiä, ajattelin aina että viiva on kadonnut tai haalentunut pois.

Pahoittelut kaikille kiertonsa alkuun palanneille, ja raskaalta kuulostavat nuo ylipitkät kierrotkin. Siinä vasta tuntuukin että aikaa menee hukkaan.
Tähän ajan hukkaamis-aiheeseen voin täysin rinnoin yhtyä, tuntuu että pitäisi osata elää mahdollisimman normaalisti aina kiertojen välillä, mutta se ei aina onnistu. Tuntuu että elää kahden viikon sykleissä ja kaiken muun ajan siinä välissä toivoisi menevän vaan ohi :headwall: Mikäli tällä tapaa elää niin ihan oikeasti menee aikaa hukkaan. Olen kateellinen niille tyypeille jotka toivovat raskautta mutta eivät yritä raskautua, lause; tulee jos tulee on mulle ihan täyttä hepreaa. En tiedä kuka siihen ajatusmaailmaan edes kykenee.

Nimim. Toivossa on kivempi elää kuin yhden viivan jälkeen.
 
Tulin tuolta odotuspuolelta kurkistelemaan tänne! Koska kesäkuussa tuli tänne pinoon vain 2 plussaa, tässä kuussa on PAKKO tulla enemmän!!! Te olisitte kaikki niin sen ansainneet, varsinkin MiNalo ja Miwwi täällä joutunut olemaan jo aivan liian pitkään!!!!

Tuota ajanhukkaamista pakko tulla kommentoimaan. Mua ärsyttää kun monet ihmettelee että "ai miksi sä toivot että aika kuluisi ja vauva syntyisi jo, eikö ole ihanaa olla raskaana?" No joo on tietysti ihanaa että olen raskaana, mutta kun sitä aikaa tosiaan meni ihan hukkaan ja tuntuu että mä olen ollut raskaana viime vuoden syyskuusta lähtien!!!! On kyllä niin totta tuo että tuntuu aika menevän hukkaan, ensin km, sitten vielä päälle kaikki kaavinnat ja kohtutulehdukset ja pitkät kierrot ja blaah...

Mutta tsemppiä teille kaikille, tää on kyllä aivan huippuihana ryhmä, ja mä en oikeasti olisi nyt varmaan näinkään järjissäni jos teitä ei olisi olut viime talvena ja keväänä :heart:

stellini 20+6
 
Täällä heti omaan napaan:
Jälkitarkastus meni ok, tosin pillahdin itkuun kun jouduin käymään tapahtunutta taas läpi. Hohhoi.
Kohtu palautunut hyvin, ei oo tulehduksia tai muuta ja sain tätilupauksen, eli näyttäis olevan ihan nurkan takana. Sanoi, että paksulta ja runsaalta näyttää, ota särkylääkkeet matkalle mukaan. No jee.

Kunhan saan rantalomalla bikinit laukusta ulos niin eiköhän täti heti kurvaa paikalle ja vie aurinkotuolinkin nenän alta. Normisettii, siis. :)
 
En oo tulossa takassa tänne kirveelläkään. Veriviiruvalkkaria ollu plussa testistä lähtien. Pää hajoaa. Onneksi pääsen alkuraskauden ultraan neuvolan kautta. No siihenkin on vielä kaksi viikkoa. Eikä se vie tätä huolta mikä on nyt.

niiskunenä 4+4
 
niiskunenä Voin vaan kuvitella kuinka huolissaan oot! Muutenkin km:n kokeneena sitä pelkää uutta keskenmenoa ja sit jos vielä on pientä vuotoa. Kuulostaisi kuitenkin ihan harmittomalta tuollainen "veriviiruilu"..Jaksamista! Päivä kerrallaan! :hug: :heart: Tiedän kyllä et se on ihan sietämättömän tuskaista ootella sitä ultraa.

stellini Kiitos "visiitistä" ja tsemppauksesta! :heart: Ihan samaa mieltä oon et tässä kuussa sais tulla noita plussia ja paljon! Harvinaisen vähän on saatu ilouutisia tähän pinoon nyt viime aikoina. Nautihan keskiraskaudestasi kaikesta huolimatta! Kyllä sinä ehdit sen nyytin saamaan kainaloosi! ;)

Minä en ainaskaan ole liittymässä tässäkään kierrossa plussakerhoon. :( Testeissä yritti näkyä jotain pari päivää, mutta haaveeksi jäi taas kaikki. Sydän itkee taas ja nyt pitäisi löytää uskoa seuraavaan kertaan. Pyh ja pah, sanon minä! Niin ja ois ihan suotavaa et se akan kuvastus suvaitsisi nyt saapua et ylipäätään päästäis uuteen kiertoon. :kieh:
 
Täällä vasemmalta puolelta nippailee mahaa aina välillä, toivottavasti tarkoittaa menkkoja :) Hassua kyllä että toivon menkkoja :)

Painon pudotus edistyy, ja olen kyllä iloinen että olen jaksanut hyvin aloittaa tämän laihdutus projektin.

Nyt vielä hiukan iltapalaa :)
 

Yhteistyössä