Määhän en muista koko asiaa, mutta...
koska sitä kele voi testata?!?!?! Menkat pitäisi alkaa nyt ma, ti tai ke.
Tänään dpo8. Ei mitään oireita. Okei, aamulla oli nenä tukossa, mutta miksei olisi muutenkin. Ja oli myös hieman menkkatuntemuksia mahassa, mutta ei muuta. Eilen tuli vähän valkkaria, mutta sitä tulee kuivan kauden jälkeen aina ennen menkkoja. Muuten on ollut superkuivaa.
Viime raskaudessa mikä meni kesken, turvotus tuli jo dpo4. En tiedä miten se on mahdollista. Huomasin sen uusista vaatteista, jotka olin mennyt ostamaan ovisplussapäivänä ja en voinutkaan pistää niitä päälle sunnuntaina kyläreissulle. Lisäksi muistaakseni kuivaa kautta ei tullut ollenkaan oviksen jälkeen.
Raskaudet on erilaisia ja oireet voi olla erilaisia. Ja monet ovat myös hyvin oireettomia. Mulla on edelleen vahva olo, ettei ole tärpännyt. Mutta en jaksa silti odottaa. Pöh sanon mää! En testaa ennen torstaina, sen olen päättänyt. Oon kyllä tosi heikoilla tämän suhteen, koska kaapissa odottelee 3 digiä.
Olisihan se hienoa saada plussa, mutta toisaalta pelottaa sitten se odottelu. Onpas ihana sanoa, että sitä menee sitten päivä kerrallaan. Helpommin sanottu kuin tehty.
En kyllä käy lukemassa täällä juttuja ennen torstaita (niinniin, juujuujuu).