**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

niiskunenä JESSS! Hienoa! Viiva se on hailakkakin viiva! :) :) :) Me hyväksytään kaikki viivat, ei diskriminoida niiden vahvuuksia lainkaan. Varmasti on sekalaiset tunnelmat mutta eiköhän tämä iloksi muutu kunhan totuttelet ensin rauhassa ajatukseen. Iso iso virtuaalinen onnitteluhali!
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Niiskunenä ihanaa :heart: :heart:

NeitiT Voi ei :( Toivotaan silti, että tulis vahva plussa ja kyseessä olis jotain vaaratonta tuhruilua :hug:

).( Oon nyt omanapainen, mutta se sallittakoon. Pedissä ei siis ole puuhailtu, kun ei oikein ole löytynyt saumaa ja viiden lapsen pyöriessä jaloissa, niin ei oikein löydy iltaisin virtaakaan muuhun kuin nukkumatin treffaamiseen. Pienen pieni mahdollisuus raskautumiselle on, mutta minkään näköistä fiilistä siihen suuntaan ei ole, joten epäilen ettei ole tärpännyt. Toisalataan se sopii tähän väliin oikein hyvin, jos ei ole. Toivon niin hirveästi, että pääsen siihen kouluun johon olen hakenut ja siinä mielessä lasketun ajan suhteen touko/huhtikuu voisi olla parempi. Olisi kesä aikaa järkkäilläa sioita niin, että syksyllä voisi taas täysinrinnoin hoitaa koulua :) Mutta jos on tärpännyt, niin olen ihan superhyper onnellinen ja sitten sumpiltaan jotenkin kutenkin se kouluhomma (ja koulussahan mä jokatapuksessa oon, vaikka sinne en pääsisi mihin nyt hain)

Viikonloppuna on tiedossa juhlat, jossa raskaanaolevia naisia. Toinen on se, jota en saanut onniteltua ollenkaan kun häkellyin niin. Toinen on tuttu, jonka kanssa on hiukkasen kränää :/ vähän jänskäättää kuinka menee, ettei tule mitään polemiikkia...
 
Voi ei Carolina. :( Sullakin jo haamuili.

Niiskunenälle onnea matkaan. :)

Mulla ei sitten vieläkään alkaneet menkat. Perhana. Mutta koska sitä verta jo tuli niin mä en enää usko raskauden mahdollisuuteen. Seuraava kierto meillä meneekin harakoille koska emme näe toisia reissun takia.
 
Carolina30+ pahoittelut tädistä :hug:

Niiskunenä onnea viivan vahvistumisesta :heart:

NeitiT vaikka kirves on ainakin osoittain kaivoon heitetty, niin mä toivon ihmettä sulle tapahtuvaksi :)

).( Eilen sai taas nauraa :) Oltiin miehen kanssa suihkussa ja hän pesi mua ja kolas tissejäni, jolloin tietenkin ilmaisin ääneen, että nyt sattu. Ukko siihen onnessaan "Sä olet raskaana! Mun piti jo eilen siitä sanoa sulle :) " ja oli tullut siihen tulokseen, kun mun maha pömpöttää! Minä realistina (voi kun en aina pommittais tuota ukkokultaa alas pilvilinnoistaan) totesin, että sehän olis hassua jos nyt jo sen voisi nähdä, kun ei alkio viellä olis edes kiinnittynyt, joten maha siihen nyt tuskin vielä reagois mitenkään. Sitten jouduin toteamaan senkin, että plääh..olen siis pullukka ja löllykkä maha ukon mielestä :)

Mulla on vielläkin hirveen ristiriitaset fiilikset raskautumisen suhteen ja mitäilmeisemmin mun ristiriitaisuus loukkaa miestä :/ ja myös pelottaa. Tuntuu kuvittelevan, että en enää halua hänen kanssaan lapsia ja että kyseenalaistaisin suhdettamme, vaikka näin ei ole.

Ymmärrän täysin kyllä miehen pelkoja, sillä meillä on samanlaiset taustat, eli ollaan molemmat otettu huostaan ja asuttu erillään vanhemmistamme jo ala-asteikäisistä ja pelot siitä, että onko arvokas sellaisenaan ja rakastaako toinen vai tuleeko hylätyksi, ovat sellaisia, joissa joutuu jatkuvasti tekemään ihmisenä työtä. Ja mun häilyminen saa miehen pelkäämään, ettei hän olekkaan se, jonka haluan viereeni. Vaikka, kaikista ärsyttävistä piirteistään huolimatta, hän on juurikin se, jonka kanssa tämän loppuelämän haluan viettää. Ainoa ihminen, joka on saanut minuun vauvakuumeen, vaikka olin miettinyt sterilisaatiota. Ainoa, jonka olen luottanut rakastavan minua huolimatta siitä, mitä elämä meidän eteen heittää. Ja ainoa, jonka kanssa minusta on ollut kotona helppo "hengittää". Mä taidan kivuta takaisin sänkyybn antamaan ukolle aamupusuja :heart:
 
Carolina30+ :( :hug:

Niiskunenä Ihania uutisia!! Onnea paljon!! :)

MiNalo Täällä ei mitään tuntemuksia.. :( Tai ehkä vähän jotain juilimista, turvotusta alamahassa tms.. Mutta voipi olla ihan mun pään sisällä nekin. :headwall: En uskalla testata!! Pelkään sitä pettymystä, vaikka kuinka yritänkin ajatella niin että "nega se kuitenkin on.." ETTEI tulis hirveetä pettymystä! Mutta luulen että täs ei nyt mitkään psyykkaukset auta. Pettymys sieltä tulee kuitenkin... Ääh! Kuinka mä nyt maltan olla testaamatta! Tekis nyt jo mieli mennä ja päästä tästä piinasta... Mutta näkyiskö se jo nyt jos näkyis..? Meinaan kannattaako mun välttämättä vielä tänään...

).( Sain muuten eilen tietää sen mun keskenmenon syyn... Vauvassa ei ollut mitään vikaa. Ei niin yhtään mitään! Se oli ihan täydellinen pieni POIKA. :'( Keskenmenon syy oli todellakin se joku tulehdus mikä mulle oli tullut ihan tietämättäni... En nyt muista mikä sen viruksen nimi oli... :'( Sinänsä lohduttaa tieto siitä että vauva olisi ollut kuitenkin ihan terve. :heart: Ja tuntuu hassulta että se oli tosiaan poika... Mä jo odottaessa ajattelin sen koko ajan tytöksi.. No mutta onneksi tämä asia on nyt saanut "päätöksen" niin mun ei tarvitse enää mielessäni miettiä oliko se terve, mikä meni vikaan jne.
 
Okei enää ei ees naurata. Kp33, menkkoja ei näy ei kuulu, mutta eipähän näy myöskään megaplussaa tai sen puoleen mitään muutakaan. R-testiin tuli vain joku omituinen painauma, ihan niinkuin joku olisi tehnyt viivan kohdalle sellaisen epämääräisen kuopan?
Vaihtoehdot on kai siis seuraavat:

-Megamyöhäinen ovulaatio
-Kuukautiskierto sekoilee entistä enemmän, koska muuten saattaisi käydä esim. tylsäksi
-Suuremman voiman vinkki siitä, että adoptiojonossa on tilaa

Viime yönä näin unta siitä, että tein plussatestin, mutta viivan sijasta siihen testiin ilmestyi numero 5. Pakko mennä vinkumaan jotain kiertoa tasoittavaa lääkettä jos ei tää tästä lähde rullaamaan, en oikeesti kestä!

niiskunenälle isosti onnea!

Mariah33: Hyvä että tieto selvisi.. Tsemppiä asian käsittelyyn ja iso virtuaalihalaus! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Lauantai 6.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 59/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 32/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 17/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 29/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 17/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 29/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 12/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 33/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 26/?
evaparadise_____KKM 6/13_________________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 19/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 23/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 23/28-31
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 61/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 1/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 20/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 23/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 16/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 19/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 7/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 3/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 17/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 5/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 14
Mariah33 dpo 11
MiNalo dpo 10
Joosukka dpo 6
kukkurukuu dpo 4
Kettula dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
pölö


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
NeitiT ja carolina :( :hug: :hug:

niiskunenä Onnea!! :heart: Siirsin sut plussanneisiin!! Takaisin tänne ei oo tulemista. ;)

Mariah Itku tuli taas sun puolesta..Todella surullista. Voimia! :heart: Mutta onneksi saitte tietää km:n syyn, se helpottanee sen ymmärtämmistä. Kumpa itsekin tietäisin miksi raskaus on päättynyt keskenmenoon 3 kertaa peräkkäin..Mutta eipä tässä elämässä voi kaikkea tietää.
Sulla on tänään dpo 11. Saattaishan sitä raskaustestissä jotain jo näkyä jos on näkyäkseen. Mulla on tärpeissä näkyny tuolloin jo haamu. Ymmärrän tunteesi pettymyksestä. Minä se vaan joka kuukausi petän itseeni testailemalla jo aivan liian aikaisin..ja sitten masentuu kun ei sitä toista viivaa päivien kuluessakaan testeihin ilmesty. :(
 
  • Tykkää
Reactions: niiskunenä
MiNalo Sulla on kans hirveitä kokemuksia kun oot joutunu kokea peräti kolme keskenmenoa.. :'( Yksikin on liikaa! :( En sitten saanut olluksi ja testasin... Ei mitään! Ei niin yhtään mitään vaikka kuinka käänteli tikkua! :headwall: :mad: Mulla on enää yks ainut raskaustesti ja se on apteekin oma. Sen käytän vasta jos ne menkat ei ala ens viikolla. Tuo tikku, millä tänään testasin, tuli kaupan päälle kun tilasin pussillisen niitä ovistestejä.. Toivottavasti tämä tämän päiväinen testaus oli vaan liian aikaista! :( Jos mun kierto on 30 päivää (olettaisin että se on kuitenkin vähän enemmän kuin 28) niin menkat pitäis alkaa puolessa välissä viikkoa... Voi menkat, älkää nyt pliis alkako!!! :( :( :(

NeitiT :( :hug:
 
NeitiT :hug:

Joosukka, mun tuli tosi onnellinen olo sun puolesta, että olet tuollaisen miehen löytänyt elämääsi kaiken tuon taustan jälkeen! Hyvästä kannattaa pitää kiinni! :heart:

MiNalo, hienoa, että saitte selville km:n syyn, vaikka se ei tuskaa poistakaan! Ja tuo, että se oli pieni poika..:heart:

ON: onneksi nämä piinapäivien ensimmäiset päivät menee nopeasti, kun on kaikenlaista suunnitelmaa. Sitten tiistain jälkeen saa alkaa kuulostella ja kytätä kroppaa ihan tosissaan ja alkaa käymään henkistä taistoa itsensä kanssa, että osaisi valmistautua lopputulokseen, oli se sitten mikä tahansa.
 
NeitiT Voi itku :( pahoittelut tädistä :hug:

Mariah oli jotenkin pysäyttävää lukea sun keskenmenon syy. Miten tähän saa mitään järkeä, jos ilman mitään syytä, täysin terve, täydellinen pieni ihmisenpoika menehtyy? Miksi? :hug: Toivottavasti saat plussan!

MiNalo ootko testaillut viellä? Olen vahtinut hätähousujen ketjua, josko uutta testiä olisit tehnyt?

Kettula mun on pakko sanoa, että tuo mies, joka on mun vierelläni on lasten lisäksi parasta, mitä elämä on eteen koskaan heittänyt :)

).( Vaikka mä tiedän, että epätodennäköisyys on raskautimisen suhteen tosi suuri, niin selitä se mielelle sitten. Eilen särki mahaa ja tottakai minä pienessä mielessäni mietin, että jos ois kiinnitymiskipua. Ohoh...ja kun se mahdollisuus on kuitenkin ilemassa, vaikka häviävänpieni, niin tästä taitaa tulla kunnon kropankyttäys viikko :( Yritän pysyä testeistä kaukana ensiviikolla. Toivottavasti tälle kuulle saadaan monta plussaa :)
 
Joosukka Niimpä... Googlettelin eilen aiheesta "tulehduksen aiheuttama keskenmeno" ja esim. tämmönen tuli vastaan: "Mulla oli keskenmeno kesällä. Mulla syy oli vaaraton emätintulehdus. Mulla ei ollu minkäänlaisia oireita eli täysin oireeton. Tulehdusta ei papa-kokeesta näe. Niin mulle sanottiin lääkärissä. Odotin kaksosia. Lääkäri sanoi, että tulehdus voi oireilla eli sietämätöntä mahakipua ja mahdollisesti kuumeilua. Kannattaa itse pyytää ottamaan kyseinen koe heti seuraavassa raskauden alussa ja pyytää, että sitä testataan myös läpi raskauden, ettei tulehdus pääse yllättään. Hoito tapahtuu lääke kuurilla mitä voi syödä läpi raskauden eli ei ole haittaa sikiölle. Mitään jälkiä tulehdus ei jätä eli mahdollista uutta raskautta voi yrittää huoletta." ...En sitten tiedä oliko mulla tuo vai mikä oli.. En muista sen viruksen nimeä minkä sairaanhoitaja sanoi mulle puhelimessa.. Mutta mä meen jälkitarkastukseen 2 vk:n päästä ja siellä keskustellaan vielä tästä asiasta. Tuota varmaan se lääkärikin sitten tarkoitti kun sanoi silloin kun olin sairaalassa että kun seuraavan kerran raskaudun niin kontrollikäynnit aloitetaan heti alusta. Se on varmaan just siitä syystä että jos tulee taas tulehdus ja se huomataan ajoissa, niin siihen on olemassa lääkitys mikä estää ettei mee kesken. Aika hassusti sanottu kyllä tuo "vaaraton"... Joo vaaraton varmaan äidille, mutta ei sikiölle jos pääsee nousemaan kohtuun. :(
 
Mulla on nyt ne ekat menkat km jälkeen ja nyt mä vuodan jo 10 päivää... Onks tää ny normaalii? Kuin kauan teillä on ekat vuodot kestänyt? Tottakai noi pilleritki voi asiaan vaikuttaa.. MUt oikeesti :stick: normaalisti kestäny maks 5-6 pvä.....
Mieli on tosi maassa, paino tippunu nyt 6kg 76kg---> 70kg. Ruoka ei vaa maistu ja ei tuu syötyy. Eilen en syöny 26h mitää. (todella terveellistä!) Mutta eipä tuo haittaa kun ylimäärästä kyl on. 65kg on tavote paino täl hetkel. Jotenki sellanen olo että ku uutta raskautta toivoo niin oisin hyvillä puolin normaali painoo niin ei tartte siitäkää sit ressata et johtuis läskeistään ne keskenmenot..

Onneksi valoa pimeyteen tuo ihana mies ja häiden suunnittelu! Taisin vihdoin ja viimein löytää sen meidän (=mun) juhlapaikan. :heart:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug: Ja onnea plussanneilla! :flower:
 
Heippa, oon ollu koko viikonlopun menossa, täällä lahdessa oli noi Summer Up festarit, olin kavereiden kanssa siellä molempina päivinä. Huomenna jo iltavuoroon, loma loppuu..

Kävin myös ostamassa uudet juoksulenkkarit, jotka olivatkin todella hyvät käytännössä. Huh, oli vaan kauhean kuuma ilma muutenkin joten oli tosi rankkaa :)

Muuten ei mitään ihmeellistä, menkat puuttuu vieläkin. Odotellaan :)
 
Maanantai 8.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 1/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 19/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 31/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 19/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 31/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 14/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 35/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 28/?
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 21/30
Fujin______KKM 3/13______________________________KP 1/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 25/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 25/28-31
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 63/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 3/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 22/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 25/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 18/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 21/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 9/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 5/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 19/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 7/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 16
Mariah33 dpo 13
MiNalo dpo 12
Joosukka dpo 8
kukkurukuu dpo 6
Kettula dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Anteeks omaa napaa: Mä täälä odottelen tätiä saapuvaksi, vielä olis 2 päivää aikaa sen tulla ja olen kyllä ihan varma, että tuleekin. Oireita ei oikeen oo raskauteen liittyen ja testit kun loppui niin en oo sit tehnyt niitäkään, koska en halua enempää pettyä, vaikka petyin jo! En voi uskoa, että keskenmenojen lisäksi on vielä vaikeuksia raskautua!! Tässä rupee kyllä pikku hiljaa tämä nainen hyytymään. :ashamed:
 

Yhteistyössä