**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Omia kuulumisia: Hohhoh.. eilen aamulla oli kamalat alavatsakivut! En tiedä mistä johtui, tyhjennyksestä nyt lähes kolme viikkoa, aamupäivän kouristeli ja juili menkkamaisesti ja etenkin vasenta puolta, mitään vuotoa ei tullut ja lopulta meni kivut ohi.. paksumpaa limaa tuli, joten oiskohan voinut olla ovis nyt vain megakipujen kera?!?! no, jos näin on niin ainakin se tuli illalla hyödynnettyä. Mua on nyt ruvennut vähän pelottamaan että oliko fiksua olla ilman ehkäisyä näin heti tyhjennyksen jälkeen, olisiko pitänyt vain odottaa ainakin ne yhdet menkat vaikka sellaista ohjetta ei saatukkaan osastolta.. Äh ärsyttävää tämä stressaaminen. En haluaisi mitään testejäkään ruveta heti tekemään kun voivat näyttää vielä viikonkin päästä (jolloin 4viikkoa tyhjennyksestä takana) plussaa "vanhojen" raskaushormonien takia. On tää niin piinaavaa :D

Mä tuun ny omanapailemaan :) Eli ovista ei päästy eilen hyödyntämään, eikä varmaan tänään. Mutta ainahan on mahdollista, että torstain talletukset tuottaa tulosta...? No toivo se on pienikin toivo. Veikkailisin että nyt ois dbo 1, joten kahtellaan kahtellaan :) ja ehkä mä luen ketjun loppuun :D nyt vasta huomasin, että yksi sivu ois viellä :D

Nyt on sitten kuu vaihtunut, katsotaas kuinka monta plussaa me saadaan tälle kuulle. Toivottavasti oikein monta, itseni mukaanlukien :) No, se asia selviää tulevana viikonloppuna. Lauantai-aamuna aion testata. Onneksi tämä viikko on täynnä ohjelmaa töiden lisäksi, jotta aika menisi oikein nopeasti. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole, mutta ei ollut viimeksikään. Talletuksia kuitenkin tehtiin oletetun ovulaation aikaan, joten mahdollisuus plussaan on olemassa. Voi kunpa! Alkaa nimittäin tämä kuume kääntymään pahempaan suuntaan. Taas sain viikonloppuna kuulla ystäväni plussauutisen ja kyllähän se mielen hieman apeaksi sai. Ei siis sillä, että hänen raskaus olisi minulta pois, ei suinkaan. Haikea mieli tuli ihan vaan sen vuoksi, että miksi me ei voida saada kanssa? Ärsyttävää kun en osaa olla yhtä positiivinen kun vaikka puoltoista kuukautta sitten. Mutta, kyllä se meidänkin aika vielä koittaa :) Ja osaapahan sitten aina vaan enemmän arvostaa sitä ihmettä.

Kuinka kauan teillä muilla on mennyt että on menkat alkaneet keskenmenosta ja tyhjennyksestä/kaavinnasta?Mulla kaavinnasta tänään 2 viikkoa ja ei ainakaan vielä ole mitään tapahtunut. Pitäis testata raskaustestillä että hormoni on varmasti alkanut laskea. :) Ja toivottavasti pian oltaisiin raskaana.

- Sanna-M -

Sanna-M Täällä kaavinnasta 4 viikkoa eikä mitään tietoa menkoista (tein raskaustestin jokin aika sitten ja oli nega). PMS-oireitakaan ei ole yhtään, joten en odota niitä alkavaksi vielä lähiaikoina. Huokaus.

Ayia Napa:
Urheilu on astunut takas jokapäiväiseen elämään. Tosin lonkka, joka kipeytyi raskauden aikana, kettuilee edelleenkin pidemmillä kävelylenkeillä. Eilen koikkelehdin kivuissani kotimatkan ajan ja käräytin kaupan päälle vielä niskanikin/yläselän. Voittajafiilareilla siis mennään, not.

Tänään on taas masentanut ja ärsyttänyt kun kaikki ympärillä tuntuisivat saavan vauvoja. Nekin, jotka aina sanoivat, että hyi ei ikinä ja pahoinpitelivät itseään vuositolkulla anoreksialla ja päihteillä. Sikiäkööt, prkl. Hrmph. En olis halunnutkaan. Ja tosiaan ärsyttää kun ei tiedä milloin ne hiton menkat mahdollisesti ehkä alkaisivat, jotta pääsis uuteen yritykseen. Maanantai blues, selvästi. ;)

Juhannuksen jälkeen paluu arkeen. Meillä taas tapellaan, ja pelottavan kylmät tunteet molemmilla pelissä. Ihan pelottaa, että näinkö se intohimon liekki sammuu. Eilen mieskin hermostui niin kovin, että sanoi sellasta mitä ei muka tarkoittanut, mutta ei kyllä pyytänytkään anteeksi. Meillä on niin eri käsitykset siitä, mitä riidan jälkeen pitäis tehdä. Itse haluaisin keskustella asiat selviksi, kun molemmat rauhoittuneet, mutta mies haluaa vaan unohtaa ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.. Siispä ollaan oravanpyörässä, ja joka kerta vanhat asiat vedetään mukaan uusien lisäksi. Tiedän, että miehen työt stressaa, ja se, että minä olen työtön tällä hetkellä. Kovasti olen hakemuksia laittanut, mutta vielä ei ole mitään kuulunut. Tällaisena aikana vaan mielestäni pitäsisi tukea toista, toisin kuin syytellä ja nimitellä.
Anteeksi omanapailu, mutta taas tuntuu kun koko maailma kaatuis päälle. Tällasina hetkinä sitä ajattelee, että onko lapsen hankinta sittenkään hyvä tällaiseen tilanteeseen.. Huoh! :'(

Minnah88 Usein kun tuollaisia pettymyksiä tulee ja on muitakin erilaisia muitakin paineita (em. sun työttömyys ja miehen työstressi) niin paineet kasautuu pahaksi. Ja kun molemmilla on eri tapa käsitellä riitoja (ja ehkä paineita) niin räjähtelee. Usein se tasaantuu ja niitä asioita pääsee käsittelemään, kun eivät enää ole niin "pinnassa". Sehän ois kyllä ihanne, että parisuhteet menis niinkuin telkkarissa ja riidat saataisiin selvitettyä heti vaikka olis kuinka erilaiset ihmisluonteet kyseessä :)

Mun tuttavallani on sellainen parisuhde jossa räiskyy ja tavat käsitellä asioita ovat todella erilaiset. Ja se tarkoittaa sitä, että vaikeuksia sekä riitoja käsitellään vähän pidemmän kaavan mukaan kuin muissa suhteissa ehkä. Ovat kuitenkin olleet yli kymmenen vuotta yhdessä ja lapsiakin löytyy :) Tuttava usein purkaa asioita sitten mulle sekä muille ystäville ja käyvät sitten miehensä kanssa läpi asioita hissunkissun (koska mies ei kävis läpi mitään, jos saisi päättää). Ovat onnellisia, lapset tasapainoisia, mutta hankalissa tilanteissa on vaan hitusen hankalampaa ja kinkkisempää, kun ovat niin erilaisia toimintatavoiltaan tälläisissä tilanteissa. Tsemppiä!

Minnah88: Paljon haleja sulle, mä olen riidoissa samanlainen että haluan selvittää asiat heti, mutta mies on sellanen mököttäjä. Kyllä kuitenkin mies pyytää anteeksi jos on pahasti mulle sanonut, toivon että saisitte sitten asiat selviämään. :hug:

Kyllä me ollaan tähänki asti saatu. Aina vaan tulee näitä hetkiä, kun epäilee miten käy.
Itse en unohda loukkauksia, ja tästä syystä en itse niitä viljele, ellen ole todella loukkaantunut.. Olen itse myös mököttäjä tyyppiä juurikin sen takia, etten sano mitä en tarkoita. Mies taas haluaa kaiken olevan normaalisti heti riidan jälkeen. Aina saa kuulla, että "mitä sinä vielä mökötät". No kai minä mökötän kun asioita ei ole vielä selvitetty. Minulla saattaa kestää päiväkin että olen rauhoittunut ja haluaisin puhua..
Mutta kyllä me sitten puhutaan, kun niin paljon on asiaa kertynyt, että nakkaan sormuksen miehelle.. :D Ollaan niin tulisia jääräpäitä molemmat, että näiltä ei voi välttyä. Yritän ymmärtää kun toisella on paineita, mutta taas toisaalta, on minullakin enkä siltikään pura sitä rakkaimpaani.. Jotenkin viime aikoina ei olla edes voitu puhua normaaleista asioista, kun pelkää millon toinen räjähtää milloin mistäkin..
Sitten taas sovintokin on ihanan räiskyvää kyllä, että sen jälkeen kaikki on taas hyvin :p
Mitenkäs teillä muilla riidellään ja sovitaan?

Aamulla tehty ovisteti negaa tai no olin jo käynyt ekalla aamupissalla vähän aikaa sitten ja tän testin tein seuraavasta pissasta, mutta eipä ainakaan enää ehkä ole raskaushormonia jäljellä koska raskaana ollessa sain todella vahvat viivat ovistestiin. Nyt vain odotellaan että mitähän seuraavaksi tapahtuu, ollaan kuitenkin nyt harrastettu seksiä jo ilman ehkäisyä.

Ihana aamu eli ulkoilemaan poikien kanssa, olen vielä tämän viikon lomalla. :)

Täälä riidellään välillä liiankin usein ja mistä ihmeellisinmistäki asioista, mutta kyllä ne saadaan aika nopeasti selvitettyä :) mä oon yleensä se joka helposti suutun ja mies sitten usein tulee kysymään "vieläkö sä mökötät" :D mikään ei ollu huvittavampaa kun eilen kysyin mieheltä "mihkä oot laittanut mun sipsit" juuri sinä hetkenä mun teki niin mieli sipsiä ja mies sitten tokas "heitin ne roskiin" minä huudan, hypin tasajalkaa ja samalla purskahdan itkuun :D ei mulla hormoonit oo sekasin :LOL: tiedätte varmaan sen tunteen kun kaapissa on odottamassa jotain hyvää mitä tekeekään heti ja nyt mieli :D herkkusuu :p

On: Mulla on taas ollu tissit tosi arat, onko tää sit oikeesti joku uus oire kun täti saapuu? Onko muilla sama? :headwall:

Viimeksi muokattu:
Minnah88 Mistähän meillä ei riideltäis. :D

Mä olen yhdestä maasta, mies toisesta ja asutaan kolmannessa. Siinä jo tarpeeksi salamoinnin aihetta kerrakseen. Mies on aina vähän "mañana mañana", tekee kaiken "huomenna" ja minä taas tein kaiken "eilen". Näistä aiheutuu aina skismaa, yleensä tietenkin mun puoleltani kun en kestä asioiden venymistä ja vanumista.

Silti, vaikka meillä joskus salamoikin, me ollaan leikitty aikuista (ooooooh) ja sovittu jo vuosia sitten, että vaikka tulis riita ja siinä tulis sanottua vaikka mitä, me ei uhkailla erolla tai jättämisillä. Ja vaikka uhkaltais niin sitä ei oteta tosissaan koska se on sanottu riidan keskellä.

Sovitut rajat tuo turvallisuutta kun ei tarvitse pelätä, että toinen lähtee ovet paukkuen eikä koskaan palaa. Ehei. Jos meille ikinä tulee mitään sellaista perusteellista puitavaa, ne keskustelut käydään rauhassa riidan jälkeen/riitojen välissä.

Tiistai 2.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 55/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 28/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 49/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 13/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 25/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 13/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13___________________KP 25/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 8/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 29/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 22/?
evaparadise_____KKM 6/13_________________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 15/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 19/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 19/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 24/23-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 57/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 25/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 16/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 19/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 12/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 15/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 3/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 23/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 13/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KM 6/13________________________KP ?/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 10
Mariah33 dpo 7
MiNalo dpo 6
Joosukka dpo 2

TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--

:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:

Viimeksi muokattu:
Miulla on ristiriitaiset fiilikset täällä. Tunnen tissini, muuten ovat pelkkää roikkuvaa nahkaa ja niissä ei oo minkäänlaisia tuntemuksia.Mutta ehkä se on vaan uusi oire menkoista. Mutta kuitenkin sellainen olo että menkat ei ala tässä kuussa. Mutta en halua tehhä testiä kun petyn suuresti jos näyttää negatiivista. Nyt olisi kp24 ja kierrot on heitelly 21-28 yrityksen aloituksen jälkeen. Josta on aikaa kulunut jo 10kk. :/ Ensimmäinen tuli neljännestä kierrosta. Keskenmenostakin on jo 4kk aikaa. Tipun korkeelta ja kovaa tässä kuussa.

Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Sanna-M: Mulla meni tyhjennyksestä 67 päivää että menkat alkoi ja silloinkin ne alkoi teroluteilla.

).( Täällä tänään 8+5. Oireeton olen ja se huolettaa, vaikka ultrassa oli viikko sitten kaikki hyvin. Dopplerinkin menin tilaamaan kotiin ja nyt oon sillä koittanu leikkiä. Mitään en oo kuitenkaan saanu kuuluviin. Seuraava neuvola olis 15.7 ja nt-ultra 19.7. Pelottaa/jännittää onko mikään elossa, ja jos neuvolassa kuunnellaan sydänääniä, että kuuluuko mitään... Eipä tänne sitten kummempia :) Pelko perseessä eletään joka päivä.

Mut tosiaan voi siirtää tuonne taustalle, edelleen roikun tuola listalla :)

Täälä mä teitä taustailen ja jännäilen teidän puolesta.. Lisää vain sais plussia tulla!

Te ootte täälä puhunut riitelemisestä ja miwwin sipsihermot nauratti :) Meidän riidat on aika ykstoikkoisia. Nimittäin minä vain olen äänessä ja useimmiten vastaan mieheni puolestakin :) Olen aika tuliluonteinen ja lisäksi vielä pitkävihainen ehkä sen vuoksi vierelleni on eksynyt erittäin optimistinen ja rauhallinen mies :D Harvoin saan sitä tappeluun mukaan ja joskus se ärsyttää vielä enemmän :D

Noniin Minalo, Miwwi, Mariah ja muut jännäilijät!! NIITÄ PLUSSIA KEHIIN!! :)

Viimeksi muokattu:
Piti tulla täältä tarkistamaan kp, kun en kerrankin muistanut sitä automaattisesti..Kai tässä ovisaikoja eletään, mutta kun en harrasta testejä eikä tuttuja repäisykipuja ole vielä tuntunut, niin aika säännöllisellä harjoittelulla vaan pyritään parhaaseen lopputulokseen. :) Ollaan reissussa tämä viikko isommalla porukalla, niin haastettakin löytyy, mutta ollaan me selviydytty. :)

Meillä myös minä olen se joka räiskyn ja meen muutenkin tunteideni kanssa laidasta laitaan. Onneksi Pölön tavoin mies on se järkähtämätön peruskallio, joka ei lähde mun ailahteluihin mukaan.

evaparadise Kyllä toi mun mielestä kuulostaa ovikselta kuulostaa :) Peukut pystyyn. Tee testi parin viikon päästä sitten tyhjennyksestä on 5viikkoo ja vanhan hormoonin pitäny jo oikeesti laskee pois. Mulla meni 29päivää tyhjennyksestä, niin hormooni oli 7 ja 31päivää tyhjennyksestä alko menkat. 2viikkoo tyhjennyksestä kotitesti oli jo nega.
Sanna-M Yläpuolella vastaus sullekkin :)
Niwhai Tosta "kaikki muut sikiää" -asiasta. Mä itkin maanantaina ekaa kertaa onnesta, kun kuulin jonkun synnyttäneen. Mun tuttavapariskunta on yrittäny vauvaa monta vuotta ja keinohedelmöityksellä sai nyt aluilleen pienen. Maanantaina se nyt synty ja mä olin niin niin niin onnellinen niitten puolesta, koska ne jos jotkut ansaitsi sen vauvan :heart: Muitten uutisia mä oonkin sitten vihannu ylikaiken :D
Minnah88 Mulle ja mun miehelle nää keskenmenot on aiheittanu kanssa kinaa ja vääntöö. Ei suoraan oo niistä tapeltu, mutta käyny psyykkeen päälle etenkin mulla ja mies sitten koittanu parhaansa mukaan olla lähtemättä mun vääntämiseen. Suru syö aika paljon ihmisiä... Koita jaksaa. Nää on vaiheita elämässä, mutta niistä pääsee yli :hug:
miss_piggy Olis kiva, jos jaksaisit käydä päivitteleen tänne, miten siellä hommat etenee :)
).( Jotenkin on ollu superpaljon helpompi päästä tästä keskenmenosta yli, kun viimeks. Kroppakin palautunu aika hyvin heti uomiinsa ja tuntuu kun en raskaana olis ollutaan. Bongasin oviksen ja normaalia rataa mennään eli "odotan ovulaatiota" ja "odotan, koska saa testata" -syklillä :D
Meille sanottiin, että pitäis odottaa 2 kiertoo, mutta en ketussa odota! Edelliseenkin raskautumiseen meni 6kk vaikka alettiin heti hommiin ilman ehkäsyä. Kyllä se kroppa tietää, kun on valmis :)
Mulle siis saa päivittää dpo 1 ja kp:t on siis nyt 16/30. Eli kierto pysyy samana. :)

Ei oo mun "ystävistä" kuulunut muuten vielläkään mitään... :O

Yleisesti tosta riitelemisestä: Oon räjähtävä persoona :D Ensin mä oon hiljaa, jos suutun. Mies tietää, että kannattaa olla varuillaan... Se kysyy kerran, et onko kaikki hyvin, yleensä en vastaa. Mies jää odottaan. Sitten mä läikähdän. Sanon kovalla äänellä mikä on ongelma, mies on hiljaa. Sitten me keskustellaan ja mies osottautuu maailman ihanimmaks aina :D Mies on kaks kertaa sanonu mulle kovalla äänellä jotain ja molemmilla kerroilla oon ollu ihan järkyttyny siitä kovasta äänestä, en niinkään siitä asiasta mistä on ääntä korotettu :D

Kaikesta huolimatta: mulla on jotenkin todella positiivinen olo nyt (ei raskautumisen kannalta, mutta yleensä) ja tänään lähetään reissuun! :)

Tulipa stoori! :D

Kaikille yleisesti: :hug:

• Tykkää
Reactions: Niwhai
Byhyy, heräsin yöllä vessaan ja päätin sitten suorittaa ex-tempore testauksen. No negahan se sieltä. En kyllä totisesti uskonutkaan muuhun, mutta mutta... Nyt on siis kp 26/29-30. Voihan se tuosta vielä muuttua. Yritän nyt malttaa lauantai-aamuun. Tuntemuksia ei ole, joten odotukset eivät ole hirveän korkealla.

Muistelin tuossa juuri, että edellisessä raskaudessa testasin ensimmäisen kerran vasta kp 33, jolloin testi näytti raskaana 2-3. Silloinhan raskaus tuli yllätyksenä siinä mielessä, että en uskonut ajoituksen olleen kohdalla vaikkakin siis yritystä oli ollut. Yhtäkkiä havahduin siihen, että yleensä niin täsmälliset menkat olivat jo pari päivää myöhässä. Voi kunpa saisin kokea sen henkeäsalpaavan ihanan tunteen taas pian!!!

Viimeksi muokattu:
Tervehdys, täällä ei menkkoja vielä näy, eikä kyllä olo ole sellainen että ne edes alkaisi. Mutta välillä mietin sitä että oliko hullua ruveta yrittämään uutta vauvaa suoraan kaavinnan jälkeen, mutta mulla on valitettavasti niin kova vauvakume että se ei kyllä hellitä ennen kuin olen uudelleen raskaana :)

Nyt jatkan kotihommia. :)

kukkurukuu juu, nyt päivälleen 21 päivää tyhjennyksestä. kyllä viikon päästä luulisi kotitestin näyttävän jo negaa, jolloin tyhjennyksestä olisi kuukausi. No katsotaan nyt, en tajua miten musta on tullut tälläinen, malttamaton!? Jotenkin sitä niin katkeroitui kun kuitenkin sen 11viikkoa ehti raskaana olla ja niin myöhäisessä vaiheessa sikiön sydän pysähtyi, tuntuu väärältä, jotenkin että kaikki se aika meni jotenkin hukkaan ja nyt pitäisi aloittaa kaikki alusta. Mistähän sitä repisi voimavaroja tähän kaikkeen ja koittaisi vielä ajatella positiivisesti. On tää niin helvetin rankkaa, että en koskaan olisi uskonut että keskenmenon läpikäyminen voisi ottaa näin voimille.

Riitelystä sen verran että täällä myös enemmän tai vähemmän riidelty viimeisen kuukauden ajan, oikeastaan suru-uutisen kuulemisen jälkeen. Varmasti romutti niin pahasti molempien tulevaisuuden suunnitelmia yms. Noh, riidat koskee tosin kaikkea muuta, lähinnä niitä typeriä pikkujuttuja mistä ei ole ennen niin jaksanut riidellä. Tottakai syynä on jokin muu kun riidan kohde, molemmat ollaan väyneitä ja tämä viimekuukausi on ollut rankkaa aikaa. Toivottavasti ajan kuluessa tää tuska helpottaa molemmilla, ja ilouutiset sitten jossain kohtaa parantais nää haavat. Toisaalta paljon on rakkautta ja tukeakin annettu toinen toisillemme tässä prosessissa, eikä ilman sitä selviäiskään. Ajan kanssa, toivottavasti =)

Tsemppiä kaikille ja koittakaa epätoivoisista ajatuksista ja huonommista päivistä huolimatta pitää pää pytyssä! :heart:

Minnah88 eiköhän tärppipäivinä ne riidatkin unohdu ihan vahingossa. ;)

Pölö- Ai että mä repeilin täällä ääneen teidän monologiriitelystä. Ja onhan se siis kauhean hyvä asia, että autat miestäsi vastauksissa jos sille tekee vaikeeta (äh, repesin taas).

kukkurukuu Ihana kun osaat iloita toisen puolesta. :) Me voitais kuitenkin jotenkin nyt täällä ryhmässä sopia, että me päätetään kuka meidän lisäksi saa jakaantua ja kuka ei. Eli lomake tänne, tutkitaan plussat ja miinukset ja äänestetään. Ai hitto, ei vai? Ai elämä ei toimikaan niin? Huokaus. :) Ja niistä sun... "ystävistä"... Mikälin näitä kuvioita lainkaan tunnen, mitä kauemmin kommunikaaatiokatkos kestää, sen vaikeampi sitä on kuroa takas. En ihmettelis, ettet heistä kuule pitkiin aikoihin jos heille tää muiden surujen kohtaaminen ja tukeminen on näin kovin vastenmielistä. Hrmph. Tai ehkä sitten kun olet kahdeksannella kuulla raskaana. Ehkä silloin ne "uskaltaa" taas.

Sanna-M 4-8 viikkoa on kaavinnan jälkeen se yleisin väli seuraaviin menkkoihin (näin osasi monen monen monen moni Googletushaku minulle sanoa kun itsekin sitä ihmettelin).

Los Napatus
Päätin luoda itselleni blogin tästä kaikesta mitä oman navan ympärillä tapahtuu. I am Xena, hear me roar. - Vuodatus.net on osoite jos kiinnostaa. Ja joo, ei muakaan kiinnostais. ;)

Kiinnittymisvuodosta Onko teillä ollut aikaisemmissa raskauksissa kiinnittymisvuotoa?

Itse en huomannut tällaista edellisessä raskaudessa ja nytkään sellaista en ole havainnut, mikä tietenkin mielestäni laskee mahdollisuuksia tämän kierron tärppiin.

Yhteistyössä