**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Perjantai 5.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 58/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 31/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 16/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 28/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 16/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 28/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 11/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 32/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 25/?
evaparadise_____KKM 6/13_________________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 18/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 22/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 22/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 27/23-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 60/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 28/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 19/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 22/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 15/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 18/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 6/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 29/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 16/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 4/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 13
Mariah33 dpo 10
MiNalo dpo 9
Joosukka dpo 5
kukkurukuu dpo 3
Kettula dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
pölö


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tidiii... KP 2.
Ja mulla oli muuten tuo viimeisin KKM. ;-)

Eli kaksi päivää vaikke neljä viikkoa tyhjennyksestä.
Jälkivuoto ehti olla jo pitkään pois. Sehän ei kestänyt, kun viikon verran ja niukahkona heti seuraavana päivänä tyhjennyksestä.
Kahteen kertaan kohtukin ultrattu tyhjennyksen jälkeen. Viimeeksi viime viikon tiistaina, kun jouduin sairaalaan valtavien kipujen takia ja olinkin sit yön sairaalassa ja päädyin tt-kuvaukseenkin. Virtakivi virtsajohtimessa. Ai saakeli, et en oo koskaan ollut niin kipiä.
Mut tosiaan kai se on ihan yleinen käytäntö, että tarkistavat gynepuolellakin ultralla varmuuden vuoksi, vaikka aika heti jo ennen tuota gynen puolen ultraa veikkasivat noita kivia, joku veikkas umpisuolta. Mut kauhein kipu oli mitä koskaan voi ihminen kokea...

Mut heii... Meni ihan ohi aiheen!! Siis mulla on menkat, mulla on menkat!!
Olin varautunut odottamaan useamman viikon.

Ovistestit käyttöön ehkä kp 10... Se nyt sit meni sen ohjeen mukaan. Yhdet menkat kannattas odottaa. Meinaan ei me paljon ehditty harrastaa ja sit tuli sairaalareissu.

Voi, kun kuukauden päästä suunnilleen sais ihailla kahta kaunista viivaa r-testissä.

Onnea kaikille plussanneille!! Ja plussaonnea jokaisell!!
 
Carolina mitä testejä noi on? Mä näen kyllä haamun! Siis punaiset viivat!



muoksmuoks.

Lisään tähän linkin omiin tämänpäiväisiin testeihin joissa mä optimistisesti näin jotain!! :D UBz1VV - Image - Aijaa.com
Tosin mä oon niin silmät sikkuralla noita tuijotellut, ja töissä olin jo varma että näin pyyhkiessäkin punaista vaikkei menkat alkaneetkaan joten.. Punaiset lasit päässä täällä!
Ja raskausoireetkin on tietty! Ei mulla kyllä edes edellisessä keskeytyneessä raskaudessa ollut mutta sitä edellisessä raskaudessa oli kyllä tälläisiä oireita. Ja jokainen tietysti niitä samoja mitä voi normaalistikin olla ennen kuukautisia. Ja tossa jo negatestien jälkeen toppuuttelin itteeni että tämä kierto meni kyllä harakoille, koska sen edellisenkin raskauden plussasin jo 3+3 ja nyt ollaan kierrossa jo päivä pidemmällä.
Himotestailijaksi myös ilmoittaudun joten huomenna tulossa vielä postissa 2kpl davidin herkkiä testejä. :D Eiköhän se sit ollut siinä siis tämän kierron testailut.
Ja viikko sitten mulla oli aivan taatusti kiinnittymisvuotoa! Kun pyyhin niin tuli hitusen verta! :D :D

Mulla muuten yksi erittäin läheinen kenen kanssa viimeeksi odoteltiin yhdessä plussasi pari viikkoa sitten! Jotenkin sellainen olo että kyllä se munkin täytyisi nyt olla raskaana.
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan plussia niille jotka ovat piinapäivissä. :heart:

Mulla ei mitään ihmeellistä olossa, ainoastaan aion nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta liikkumaan enemmän. Esikoisella oli tänään jalkapallotreenit jotka kestää tunnin ja sen aikana kävin juoksulenkillä, tosi hyvä apu on sykemittari. :) Toivon tietenkin pian raskautuvani, teidän muiden perässä :)
 
Tsemppiä mullekin piinailijoille :)

On. R-testit loppu eli oikeestaan hyvä vaan, että en oo koko aika testailemassa. Kyllä se täti varmaan kurvaa kohta paikalle, on ollu taas aika koviakin vihlasuja ala vatsassa. :(
 
Voi höh, NeitiT ja Miwwi! Jospa kuitenkin ne menkat jäisi tulematta, peukut pystyssä täällä!

Mulla on nippaisuja tuolla vasemmassa munasarjassa eli ovis olisi käsillä. Edellinen talletus tosin oli toissapäivänä ja mies arkailee reissussa ollessa, että muut kuulee ja sanoi, että seuraava kerta olisi vasta huomenna..Täytyy yrittää sitä saada illalla suostuteltua. :)
 
NeitiT Noi on sofi one step-testejä ja tänä aamuna tein aamulla aikaisin testin ja näin kun siihen alkoi haalea punertava viiva piirtymään ja olin että jees, nyt kun se hiukan kuivuu niin saan sen kuvattua, mutta nukahdin uudestaan ja kun myöhemmin menin katsomaan oli se viiva "kadonnut". :O Nyt meni minullakin ihan sekaisin että mitä tuo sitten tarkoittaa...ensin siihen tulee haalea punertava viiva ja nyt ei sitten mitään... Onko kenelläkään ollut tuollaista ennen??? Onko se nyt tulkittava negaksi vai onko ollut jotain muuta vikaa....
 
Voi että pistää vihaks!
Käväsin pitkästä aikaa marraskuiset masuasukit viestiketjussa lueskelemassa kuulumisia (sieltä siis tipahdin huhtikuussa) ja eräs odottaja marisee siellä siitä, että heille on tulossa poika toivotun tytön sijaan. Hänen mielestään on kamalaa kärsiä lisääntyvistä kiloista, synnytyksestä ja muustakaan poikalapsen takia.
Siis miten joku kehtaa edes kirjoittaa tuollasta! Voi voi, surullista.
 
Rosuliina, samaa kirosin kanssa itse. Käyn sitä lukemassa, vaikka itse sieltä tipahdinkin jo pois samoihin aikoihin kun sinä. Miten jotkut vaan voi olla niin ajattelemattomia, varsinkin kun Luna parka on saanut huonoja uutisia. Itse toivoin sydämestäni silloin, että sisälläni asustaisi joku, joka olisi oikeassa paikassa, ja olisi terve, sekä pysyisi siellä loppuun asti. Vaan niin ei oltu tarkoitettu tapahtuvaksi. Onhan Se kiva tietää sukupuoli, mutta vauvaa yrittäessä tietää sen, että kumpi vaan sieltä voi tulla, ja Se on lahja joka saadaan. Samalailla kiehutti, kun joskus katsoin jotain 4d:tä, jossa oli kaksi perhettä, ja molemmissa kaikki lapset oli poikia. Yrittivät siis kaikin keinoin tyttöä, ja yksi pariskunta jopa maksoi kymmeniä tuhansia dollareita, että ne istutti tähän naiseen tyttöpuolisia siittiöitä. Onneksi tämä nainen ei kuitenkaan saanut tällä toivottua tulosta, sillä ikää oli jo lähemmäs 50v. Kyllähän sukupuolta saa toivoa, mutta Se, että katuu lapsensa odottamista on miun mielestä anteeksiantamatonta käytöstä! Voi lapsiparkaa...
 
MITÄ??? :O Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa jos oikeesti lähtee tuollaisia laukomaan. :eek: Toivottavasti tuo on vain pikaistuksissa sanottua ja tajuaa jo itsekin että ihan höpöjä puhellut.

Carolina sovitaanko nyt että plussataan vaan kaikista kummallisuuksista huolimatta. ;) Mä sain äsken postissa ne davidin testit ja heti dippasin ja mä olin aivan saletisti näkeväni siinä taas jotain. Mutta mä olen kyllä niin silmät sikkurassa itkemisen takia jota tänään on harrastettu paljon että heitin sen testin roskiin ja roskapussin taloyhtiön roskiin ettei pääse tonkimaan ja arvailemaan! JOS menkat ei ala, niin huomenna aamulla uusi. Tai sitten jos vaan malttaisi lauantaihin.. Mutta kun ei malta. Kaikki mulle HETI! :D
Mä mietin että eikös tulos voi haalistua kun testi kuivuu? Olisko sulla käynyt vain niin? Ja vieläkö niillä päiväysvanhoilla menet? Kokeile toisen merkkistä testiä? Mutta älä digiä koska se ei jätä mitään tulkinnanvaraa! ;) *hehheh*
 
carolinalle vastailen et noihin one steppeihin oon minäkin saanu samanlaisen ilmiön..Jonkin aikaa dippauksesta lähtee sellanen värikertymä liikkeelle sieltä muoviosan alta ja kulkee koko testialueen läpi aina kontrolliviivaan asti. Näin ei käy joka kerta mutta muutaman kerran on näin käyny! Itsekin ehin jo iloita kunnes tajusin et se punaväri liikkui koko ajan eikä pysähtynykään testiviivan kohdalle. Tosi tympeetä...:/
 
NeitiT Samoja 03/2013 päiväyksellä olleita testejä tehnyt... Ja katsotaan löytyykö jo kaupasta pregcheck testejä vai pitääkö vain odotella.

MiNalo siis tämä reagtio oli kylläkin sen jälkeen kun se punainen väri oli mennyt koko alueen yli jo, vasta sitten tuli näkyviin se punertava haamu joka sitten olikin kadonnut kun muutama tunti myöhemmin heräsin. olisiko ollut jotain noin minuutti testaamisen aloittamisesta kun se tuli siihen näkyviin, aina odotan noissa kaikissa että se punainen on ensin mennyt koko alueen ja alkaa katoamaan siitä "taustalta".
 
Rosuliina Kuulostaa kyllä todella ajattelemattomalta kommentilta tuo.. vielä kun tietää että ryhmässä osa varmasti saanut huonoja uutisia niin luulisi olevan kiitollinen siitä että terveen lapsen tulee ylipäätään itse saamaan! Vihaksi pistää moinen käytös. Kyllähän jokainen omassa päässään saa miettiä olisiko se tyttö vai poika "mieluisampi" itselle mutta todellisuudessa niin sen luulisi olevan että kunhan terveen vauvan saa niin se on pääasia.

Täällä on tänään tehty ovistesti (vaikka niin vannoin että jääköön testailut pois päätä sekoittamasta, hehheh) joka näytti selvää negaa joten kyllä se ehkäpä niin oli että se mun Lh-huippu ja ovulaatio meni, ja siitä ne vatsakivut, jatkuvat halut ja limailut johtui. Nyt vaan pitäisi pitää hermot kurissa pari viikkoa että mikä on tilanne silloin, alkaako menkat vai saako testailla raskaustestillä.. Mutta kun nyt jo jännittää!! :D

Ja sitten yksi mun mieltä askarruttava asia.. Mun siskolla on ennestään yksi lapsi ja on nyt saamassa hyvinkin pian toisen. Lisäksi asuvat ihanassa omakotitalossa yms. Hän on useaan otteeseen pyytänyt minua käymään mutta... koska tämä oma keskenmeno ja perus katkeroituminen siitä että "minulla ei ole tuollaista elämää jonka haluan, lapsia ja ihana talo!" on niin tuoreessa muistissa niin se ajatus ei tunnu mukavalta. Ei heidän onni ole minulta pois mutta koen helpommaksi oman henkien parantumisen kannalta tunnen järkevämmäksi pitää etäisyyttä nyt hetken. Ei sitten tarvitse kamppaila niiden kateuden ja katkeran sekaisten tunteiden kanssa kun katselee viimeisillään raskaana olevaa naista onnellisena ihanassa kodissaan ihanan perheen kanssa. Kuulostaa lapselliselta, mutta tässä vaiheessa kun omasta 12raskausviikolla koetusta keskenmenosta ei ole vielä kuukauttakaan niin tuollaiset tunteet nousee väkisinkin pintaan.. miten tämän saa sitten sanottua, että en voi tulla kylään kun olen niin helvetin kateellinen teille että kipeää tekee. Niin... :'(
 
Tein äsken Pregcheckin liuskatestin ja sain siihen ainakin viivanpaikan. En oo ikinä saanut mitään näkyviin näihin. Siis puhdas nega aina ollut. Onko jollakin kokemusta kyseisistä testeistä.

*MUOKS* Mies näki siinä viivan. Käytiin ostamassa apteekista huomista varten uusi testi.
 
Viimeksi muokattu:
Jännäksi käy tämä kierto! Parin tunnin päästä alkaa siis kai virallisesti kp 32 eikä mitään menkkatuntemuksia. Kp 26-28 niitä oli vaikka muille jakaa ja semihätäpöksynä omituinen plussahko (tai kämäinen testi ja ainoa niistä miljoonasta, joissa on virheplussa) testattu apteekin omalla kp23, haamulaista pukannut (tai siis, epätoivoinen vauvakuumeinen on nähnyt siinä jotain silmät kiinni ja seinän läpi) rfsulla kp 26, cb:n digi tuhlattu kp28 (nada bebe) ja jumitettu odottamaan menkkoja.

Päivät kuluu ja daami loistaa poissaolollaan. Tissit on vähän tunneherkemmät, mutta itselleni toki sanon, että se on vain kuvittelua. VV lisääntynyt ja limastunut. Kaapissa kummittelee enää yksi digi ja melkein tekisi mieli lorottaa menemään senkin kanssa, mutta maltan mieleni.

Yhtään tuhruttelua tai välivuotoa ei ole tässä kierrossa ollut! Eli oli mitä oli, niin ainakin mun kroppa on ymmärtänyt että viikon tuhruttelu ennen menkkoja on so last season. Siitä jos jostain voi olla tyytyväinen.
 
evaparadise Niin tuttuja ja niin kammottavia nuo kateuden tai sanoisinko katkeruuden tunteet varmasti meille kaikille täällä..Itse tunnen katkeruutta raskauteen ja vauvoihin liittyvissä asioissa päivittäin. Jotenkin kai tämän(kin) tunteen kanssa oppinu elämään siten ettei se enää muutu vihan tunteiksi. Ekan km:n jälkeen olin vihainen maailmalle. Sitten kun niitä tuli kaksi lisää niin olen jotenkin turruttanut vihan ja oppinut käsittelemään sitä pettymystä ja surua paremmin. Voimia sinulle! :heart: Ei todellakaan tarvitse tuntea syyllisyyttä niistä tunteista vaan sinulla on siihen täysi oikeus, täysi oikeus tuntea kokeneensa suuren suuren vääryyden kun jotain niin rakasta ja toivottua on viety pois.

niiskunenä Musta ainaskin ihan hyvä päivitellä välillä vain tuota samaa listaa..Ainakin kunnes sivu vaihtuu. Ja kiitos kun jaksat päivitellä. :) Oi joi, miehen nähtävä viiva on aina hyvä juttu! ;) Ja Pregcheck on hyvä ja uotettava testi ainakin mun mielestä kunhan sitä tulkitsee _testiajalla_. Toivottavasti saat seuraavaan testiin jo selkeen plussan! :heart:

Fujinille kans peukut pystyssä! Kuulostaa kyllä lupaavalta että siellä pikkuinen rakentaisi itselleen pesää. Toivon sullekin sitä plussaa kunhan rohkenet testailla!! :heart:

).( Kieltämättä meinaa masentaa..Dpo siis 7 tai 8 tänään eikä ole mitään tuntemuksia! Ei yhtikäs mitään. Toiveet ei siis ole kovin korkeella raskautumisen suhteen. :( Aion kummiskin testailla tässä päivittäin ja parin päivän sisällä pitäis kyllä alkaa jotakin näkymään jos tuolla jotain tapahtuu..oireettomuudesta huolimatta.
 
Eiku perskuta, perun puheeni. Viimeksi plussasin kp 29 ja varmistus kp 33. Eli tällä kertaa ne kolme piinapäivää ja anti deja vu, koska kun seuraava plussa meille tulee niin irti ei päästetä ja plussataankin tyylikkäästi näin vähäsen myöhässä, koska akateeminen vartti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula ja MiNalo

Yhteistyössä