Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Joo sovitaan! Ja siis plussat tietty! Vv mukaan kanssa!:ROFLMAO::D:ROFLMAO:
Ootte te kanssa yhtiä sanon mää :ROFLMAO:

Mulla on huomenna kp26/24-26 ja dpo10. Mää kyllä veikkaan että menkat alkavat. Alapäässä on sellainen kostea olo koko ajan ja vähän kuin kuplii. Vähän on tullut valkkaria tänään.

Mulla ei ole _yhtään_ mitään oireita ollut. Ja voihan se olla, että kierto on pidentynyt.

Joten kattellaan sitten huomenna illalla, tuunko mukaan tähän prokkikseen :p
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Vauveli vanhalle, mikäs tilanne siellä? Entäs ninnananna?
Mulla tänään kp 28/30. Vatsassa nippailee, ei kuitenkaan menkkamaiseen tyyliin. Salmiakkihimo on edelleen. Nännit kipeät ja rinnat paisuneet. Tänään hetkellisesti tuli oksettava olo mutta meni nopeasti ohi. Vähän myös huimaa. Ja pissalla käyn edelleen usein.
 
Tämä palstahan on ollut tämän kevään hurjan aktiivinen(y).

Vielä mäkin täällä olen vaikka taustalla vaan nyt pitkään roikkunutkin, melkein päivittäin käynyt kuitenkin kurkkimassa täällä.:).

Mä olen nyt pitänyt vauvakuumeen kanssa matalaa profiilia, on ollut kaikkea muuta puuhaa nyt. Ei olla tikuteltu tai mitään muutakaan. Mulla on muutekin vauvakuume jotenkin laskenut, ehkä ei uskalla enää kauheasti toivoa.. kaksi lastahan meillä jo on, ja näinkin tuntuu välillä että hyvä on, ja sitten taas välillä...:D, no tiiätte:LOL:. Olisin halunnut nyt toiselle ja kolmannelle lapselle pienemmän ikäeron kun esikoisen kanssa, mutta eipä nyt ihan onnistunut.

Uusille täällä tiedoksi ,että mullahan on ollut kaksi keskenmenoa puolen vuoden sisään. Ja nyt mulla on ollut sellainen fiilis, että olen halunnut nauttia olostani ilmaan ylimääräistä stressailua asian suhteen, ja ei todellakaan haittaa, jos nyt kesällä ei plussaa tule:oops:.
Viime kesänähän tulin tosi nopeasti kierukan jälkeen raskaaksi, ja oli alusta hämmentynyt tunne että jotain pielessä. Jotenkin tuntuu siltä että jos nyt raskautuisin, kesä menisi vaan murehtiessa kuinka nyt käy, voidessa pahoin ja ollessa väsynyt, keksien ihme tekosyitä juhlissa kun ei haluaisi paljastaa.. ja kun "positiivisena" ajatellen että sitten se menee kuitenkin kesken :unsure:. Ongelmansa kullakin..

Ja sitten tietysti kesävauva olisi kiva, kummatkin aiemmat lapset kun ovat syntyneen talvella, eli panostusta ehkä sitten taas sýksyyn:LOL:.
Mulla siis pitäisi parin päivän päästä alkaa menkat, katsellaan kuinka käy. Nyt ei ole ainakaan mitään oireita mihinkään suuntaan. Se nyt ei kerro kyllä yhtään mitään, välillä on näyttänyt plussaa vaikkei mitään oireita, välillä ollut oireita vaikka muille jakaisi, ja silti negaa tullut.

Plussatuulia teille tänne ja ihanaa kesää jos en jaksa olla vieläkään kovin aktiivinen :love:.

Vauveli vanhalle kuulostaa lupaavalle pidän peukut pystyssa(y)(y)(y)
 
Tämä palstahan on ollut tämän kevään hurjan aktiivinen(y).

Vielä mäkin täällä olen vaikka taustalla vaan nyt pitkään roikkunutkin, melkein päivittäin käynyt kuitenkin kurkkimassa täällä.:).

Mä olen nyt pitänyt vauvakuumeen kanssa matalaa profiilia, on ollut kaikkea muuta puuhaa nyt. Ei olla tikuteltu tai mitään muutakaan. Mulla on muutekin vauvakuume jotenkin laskenut, ehkä ei uskalla enää kauheasti toivoa.. kaksi lastahan meillä jo on, ja näinkin tuntuu välillä että hyvä on, ja sitten taas välillä...:D, no tiiätte:LOL:. Olisin halunnut nyt toiselle ja kolmannelle lapselle pienemmän ikäeron kun esikoisen kanssa, mutta eipä nyt ihan onnistunut.

Uusille täällä tiedoksi ,että mullahan on ollut kaksi keskenmenoa puolen vuoden sisään. Ja nyt mulla on ollut sellainen fiilis, että olen halunnut nauttia olostani ilmaan ylimääräistä stressailua asian suhteen, ja ei todellakaan haittaa, jos nyt kesällä ei plussaa tule:oops:.
Viime kesänähän tulin tosi nopeasti kierukan jälkeen raskaaksi, ja oli alusta hämmentynyt tunne että jotain pielessä. Jotenkin tuntuu siltä että jos nyt raskautuisin, kesä menisi vaan murehtiessa kuinka nyt käy, voidessa pahoin ja ollessa väsynyt, keksien ihme tekosyitä juhlissa kun ei haluaisi paljastaa.. ja kun "positiivisena" ajatellen että sitten se menee kuitenkin kesken :unsure:. Ongelmansa kullakin..

Ja sitten tietysti kesävauva olisi kiva, kummatkin aiemmat lapset kun ovat syntyneen talvella, eli panostusta ehkä sitten taas sýksyyn:LOL:.
Mulla siis pitäisi parin päivän päästä alkaa menkat, katsellaan kuinka käy. Nyt ei ole ainakaan mitään oireita mihinkään suuntaan. Se nyt ei kerro kyllä yhtään mitään, välillä on näyttänyt plussaa vaikkei mitään oireita, välillä ollut oireita vaikka muille jakaisi, ja silti negaa tullut.

Plussatuulia teille tänne ja ihanaa kesää jos en jaksa olla vieläkään kovin aktiivinen :love:.

Vauveli vanhalle kuulostaa lupaavalle pidän peukut pystyssa(y)(y)(y)
Kuulostaa niin tutuilta sun ajatukset! Ollaan aika samanlaisessa tilanteessa. Meilläkin on kaksi lasta ja kolmas toiveissa. Välillä tuntuu, että näin on hyvä ja välillä taas ei.. Kaksi keskenmenoa on nyt minullakin tässä takana lyhyellä aikavälillä. Jotenkin minustakin tuntuu, että haluanko edes tulla raskaaksi, koska sitten alkaa tosiaan se pelko ja jännitys ja pahimmassa tapauksessa joutuu kokemaan saman uudestaan tai jotain vielä kamalampaa. Toki hyvinkin voi käydä..
 
Mää en kyllä kohta käy lukemassa täällä, kun nää tekstit saa mut sekaisin :LOL: Mulla on ihanan seesteinen olo ja sit kun luen näitä juttuja, niin on vähemmän seesteinen :p

Tänään kp26/24-26 ja dpo10. Ei mitään raskausoireita. Vähän valkkaria tullut. Mahassa ja jaloissa ihan menkkaolo, joten niitä odotellessa. Kierto on varmaan pidentynyt mikä on ihan hyvä luteaalivaiheen kannalta. Vielä ei ole vuotoja, mutta luulis tällä viikolla alkavan.

Kiva kuulla MeaMinniksen kuulumisia :)
 
Mää en kyllä kohta käy lukemassa täällä, kun nää tekstit saa mut sekaisin :LOL: Mulla on ihanan seesteinen olo ja sit kun luen näitä juttuja, niin on vähemmän seesteinen :p

Tänään kp26/24-26 ja dpo10. Ei mitään raskausoireita. Vähän valkkaria tullut. Mahassa ja jaloissa ihan menkkaolo, joten niitä odotellessa. Kierto on varmaan pidentynyt mikä on ihan hyvä luteaalivaiheen kannalta. Vielä ei ole vuotoja, mutta luulis tällä viikolla alkavan.

Kiva kuulla MeaMinniksen kuulumisia :)
Mutta huomenna aamusta pissitään tikkuun porukalla! Sinä, minä ja ninnananna! :D
 
Minttumar, mä tulen heti! Huomenna miehellä vapaata niin saa nähdä heräänkö aikaisin vai saanko nukkua pitkään :D mutta tulen kuitenkin kertomaan!

Mulla nännit tosi kipeät. Ja vatsassa outoja tuntoja. En tiedä edes että minkälaisia :D välillä tulee vähän paha olo vieläkin mutta menee yhtä nopeasti ohi. Kertaan näitä samoja asioita koska... No en edes tiedä miksi :D kunhan kertaan ja elätän toiveita :D
 
Mutta huomenna aamusta pissitään tikkuun porukalla! Sinä, minä ja ninnananna! :D
Tsemppiä kimppatestaukseen! Täällä ollaan tukevasti raskaana, 6+3. Huomenna on ensimmäinen neuvola ja viikon päästä varhaisultra. Mie tuossa mietin, että ennen plussaa ei ollut mitään muuta poikkeavaa, kuin metallinmaku silloin tällöin piipahti suussa. Taisi olla vielä niin, että torstaina testasin negan ja lauantaina olikin jo selvä plussa. Joten käy huomenna miten käy, niin malttakaa mielenne, arvon leidit. (y)
 
Täällä kp34 eikä edelleenkään mitään oireita mihinkään suuntaan.

ONNEA HIRMUISESTI KANSSATESTAAJILLENI HUOMISEEN!!!!!!:D Toivotaan että tämä torstai on toivoa täynnä!:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Miten pitkä ninnananna siun kierto on? Että onko siulla jo menkat myöhässä? Ja mikä dpo siulla olikaan nyt menossa? :)

Bettinah Hyvä! Mie saatan nousta jo miehen kans samaan aikaan vaille viis ku oon niin aamuvirkku yleensä. :D Tuskastun varmaan aamulla ootellessa teijän testituloksia. :D Hyvä kun on sentään jotain jännättävää, kun itellä ei oo vielä mitään tikuteltavaa. :ROFLMAO:
 
Miten pitkä ninnananna siun kierto on? Että onko siulla jo menkat myöhässä? Ja mikä dpo siulla olikaan nyt menossa? :)

Bettinah Hyvä! Mie saatan nousta jo miehen kans samaan aikaan vaille viis ku oon niin aamuvirkku yleensä. :D Tuskastun varmaan aamulla ootellessa teijän testituloksia. :D Hyvä kun on sentään jotain jännättävää, kun itellä ei oo vielä mitään tikuteltavaa. :ROFLMAO:
Mulla on erittäin epäsäännöllinen kierto. Ollut nyt 27-50 ja kaikkea siltä väliltä. Yleensä kyllä tuollainen 32 pyöristettynä. DPO:sta ei ole hajuakaan.....en tikuttele oviksia enkä juuri erota ovista tai no limoja sattuu olemaan silloin kun on.....
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Tääki jännää aamulla teidän kaikkien testituloksia! Plussia nyt vaan, pliis!!!!!(y)(y)(y)

Dpo6 ja ei vieläkää mtn oireita, muuta kun se perus nälkä ja oikeen tissin kipeytyminen. Eilen tai toissapäivänä juili oikeelle jonku aikaa, mut loppu ja ei oo sen jälkeen tuntunu juurikaa miltään..

Nooh uutta kiertoo ootellessa tai testiä joskus dpo11-12 tienoilla. Nyt en varmasti dippaile aiemmin kun näyttää vaan turhia haamulaisia ja nostattaa toiveet yläilmoihin..

Mut tsemitsemii naiset:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mutta huomenna aamusta pissitään tikkuun porukalla! Sinä, minä ja ninnananna! :D
Kahtellaan :p

Vuoto ei ole vielä alkanut. Viimeksi kierto oli 30 tai 31 päivää, kun se on ennen ollut 24-26 päivää. Silloin pitkässä kierrossa ovisplussa tuli kp21 kun nyt se tuli kp16.

Mulla on vahva epäilys, että menkat alkaa tämän viikon aikana. Siksi haluaisin testata vasta sunnuntain jälkeen. Ei raskis tuhlata digejä ja muita en käytä.

Mulla soittaa kello klo 4. Kattelen mitkä fiilikset on silloin, että kuseksinko digiin (tiedän jo nyt, että kuseksin :LOL:)

Onko noissa muuten joku aika, kauanko tarvii pidätellä pissaa? Mää testasin edellisen raskauden neljä kertaa digeillä ja aina päiväpissasta ja tyyliin, että oli ollut pari tuntia rakossa. Jostain luin, että jos on kauheen alussa raskaus, niin aamupissa olisi ok. Mutta mun aamupissa tarkoittaa nyt jotain 3-4 tunnin pidätystä jos sitäkään. Riittääköhän se?
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Vauveli vanhalle, testaa vaan huomenna ;) muista että torstai on toivoa täynnä. Vaikka siis mullakin vasta kp 28/30 niin aion testata. Ja jos tulee vanha tuttu nega niin masennun taas. Mutta siihen on tottunut jo :D

Vatsassa pistelee edelleen. Ei menkkamaista kipua. Ja nännit ihan todella kipeät. Salmiakkihimo päällä edelleen. Ja alavatsaan turvottaa. Ja pierettää ja pissattaa ja valkkaria tulee, paksua ja tahmeaa. Ja huomenna aamulla testi. Sit selviää taas hetkeksi eteenpäin. Ja tosiaan teen sillä "herkällä" one stepin testillä. Se joka näyttää kuulemma aina negaa :D joten jos tulee nega niin elätän vielä päivän verran toivoa plussasta!
 
Vauveli vanhalle, testaa vaan huomenna ;) muista että torstai on toivoa täynnä. Vaikka siis mullakin vasta kp 28/30 niin aion testata. Ja jos tulee vanha tuttu nega niin masennun taas. Mutta siihen on tottunut jo :D

Vatsassa pistelee edelleen. Ei menkkamaista kipua. Ja nännit ihan todella kipeät. Salmiakkihimo päällä edelleen. Ja alavatsaan turvottaa. Ja pierettää ja pissattaa ja valkkaria tulee, paksua ja tahmeaa. Ja huomenna aamulla testi. Sit selviää taas hetkeksi eteenpäin. Ja tosiaan teen sillä "herkällä" one stepin testillä. Se joka näyttää kuulemma aina negaa :D joten jos tulee nega niin elätän vielä päivän verran toivoa plussasta!
Mulla kanssa antoi OneStep silloin viimeksi negaa, mutta uitin Cb:n digin samaan purkkiin ja plussa tuli. Joten tee vaan sillä herkällä testillä, niin jää vielä toivoa :LOL:

En mää siinä mitään menetä, jos testaan. Tuntuu vaan hölmöltä testata, kun ei ole oireen oiretta muuta kuin menkkajomoa. Mutta pääsenkä sitten tästäkin mietinnästä pois, kun testailen.

Ilman teitä en testaisi, kiitos ja ei kiitos :ROFLMAO::love:
 
Dodiin, täällä tuli nega. Tein Cb:n digillä, joten luotan siihen. Parempaa onnea kanssasisarille :)

Odotukset eivät olleet korkealla, niin ei tultu lujaa alas. Toki plussa olisi ollut ihana asia, mutta oon tyytyväinen siihen, että kierto on pidentynyt. Se tarkoittaa mun kohdalla pidempää luteaalivaihetta. Tähän asti se on ollut 8-10 päivää ja kiinnittyminen ei noilla päivillä ole helppoa.

Tänään kp27/24-26. Tämän viikon aikana odotan vuodon alkavaksi. Pillereiden poisjätöstä on aikaa 7 kk ja km:stä viikkoa vajaa 3 kk. Jospa tässä alkaisi kohta elimistö toimia.
 
Vauveli vanhalle no voi hitto! :( Mikä dpo siulla on nyt menossa? Tuo siun oireettomuus kuulostaa vaan miun korvaan niin hyvältä, kun itse ja moni muukin on plussannut silloin, kun oireita on kaikkein vähiten... Toki sitten toisena ääripäänä olen kuullut niistä tapauksista, joilla oireita on ihan älyttömästi, ja silloin on plussakin tullut... Jos dpo:t siulla vielä pienet, niin en vielä menettäis toivoa tän kierron suhteen. :) Mie plussasin km johtaneesta kierrosta vasta dpo 14.

ninnananna no sittenhän tuo siun kierto ois jo tällä kertaa mennyt "yli" tuon keskimääräisen menkka-ajankohdan. ;)

ninnananna ja Bettinah nyt niitä plussia kehiin!!! :love: Täällä on jo kaks tuntii oltu hereillä oottamassa niitä. ;) Vielä aamupeukut ja supertsempit täältä testaamiseen! :)
 
Huomenta! Tikkua uiteltu just ja nega tuli. Kp tänään 35. Oireita ei mitään.....mihinkään suuntaan....

Vv: harmittelut negasta sinnekin......(n)
 

Yhteistyössä