**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

KEskiviikko 19.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 42/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 15/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 36/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 27/28
Rosuliina__31v____KM 4/13_________________________KP 12/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 37/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 12/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 22/28
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 23/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 16/31-35

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 6/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 6/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 11/23-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 44/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13________________________KP 12/28
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 48/28-32
Mariah33_____KM 5/13_____________________________KP 9/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 22/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 6/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 27/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 36/25-32

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 20/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 13/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 3/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KM 6/13________________________KP ?/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:


Väpä-08 dpo11
pikkusukka dpo7


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, kukkurukuu

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Silmät ristissä yritin päivittää ja välillä en edes saanut sivuja latautumaan. :( Sanokee jos joku väärin tai miulta ohi mennyt.

Tällä viikolla jossain vaiheessa pitäis oviksen olla. Mies on onneksi nyt täysillä mukana, kun viime kierto meni kyllä ihan harakoille. itkin sitä sitten yksin monena iltana ja kun kerroin niin mies oli onneksi hyvin ymmärtäväinen. Käski sitten jalat kattoa kohti... Sain hyvät naurut.

Mie oon vähän huono tällä hetkellä kirjoittelemaan tai vastailemaan kysymyksiin kun lapsonen vie päivästä huomattavan ajan. Mutta hengessä oon mukana koko ajan ja luen aina kaikki mitä kirjoitatte. :)
 
Onks mun täti kävelly väärään taloon?? Huhuu?
Yleensä niin pilkun tarkk täti,joka saapui aina dpo11 on nyt hävinnyt. Voi ettien että. Ei mitään oloja siihen suuntaan että täti olis tuloillaan.. :(
Ihankun tuossa myöhäisessä oviksessa ei olis ollu jo tarpeeks..
Kertokaa sille hemmetin punanutulle, jos se tulee teille yllättäen, että se on pilannu väärän ihmisen piinailut, ja että pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa, ja saapuu meille, sillä tätiä täällä odotellaan ihan oikeasti!

Teille muille siis toivottelen plussa-aaltoa, ja tätitöntä juhannuksen alkua....:heart:
 
Minnah88 Ei kai paljoa pahastuisi vaikka vanha kunnon auntie jättäisi teillä kyläilemättä reilun vuoden verran? :) oletko muuten testannut?

).( mulla kuukautiset pamahti sitten päälle sellasina tulvina että huh, huh. Tiedän että ekat menkat km:n jälkeen ovat runsaat, mutta ihan vaan ihmetyttää että mistä tota oikeen tulee? Kahden tunnin välein olen nyt vaihtanut tampoonin. Kaikkea sitä joutuu kestämään lisääntymisen nimissä. Mietin just että toivottavasti tälläinen lorottaminen edes pudottaisi painoa tai jotain. Eikö kaikessa ikävässä pitäisi olla edes jokin positiivinen sivuvaikutus? Hanat auki vaan jos tästä vaikka saisi tilattua sitten -5kg, tänks :popcorn:
 
Heipähei,

Jee, viivat ovuaatiotikuissa vahvistuu. Käytän siis CB:n hymynaama-testiä, mutta seuraan sitä viivan vahvistumista siinäkin. Hassua, jotenkin on ihanaa päästä tikuttamaan kun näkee sen värin vahvistumisen ja sit lopulta se tyyppi hymyilee siellä näytössä. Sit myhäillen vertailen viivojen väriä ja säilytän ne mun ovulaatio- ja raskaustestipussukassa, sellasessa kukallisessa. Viimeistään perjantaina se pyöreäkasvoinen tyyppi taas hymyilee, just sopivasti juhannukseksi!

Hauskaa juhannusta! Toivottavasti juhannuksen siemenet tuottavat tulosta itse kullekin;)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Enpä huhuilisi tätiä kylään jos hedelmöittymiseen olisi pieninkin mahdollisuus, mutta emme päässeet ovista hyödyntämään, ja sen takia haluisin sen tätin nyt ja äkkiä, että pääsis uuteen kiertoon. Mutta turha toivo näköjään :/ No, täytyy vaan koettaa olla stressaamatta..
 
Minnah88 Ootko ihan varma, ettei olis tullut hyödynnettyä kuitenkin? Voin tosin käskeä tätä tätskää suuntaamaan sinne päin. On aika äkee täällä, kuppi ja siteet falskaa :/

Ralliruutu koskas päästät meidät piinasta ;)

Kettula On kyllä itsepäinen akka toi täti, kun änkee kylään väkisinkin..vaikak kuinka yrittelis estää :/

).( MEnkkojen loppumista odotellen ja toivotaan, ettei ulkomailta tullut kaveri ole este peittojen heiluttelulle :) En tiedä kuinka pitkään aikoo meillä budjailla, mutta saa olla niin kauan kuin tarvis on :)
 
Joosukka se on ÄRSYTTÄVÄÄ ku kuppi falskaa! Muuten aivan loistava keksintö, mutta itsellä ainakin menkkojen alussa varsinkin käy, että falskaa (kun en saa asetettua kunnolla) ja sit saa olla vaihtamassa pöksyjä alvariinsa.

Haa, uus merkintä omanapailulle toi ).( eiks vaan? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Minna88, jos sun ovis oli myöhemmin kuin normaalisti, niin silloinhan sun menkatkin siirtyy saman verran. Oviksen ja menkkojen välinen (luteaalivaihe) aikahan on aina sama. Jos olisi vielä vaikka toivoa myös plussaan :rolleyes:

Nyt kun luin uudelleen viestisi, niin siinähän olikin että aina tullut dpo11 :headwall: Hämäsi tuo "kun oviskin oli myöhässä, niin jos nyt tätikin vielä" lauseke :)
 
Viimeksi muokattu:
kukkukuruu :hug:. Mä olen niin pahoillani sun puolesta. Olen ollut kipeänä ja huomasin vasta tänään miten sulle oli käynyt. Tuli niin pahamieli sun puolesta, että itkeä pillitin :'(. Kauhean inhottavaa myös toi sun kavereiden suhtautuminen, mutta aika tuttua, valitettavasti. mä kerroin vaan muutamalle mun km:stä ja niiden kommentit oli niin outoja, että päätin olla "vaivaamatta" muita asialla. Km on sellainen asia, että siihen ei osaa suhtautua jollei itse sitä ole kokenut.

ralliruutu Mä tosiaan plussasin heti ekasta kierrosta km:n jälkeen. Enkä tosiaan olisi uskonut sitä. Raskaus on vaan ollut aika vähäoireinen, joten mulla on hiukan kaksijakoiset olot vielä tän kanssa....

paljon plussatuulia teille kaikille! Toivottavasti pian tavataan kaikki odottajien puolella! :heart:

katrinainen ja salaisuus 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Kettula, minä pohdin viikko sitten ihan samaa. Tuntui nimittäin Helsingin reissulla, että kaikki ostoskeskukset oli täynnä vauvamahoja. Kesällä niitä vielä näkee helpommin, kun vaateita on vähemmän :p Eihän se toisen onni ole itseltä pois, mutta kyllä se tuntuu niin hiton väärältä, ettei itse päässyt nauttimaan kesästä pyöristyvän vatsan kanssa. Mutta ehkä syksyllä tai talvella sitten ;)

Kyselit oireista myös. Testasin tänä aamuna (tänään keskeytyksestä 28 pv) eikä PC:n testiliuskaan tullut kyllä oikeastaan mitään. Kun testiä kääntelee nyt monenmonen tunnin jälkeen kuivaneena, niin jossain valossa siinä kyllä jotain näkyy. Mutta oireet on tosiaan ihan samat kuin tm-raskaudessakin oli alussa ja mitä negakierroissa ei koskaan ollut: tissit turposi, aloin juosta pissillä viime lauantaina ihan höpönä ja kohdunnapukka paisui sellaseksi kovaksi palleroksi (olen tottunut tutkimaan sitä, kun enteilen siitä aina menkkojen alkamisen ja muutenkin olen kuukupittelija...), PMS-oireet puuttuu ja sitä rataa. Mutta hassua että testissä ei vielä tosiaan näkynyt. Tosin en minä nyt ole ihan varma mikä kp on menossa (kun taustalla on tosiaan se keskeytys) ja montako päivää oviksesta on, kun tikutin vain yhtenä päivänä todetakseni, että limat tosiaan taisivat johtua siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
katrinainen Mut onneks mulla on teidät! Jos tätä palstaa ei olis, olisin ihan helvetin hukassa!!! Jotenkin maailma ei tunnu niin raskaalta, kun pääsee tänne purkaan :heart:

ON: Hermostuin aivan törkeesti mun yhteen kaveriin ja huusin sille pää punasena siitä, miltä musta tuntu, kun se ei viittiny edes kysyä miltä musta tuntuu. Sit tajusin sen huutamisen jälkeen, että huusin sille, koska on helpompi olla vihanen toiselle ihmiselle, kun surra taas sitä, mitä on menettäny. En oo pyytäny anteeks, enkä viellä aijokkaan vaikka minä tän riidan aiheutin. Kyllä mä sen tiedän, että noihin keskenmenoihin ei osata suhtautua, mutta mun mielestä toi välttelylinja on vaan niin perseestä. Toisen kaverin EILISEEN viestiin en oo vastannu mitään, etten ala tappeleen senkin kanssa. Miks kukaan ei voinu kirjottaa mulle maanantaina mitään, kun olisin eniten kaivannu lohduttavia sanoja? Miks vasta kaks päivää jälkikäteen?

Tänään meen gynelle vaikka tuntuu ihan turhalta mennä. Raskaushormoni oli jo tippunu. Kaippa se kuitenkin ihan hyvää tekee käydä siellä. Nyt mietin koko ajan, et mulle iskee joku rypäleraskaus tai et jotain on jääny, kun vuodan niin vähän ja pla pla.. Eli se tavallinen panikointi. Kyllä mä aijon sille gynelle sanoo, et eka viikolla 12 kkm ja sitten puol vuotta tikutellaan ovulaatioita ja mitään ei tapahdu vaikka kuinka pupuillaan ja sitten kun saadaan plussa, niin se ei pysy matkassa sitten ollenkaan, että eikö nyt jumalauta oo mitään tehtävissä, kun vuosi on kohta täynnä yrittämistä!!!??

Kyllähän mä vastauksen tiedän jo, mutta silti aijon sitä tivata.
 
Ralliruudulle plussa puhuteita....:whistle:

Kukkurukuu... voin tietää miltä sinusta tuntuu kun tuki ja välittäminen uupuu ystävien osalta..
Silloin kun minut leikattiin tammikuun alussa ja vauvan pois otto oli tarkotus toteuttaa.. Masuhan avattiin vanhaa sektiohaavaa pitkin.. moni sinäpäivänä oli "tukena" ja lupailivat apua... vaan eipä näkynyt ei kuulunut. vain yksi ystävä kävi kylässä 10viikon aikana usiammin kun kerran kaks.. jopa omat sisareni joita on usiampi ni jätti tulemati. Minulla kuitenkin on kaks lasta ja kolme koiraa..
Vain Äitini ja Tämä yksi ystävä oli päivittäin apuna... hämmästyin todella.
Pahin mitä kukaan koko aikana teki oli ihminen jonka luulin olevan oikeasti ystävä ja esikoiseni kummi ni silloin kun vauva syntyi, laitoin viestin että Pieni selvisi leikkauksesta mutta ei jaksanut mukanamme kasvaa loppuun saakka.. sit pyysin että joskus on turha koittaa mtn sanoa ja välillä on parempi olla hiljaa..
Hän laittoi eka liirumlaarum pahoittelu viestin ja seuraavaksi 10min myöhemmin tuli viesti..Olenko minä kunnossa , missä olen ja pahin MITÄ TAPAHTUI... voi hyvä jumala että suutuin ja tämä ihminen ei siis vieläkään tiedä mitä tapahtui...
Jos erikseen pyydän olemaan hiljaa ni ei nyt jukolauta mennä kysymään 2h vauvan syntymän / kuoleman jälkeen että mitä tapahtui...:kieh::kieh:

Hops, anteeks..tulipa suoraa tekstiä ja niin sekavasti.. Mutta siis voimia sinulle ja hyvä kun avauduit, josko ystäväkin olisi jo herännyt.

(.) CLJvsd - Image - Aijaa.com teidän mielipide???? kp 27-28 ja haamua nään .. tietokoneella vähän näyttöä kääntämällä ja kädessä minusta selvemmin. Menkka fiilis on jossain...
 
Minulle saa päivittää kp1/28-37 ja yk5. Ja iän saa päivittää 25v.

Huh kun meinas paniikki iskeä kun ei eilen tätiä kuulunut. Ajattelin jo, että stressasin siitä ovulaation missaamisests niin paljon, että kroppa ei toimikkaan. Tän kierron aion olla vähän hissuksiin tän foorumin kans, ja keskittyä parisuhteeseen, kun huomaamatta on menty huonompaan suuntaan. Eilen keskusteltiin, ja olipa. Ihanaa huomata, että yhteistä taivalta halutaan molemmat jatkaa enemmän kun mitään, ja molemmat stressaa työ ja taloustilanteesta, ja se heijastuu meidän suhteeseen, eikä ole ilmassa kyllästymistä, niinkuin kerkesin jo ajatella.
Siispä naiset, rakkauden ja puputtelun täyteistä juhannusta teillekkin! Itse aion nauttia tästä jussista täysin siemauksin, sillä eihän sitä tiedä, ensi jussina voi olla jo nyytti kainalossa :)

väpälle kommentoinkin jo tuonne hätähousujen ketjuun.
 
Torstai 20.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 43/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 16/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 37/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 28/28
Rosuliina__31v____KM 4/13_________________________KP 13/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 1/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 13/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 23/28
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 24/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 17/31-35

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 7/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 7/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 12/23-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 45/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13________________________KP 13/28
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 49/28-32
Mariah33_____KM 5/13_____________________________KP 10/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 23/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 7/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 28/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 3/25-32

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 21/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 14/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 4/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KM 6/13________________________KP ?/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:


Väpä-08 dpo12
pikkusukka dpo8


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, kukkurukuu

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
ralliruutu Mulla on sormet ja varpaat ristissä ja peukut pystysssä, että sulla olis jo napannut. Mä luin sun keskenmenosta vähän ennen omaani (mulla oli jo silloin epäilyksiä, että itselläni ei ollut kaikki ok, joten aloitin täällä kahlaamisen pari viikkoa ennen omaa tragediaani, varmaan valmistelin itseäni henkisesti tulevaan) ja tarinas kolahti kyllä täysiä. Se tässä ryhmässä on ihanaa, että toisten plussista tulee ihan hirmuisen iloiseksi ilman taka-ajatuksia. Kyllä me menetyksen kokeneet osataan olla toistemme puolesta ihan vilpittömästi iloisia. :) PUUUUUUUUUUUUUUUH siis sinne!

kukkurukuu Prkl. Tulin kiukkuseks sun puolestas. Itse ainakin olin vihainen kun tuntui, että ne, jotka tiesivät keskenmenosta hävisivät kuin tuhka tuuleen. Tuntui, että menetystä vähän vähäteltiin. Mun raasu mieheni on saanut sitten olla raivon kohteena kun en muuallekaan ole voinut huutaa... Kyllä se on ymmärtänyt etten mä SILLE ole vihainen vaan tilanteelle.

Väpä Jopa huuruisten linssieni läpi näkyy viivaloisen poikanen! Oijoi! :) :) :)

Oma läski napa (lohtusyöminen rules):
Miehen työmatkalta kotiutuminen pisti tämän eheytymisprosessin hyvin käyntiin. Ollaan käyty päivämatkoilla ja nautittu hirmuisista helteistä (vaikka olenkin kovassa flunssassa, yök). Ollaan itketty ja puhuttu ja saatu vähän tällaista raivoa päälle, että kohta taas päästään yrittään kunhan se täti ensin olis kerran kyläillyt. Päätettiin vihdoinkin mennä sille häämatkalle, jolle me ei koskaan lähdetty. Tässä on matkasivustot kuumana kun Niwhai niitä pläräilee! Ei tarvii siis soittaa palokunnalle vaikka savua näkyykin.

Eli tiimihenkeä täälläkin rakennellaan. Me ollaan aika kummastus täällä päin kun ollaan niin tiivis tiimi: mies jopa järkkäili mun seuraavan gyne-tapaamisen koska itse olin liian rikki. Mies tietää kaikki mun symptomit, kierrot sun muut taustat eikä sitä kyllästytä koskaan olla mukana kun mua ronklataan (se nyt muutenkin tykkää seurata leikkauksia ja operaatioita livenä, hyi). Täällä kun on normaalia, että nää hommat on "naisten hommia" joten partnereita ei koskaan raahata mukaan, ei aina synnytystilanteessakaan. Pitäkööt tunkkinsa, tää on "meidän" projekti, ei "mun".
 

Yhteistyössä